Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7621

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Çok noktadan aldığım bilgi ışığında bir veriyi paylaşmak isterim. 6500-7000 devir stabil gidilebildiğinde (ortalama 90-100 km/h hızda) yakıt sarfiyatı da 100 km. de 2,5 lt civarında görülüyor. Yani 1 lt. ile 40 km. kadar. Bu bilgiyi de paylaşmak istedim.

    Saygılarımla...
    kdiner bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7622
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Çok noktadan aldığım bilgi ışığında bir veriyi paylaşmak isterim. 6500-7000 devir stabil gidilebildiğinde (ortalama 90-100 km/h hızda) yakıt sarfiyatı da 100 km. de 2,5 lt civarında görülüyor. Yani 1 lt. ile 40 km. kadar. Bu bilgiyi de paylaşmak istedim.

    Saygılarımla...
    Abi servisleri denetliyorsunuz değil mi? Bide Mardin/Merkez'de ne servis nede bayii avr açarsanız memnun olurum. Merkezdeki tek pulsar bana ait :D
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  3. #7623

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli companERROR; şu anda mardin bölgesindeki talep ve hizmetleri Nusaybin bayimiz üzerinden yürütüyoruz. Selamlar...

    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi servisleri denetliyorsunuz değil mi? Bide Mardin/Merkez'de ne servis nede bayii avr açarsanız memnun olurum. Merkezdeki tek pulsar bana ait :D
    CompanERROR bunu beğendi.

  4. #7624
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Çok noktadan aldığım bilgi ışığında bir veriyi paylaşmak isterim. 6500-7000 devir stabil gidilebildiğinde (ortalama 90-100 km/h hızda) yakıt sarfiyatı da 100 km. de 2,5 lt civarında görülüyor. Yani 1 lt. ile 40 km. kadar. Bu bilgiyi de paylaşmak istedim.

    Saygılarımla...
    tabi bu bazı koşullarda değişebilir değilmi ? sürücünün kilosu artçı karşıdan gelen rüzgar vs. ben 100 ü hiç geçmeden 80-90-100 aralığında 2.7 litre yaktırdım o değere yaklaşmışım biraz :D 125 cc çin malı scooter'ım la 3.8 litreyi gördükten sonra bu değer çok iyi geldi bana

  5. #7625
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Sıkışık trafikte felaket ısınıyo motor, dur kalklarda stop etmemesi için bol gaz vermek gerekiyo en az 3000 devir. Hem çok yakıyo hem de ısınıyo bu yüzden. Rölanti sistemi kesinlikle geliştirilmeli bu şekilde trafikte çok rahatsız. Ayrıca Pulsar'ı kullanan kuryelerin sağlığından endişe ettim bu akşam trafiğe girince. Motor kasık bölgesine aşırı titreşim, bacaklara da çok ısı veriyo. Bir erkek için sağlıklı bişey değil.

  6. #7626
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıkışık trafikte felaket ısınıyo motor, dur kalklarda stop etmemesi için bol gaz vermek gerekiyo en az 3000 devir. Hem çok yakıyo hem de ısınıyo bu yüzden. Rölanti sistemi kesinlikle geliştirilmeli bu şekilde trafikte çok rahatsız. Ayrıca Pulsar'ı kullanan kuryelerin sağlığından endişe ettim bu akşam trafiğe girince. Motor kasık bölgesine aşırı titreşim, bacaklara da çok ısı veriyo. Bir erkek için sağlıklı bişey değil.
    Valla dostum ben 2000 devirde tatlı tatlı 2 kişiyle kalkıyorum hatta debriyajlada kalkıyo hiç gaz vermeden ama şıkışık trafikte üst üste dur kalk olayını 8-10 kere yapınca biraz devri yukseltmezsen boğulup stop ediyor sendeki durum ya sistemsel bir olay yada rodajla alakalı benim ne öncekinde nede bunda hiç karşılaşmadım ama önceki motoruma göre bunda devir dalgalanması var ve titreşim öbürüne oranla biraz fazla bu arada öğlen güneşin anlında trafikte fan açması yokmu 2 gündür mahvetti beni pişik etti ördek gibi yürüyorum
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  7. #7627
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Forumdaki aktif ve yorumlarına güvendiğim kullanıcıların görüşlerini okudum.

    Şehir içinde 125cc'den biraz daha seri bir motosiklet arıyoruz.

    Şimdi lafı dolandırmaya gerek yok, konfor aramıyoruz. Nadiren 100 üstüne çıkınca ortalama 3 lt. yaksın ona da kabul. Üzerinde gelen lastik veya zinciri de uzun ömürlü değil ona da tamam dedik.

    Bu arada sırada yaşanıyor denilen stop etme sorunu çok hayati bir durum. Özellikle yokuş inip yokuş çıkarken Allah göstermesin bilen de bilmeyen de Azrail'in soğuk nefesini hisseder ensesinde.

    İstanbul 7 tepe şehir. Benim aklıma evimin ordaki dik sağa yokuş aşağı yol geldi. Hep 2.vitesin düşük devirlerinde dönerim. Orda motosikletin stop etmesini düşündüğümde aklıma güzel şeyler gelmiyor.

    Bin km.de bir olur, o da yokuş inişe veya çıkışa denk gelirse çok üzücü.

    Siz ne dersiniz ?
    ninja h2 bunu beğendi.

  8. #7628
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Pulsarımın zorunlu trafik sigortamı yeniledim. 180 Lira
    Yenibosna Karagözler sigorta
    0554 930 05 36

    Telefon ve kredi kartı ile uzaktan da işinizi hallediyorlar. Bilginiz olsun.
    ayzek ve gelebek bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  9. #7629
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor bloğu açılırsa yeni piston silindir talep edin. İstedikleri kadar dikkat etsinler piston silindirden bi kere ayrıldı mı performans en az yüzde 10 düşer, yakıt tüketimi ise yüzde 30'a kadar artar.
    Tecrübe is anırıyoring.

  10. #7630

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    [QUOTE=Mengu16;3685706]Sıkışık trafikte felaket ısınıyo motor, dur kalklarda stop etmemesi için bol gaz vermek gerekiyo en az 3000 devir. Hem çok yakıyo hem de ısınıyo bu yüzden. Rölanti sistemi kesinlikle geliştirilmeli bu şekilde trafikte çok rahatsız. Ayrıca Pulsar'ı kullanan kuryelerin sağlığından endişe ettim bu akşam trafiğe girince. Motor kasık bölgesine aşırı titreşim, bacaklara da çok ısı veriyo. Bir erkek için sağlıklı bişey değil

    Herkese merhaba 3000 devirde nasıl kalkma ıhtıyacı duyuyorsunuz? Benım motorun maşallahı var hiç gaz vermeden bıle debriajın kavrama noktasında tekerler harekete gecebılıyor, bu arada devir rolantı aralıgı max 1700

  11. #7631
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ismo61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba 3000 devirde nasıl kalkma ıhtıyacı duyuyorsunuz? Benım motorun maşallahı var hiç gaz vermeden bıle debriajın kavrama noktasında tekerler harekete gecebılıyor, bu arada devir rolantı aralıgı max 1700
    Debriyajı yavaşça bırakıyorum stop ediyo, tam kavramanın gerçekleştiği anda en az yarım gaz istiyo stop etmemek için.

  12. #7632
    iluvatarEru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - VW Golf 1.4 Tsi DSG
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyajı yavaşça bırakıyorum stop ediyo, tam kavramanın gerçekleştiği anda en az yarım gaz istiyo stop etmemek için.
    aynen bende de geçerli bu durum. Debriyajdan kalkış mümkün değil benim pulsarımda.
    özlü söz....

  13. #7633
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motor soğukken hele tam cinayetlik, yola atlayacaksam soğuk motor demiyorum gazı köklüyorum artık. Yoksa motor 2 hamle edip tık diye stop ediyo. Çalıştırmadan sonra ilk 10 dakika içince yokuş aşağı stop etme hâla var, gaz versem de yemiyo stop ediyo.

  14. #7634

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    [QUOTE=ekrem ata;3685629]Değerli companERROR; şu anda mardin bölgesindeki talep ve hizmetleri Nusaybin bayimiz üzerinden yürütüyoruz. Selamlar...[/Önemli bir nokta var ki ne şanlıurfada ki nede adıyamanda ki servislerde yeterince tecrube yok, sırf bu yuzden gaziantepe gıt gel 600km yol yapıyorum benim gibi Gaziantepteki servise tecrubesinden dolayı giden arkadaşların var olduğunu biliyorum, umarım mardin merkezde işin erbabı birine servis verilide bizde servis için extra yol yorgunlugu ve yakıt malıyetınden kurtuluruz.
    pulsarcı CompanERROR arkadaşımıza selamlar, mardine sürekli gelirim hiç karşılaşmadık, inşanlah görüşme imkanı buluruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

    Arkadaşlar siz mi çok şansızsınız ben mi çok şanslıyım bilemiyorum maşallah motorum dan çok memnunum kış ayında bile 15 gun uzerıne tek marşta calışıyor.
    problemli pulsar yorumlarını okudukça kendi pulsarımdan korkar olmuştum maşallah bayramda 3 günde 1850 km yol yaptım kendini bana bir kez daha kanıtladı.
    Aynı fabrikadan çıkan pulsarlar da nasıl böyle farklar olabiliyor? Farklı bir pulsar sürme deneme fırsatım olmadı gerçekten araştırılması gereken bir konu.

  15. #7635
    iluvatarEru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - VW Golf 1.4 Tsi DSG
    [QUOTE=ismo61;3686328]
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli companERROR; şu anda mardin bölgesindeki talep ve hizmetleri Nusaybin bayimiz üzerinden yürütüyoruz. Selamlar...[/Önemli bir nokta var ki ne şanlıurfada ki nede adıyamanda ki servislerde yeterince tecrube yok, sırf bu yuzden gaziantepe gıt gel 600km yol yapıyorum benim gibi Gaziantepteki servise tecrubesinden dolayı giden arkadaşların var olduğunu biliyorum, umarım mardin merkezde işin erbabı birine servis verilide bizde servis için extra yol yorgunlugu ve yakıt malıyetınden kurtuluruz.
    pulsarcı CompanERROR arkadaşımıza selamlar, mardine sürekli gelirim hiç karşılaşmadık, inşanlah görüşme imkanı buluruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

    Arkadaşlar siz mi çok şanlısınız ben mi çok şansızım bilemiyorum maşallah motorum dan çok memnunum kış ayında bile 15 gun uzerıne tek marşta calışıyor.
    problemli pulsar yorumlarını okudukça kendi pulsarımdan korkar olmuştum maşallah bayramda 3 günde 1850 km yol yaptım kendini bana bir kez daha kanıtladı.
    Aynı fabrikadan çıkan pulsarlar da nasıl böyle farklar olabiliyor? Farklı bir pulsar sürme deneme fırsatım olmadı gerçekten araştırılması gereken bir konu.
    Yokuş aşağı stop etme bende 2000 km yaptım toplamda 3 kere oldu. üçünde de yokuş aşağı giderken debriyaj çekili iken oldu. onun dışında pek bir problemim olmadı. çatır çutur çalışıyor.
    özlü söz....

  16. #7636

    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Motosikleti
    Tvs Rtr 150 \Pulsar 200 Ns\ Yamaha XJ6N
    kemal arkadaşımızın karadeniz gezisinden... güzel kareler....
    inat etti gidecem gidecem diye ve gercekten gittiğine değmiş. artık seneye de bizi Götürür

    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/150520-pulsar-trabzon-yaylalari-ve-rize-ayder-yaylasinda.html
    iluvatarEru bunu beğendi.

  17. #7637
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı iluvatarEru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen bende de geçerli bu durum. Debriyajdan kalkış mümkün değil benim pulsarımda.
    bence bu olayda 3 ana etken olabilir 1- enjeksiyon veya rolantı ayarsızlığından 2- debriyaj ayarı bozukluğundan 3- rodajla alakalıda olabilir.Bu arada ben hep yokuşları motor freni ve arka frenle inerim vites haricide hiç debriyajı çekmem sadece deneme amaçlı mondialle 90 km ile giderken debriyajı çektim eğimli yolda baya o şekilde gitti ve sonrasında stop etti

  18. #7638
    iluvatarEru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - VW Golf 1.4 Tsi DSG
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu olayda 3 ana etken olabilir 1- enjeksiyon veya rolantı ayarsızlığından 2- debriyaj ayarı bozukluğundan 3- rodajla alakalıda olabilir
    2000km deyim 2500 civarı servise götürücem. O zaman bu konuyuda belirticem. Bakalım ne diyecekler.
    özlü söz....

  19. #7639
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    stop etmesi fena umarım bana denk gelmez dostlar )) ayrıca servise bende pazar günü gitmeyi düşünüyorum. Bakalım umarım daha bi "at"laşır motorum :D
    iluvatarEru bunu beğendi.

  20. #7640

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stop etmesi fena umarım bana denk gelmez dostlar )) ayrıca servise bende pazar günü gitmeyi düşünüyorum. Bakalım umarım daha bi "at"laşır motorum :D
    Hangi servisi kullanıyorsunuz? Memnuniyet durumunuz nasıl?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)