Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Motor Black Cat Cross

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361
    blackberry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    İzMiR RR - MaNiSa
    Motosikleti
    Kırmızı Şeytan...
    Alıntı hacıyatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arazide motosiklet kullanıyorsun 20 kuruş üstü yakacak tabi ki dostum bu arada hayırlı uğurlu olsun.

    Sağolasın.

    Şehiriçinde durum daha vahim bir hal aldı 26 kuruş yaktı sanki bi ayarsızlık var gibi ama anlayamadım.
    Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362

    Üyelik
    12 Ağustos 2017
    Şehir
    Kayseri
    merhabalar,
    hiç motor deneyimim olmadı araştırmalarım sonucunda ya black cat yada mondial xtreme max almayı düşünüyorum
    genelde şehir içinde kullanırım
    sizin tavsiyeleriniz nelerdir yani başlayacak biri için hangisi uygundur
    hangisi daha güçlüdür
    yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

  3. #363

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı iKaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar,
    hiç motor deneyimim olmadı araştırmalarım sonucunda ya black cat yada mondial xtreme max almayı düşünüyorum
    genelde şehir içinde kullanırım
    sizin tavsiyeleriniz nelerdir yani başlayacak biri için hangisi uygundur
    hangisi daha güçlüdür
    yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
    Şehir için kullanacaksan touring alman daha mantıklı olur ayrıca bu modeller şehir içinde çok yakıyor diye biliyorum.

  4. #364

    Üyelik
    09 Eylül 2017
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Merhaba arkadaşlar. Motoru dün şirinevlerden bir bayiden aldım, Black Cat ve beni servisle eve kadar bıraktılar. İlk motorum ve A2 ehliyetim henüz elime geçmedi. Motoru çok beğenerek aldım, site içersinde kullandığım için henüz 6 km sürebildim. Full dik yokuş var ve 2 kişi dik yokuşta 2. viteste hiç zorlanmadan çekti totomla hissettim bunu En başta rölantideyken stop ediyodu bende tornavida ile rölanti ayarını hafif yükselttim artık sorun kalmadı. Güç konusunda hiç bir sorunu yok aklınız takılmasın (ben 70 kg, arkamda oturan 110 kg). Motosikletin kendi kullanma kılavuzu yok fakat kubanın sitesinde touring modellerinin kullanma kılavuzunu okudum. (linki aşağı yazdım.) Çok faydalı oldu. Çoğu ayarlarının nasıl yapılacağını öğrendim. Özellikle yapılmaması gerekenleri. 1- cikle açıkken sürmeyin. 2- motor soğukken ısınana kadar çeyrek gaz verilebilir. 3- Motor rölantide normale göre fazla ısınıyormuş, bu sebepten rölantide gereksiz yere bırakmayın. 4- Rodajda iken devri ve hızı sabit tutmayın, sürekli hız değiştirin. 5- Rodajda iken 50 kmh hızı geçmeyin. Aklımdakiler şuan bu kadar linkten sizde okuyun.

    Sorularım: Şuanlık asfaltta kullanacağım lastikleri değiştirmem gerekli mi? Ne kadar gerekli? değiştirmezsem bişey olur mu?

    Diğer sorumda motoru kullanmaya tam alışmadığım için bazen deviri fazla düşürüyorum tam stop eder gibi olunca gazı açıyorum ve tak ediyo stop eder gibi. Normal mi?

    Son sorum ise Boş vitese geçirme sorunum var. Duruyorken hiç geçmiyo. Giderken ise zor ayarlıyorum öyle durup park ediyorum. motor yeni olduğu için mi?

    Şimdiden teşekkür ederim herkese hayırlı günler.





    Kullanma kılavuzu linki: http://www.kubamotor.com/new5/page/k...lavuzlari.html

  5. #365
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Starline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Motoru dün şirinevlerden bir bayiden aldım, Black Cat ve beni servisle eve kadar bıraktılar. İlk motorum ve A2 ehliyetim henüz elime geçmedi. Motoru çok beğenerek aldım, site içersinde kullandığım için henüz 6 km sürebildim. Full dik yokuş var ve 2 kişi dik yokuşta 2. viteste hiç zorlanmadan çekti totomla hissettim bunu En başta rölantideyken stop ediyodu bende tornavida ile rölanti ayarını hafif yükselttim artık sorun kalmadı. Güç konusunda hiç bir sorunu yok aklınız takılmasın (ben 70 kg, arkamda oturan 110 kg). Motosikletin kendi kullanma kılavuzu yok fakat kubanın sitesinde touring modellerinin kullanma kılavuzunu okudum. (linki aşağı yazdım.) Çok faydalı oldu. Çoğu ayarlarının nasıl yapılacağını öğrendim. Özellikle yapılmaması gerekenleri. 1- cikle açıkken sürmeyin. 2- motor soğukken ısınana kadar çeyrek gaz verilebilir. 3- Motor rölantide normale göre fazla ısınıyormuş, bu sebepten rölantide gereksiz yere bırakmayın. 4- Rodajda iken devri ve hızı sabit tutmayın, sürekli hız değiştirin. 5- Rodajda iken 50 kmh hızı geçmeyin. Aklımdakiler şuan bu kadar linkten sizde okuyun.

    Sorularım: Şuanlık asfaltta kullanacağım lastikleri değiştirmem gerekli mi? Ne kadar gerekli? değiştirmezsem bişey olur mu?

    Diğer sorumda motoru kullanmaya tam alışmadığım için bazen deviri fazla düşürüyorum tam stop eder gibi olunca gazı açıyorum ve tak ediyo stop eder gibi. Normal mi?

    Son sorum ise Boş vitese geçirme sorunum var. Duruyorken hiç geçmiyo. Giderken ise zor ayarlıyorum öyle durup park ediyorum. motor yeni olduğu için mi?

    Şimdiden teşekkür ederim herkese hayırlı günler.





    Kullanma kılavuzu linki: http://www.kubamotor.com/new5/page/k...lavuzlari.html
    1. sorun:Gerekli.Dişli lastiklerin asfalta yapışan çok az bi yüzeyi vardır.Virajlarda sana çok sıkıntı yaratır.Lastiklerini değitir.

    2. sorun:Kaçıncı viteste yapıyorsun bunu?Giden motora gaz vermesen bile stop etmez.Eğer yüksek viteste yaparsan motor tekler,gaz yemez.Vites düşürüp deviri arttır.

    3. sorun:Bazen sabit dururken vites geçmez hafif ileri yada geri oynatırsan vites geçer.Belki yeni başladığından vitesi boş yerine 2'ye atıyorsun.
    Starline bunu beğendi.

  6. #366

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rodajda yapmaman gereken şeylerden biri dik yokuşu artçıyla beraber çıkmak olmalı. 50 km hız sınırı koymak saçmalıktan başka bir şey değil. Adam 1. viteste 50 yapmaya çalışsa olur mu ? Bunun doğrusu gaz ayarıdır. Rodaj bitene kadar hiçbir durumda tam gaz yapma hatta 500 km yarım gazı geçme.

  7. #367

    Üyelik
    09 Eylül 2017
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Öncelikle teşekkürler. 1. viteste tekliyodu, yürüme hızında, debriyaja az basıyodum sanırım artık yapmıyor. Vites geçişleride bayağı rahatladı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

    Dediğinizi dikkate alacağım artık artçı bile almam arkama ve gaz ayarında daha dikkatli davranırım ki zaten hiç köklemedim şuana kadar :D 50 kmh hıza saçmalık demişsiniz fakat kullanma kılavuzu ne diyorsa odur.

  8. #368

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    50 km hızı devir sınırı olmadan koymak doğru değil. Her vites için bir hız limiti koyulması gerekiyor. Bu yoksa en sağlamı gaz limitidir çünkü her koşulda motoru korur.

  9. #369

    Üyelik
    09 Eylül 2017
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Merhaba. Motorumun deposunu 0 kmde iken fullemistim (5 lt) suan 75 km yaptim ve ana depodaki benzin bitti, yedege gectim. Rodajda iken bu kadar yakmasi normal mi? Bizim burasi hep yokus bunun da etkisi olabilir mi? Ve biraz gazladim.

  10. #370

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Merhaba Arkadaşlar; Kuba CR1 kullanıcısı olarak lastikleri değiştirip kros tarzı dişli lastikler taktırsam, az çok fayda etmez mi taşlı, yokuşlu, toprak patika yollarda?

    Şu sıralar daha çok toprak yollara atıyorum kendimi, dere, tepe, dağ, bayır, taş toprak... Isparta'nın sırtını dayadığı güneyindeki...

    Bazen aşırı taşlı ve yokuşlu patikalar denk geliyor; bir yerden sonra cesaret edemiyor insan; lastikleri patlatırsam temizinden bir 10 km yürürüm diye ...

    Olmadı, Black Cat düşünüyorum...

    Ne yalan söyliim; kim alıyor bu motorları diyordum, iyice zayıflamış haliyle, şöyle karenajlı, az çok asfaltı dolduran tipteki motorlar yerine, diye ...

    Taşlı yokuşların yarısından geri dönünce, 2 kere, ayrı yerlerde, bir Black Cat olsaydı şimdi aşardık diye geçirmedim değil içimden ...

    Bari lastikleri değiştirmekle başlayayım diyorum; bizim Kuba CR1'in ...

    Nasıl olur? Fayda etmez mi? Hiç yoktan ...

  11. #371
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Ekim 2017
    Alıntı blackberry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolasın.

    Şehiriçinde durum daha vahim bir hal aldı 26 kuruş yaktı sanki bi ayarsızlık var gibi ama anlayamadım.
    Servise göster bence.

  12. #372

    Üyelik
    03 Kasım 2017
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar; Kuba CR1 kullanıcısı olarak lastikleri değiştirip kros tarzı dişli lastikler taktırsam, az çok fayda etmez mi taşlı, yokuşlu, toprak patika yollarda?

    Şu sıralar daha çok toprak yollara atıyorum kendimi, dere, tepe, dağ, bayır, taş toprak... Isparta'nın sırtını dayadığı güneyindeki...

    Bazen aşırı taşlı ve yokuşlu patikalar denk geliyor; bir yerden sonra cesaret edemiyor insan; lastikleri patlatırsam temizinden bir 10 km yürürüm diye ...

    Olmadı, Black Cat düşünüyorum...

    Ne yalan söyliim; kim alıyor bu motorları diyordum, iyice zayıflamış haliyle, şöyle karenajlı, az çok asfaltı dolduran tipteki motorlar yerine, diye ...

    Taşlı yokuşların yarısından geri dönünce, 2 kere, ayrı yerlerde, bir Black Cat olsaydı şimdi aşardık diye geçirmedim değil içimden ...

    Bari lastikleri değiştirmekle başlayayım diyorum; bizim Kuba CR1'in ...

    Nasıl olur? Fayda etmez mi? Hiç yoktan ...
    Sürekli olarak dağda bayırda gezeceksen olabilir mantıklı ama düz yolda kullanırsan nasıl bir mantık olur bilemem.

  13. #373
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar; Kuba CR1 kullanıcısı olarak lastikleri değiştirip kros tarzı dişli lastikler taktırsam, az çok fayda etmez mi taşlı, yokuşlu, toprak patika yollarda?

    Şu sıralar daha çok toprak yollara atıyorum kendimi, dere, tepe, dağ, bayır, taş toprak... Isparta'nın sırtını dayadığı güneyindeki...

    Bazen aşırı taşlı ve yokuşlu patikalar denk geliyor; bir yerden sonra cesaret edemiyor insan; lastikleri patlatırsam temizinden bir 10 km yürürüm diye ...

    Olmadı, Black Cat düşünüyorum...

    Ne yalan söyliim; kim alıyor bu motorları diyordum, iyice zayıflamış haliyle, şöyle karenajlı, az çok asfaltı dolduran tipteki motorlar yerine, diye ...

    Taşlı yokuşların yarısından geri dönünce, 2 kere, ayrı yerlerde, bir Black Cat olsaydı şimdi aşardık diye geçirmedim değil içimden ...

    Bari lastikleri değiştirmekle başlayayım diyorum; bizim Kuba CR1'in ...

    Nasıl olur? Fayda etmez mi? Hiç yoktan ...
    Fayda eder etmesine de tutarda on camurluk camur dolarsa kitler gene
    Sen araziye cikmadan once on camurlugu sokmen lazim bence
    Gerisi gelir üzmez seni.
    Atlama ziplama yapmadiktan sonra.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #374

    Üyelik
    04 Kasım 2017
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar; Kuba CR1 kullanıcısı olarak lastikleri değiştirip kros tarzı dişli lastikler taktırsam, az çok fayda etmez mi taşlı, yokuşlu, toprak patika yollarda?

    Şu sıralar daha çok toprak yollara atıyorum kendimi, dere, tepe, dağ, bayır, taş toprak... Isparta'nın sırtını dayadığı güneyindeki...

    Bazen aşırı taşlı ve yokuşlu patikalar denk geliyor; bir yerden sonra cesaret edemiyor insan; lastikleri patlatırsam temizinden bir 10 km yürürüm diye ...

    Olmadı, Black Cat düşünüyorum...

    Ne yalan söyliim; kim alıyor bu motorları diyordum, iyice zayıflamış haliyle, şöyle karenajlı, az çok asfaltı dolduran tipteki motorlar yerine, diye ...

    Taşlı yokuşların yarısından geri dönünce, 2 kere, ayrı yerlerde, bir Black Cat olsaydı şimdi aşardık diye geçirmedim değil içimden ...

    Bari lastikleri değiştirmekle başlayayım diyorum; bizim Kuba CR1'in ...

    Nasıl olur? Fayda etmez mi? Hiç yoktan ...
    Taktırdınız mı lastikleri ?

  15. #375
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Ekim 2017
    Alıntı Starline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Motorumun deposunu 0 kmde iken fullemistim (5 lt) suan 75 km yaptim ve ana depodaki benzin bitti, yedege gectim. Rodajda iken bu kadar yakmasi normal mi? Bizim burasi hep yokus bunun da etkisi olabilir mi? Ve biraz gazladim.
    Yokuşun etkisi olur dur kalkmanın etkisi senin nasıl kullandığına bağlı yakıt değişimi olur rodajdaymışsın daha onunda etkisi olur.

  16. #376

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.

    Hayır, lasitkleri değiştirmedim. Isparta'dan Ağlasun'a çıkan dağ yolunu aşmada sorun olmadı; yol güzelmiş.

    Yalnız, Sagalassos'a dönen patika yola ören yeri yönetimi demir kapı koymuş, geçemedik. Alttaki patika yola da geçiş koymamışlar hiç. Üstteki yoldan, alttaki patikaya, ki geçiş yok, bildiğiniz taş, kaya, diken vs, ha bir inivereyim dediydim Motoru, kah binip, kah yandan tutaraktan, ata ata zor indik

    Taktırmış olsaydım, her halde orada baya fayda ederdi...

    Kış geldi artık; yaza hayırlısı, bakalım ...

    Patika toprak yollar için parkur ararsanız Isparta çevresini tavsiye ederim

  17. #377

    Üyelik
    04 Kasım 2017
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.

    Hayır, lasitkleri değiştirmedim. Isparta'dan Ağlasun'a çıkan dağ yolunu aşmada sorun olmadı; yol güzelmiş.

    Yalnız, Sagalassos'a dönen patika yola ören yeri yönetimi demir kapı koymuş, geçemedik. Alttaki patika yola da geçiş koymamışlar hiç. Üstteki yoldan, alttaki patikaya, ki geçiş yok, bildiğiniz taş, kaya, diken vs, ha bir inivereyim dediydim Motoru, kah binip, kah yandan tutaraktan, ata ata zor indik

    Taktırmış olsaydım, her halde orada baya fayda ederdi...

    Kış geldi artık; yaza hayırlısı, bakalım ...

    Patika toprak yollar için parkur ararsanız Isparta çevresini tavsiye ederim
    Bu sene 1 aylığına sdü de okuyan bi arkadaşımın yanına gitmiştim ısparta ya güzel yer sessiz sakin gökçay'a gezdirmeye götürmüştü nasip olursa yaza yine 1/2 haftalıgına geleceğim güzel bi motorla gezi yapmaya..

  18. #378

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Bekleriz...

    Gezecek o kadar çok yer var ki ...

    Torosların başlangıcı olduğundan, ne yöne gitseniz inişli çıkışlı güzel virajlar; ne yöne gitseniz dağ, taş, dere, tepe, orman, muhteşem manzaralar ...

    İyi eğlenceler şimdiden .

  19. #379

    Üyelik
    01 Kasım 2017
    Bu benzin depo kapağının üzerinde dikkatimi çeken hortumun ne işe yaradağı hakkında bir fikrim yoktu ,havalandırma hortumuymuş

  20. #380

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Merhaba arkadaşlar herkese iyi forumlar. Benim şöyle bir sorum olacak. 1 bu motorun 5. Vites i var mı? Ben 1N234 olarak kullanabiliyorum 5 e gecemedim. 2. Sorum olarak bu jikle bende bı ise yaramıyor resmen. 3 kademe var üst kademe istop ettiriyor diğer 2 kademe motorun çalışmasında herhangi bir etki yapmadı. Yardımcı olabilirsiniz mutlu olurum. Teşekkürler ederim herkese şimdiden


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)