2018 modelini satan alan var mı?
Selamlar herkese. Cr1S modelini almayı düşünüyorum ve Küba Bayiinde 2.el bir tane var. Motor 2017 model 127 km'de. Ön jantın orada sürtme gibi bir şey mevcut. Yine ön sağ led farın orada çizik mevcut. Adam düşmüş motor dedi. Fiyat olarak ise 4800 Tl istiyor.
Bunun yanı sıra 2012 Model 14Binde güzel bir drift var çiziği filan yok diyor satan kişi henüz motoru görmedim pazartesi bakacağım.Motor temiz sanırım adam göster ustaya filan diyor guveniyor malına. Ve şuan aşırı kararsizlik içerisindeyim hangisini tercih etmeliyim diye.
Şunu da belirteyim motor hiç kullanmadım. Scooter iki üç defa sürmüşümdür. Alırsam lakin adam akıllı ilk tecrübelerim olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:29 ----------
https://ibb.co/g4G20S
https://ibb.co/bK1D77
https://ibb.co/ehXLn7
https://ibb.co/mpKpfS
Dostum merhaba,
Bende kısa bir süre önce cr1 imi sattım.
Değişiklik olsun diye drift bakıyorum.
Öncelikle 2012 model drift motora kaç para istiyorlar onu söylememişsin.
Kuba cr1-s in 0 km olanı----------5400 TL
Mondial Drift mh150 sıfır fiyatı--4750 TL
Cr1-s modelinin olumlu yanları arka frenin disk olması ve arka tek amortisör olması.
Drift modelinin artısı ise motor hacminin 162cc oluşu Ve piyasada baya tutulması diyebiliriz.
Bence 2012 model çin malı motor seni mutlu etmeye bilir. Fiyatları çok olmayan bu motorlar için ne kadar yeni olursa o kadar iyi olur.
Bunları söylerken 4800 tl lik bütçen olduğunu söyleyerek yazıyorum. Bütçen yoksa tabiki o motorda işini görür.
İyi günler.
2012 Drift'e 3.000 tl istiyor. Bütçem var açıkçası ancak ekipmanımı da almadım henüz ve ilk tecrübem olacağı için o paraya değer mi tam karar veremiyorum. Cr1S'in faturası dahi kesilmemis plaka cıkartilmamiş ve 127km de bu da aklimda soru işareti bırakiyor. Madem sıfir aliyorsun yasal evraklari neden yapmiyorsun veya 127 de ki motoru neden satiyorsun.
Ben 6 senelik çin malı kullanıcısı olarak 3 kere motor değiştirdim.
2012 yılında 0 motor almıştım cub motordu 4 yıl sıkıntısız sürüp sattım.
Motorda hiç bir şey yoktu çizik bile yoktu tek marşta çalışırdı.
Ama iki yıl içerisinde motor eski performansını çok kaybetti
125 km hızı görmüşlüğüm vardı. Daha sonraları 90 ı geçemez oldu.
Yani anlayacağın çin malı motorun ömrü 2 yıl(bana göre)
Ben sıfır alırım 2 yıl biner satarım kafam rahat olur.
CR1 konusuna gelirsek adam motoru sürmeyi becerememiştir. Sanırım düşmüşte, daha sonra bakmıştır olmuyor satmıştır.
Ama yinede ustanla baktır. Bende 3000 kmde cr1 aldım kazalı çıktı ve şanzıman dişlisi bozulmuştu ses yapıyordu direk sattım.
Bilgine
Vallahi Cr1S'in şekli çok hoşuma gidiyor yalan yok Led far filan koymuşlar ve yakışmışta yani. Ama diyorum 0 Drift mi alsam bilemiyorum. Rks var 150lik 0 4800 de ona istiyor.
Bir aralar RKS 200 ümüz vardı. Başımıza gelmeyen kalmadı. Her yeri dağıldı motorun zor topladık
Titreşimi falan çok fazla rks 150 nin araştır biraz görürsün
Bide motorların tipine göre araştırma önce motor bloğuna göre araştır.
Titreşim varmı yakıt nasıl gücü nasıl vs.
Sonra görünüşüne bakarsın.
Başkan gerisi sende iyi düşün al bir tane motorunla mutlu ol
Titanic 150 S ler?
Sevgili abim gecenin bu saatinde inan motoru ilk aldıgın günden beri tüm yorumlarını okuyorum. Cidden çok güzel zamanlar geçirmişsin motor ile tabi bazı ufak sıkıntılarda yaşamışsın. Sana kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
KübaMotor bayiisinde Rks 150 lik motor var ancak tam hatırlayamıyorum S serisimiydi. Fiyat olarak 4800Tl denilmişti. Bu modelin sizdeki motorlardan farkı nedir?
Bir başka olarak ilk defa motor alacağımda dolayı 0 km mi yoksa 2.el mi almalıyım bilemiyorum.Allah kaza bela vermezse satmak için değil kullanmak için alacağım ancak oldu da sattım çok zarar edeceğim birde bunu düşünuyorum. Kafam aşırı derecede karışık. Bu motor sevdası neymiş böyle yahu)
Hayırlısı ise yarın gideceğim motora tekrar bakmaya. Ya üstlerde yazdığım Küba Cr1S modelini yada Rks 150ligi alacağim. Kübalardakı gösterge sıkıntısı da aklımı karıştırıyor. Kronik bir sorunmuş sanırım. Yakıt seviyesidir vs. saçmalıyormuş diye okudum.
Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin herkese. Tekerinize taş değmesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:44 ----------
Bir yeri yanlış ifade etmişim sanrım. Rks150S mi yoksa Titanic 150S mi onu bilmiyorum bayiide ki.
Sevgili dostum ben RKS Titanic 150-S kullanmaktayım. Kullanmak için alacaksan 0 km almanı tavsiye ederim. Alıp 1 sene sonra en az zararla satmayı planlıyorsan da 2. el almanı öneririm. Bütün bu yukarıda sayılan motorlar en nihayetinde tek silindir, hava soğutmalı, ilkel makineler. Bu nedenle bakımı, tamiri kolay. Hangi model motor alırsan al bakımını aksatmadan düzenli yaptırırsan, zamanında değişmesi gereken parçaları değiştirtirsen ve de motorun limitlerini bilerek kullanırsan bu motorlar seni uzun süre götürür. Şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
Uzun süredir bakamıyordum foruma. Sıfır Kuba Cr 1 aldım 2 hafta filan oluyor. Pek binemedim henüz 170 km yapabildim. 500 km de bakıma götüreceğim bakalım. Tek sorun daha doğrusu sorun mu bilmiyorum sabahlari tek marşta çalışmıyor jigleyi aciyorum o zaman bile çalışmadigı oluyor. Sıfır motorun aküsü böyle olur mu bilemiyorum açıkçası. Ayriyetten anlam veremedigim sekilde rölantı yukseliyor motorda. Normal vitesinde devam ederken yok ancak debriyaja bastigim an yada boş viteste 4binlere cikiyor devir.
Motorunuzda bir problem yok küçük ayarlar yapılması gerekiyor.
Çin malı motorlarda motorlardan maalesef anlamak gerekiyor.
Ben 0 km çin malı aldığım motorda iki gün tamir yaptım.
Vidaları sık, rölantı ayarla, gazdaki boşluğu al , debriyajdaki boşluğu al, arka fren ayarı, bide ben vitesi bir tık aşağıda kullanmayı seviyorum onu ayarla koruma demiri çanta vs...
Tamirciye gidip derdini anlatırsan gerekli düzeltmeleri yapar bilgine.
11.000 devirdim.
Her 1000 km'de bakıma sokuyorum. Bugünkü 95 TL tuttu; yağı, tuzu içinde ... Kıyaslamak isteyenler için yazmış olayım.
Sürüşü keyifli, bakımı kolay bir şehir içi motosikleti CR1...
Geniş koruma demiri taktırmayı ihmal etmeyin.
Güvenli sürüşler. İyi eğlenceler.
Hocam bu motorların standart bakım aralığı 2000 km diye biliyorum. Sence de her 1000 km.de bir bakıma sokmak biraz fazla değil mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)