Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Motor Superlight 200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5261
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    hangi servisi aradıysam ön fren müşürü yok elimizde diyorlar anlamadım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5262
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    Alıntı Victim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum dilim döndüğünce açıklayayım. Öncelikle Fren manetinin içinde stop lambasını yakan tuşa basan kısımın ucunda lastik var mı? o lastik düştüğünde tuşa mukavemet azaldığı için yanmıyor olabilir. 2. olarak da sağ kütüğün içine su veya yağ kaçmış olabilir. oyuzden iç mekanizması oksitlenebiliyor. Tecrübe ile sabit 2 kere oldu bana kütüğe dünya para vereceğime önce kendim denedim.

    İzlemen gereken 1. yol bence dediğim fren manetinin iç kısmında tuşa değen yerde lastik var mı yoksa ordaki tuşa sert bi cisimle bastır stop yanıyorsa o lastiği takman yeterli ama yanmıyorsa mecbur kütüğü açman gerek o kısım biraz teferruatlı özelden numaranı yazarsan yardımcı olurum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

    Diğer seçeneği de anlatmaya çalışayım biraz zor olacak ama

    Öncelikle sağ kütüğü açıyoruz. içinde küçük siyah bir kutu var ucunda ınce uzun tuş olan. o kutuyu çıkarıyoruz kablolarından kopmamasına dikkat ederek. Dahasonra o küçük kutuyu bi falçata yardımıyla açıp içindeki yayın metale temas ettiği kısımı temizliyoruz büyük ihtimal yay içerdeki yağ ve pislik birikiminden dolayı metale temas edemiyor veya gitgel yapamıyor. temizledikten sonra içini açtığınız ufak siyah kutuyu eski haline getirip elinizle bastırıp bi deneyin yanıyorsa stop sorun çözülmüştür. bir japon yapıştırıcısı yardımıyla söktüğünüz siyah kutucuk parçasını yapıştırın. Unutmayın o siyah kutucuk tuşlu kutu normalken stop yanmalı tuşa bastığınızda sönmeli. Çünkü normal pozisyonunda frene basmıyorken müşür tuşuna basılı oluyo. frene basınca müşür boşa geliyor ve stop yanıyor. düzenek bu şekilde umarım anlatabilmişimdir.
    ustaya götürdüm aynen anlattığınız gibi yaptı.
    omrustun bunu beğendi.

  3. #5263

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul(Avrupa)
    Motosikleti
    KUBA Superlight 200
    Bu tarz işlemleri deneme yanılmayla kendiniz de yapabilirsiniz. Tamamı değişmesi lazım diyorsa servis önce kendiniz deneyin yapamazsanız zaten parçayı almanız gerekecek ama yaparsanız parça parasından kurtarmış olursunuz

  4. #5264
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangi servisi aradıysam ön fren müşürü yok elimizde diyorlar anlamadım.
    bunun 2 sebebi var;

    1-sl 200 motorunun dünya genelinde üretimi 2018 yılında bitiridi,yani artık yeni sl200 üretilmiyor.Buna bağlı olarakda parça tedariği zorlaştı
    2- pandemi sürecinden ötürü her türlü motorun yedek parça üretimi kesintiye uğradı.Bu sıfır araç üretimlerindede görünün bir durum dolayısıyla yedek parça tedariği bugünlerde zorlaştı.


    Müşür için alternatif seçeneklere bakmak lazım.Başka model motorların müşürleri uyuyor bildiğim kadarıyla veya ikinci el parça bulmakda çözebilir durumu.bu tür durumlarda beklemektense farklı çözümlere yönelmek daha mantıklı.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  5. #5265

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Merhaba arkadaşlar, daha önceki sayfalarda rastlayamadım veya gözümden kaçırdım.
    Superlight 200 için satın aldığınız ve memnun kaldığınız cep telefonu tutacağı tavsiyeniz var mıdır gidon için?
    Varsa paylaşırsanız çok sevinirim, deneme yanılma yapmadan direkt doğru ürünü almak istiyorum...

  6. #5266
    ChuckBerry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Alıntı ilkeryaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, daha önceki sayfalarda rastlayamadım veya gözümden kaçırdım.
    Superlight 200 için satın aldığınız ve memnun kaldığınız cep telefonu tutacağı tavsiyeniz var mıdır gidon için?
    Varsa paylaşırsanız çok sevinirim, deneme yanılma yapmadan direkt doğru ürünü almak istiyorum...
    Merhabalar, ben Hasanpaşa' da gezerken Vexo markasının ahtapot telefon tutucu olan modelinden aldım(gidon bağlantılı olanından). Fiyatı makul bir ürün, ilk aldığım zamanlar hiç güvenememiştim pek kullanmıyordum ama artık sürekli olarak kullanıyorum kayma düşme gibi bir durum imkansız gibi. Sadece uygun fiyatlı olmasının getirisi olarak bir dezavantajı var o da gidona bağlantı kısmının plastikten yapılmış olması. Eğer sıkıntılı zeminlerden dolayı çatlayarak kırılma gibi bir durum yaşanmazsa üst sabit tutan kısımı güven veriyor.

  7. #5267

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Alıntı ChuckBerry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, ben Hasanpaşa' da gezerken Vexo markasının ahtapot telefon tutucu olan modelinden aldım(gidon bağlantılı olanından). Fiyatı makul bir ürün, ilk aldığım zamanlar hiç güvenememiştim pek kullanmıyordum ama artık sürekli olarak kullanıyorum kayma düşme gibi bir durum imkansız gibi. Sadece uygun fiyatlı olmasının getirisi olarak bir dezavantajı var o da gidona bağlantı kısmının plastikten yapılmış olması. Eğer sıkıntılı zeminlerden dolayı çatlayarak kırılma gibi bir durum yaşanmazsa üst sabit tutan kısımı güven veriyor.
    Çok teşekkür ederim, şimdi bakıyorum...

  8. #5268
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    arkadaşlar motosikleti ustaya götürdüm ön fren müşürünü yaptı. muayeneye girdim geçtim eve dönerken motosiklet 3-4 kere istop etti çalıştırıyordum ardından istop ediyordu. sonra çalışmamaya başladı marş alıyordu ama gaz yemiyordu. bugün marş bile almıyor basıyorum hiç ses gelmiyor. motosikletin benzini var. lambalar sinyaller sorunsuz çalışıyor aküde bir problem olduğunu düşünmüyorum. usta müşürü yapıcam diye o kablolarla baya bir oynadı acaba o mu sebep oldu yoksa başka bir problem midir buji vs.

  9. #5269
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motosikleti ustaya götürdüm ön fren müşürünü yaptı. muayeneye girdim geçtim eve dönerken motosiklet 3-4 kere istop etti çalıştırıyordum ardından istop ediyordu. sonra çalışmamaya başladı marş alıyordu ama gaz yemiyordu. bugün marş bile almıyor basıyorum hiç ses gelmiyor. motosikletin benzini var. lambalar sinyaller sorunsuz çalışıyor aküde bir problem olduğunu düşünmüyorum. usta müşürü yapıcam diye o kablolarla baya bir oynadı acaba o mu sebep oldu yoksa başka bir problem midir buji vs.
    -buji kablosunu kontrol edin
    -far,sinayller yansa dahi marş basmıyor ise sürekli olarak motoru çalıştırmak için marş yapmanızdan ötürü akü boşalmıştır,sarj ettirmeniz gerekir.Akünün bitmesi sadece lambalar yanıyor-yanmıyor diye teşhis edilmez,motorun ilk çalıştırma marşı akünün ömrünü tüketir çünkü akünün tüm gücü marş basıldığı an marş motoruna tüm akımı yollar ve motor çalışır.Motor hareket halindeykende konjektör yardımı ile akü yolda kendi kendini sarj eder.
    -fren müşürü ile motorun stop etmesi arasında bir bağlantı yoktur,sizin sorununuz başka.Müşür olayı elektiriksel ama motorun stop etmesi, mekaniksel bir problem.
    -yan ayaklık müşürünü kontol edin,yan ayaklık müşürü bir soket ile bağlıdır ve yan ayaklık açılınca motoru stop ettirir.o soket çıkmış ise motor marş alsa dahi çalışmaz.Orda yanlış bir bağlantı yapılmışda olabilir ellenmiş ise.
    -fren müşürü,yan ayaklık müşüründe problem yoksa karbüratördeki jigleyi kontol edin.jigle tamamen kapalı olmalı ve en alt seviyede kalmalı.jigle açık ise motor fazla hava alacağından motor çalışmaz.
    -motorunuzu çalıştırmak için çok kastığınızdan muhtemelen benzin boğulmasıda yaşadınız siz ve buji uçları aşırı benzinden ıslanmıştır,bujiyi söküp temizleyip tekrar takmanız sağlıklı olacakdır aksi halde motorunuzun çalışması çok zor olacak.
    -son olarak marş yerine ayak marşını deneyin,aküden enerji almadan çalıştırmanın en sağlıklı yoludur bu.Biraz sizi zorlayabilir ama kesin çözümdür.ayak marşına rağmen çalışmıyor ise yan ayak müşürü,bujinin boşta çalıştırmak için gaz vermenizden kaynaklı ıslanması(motor boğulması) veya üstte yazdığım diğer sorunlar oluşmuş olabilir.
    ayetlervaray bunu beğendi.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  10. #5270
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -buji kablosunu kontrol edin
    -far,sinayller yansa dahi marş basmıyor ise sürekli olarak motoru çalıştırmak için marş yapmanızdan ötürü akü boşalmıştır,sarj ettirmeniz gerekir.Akünün bitmesi sadece lambalar yanıyor-yanmıyor diye teşhis edilmez,motorun ilk çalıştırma marşı akünün ömrünü tüketir çünkü akünün tüm gücü marş basıldığı an marş motoruna tüm akımı yollar ve motor çalışır.Motor hareket halindeykende konjektör yardımı ile akü yolda kendi kendini sarj eder.
    -fren müşürü ile motorun stop etmesi arasında bir bağlantı yoktur,sizin sorununuz başka.Müşür olayı elektiriksel ama motorun stop etmesi, mekaniksel bir problem.
    -yan ayaklık müşürünü kontol edin,yan ayaklık müşürü bir soket ile bağlıdır ve yan ayaklık açılınca motoru stop ettirir.o soket çıkmış ise motor marş alsa dahi çalışmaz.Orda yanlış bir bağlantı yapılmışda olabilir ellenmiş ise.
    -fren müşürü,yan ayaklık müşüründe problem yoksa karbüratördeki jigleyi kontol edin.jigle tamamen kapalı olmalı ve en alt seviyede kalmalı.jigle açık ise motor fazla hava alacağından motor çalışmaz.
    -motorunuzu çalıştırmak için çok kastığınızdan muhtemelen benzin boğulmasıda yaşadınız siz ve buji uçları aşırı benzinden ıslanmıştır,bujiyi söküp temizleyip tekrar takmanız sağlıklı olacakdır aksi halde motorunuzun çalışması çok zor olacak.
    -son olarak marş yerine ayak marşını deneyin,aküden enerji almadan çalıştırmanın en sağlıklı yoludur bu.Biraz sizi zorlayabilir ama kesin çözümdür.ayak marşına rağmen çalışmıyor ise yan ayak müşürü,bujinin boşta çalıştırmak için gaz vermenizden kaynaklı ıslanması(motor boğulması) veya üstte yazdığım diğer sorunlar oluşmuş olabilir.
    teşekkürler cevap için. bugün ayak marşıyla çalıştırmayı denedim çalıştırdımda ama gazdan elimi çektiğimde motor istop ediyor. ayrıca seside değişikti
    ve böyle gazı sanki kesik kesik yiyormuş gibiydi. sizce sıkıntısı nedir?

  11. #5271
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler cevap için. bugün ayak marşıyla çalıştırmayı denedim çalıştırdımda ama gazdan elimi çektiğimde motor istop ediyor. ayrıca seside değişikti
    ve böyle gazı sanki kesik kesik yiyormuş gibiydi. sizce sıkıntısı nedir?
    önceki mesajımda dediğim üzere fazla gaz ile çalıştırmak istemenizden motor boğulmuş.bujiyi söküp temizlemeniz lazım ilk etapda.
    ayetlervaray bunu beğendi.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  12. #5272

    Üyelik
    02 Ağustos 2020
    Motosikleti
    Virago 250
    Merhabalar. Yaklaşık 1-2 ay kadar önce ilk motosikletim olan superlight 200 ü alarak aranıza katıldım. Sanırsam türkiye'deki son yada son 2-3. superlightı almış olabilirim. Şu an 1100 km de rodajı 700-800 km ye kadar 6 bin devri geçmeden temiz bir şekilde yaptım. Şimdi kısa kısa ufak ufak gaz açıp 100-110 larda tekrar bırakıyorum yolu boş gördükçe. Hiç sorun yaşamadım sadece 400 km sularında kilometre halatım bozuldu kilometre artmıyor ve hızımı göremiyordum. Bakımda yeni parçayı takmaya gerek bile duymadılar. Fabrikada sağolsunlar gevşek takmışlar sadece sıkmak gerekiyormuş. Buradaki BlackGhost ve ShadowMaster abilerin yorumlarını ve bilgilerini epey okudum kılavuz falan çok faydalı oldu aylardır araştırıyorum zaten.Öğrenci olduğumdan maddi açıdan bütün eklentileri kademeli yapmam gerekiyor servislerde bizleri sömürüyor zaten garanti kapsamında olduğundan sadece malzeme parası alması gerekirken yağ değiştirip zincir yağladığı bir bakımda benden 150 tl alıyorlar. motul 3100 koyduğu yağda bari 5100 olsa. Neyse bende karşılığı olarak sürekli soru sorup darlıyorum öğrenmek için yaptıklarını anlatarak yaptırıyorum falan keyifli işler :D. Bujiyi değiştireceğim ve lastikleri tabiki motordan tam performans bekleyemiyorum fabrikasyon buji ve lastiğiyle. Sorum şu lastiklerde 2 seçeneğim var öğrenci olduğumdan para yetiremiyorum ama michelini çok önermişsiniz. Anlas çapra ve michelin arasında kaldım. michelin sanırım city grip 2 serisini çıkartmış fakat ben hangilerini almam gerektiğine emin olamadım. ve micheline bulaşmayıp anlas çapra alsam uygunmudur sizce performansı nasıldır? Tamamen superlight 200 için üretilmiş lastikleri var. biraz uzun yazdım kusura bakmayın. Sevgilerle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

    Bide kaza geçirdim motosikletin sağlamlığını merak edenlere söyleyeyim. Ankara/Beşevler göbekte kadın sürücü vakası yaşadık ben dururken 20-30 km gibi bir hızla yandan vurdu. motosiklet kaydı sağdan vurdu biraz sürüklenip sağa devrildik motosikletle kaydı yani. Trafik polisleri oradaydı hemen geldiler zaten ilk kazam olduğundan onlarında orada olmaları iyi oldu. Benim tek hasarım sağ ayağımı koyduğum plastiğin yamulması ve alt egzozun biraz çizilmesi oldu. kadının arabası baya içine göçmüştü. trafik polisleri motosiklete ve arabaya bakıp sağlam motormuş yalnız dediğine şahit oldum :D. servise götürdüm para almadan plastiği düzelttiler. Herhangi bir sorun olmadı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

    Ve eski modellerle karşılaştırdığım zaman 2018 modelinde biraz daha büyüme olmuş biraz daha kalıplı duruyor motosiklet(Büyük farklar değil ).faydalı bilgiler kılavuzunda gördüğüm resimlerle daha farklı benimki arka fren sıkma ayarını yaylı bir sisteme geçirmişler daha hoş ve kolay olmuş. servisten aldığım bilgiye göre talep olduğundan yeni superlightlar üretime başlayacakmış önümüzdeki senelerde. Yedek parça sorunu yaşamazsın dediler.

  13. #5273
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    marş almama sorunum çözüldü arkadaşlar. karbüratör memesi düşmüş :D
    omrustun bunu beğendi.

  14. #5274

    Üyelik
    10 Eylül 2019
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KUBA SL200
    On far aydinlatmasi cok zayif kalmakta, bu sorunu led lamba takarak cozulebildigini ogrendim. Kullananlardan ricam memnun olduklari bir led lamba linki paylasabilirmi? Ayrica gun isiginda devir gostergesindeki sinyal bilgi isigi hic gorunmemekte buna bir cozum uretebilen varmidir

  15. #5275

    Üyelik
    02 Ağustos 2020
    Motosikleti
    Virago 250
    Arkadaşlar 1800 km deki motorumla bugün bir sorun yaşadım. Motoru sabah ilk calistirirken gidonu duzledigimde iki kere tak tak diye ses geldi. Rodaj doneminde 2-3 kere olmustu ama rodajda diye takilmamistim ve surusude etkilememisti. Ama simdi o sesten sonra gidon donmemeye cok basladi cok sert kaza yapmama ramak kaldi bu sekilde kullanmak imkansız. Gidonun sertligini ben kendim ayarlayabilirmiyim yoksa bir servise gostermem gerekiyormu sizce motoru?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

    Servisle konustum gidonun ortasındaki büyük somunu bir tık gevsetmemi söyledi dikkatli birşekilde. Yaptım eski rahatlığına geri döndü. Bu sorunu yaşayanlar için söylüyorum.

  16. #5276

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Merhaba, 3 ay önce aldığım sl 200'ün aldığım günden beri km sayacı ve hız göstergesi çalışmıyor. Bursa sevtaş motoru aradığımda servise götürün ilgileneceklerdir dedi. Telefon trafiği sonucunda dün km saatini garantiden değiştirdik fakat sanırım tel arızalı ve tel için ekstra ücret isteniyor. Garantiye girmiyormuş. Hem ayıplı mal satıp hem böyle diyebiliyorlar. İnt.ten aldım mecbur bende umarım sorun çözülür. İnt.te sl 150 olarak yazıyor ama baktığımda bi fark göremedim.

  17. #5277
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Kilometre redüktörüne baktınız mı,belki oradan kaynaklı bi sorundur.

  18. #5278
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    Alıntı isoozdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, 3 ay önce aldığım sl 200'ün aldığım günden beri km sayacı ve hız göstergesi çalışmıyor. Bursa sevtaş motoru aradığımda servise götürün ilgileneceklerdir dedi. Telefon trafiği sonucunda dün km saatini garantiden değiştirdik fakat sanırım tel arızalı ve tel için ekstra ücret isteniyor. Garantiye girmiyormuş. Hem ayıplı mal satıp hem böyle diyebiliyorlar. İnt.ten aldım mecbur bende umarım sorun çözülür. İnt.te sl 150 olarak yazıyor ama baktığımda bi fark göremedim.
    ben 4 senedir kullanıyorum daha hiç bozulmadı 3 ayda nasıl bozulabiliyor?

  19. #5279
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 4 senedir kullanıyorum daha hiç bozulmadı 3 ayda nasıl bozulabiliyor?
    km teli sl150 ile aynıdır.

    Yanlış montaj yapılmış ise kopmuş olabilir.Normalde kolay kolay km teli bozulmaz.Çin motorlarının servisleri maalesef artık çok ilgisiz çünkü kazançları az olduğu için parça satışı ile ilerlemeyi adet haline getirdiler.Aslında değişimi çok basit bir sistem,youtube dan bakarakda sizde yapabilirsiniz.Herhangi bir kuba motor km teli değişimi videolarına bakarak sistemi anlamanız kolay olacakdır.Bu tür şeyler içinde servise,ustaya zaten gitmeyin,kendiniz yapmaya uğraşın.Böylece motorunuzu daha iyi tanımış olacaksınız.265 sayfadır zaten bunları anlatmaya çalıştık,basit arızaları gidermek adına kendiniz için çözüm üretmekten korkmayın.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  20. #5280

    Üyelik
    06 Temmuz 2015
    herkese merhabalar; aranıza yeni katıldım 1 ay oldu alalı. Sorum şu superlight ile en küçük tümsekten geçerken tak diye bir ses geliyordu ön tarafta servise gittim bulamadılar, başka bir servise gittim yine sonuç yok. Dün fark ettik ki radyatör ön çamurluğa değiyor. başına gelen var mı bilmiyorum. Bağlantıları yamultmak mantıklı gelmedi şasiye bağlılar. radyatöre " / " şu şekilde açı vermek gerek. " l " bu şekilde duruyor radyatör. Yani radyatörün alt kısmını şasiye yaklaştırmam lazım. Çözümü olan var mı? Bir çok forumda sorun başka yerde aranıyor. radyatörün altına sünger koyarak sesin oradan geldiğini çözdüm. Ne yapmam lazım sizce? şimdiden teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)