Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kuba Platinum

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003




    AR-GE Aşaması

    Platinıum profesyonel testlerden geçerek başarıya ulaşmıştır. Motorlar her bir test cihazında 400 saatin üzerinde test edilmiştir. 20.000 km'nin üzerinde yol testi yapılmıştır. Uygulanan bütün teknik detaylar motosiklet sanayisinin en yüksek standartları baz alınarak yapılmıştır.

    Güçlü

    İyi bir depar, az yakıt tüketimi CRS alt motoru daha güçlü kılan yenilikçi teknolojilerden biridir. Krankın kendi içindeki blansör sistemi ile motosikletin titreşmini alırken güç aktarımının zincirli olmasının verdiği bir avantaj olan sürüş keyfini yaşayacaksınız.

    Tarz

    Güvenilir konforlu kullanımlı ve çekici bir görünüme sahip olan Platinum, dünya stili teknolojisi ile sürüş keyfi ve ergonomik özellikleriyle alanında öncü bir motosiklettir.

    Şık Görünüm

    Benzersiz, şık kilometre saati Platinum'a kusursuz görünüm kazandırmaktadır.

    Platinum'un benzersiz yapısıyla duruş stilinin birleştiği çizgidir.

    Verimlilik

    17 litrelik yakıt tankı kapasitesi sizi daha uzun bir yolculuğa özendirir. Aerodinamik yakıt tankı organik çizgileri vurgular ve Platinum'u daha dinamik ve şık gösterir.

    Sağlamlık

    Yeni tasarlanmış şasesi titreşimi en aza indirerek seyahatinizin daha kusursuz geçmesini sağlar.

    Sessiz

    Egzost sistemi en iyi perfomansı daha geniş bir sessizlik kapasitesiyle sağlar.

    Yararlılık

    Yaşayacak çok şeyiniz varsa? Platinum sizin ihtiyaçlarınızı karşılayabilir. Çift fonksiyonlu arka korkuluk taşıma ve park etme için dizayn edilmiştir.

    Modern

    Etkileyici modern tasarımıyla Platinum'a ayrı bir çizgi katmıştır.


    Teknik özellikleri için tıklayın: http://www.kubamotor.com/new5/produc.../platinum.html


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Üzerindeki motor Cbf 150 motoruyla birebir aynı. İlgilenenlerin bilgisi olsun.

  3. #3
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzerindeki motor Cbf 150 motoruyla birebir aynı. İlgilenenlerin bilgisi olsun.
    aynı ise beygir ölçümlerin de hata var demektir. 12.1 yazmış kuba fakat honda 11.6 diyor aynı devirde

  4. #4
    plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Adamlar motosiklet sistemini baştan aşağı değiştirse de ilkleri üretse bizim millet yine "Kesin YBR'den CBF'den almışlardır" diyecekler artık o duruma geldi. Ya da çin kore japon diye ülke ismi sayıklayacaklar. Arkadaşım yapmışlar işte daha dirisini ve güçlüsünü ne diye kıyaslama derdine düşüyorsun ki ? Zaten kıyasladığın motorların yarı fiyatından da ucuzuna veriyorlar git ver parasını al kullan keyfini sür. Ayrıca motosiklet Kuba^'nın bu yıl ki CR1 ve Pars modeli gibi çok diri ve performans canavarı. Diğer yorumlar da bu yönde.

  5. #5
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Arkadaslar yok mu bu motordan alip kullanan hic kimse youtube da bi videosu var fuardan orada sanki balansor yok gibi bir konusma geciyor.. Ben sari rengini inceledim sahsen hic beklemedigim kadar kaliteli geldi bana plastik aksamlar tas gibi kafalik tas gibi yok mu yorum yapacak kimse ozellikle titresim konusunda...

  6. #6

    Üyelik
    16 Nisan 2014
    Şehir
    tayvan
    Motosikleti
    Suzuki gn250
    balansör yok ayrıca cbf150 motoru olduğuna inanmadım detaylı incelemek lazım

  7. #7
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Halbuki sayfasinda balansor oldugu yaziyor cbf oldugu bencede hurafe ancak uzerinde bildigimiz kuba motorundan daha kaliteli bisiyler oldugu kesin kullanan olsaydi titresim isini cok merak ediyorum 12 bg de ideal..

  8. #8

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Üst kapak hariç CBF motoruna benziyor ama aynısı değil. Videoda balansör yok diyor birisi ama ürün tanıtım resimlerinde motorun içini göstermiş, balansör var.

  9. #9
    ereker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Bu motoru bende çok merak ediyorum bir şeye dikkat ettim kilometre saati 100 den 140 a çıkıyor arada 120 kayıp.

  10. #10
    meugur74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    strike 150
    Bu motoru bayide görmeye gittim, test etmedim üstüne oturdum sağına soluna baktım,
    Görüşlerim;
    - motor ybr, cbf kırması(karışımı) bir şey olmuş, motoru cbf motoruna benziyor ama kalitesini bilemem,

    -şase,arka maşa ve kafa ybrye benziyor, km göstergesi bence çok kötü motora hiç yakışmamış, çakma ybr km. göstergesi koysalardı daha iyi olurdu.

    -motorun görünüşü dinamizmi iyi depo 17 lt.lik sportif görünümlü beğendim fakat depo kapağı elde kalan cinsten,

    -motora dış sinyal koymamışlar çok yadırgadım bunu dilede gedirdim arka stopu cbf taklidi yapmaya çalışmışlar onuda becerememişler, cbfnin stop lambası geniş, gene kurtarıyor, hele ön sinyal nasıl koymamışlar ,inanılır gibi değil fardan sinyal yanıyormuş (sitedeki resimlerde dış sinyaller var)

    -fiyatına gelince 3600tl. Bence bu motor anca 2700tl eder plaka dahil 3000tlye alınır bilinebilir,

    -lastikler ön arka cst marka tubeless. (2.75 18, 90.90 18)

    Bi kaç resim atıyorum,



    -

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
















  11. #11
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    4. resimde deponun hemen altında egzoz çıkışının üstündeki küçük parça nedir arkadaşlar ??

  12. #12
    ilkerabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    YOK Şimdi.. Corsa 05
    Benzin otomatiği..
    Öbür tarafta sallanan kırmızı şey de akünün + kablosu.

  13. #13
    plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Pars modelini görmek ve incelemek için bayiye gittiğimde bu modeli de görme şansım oldu. İncelemeden geri dönmüştüm ancak internetten baktığımda Pars modeli kadar iddialı olduğunu fark edince inceleme gereği duydum ve izlenimlerim şu şekilde:

    Motosiklette herhangi bir karışımdan ziyade farklı bir tasarım ortaya konulmuş. Özellikle kaslı duruşu ve tasarımsal çizgilerin yerinde kullanılması motorun albenisini ve güçlü olduğunu hissettiriyor. YBR ve CBF karışımı olduğunu düşünmüyorum. Piyasadaki her motosikleti sürekli bu modellerden bir şeyler kapmış dersek bir çok firmaya haksızlık etmiş oluruz. Zira otomobil piyasasında da her geçen yıl yeni tasarımlar ortaya konuluyor ancak pek çok marka birbirine yakın model üretebiliyor. Ucuz olanı pahalı olanın çakması demek yanlış olur.

    Motosikletin hem önden görünüşü hem de yan görünümü bir an önce çalıştırıp yola çıkma hissiyatı yarattı bende. Tasarımsal olarak kusursuz bir görüntüye sahip. Göstergeler bence gayet şık ve sade ki kullanıcı gözüyle değerlendirecek olursam gayet güzel tasarlanmış. Ön sinyaller yok gibi düşünebilirsiniz ilk bakışta veya yorumlara bakarak ancak yanılırsınız çünkü farlarla bütünleştirilmiş olarak tasarlanmış yani ön sinyal de var ancak illa ön sinyal ayrı olsun derseniz veya buna alıştıysanız bir şey diyemem. Kendi adıma konuşmak gerekirse motosikletin bütünü tasarımsal olarak hem modern hem de göz alıcı.

    Performans konusuna gelirsek;

    Sitede belirttikleri üzere hem alt motor hem şase herhangi bir modelin barındırdığı alt motor veya şase değil ancak her ikisi de yeni tasarlanmış. 17 litre yakıt kapasitesine sahip deposu var ve kullanıcısından aldığım bilgiye göre 150 kilometre yolu 18 litre yakıt ile gitmiş. Bu da ortalama 2.4 lt. civarı.

    Motosikleti gidiş dönüş yaklaşık 5'er kilometreden toplam 10 km. gibi bir mesafe kullanma şansım oldu. Maksimum 126 km/h hıza çıktım ve titreşim namına hiçbir şey yoktu. Özellikle ilk periyodik bakım ve rodaj işleminden sonra ortaya koyacağı performansı tahmin bile edemiyorum.

    Fiyat konusuna da gelirsek bir çok arkadaşımızın kıyasladığı modellerin ikinci elleri bile 4 bin civarındayken bu motor 3700 civarı bir fiyatı sonuna kadar hak ediyor. Gönül rahatlığı ile alınabilecek bir motosiklet.

  14. #14
    ereker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı plaka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pars modelini görmek ve incelemek için bayiye gittiğimde bu modeli de görme şansım oldu. İncelemeden geri dönmüştüm ancak internetten baktığımda Pars modeli kadar iddialı olduğunu fark edince inceleme gereği duydum ve izlenimlerim şu şekilde:

    Motosiklette herhangi bir karışımdan ziyade farklı bir tasarım ortaya konulmuş. Özellikle kaslı duruşu ve tasarımsal çizgilerin yerinde kullanılması motorun albenisini ve güçlü olduğunu hissettiriyor. YBR ve CBF karışımı olduğunu düşünmüyorum. Piyasadaki her motosikleti sürekli bu modellerden bir şeyler kapmış dersek bir çok firmaya haksızlık etmiş oluruz. Zira otomobil piyasasında da her geçen yıl yeni tasarımlar ortaya konuluyor ancak pek çok marka birbirine yakın model üretebiliyor. Ucuz olanı pahalı olanın çakması demek yanlış olur.

    Motosikletin hem önden görünüşü hem de yan görünümü bir an önce çalıştırıp yola çıkma hissiyatı yarattı bende. Tasarımsal olarak kusursuz bir görüntüye sahip. Göstergeler bence gayet şık ve sade ki kullanıcı gözüyle değerlendirecek olursam gayet güzel tasarlanmış. Ön sinyaller yok gibi düşünebilirsiniz ilk bakışta veya yorumlara bakarak ancak yanılırsınız çünkü farlarla bütünleştirilmiş olarak tasarlanmış yani ön sinyal de var ancak illa ön sinyal ayrı olsun derseniz veya buna alıştıysanız bir şey diyemem. Kendi adıma konuşmak gerekirse motosikletin bütünü tasarımsal olarak hem modern hem de göz alıcı.

    Performans konusuna gelirsek;

    Sitede belirttikleri üzere hem alt motor hem şase herhangi bir modelin barındırdığı alt motor veya şase değil ancak her ikisi de yeni tasarlanmış. 17 litre yakıt kapasitesine sahip deposu var ve kullanıcısından aldığım bilgiye göre 150 kilometre yolu 18 litre yakıt ile gitmiş. Bu da ortalama 2.4 lt. civarı.

    Motosikleti gidiş dönüş yaklaşık 5'er kilometreden toplam 10 km. gibi bir mesafe kullanma şansım oldu. Maksimum 126 km/h hıza çıktım ve titreşim namına hiçbir şey yoktu. Özellikle ilk periyodik bakım ve rodaj işleminden sonra ortaya koyacağı performansı tahmin bile edemiyorum.

    Fiyat konusuna da gelirsek bir çok arkadaşımızın kıyasladığı modellerin ikinci elleri bile 4 bin civarındayken bu motor 3700 civarı bir fiyatı sonuna kadar hak ediyor. Gönül rahatlığı ile alınabilecek bir motosiklet.

    gözüm sen yakıt hesabını doğru yaptığına eminmisin 18 litre ile 150 kilometre aşırı fazala tüketim değerleri.

  15. #15
    plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Alıntı ereker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gözüm sen yakıt hesabını doğru yaptığına eminmisin 18 litre ile 150 kilometre aşırı fazala tüketim değerleri.
    Yakıtı ben test etmedim kullanan birinin bana aktardığı bilgi buydu. Ben de yazdım ama belirttim kendi ölçümüm olmadığını ancak üfürülmüş bir bilgi çünkü Pars modeli için fabrikayı arayıp bilgi aldım ve Pars, Platinum ve CR1 modellerinin 100 km.'de 2-2,5 lt. yakıt tüketimi olduğunu söylediler. Doğrusu da budur zaten

  16. #16

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    18TL olcağına Litre olmuş. Zaten cümlenin devamında ortalama 2.4 denmiş. Yani 18TL

  17. #17

    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    bu motoru uzun zamandır araştırıyorum ve şu sonuca ulaştım

    http://www.haojin.com.cn/en/News_View.asp?NewsID=1220



    Technical parameter :

    Dimension (L*W*H, mm):2010*755*1110
    Net Weight (kgs):135
    Wheel Base (mm):1325
    Max. Power (kw/rpm):8.9/7500
    Rating Load Weight (kgs):150
    Max. Speed (km/h):90
    Fuel Consumption (L/100km):2.5L
    Fuel Tank Capacity (L):17L
    Brake mode(Front/Rear):Disk/Drum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

    şu adrestende motoru test eden brazilya'lı test sürücüsünün yorumlarını okuyabilirsiniz tabi çeviri yaparak
    http://www.chinamotorworld.com/index.php?c=news&a=view&id=2007
    bindiregandi bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    20 Haziran 2015
    emekli kuryeyim ...kullanmadığım motor kalmadı...bu makinayı yeni aldım ...çok memnunum vibrasyo yok çel,kişi iyi hızı iyi ALLAH mahçup etmesin...matoru cbf e benziyor ama değil motoru türkiyede olayan honta titan ex modeline aittir.....kazasız belasız iyi sürüşler tüm motordaşlarıma

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

    6000 devirde tekleme oluyor motor daha yeni 500 km bakıma kadar bekleyip görelim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

    kardeşim onun amacı motora sıcak hava vermek

  19. #19

    Üyelik
    20 Haziran 2015
    arkadaşım titreşim sıfır güç süper karizmada yerinde....yakıtta 350 kmde 41000 lira benzin aldı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

    servis olarakta istanbul kağıthanede sürat motoru tavsiye ederim

  20. #20

    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    herkese selam 1 hafta oldu motoru alalı bundan önceki motorumda kuba cr1 di 1 yıl kullandım onuda şu kadarını söyleyeyim şu an piyasada bulunan hondanın 2 adet 125 cc motorundanda hem titresim hem serilik hemde surat açısından çok iyi 2 adet hondayıda test ettim, motor gönül alınacak parasını fazlaıyla hak eden bir motor bu bu motorun bilinmemesi ve milletin genelde cg titreşim makinalarına rabet göstermesi üzücü bir durum


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)