Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Kuba Motor Superlight 200

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #5081

    Üyelik
    11 Aralık 2017
    Arka Lastiğim patladığı için böyle bir sorun yaşıyormuşum yalnız şuan şöyle bir problem yaşıyorum arkadaşlar bende micheal city grip 140/70/15 edebatında yeni aldığım lastik var fakat bu ben bu lastiğin ebatına uygun iç lastik bulamıyorum internete baktım yinede bulamadım bu bu iç lastiği nereden bulacağız ne yaşadığım yerde ne de internette var bu ebeta uygun iç lastik bilen arkadaşlar link falan verirse çok iyi olur yada ne yapmam gerektiğini belirtirseniz cok memnun olacağım


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #5082

    Üyelik
    25 Eylül 2019
    Arkadaşlar sl 200 ve bajaj avenget street 150 arasında kaldım? İkinci motorum olucak fazla bir tecrübem yok,hangisini önerirsiniz?

  3. #5083

    Üyelik
    17 Haziran 2019
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    superlight 200
    Sadece Superlight ile ilgili degil, genel olarak sifir motorlarla ilgili bir sorum olacak. Bazen ilanlarda 2017 model sifir motosikletler goruyorum. Ornegin tracer 700 un 2019 sifir 60 bin, 2017 sifir 49 bin, 2016-2017 10 bin km altinda ikinci elleri ise yaklasik 42-43 bin lira. Mantikli düşününce 2017 sifiri almak dah akillica olur. Ama yaklasik 3 sene bayinin elinde kullanilmadan beklemis bir motor alindiginda sorun cikarir mi? Yoksa Yeni uretilmis bir sifir km motor gibi kusursuz calisir mi? yamaha tracerin fiyatlarini bildigim icin bunu ornek verdim ama Superlight da dahil tum marka modellerde bayiler ellerinde kalan 2-3 yasindaki motorlari bu sekilde uygun fiyata satiyor. Ne kadar sağlıklı durumdadir bu motorlar? Fikri, bilgisi olan var mi?

  4. #5084
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı Claxs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka Lastiğim patladığı için böyle bir sorun yaşıyormuşum yalnız şuan şöyle bir problem yaşıyorum arkadaşlar bende micheal city grip 140/70/15 edebatında yeni aldığım lastik var fakat bu ben bu lastiğin ebatına uygun iç lastik bulamıyorum internete baktım yinede bulamadım bu bu iç lastiği nereden bulacağız ne yaşadığım yerde ne de internette var bu ebeta uygun iç lastik bilen arkadaşlar link falan verirse çok iyi olur yada ne yapmam gerektiğini belirtirseniz cok memnun olacağım
    buzz motora sorabilirsiniz,michlein olmasada uygun bir iç lastik önerisi sunacaktır.

    Alıntı RazorBack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sl 200 ve bajaj avenget street 150 arasında kaldım? İkinci motorum olucak fazla bir tecrübem yok,hangisini önerirsiniz?
    sl200 daha ekonomiktir.


    Alıntı la_mancha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece Superlight ile ilgili degil, genel olarak sifir motorlarla ilgili bir sorum olacak. Bazen ilanlarda 2017 model sifir motosikletler goruyorum. Ornegin tracer 700 un 2019 sifir 60 bin, 2017 sifir 49 bin, 2016-2017 10 bin km altinda ikinci elleri ise yaklasik 42-43 bin lira. Mantikli düşününce 2017 sifiri almak dah akillica olur. Ama yaklasik 3 sene bayinin elinde kullanilmadan beklemis bir motor alindiginda sorun cikarir mi? Yoksa Yeni uretilmis bir sifir km motor gibi kusursuz calisir mi? yamaha tracerin fiyatlarini bildigim icin bunu ornek verdim ama Superlight da dahil tum marka modellerde bayiler ellerinde kalan 2-3 yasindaki motorlari bu sekilde uygun fiyata satiyor. Ne kadar sağlıklı durumdadir bu motorlar? Fikri, bilgisi olan var mi?
    bir sorun olmaz,10 yıllık olsada fark etmiyor.Ambalajından çıkmamış bir ürün her zaman sıfırdır.

    Zaten esasında sl200 2013 yılından bu yana hep aynı şekilde üretildi.Sadece bazı modellerinin rüzgarlık camı koyu yada açık şekilde satıldı.Bunun haricinde ne motor bloğunda nede makyajında hiçbir değişim yapılmadı dolayısıyla 2013 model ile 2018 model arasında hiçbir fark yok.2013 model öncesi olan modellerde balansör olmadığı için titreşim fazlalığı vardı,bu 2013 modellerle çözüldü,bunun haricinde herhangi bir teknolojik değişimi olmadı sl200.
    Chaos Turkey MC Facebook Sayfamız - www.facebook.com/ChaosTurkeyMC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız - www.facebook.com/slturkiye

  5. #5085

    Üyelik
    25 Eylül 2019
    Hocam bu motorun ikinci eli neden bu kadar pahalı, yani sıfırını 11.800 e bulabildiğin birşeyin ikinci elinin 2014 model 25.000 de haline 7500 falan istemek nasıl kafalar anlamıyorum ben, çok uçuk geldi yani piyasa yoksa almak istiyordum bu motoru da. Facebook'ta grup falan var mı satanların. Sarı sitede olanlar pahalı geldi bilmiyorum

  6. #5086

    Üyelik
    21 Eylül 2018
    Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Yaklaşık 7 ay kadar önce Mondial marka 180lik naked bir motosiklet aldım. Ancak motosiklete başlama hikayem sl200'ü gördüğümde başlamıştı. O yüzden sıfır aldığım mondiali satıp ikinci el bir sl200 almaya karar verdim. 2015 model 9000kmde bir tane buldum. İkinci el fiyatlarının da gerçekten pahalı olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarım sıfır motor satılıp 2015 model motor mu alınır diye beni eleştiriyorlar ancak dediğim gibi bu motosiklete karşı bir zaafım var. Bulduğum motosiklet diri duruyor ve üzerinde , forumda da çokça bahsedilen michelin city grip lastikler var. Benim birkaç sorum olacak izninizle:
    1- Öncelikle bu lastik tubeless midir yoksa iç lastikli bir model midir?
    2- Alacağım motosikletin önceki sahibi ufak bir kaza sonucu ön maşayı değiştirdiğini ifade ediyor. Hafif bir yamukluk vardı rahatsız oldum sıfır alıp taktım diyor. Buna ne kadar takılmalıyım?
    3- Yukarıda bahsettiğim kararım sizce çok mu radikal? Yani sıfır motoru satıp sl200 almak?
    4- Az çok anladığım kadarıyla motoru kendim muayene edip alacağım. İlk nerelerine bakmalıyım? Tramer ve Tüv sorgusu yaptım hepsi temiz çıktı.

    Şimdilik bu kadar😇

  7. #5087
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı Tosunpaşa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Yaklaşık 7 ay kadar önce Mondial marka 180lik naked bir motosiklet aldım. Ancak motosiklete başlama hikayem sl200'ü gördüğümde başlamıştı. O yüzden sıfır aldığım mondiali satıp ikinci el bir sl200 almaya karar verdim. 2015 model 9000kmde bir tane buldum. İkinci el fiyatlarının da gerçekten pahalı olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarım sıfır motor satılıp 2015 model motor mu alınır diye beni eleştiriyorlar ancak dediğim gibi bu motosiklete karşı bir zaafım var. Bulduğum motosiklet diri duruyor ve üzerinde , forumda da çokça bahsedilen michelin city grip lastikler var. Benim birkaç sorum olacak izninizle:
    1- Öncelikle bu lastik tubeless midir yoksa iç lastikli bir model midir?
    2- Alacağım motosikletin önceki sahibi ufak bir kaza sonucu ön maşayı değiştirdiğini ifade ediyor. Hafif bir yamukluk vardı rahatsız oldum sıfır alıp taktım diyor. Buna ne kadar takılmalıyım?
    3- Yukarıda bahsettiğim kararım sizce çok mu radikal? Yani sıfır motoru satıp sl200 almak?
    4- Az çok anladığım kadarıyla motoru kendim muayene edip alacağım. İlk nerelerine bakmalıyım? Tramer ve Tüv sorgusu yaptım hepsi temiz çıktı.

    Şimdilik bu kadar��
    lastikler tubelesdir.
    ön maşa hasarı var ise önden ağır hasarlı kaza yapmıştır,tramere işletmemişdir ve değişmiştir.Değişen parça sıfır ise sorun olmaz.
    motor tarzı değiştirmek bir zevk konusudur.1 yıllı motorunu satıo 20 yıllık motor alanda var.İçinize sinmeyen motoru zaten kullanamassınız.
    motora bir bakın,sürün.Mekanik anlamda sorun yoksa alınır.

    Fiyatlara gelince;

    sl200 sanıyorum dünya genelinde üretimi bitiriliyor ve yerine k-lite 200 modeli sürülecek.Her modelin bir sonu oluyor en nihayetinde ve neredeyse 10 yıldır piyasada keyifle kullanılan bir model olan sl200 artık üretilmeyecek.Ancak bu durum yedek parça konusunda problem yaratmayacaktır.
    Şuan depolarda rezerv kalan 2017-18 çıkışlı sl200 ler halen satılıyor ancak bu yıl 2019 itibariyle sl200 getirilmedi sebebide işte bu k-lite 200 modelini artık piyasaya sürmek sebebinden kaynaklı.K-lite 200 de motor bloğu sl200 ile aynı ama daha soprtif çizgilerde ve makyajda bir motor.bir iron 883 tarzında üretmişler.En son sl200 resmi sayfasında 14 bin seviyesinde bir rakama satılıyordu (k-lite 200 modeli aynı fiyatlarda) ama küba resmi sayfası fiyatları kaldırmış.2020 yılı itibariylede sl200 yeni modellerin getirileceğini sanmıyorum.Büyük ihtimalle sl200 efsanesi eldeki depoda kalan rezevr motorların tükenmesiyle sona erecek ve giriş seviyesi olarak rks nin k-lite 200 motoruna chopper severler yönelmeye başlayacak.
    Chaos Turkey MC Facebook Sayfamız - www.facebook.com/ChaosTurkeyMC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız - www.facebook.com/slturkiye

  8. #5088

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Superlight 200
    ZİNCİR

    Merhabalar herkese. Motor 20bin kmye geldi ve zincir ve dişli yavaştan değişmek istiyor gibi. Forumda daha önce konuşulmuştu ama bulamadım sayfayı. Bizim motora uygun zincir hangisidir ve nereden temin edilir? Bilgisi olan varsa yardım edebilir mi?

  9. #5089

    Üyelik
    21 Eylül 2018
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikler tubelesdir.
    ön maşa hasarı var ise önden ağır hasarlı kaza yapmıştır,tramere işletmemişdir ve değişmiştir.Değişen parça sıfır ise sorun olmaz.
    motor tarzı değiştirmek bir zevk konusudur.1 yıllı motorunu satıo 20 yıllık motor alanda var.İçinize sinmeyen motoru zaten kullanamassınız.
    motora bir bakın,sürün.Mekanik anlamda sorun yoksa alınır.

    Fiyatlara gelince;

    sl200 sanıyorum dünya genelinde üretimi bitiriliyor ve yerine k-lite 200 modeli sürülecek.Her modelin bir sonu oluyor en nihayetinde ve neredeyse 10 yıldır piyasada keyifle kullanılan bir model olan sl200 artık üretilmeyecek.Ancak bu durum yedek parça konusunda problem yaratmayacaktır.
    Şuan depolarda rezerv kalan 2017-18 çıkışlı sl200 ler halen satılıyor ancak bu yıl 2019 itibariyle sl200 getirilmedi sebebide işte bu k-lite 200 modelini artık piyasaya sürmek sebebinden kaynaklı.K-lite 200 de motor bloğu sl200 ile aynı ama daha soprtif çizgilerde ve makyajda bir motor.bir iron 883 tarzında üretmişler.En son sl200 resmi sayfasında 14 bin seviyesinde bir rakama satılıyordu (k-lite 200 modeli aynı fiyatlarda) ama küba resmi sayfası fiyatları kaldırmış.2020 yılı itibariylede sl200 yeni modellerin getirileceğini sanmıyorum.Büyük ihtimalle sl200 efsanesi eldeki depoda kalan rezevr motorların tükenmesiyle sona erecek ve giriş seviyesi olarak rks nin k-lite 200 motoruna chopper severler yönelmeye başlayacak.

    İlk olarak sizden cevap bekliyordum yanıltmadığınız için teşekkür ederim. K-lite modelini de inceledim ancak o modelin ruhu yok yani tarzı tam olarak yansıtmıyor diye düşünüyorum. Üretimi artık durmuş bir modelin sahibi olmak avantajlı da olabilir dezavantajlı da. Nihayetinde ülkemizdeki araç alışveriş mantığı biraz farklı. Sanırım motosiklet hoşuma giderse alacağım. Çok sağ olun.

  10. #5090

    Üyelik
    25 Ekim 2019
    sanırım birçok arkadaşımız sl ile 30 40 bin kmleri rahat görmüş. peki 2012 2013 yıllarına sahip 30 -35 bin kmlik yavruları 6-7 bin tl lere alınır mı? gezdirip tozdurur mu yoksa yavaştan ömrünü tamamlamış ve ilkl günkü performansından epey uzaklaşmış mıdır?

  11. #5091

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul(Avrupa)
    Motosikleti
    KUBA Superlight 200
    Alıntı Sakcahas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım birçok arkadaşımız sl ile 30 40 bin kmleri rahat görmüş. peki 2012 2013 yıllarına sahip 30 -35 bin kmlik yavruları 6-7 bin tl lere alınır mı? gezdirip tozdurur mu yoksa yavaştan ömrünü tamamlamış ve ilkl günkü performansından epey uzaklaşmış mıdır?
    Benim Rıfkı 2014 Model 2016 da 2.el aldığımda daha 700 km yi doldurmamıştı bile şimdi 50.000 oldu maşallah saat gibi. Ufak tefek sorunlar elbet çıkıyor ama fiyat performans olarak bakmak lazım sonuçta bi japon değil. Standart olarak yağına hava filtresine zincirine düzgün baktığın sürece motora bir şey olmaz. Tabi altında ki makinanın 200 cc 13 beygir olduğunu unutmayıp sürekli zorlamadığın sürece. Ben sl 200 ile artcımla 12 gün istanbul muğla arası kamp yapa yapa gidip geldim 1 gün bile sorun çıkarmadı. Motorun limitlerini bildiğiniz sürece size önemli bir problem çıkarmayacaktır.

  12. #5092
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Bugün ufak bir tartışmaya girdim de sizlerinde fikrini almak istedim.

    Bende rodajı düzgün yapılmış 162 cc vulture var. 14 beygir / 12 tork

    Arkadaşın eski motoru sl200 , 12,7 beygir 14 Tork.

    Hız için gerekli olan beygir benden düşük ancak torku biraz yüksek.


    Benim alet 85 - 90 km.'den sonra zangır zangır titrerken temiz ve düz yolda 100 ü gördüğünde "allahım sana geliyorum" diyip böbrek taşlarımı düşürtüyor ve düz yolda daha fazla hızlanmıyor.


    Arkadaşın iddiasına göre beygiri benim motordan düşük olan sl200 sabit hız 95/100 km ile gidebiliyor ve titreşimi az oluyor ve aralardan gecmek istediğinde vs. kısa süreli 120-125 leri görebiliyormuş.

    Benim alet daha kücük ve yüksek beygirli olmasına rağmen 100ü gecemiyor.


    Mantıgını anlatacak var mıdır? Arkadaş yalan atıyor ise rezil etmeyi planlıyorum (kendisi 10 + yıllık motorcu)

  13. #5093

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul(Avrupa)
    Motosikleti
    KUBA Superlight 200
    Neredeyse 4 yıldır sl200 kullanıcısı olarak söyleyeyim 95 100 km hızla stabil gidiyor ama 100 ün üstünde titreşim hissedilir derecede artıyo ama 95 100 de sizin anlattığınız gibi allahım sana geliyorum olmuyor. Ben Max 115 gördüm çok da zorlama taraftarı olmadığımdan daha üstelemedim ama 120 yapar fakat anlık yani o şekil yarım saat gideyim deseniz gidemezsiniz. sl200 ün kendini en rahat hissettiği aralık 80 95 km arasıdır bence.

  14. #5094
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Victim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neredeyse 4 yıldır sl200 kullanıcısı olarak söyleyeyim 95 100 km hızla stabil gidiyor ama 100 ün üstünde titreşim hissedilir derecede artıyo ama 95 100 de sizin anlattığınız gibi allahım sana geliyorum olmuyor. Ben Max 115 gördüm çok da zorlama taraftarı olmadığımdan daha üstelemedim ama 120 yapar fakat anlık yani o şekil yarım saat gideyim deseniz gidemezsiniz. sl200 ün kendini en rahat hissettiği aralık 80 95 km arasıdır bence.

    o zaman doğru söylemiş ancak bana beygir / tork gücü ile sabit hızda 100 ile gitme kısmını çözemedim. ya da o beygir ile 120 görebilmesi garip geldi.

    bir tane bulup denemem lazım
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  15. #5095

    Üyelik
    11 Aralık 2017
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buzz motora sorabilirsiniz,michlein olmasada uygun bir iç lastik önerisi sunacaktır.



    sl200 daha ekonomiktir.




    bir sorun olmaz,10 yıllık olsada fark etmiyor.Ambalajından çıkmamış bir ürün her zaman sıfırdır.

    Zaten esasında sl200 2013 yılından bu yana hep aynı şekilde üretildi.Sadece bazı modellerinin rüzgarlık camı koyu yada açık şekilde satıldı.Bunun haricinde ne motor bloğunda nede makyajında hiçbir değişim yapılmadı dolayısıyla 2013 model ile 2018 model arasında hiçbir fark yok.2013 model öncesi olan modellerde balansör olmadığı için titreşim fazlalığı vardı,bu 2013 modellerle çözüldü,bunun haricinde herhangi bir teknolojik değişimi olmadı sl200.
    bir sorum daha olacak debriyaj ve gaz telini her sene değiştirmek mantıklımı yoksa sadece yağlasak yetermi ? birde benim motorum 2015 model 10 bin km oldu ben herhangi bir bakım uygulamadım şuana kadar gaz teli ve debriyaj teline bunları yağlayayımmı yoksa direk değiştirip öylemi bakım yapayım ?

  16. #5096

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün ufak bir tartışmaya girdim de sizlerinde fikrini almak istedim.

    Bende rodajı düzgün yapılmış 162 cc vulture var. 14 beygir / 12 tork

    Arkadaşın eski motoru sl200 , 12,7 beygir 14 Tork.

    Hız için gerekli olan beygir benden düşük ancak torku biraz yüksek.


    Benim alet 85 - 90 km.'den sonra zangır zangır titrerken temiz ve düz yolda 100 ü gördüğünde "allahım sana geliyorum" diyip böbrek taşlarımı düşürtüyor ve düz yolda daha fazla hızlanmıyor.


    Arkadaşın iddiasına göre beygiri benim motordan düşük olan sl200 sabit hız 95/100 km ile gidebiliyor ve titreşimi az oluyor ve aralardan gecmek istediğinde vs. kısa süreli 120-125 leri görebiliyormuş.

    Benim alet daha kücük ve yüksek beygirli olmasına rağmen 100ü gecemiyor.


    Mantıgını anlatacak var mıdır? Arkadaş yalan atıyor ise rezil etmeyi planlıyorum (kendisi 10 + yıllık motorcu)
    yalan usta bunlar. mantığı falan yok. tvs apache 150 ile ideal sürüş hızı 90km/h. yokuş aşağı 120 son hız (bende biraz kiloluyum. 130 yapanlar varmış). öyle anlık hızlanmaymış kısa süreyliymiş yok öyle bir dünya. 80'den sonra hızlanması saatler sürüyor.

    not: apache 14 hp, 12 nm tork.

  17. #5097
    CoppeR` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2019
    Şehir
    Eskişehir
    Bu konuda bir mesajım bulunsun istiyorum, bir gün SL 200 sahibi olabilirsem bu mesajı alıntılayacağım

  18. #5098

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Çap/strok

    63.5 X 62.2

    Sıkıştırma orani 8.3:1

    9.5:1 olsa idi bu çap ve kurstan 16-17hp alinirdi.

    Zaten olmasi gerekende buydu..

    Sl200 kullanan arkadaşlar,arka dişliyi 2 diş kucultmeyi denediniz mi?

    Keeway eagle..

    Birde çift silindirli 250cc farkli bir modeli cikmiş.

    Buda 13hp,buyur buradan yak..


    Yapin kardeşim en kötü 20beygir..

    Yoksa ne anladim 250cc den.

    Mondial kt150 ye binerim oda 12 hp..

    https://mexico.keeway.com/product/patagonian-eagle-250


  19. #5099
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yalan usta bunlar. mantığı falan yok. tvs apache 150 ile ideal sürüş hızı 90km/h. yokuş aşağı 120 son hız (bende biraz kiloluyum. 130 yapanlar varmış). öyle anlık hızlanmaymış kısa süreyliymiş yok öyle bir dünya. 80'den sonra hızlanması saatler sürüyor.

    not: apache 14 hp, 12 nm tork.

    mesela bu konuyu araştırıyorum, bilgili abimizden birisi öncekı sayfalarda "sl200'ün en güzel sabit hızı 90-110 arasıdır" demiş.

    Dediğin gibi yokus asagı falan anca diye düşünüyorum.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  20. #5100
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    sl200 ideal ortalama hızı 90-110 arasıdır.200 cc bir motorun zaten ideal ortalama performansı budur.Giriş seviyesi motorlarda genelde de bu böyledir.Beygir gücü düşük olmasıda motor yapısı itibariyle normal bir durumdur.Yeni başlayanlar 15-20 bin km yaptıkdan sonra elbette motorun performansından memnuniyetsizlik duyamaya başlayabilir.Bu noktada 250-650 cc bandına motor yükseltmek mantıklı olabilir ancak 200 cc motorun performansını artırmak için arkaplanda mekanik mühendisliği yapmayada gerek yok.Ne kadar ekmek o kadar köfte misali bir denklemi vardır bu işin.
    Chaos Turkey MC Facebook Sayfamız - www.facebook.com/ChaosTurkeyMC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız - www.facebook.com/slturkiye


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)