Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Eylül 2017, 17:32
#14421
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
Ben de bu konudan şikayetçiyim. Hatta birçok kişiden de duydum. O kadar dandik disk koymus ki Bajaj kendi kendine yamuldu. Milim de olsa o yamukluk, felaket ses yapiyor. Vik vik vik dolaşiyorsun şehir içinde :(
Ben geçen ay meşhur Soğanlı Geçdini aştım Pulsarla, vik vik vik öte öte, iğrenç bir duyguydu. Ulen dedim, şu motorla belki de bu zor yoldan ilk geçen kişiyim, deli reklamı olacak Pulsarın, ama yamuk diskini bile garanti kapsaminda değiştirmiyorlar, niye bu motorun reklamını yapayim ki çevreme dedim. Benim hiçbir hatam yok, nasil olduysa yamulmus, kaza yapmadim bir şey yapmadim. Garanti kapsamindan degismesi lazim, ama hem cevremdeki birkac arkadastan hem de internetten gördügüm kadariyla Bajaj diskleri degistirmiyor, biz de red cevabi aldik geçenlerde. Sırf bu yüzden gıcık oldum, bir sonraki motorum Bajaj olmayacak kesinlikle...
Garanti'nin değiştirdiği tek şey gördüm bugüne kadar o da hava gaz ayarını yapan bir sensor varmış o bozulmuştu benim, onu değiştirdiler sağolsun 5-10 tl bir şeydir diye düşünüyorum en fazla..
Hatta şöyle bir sorunla karşılaştım; sol motor koruma demirim civata yerinden kırılmış, gittim dedim bunu değiştirebilir miyiz sonuçta ben düşmedim çarpmadım civata yerinden kırılmış. ücret söylediler. garanti içi olmuyor mu dedim? olmaz dediler. peki sizce neden kırılmış olabilir dediğimde titreşimden dediler. şimdi titreşim dediğimiz şey motorun suçu mu benim suçum mu? yani kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şey değil sonuçta... titreşimden kırılabilen bir şey Allah korusun düşünce nasıl motoru koruyacak çok merak ediyorum İnşallah bu sorunun cevabını öğrenmek zorunda kalmam
Reklamlar
-
21 Eylül 2017, 18:45
#14422
gokertutas adlı üyeden alıntı
Garanti'nin değiştirdiği tek şey gördüm bugüne kadar o da hava gaz ayarını yapan bir sensor varmış o bozulmuştu benim, onu değiştirdiler sağolsun 5-10 tl bir şeydir diye düşünüyorum en fazla..
Hatta şöyle bir sorunla karşılaştım; sol motor koruma demirim civata yerinden kırılmış, gittim dedim bunu değiştirebilir miyiz sonuçta ben düşmedim çarpmadım civata yerinden kırılmış. ücret söylediler. garanti içi olmuyor mu dedim? olmaz dediler. peki sizce neden kırılmış olabilir dediğimde titreşimden dediler. şimdi titreşim dediğimiz şey motorun suçu mu benim suçum mu? yani kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şey değil sonuçta... titreşimden kırılabilen bir şey Allah korusun düşünce nasıl motoru koruyacak çok merak ediyorum
İnşallah bu sorunun cevabını öğrenmek zorunda kalmam
Müşterisini üzmekten ve kaybetmekten baska bir işe yaramayan uygulamalar malesef...
-
21 Eylül 2017, 21:42
#14423
Arkadaşlar aslında sıkıntı bajajda değil,sıkıntı distribütörlüğünü yapan kuralkanda.Düne kadar çin malı motor satan ve servisleri buna göre olan bir firma teknolojik motora geçince bu sorunlar başgösteriyor.Ben motoru alırken servisin bu motoru tamir edeceğine kanaatim zaten yoktu.Sağlam motoru bozmasınlar yeter.
Bende abs arızası var iken,alanya servisine cihaza bağlayalım arızasını öğrenelim dediğimde,aldığım cecap.Arıza belli abi.Abs işte tek tek sensörleri ve beyni kontrol edeceğim.Git önce sen kendi beynini kontrol et.Cihaza bağladığında en azından hangi sensör arızalı vey sorun ne direk onu gösterir sende oraya odaklanırsın.Bu motora arıza tespit soketini ve tesisatını boşa yapmışlar anlaşılan.Önce servislere yapmalılarmış.Ben servise motor felan götürmem artık.Kasapların eline verecek motorum yok.Hala canım sıkkın nediye motorumu çizersin be arkadaş,sana kötümü söyledim ücretinide fazla fazla verdim,bu bana yapılırmı yahu.Hatırladıkca sinirlerim depreşiyor.
-
22 Eylül 2017, 06:45
#14424
Arkadaşlar merhaba. Ben de yeni pulsar ns 200 aldım. Binlerce mesaj arasından bulmak zor oluyor bu nedenle ben de bir soracağım anlayışınız için teşekkürler.
Bu mereti nasıl rodaj yapmak gerekir? 340 km'ye geldim ve 5000 deviri geçmiyorum. 500 kmden sonra limiti 6000e çekeyim diyorum. Sizin öneriniz nedir?
Çok teşekkürler şimdiden
-
22 Eylül 2017, 08:38
#14425
Invoker adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Ben de yeni pulsar ns 200 aldım. Binlerce mesaj arasından bulmak zor oluyor bu nedenle ben de bir soracağım anlayışınız için teşekkürler.
Bu mereti nasıl rodaj yapmak gerekir? 340 km'ye geldim ve 5000 deviri geçmiyorum. 500 kmden sonra limiti 6000e çekeyim diyorum. Sizin öneriniz nedir?
Çok teşekkürler şimdiden
bende yazdığın gibi yapmıştım.
-
22 Eylül 2017, 10:09
#14426
Rodaj döneminde bütün vitesleri kullanmaya bak devamli 5000 6000 devirde gitsen bile .motor ve vitesler daha sağlıklı alışır.
1500-2000 km den sonra birden kesici isigini yakacak kadar gaz verme.motor bloğunda yağ buharlasmasi olmasın.
-
22 Eylül 2017, 16:15
#14427
-
22 Eylül 2017, 21:58
#14428
gokertutas adlı üyeden alıntı
Motordan çok çok iyi anlamam ama pulsarlar torksuz makinalar, sürekli yüksek devirde gitme eyilimine itiyor beni. 5-6 binlerde gitmek hem tat vermiyor hem de motor çekmiyor gibi bir his veriyor anlık gaz tepkisi alamıyorsunuz. İlk motorum Kanuni marka 125 cc'lik motordu ve durduğu yerde debriyajı çektiğimde kendiliğinden yavaş yavaş gidebiliyordu, ama pulsarda böyle bir şey yok hafif çeksen stop ediyor. Tabii ki 125'lik kanuni'nin beygiri ve torku pulsarla kıyaslanamaz :D ama makina sanki gücüne göre ağır kalıyor gibi düşük devirlerde. Naçizane tavsiyem debriyaj ayarını yaptırabilirsiniz belki kavrama yerini size uygun getirirseniz daha rahat kullanım olabilir
Evet haklısınız debriyaj bana göre fazla ilerde kavrıyor sanırım, bırakmaya yakın. Debriyaj telinin yukarda bir vidası var onda pek pay yok başka ayar yapıldığı bir yer var mı acaba ?
-
22 Eylül 2017, 22:36
#14429
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Evet haklısınız debriyaj bana göre fazla ilerde kavrıyor sanırım, bırakmaya yakın. Debriyaj telinin yukarda bir vidası var onda pek pay yok başka ayar yapıldığı bir yer var mı acaba ?
Burdan ayarlayabilirsin.
-
23 Eylül 2017, 10:35
#14430
-
23 Eylül 2017, 13:44
#14431
S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah
Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum
Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden .
-
24 Eylül 2017, 15:57
#14432
Kisa sure once bende sifir 2017 ns 200 aldim.digerlerinden farki abs olusu euro 4 olusu bir de 40 kusur degisiklik yapildi diye bi ibare vardi ama.icerigini cok da bilmiyorum eger imkanin varsa tabiki de sifir al.gecen hafta da plakasini cikardim 88 tl ruhsat parasi 17.5 tl plaka bastirma tuttu.sigorta da kisiden kisiye gore degisir ben 350 ye yaptirdim.hakkinda hayirlisi olsun
-
24 Eylül 2017, 17:20
#14433
105 tl gbi bir miktar bekledigimden dusuk. Plaka ruhsat icin sigorta zaten 2. Elde aldan olcak sifir da o konu disinda tamamen peki motor teslim alinca plaka ruhsat cikardik sigorta hemen yaptrmasak olurmu 1 ay sonra falan
Yapsak
-
24 Eylül 2017, 20:38
#14434
Zaten ilk basta sigorta yaptiriyosunuz.normal sartlarda araclarin zorunlu trafik sigortasini yaptirmadan trafige cikmalari yasaktir.yalniz sifir motosiklet i aldiginizda plaka sigorta islemleri icin 1 aylik sure mevcut.1 ay icinde yaptirabilirsiniz yalniz bu islemleri yaptirmadan da trafige cikmamaniz gerek
-
25 Eylül 2017, 10:25
#14435
iron12 adlı üyeden alıntı
S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah
Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum
Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden .
A.s kardeşim şuanda motor+plaka 10.800 ankara da bayiiden bayiyede değişebiliyor. Sigorta sana ve iline gore değişir gene 400 500 lirada o çıkar, ruhsat plaka ucuzlamış sanırim tam bilmiorum Arkadaş yazmış zaten 12 bin lira gibi bir fiyat çıkıyor birde ekipman var tabi.
Şimdi benim sana tavsiyem sıfır alma 2016 model 3-5 bin km de kafana uygun bir ikinci el al sigorta ekipman dahil 9 bine mal edersin. (Ben öyle yaptım ekipmanida 2. El aldım) 3 bin tl yede 5-6 bin km yol yaparsın. Sıfır alincada tabi abs faktörü var ama ben seçimimi ikinci elden yana kullandım.
-
25 Eylül 2017, 13:16
#14436
Tesekkur ederm degerli yyorumunuzdan oturu
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Istanbul da bir bayi 10.500 düştü. Bu fiyatlar zamnlanirmi. 2 ay sonunda alma durumuk olcak cunku kredi kartimi sifirlamam lazm
-
25 Eylül 2017, 14:19
#14437
bakımlarda hangi yağı kullanıyorsunuz? farklı yağ kullanımında büyük fayda gören var mı?
-
25 Eylül 2017, 16:25
#14438
ozzzzz80 adlı üyeden alıntı
bakımlarda hangi yağı kullanıyorsunuz? farklı yağ kullanımında büyük fayda gören var mı?
liqui moly 15/40 kullanıyordum eskiden.Artık 10/50 kullanıyorum.
-
25 Eylül 2017, 17:22
#14439
Yag bakimini yazlik ve kislik olarak degistirmen gerektigini biliyorum 10/40 ve 10/50 olarak
-
25 Eylül 2017, 20:11
#14440
Peki 15/50 bizim motorlara olurmu? Serviste 10/40 kalmamıştı 15/50 koydular. Ama direk vites geçişleri sertleşti ve sanki iyi devirlenmiyor. Yani seriliği biraz azaldı gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)