Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4861
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Kaskın vizörü yok ancak o kadar darbeden sonra tekrar kullanmak doğru olmaz.

    Eldivenlerin teki kayıp, bendekinde de dikiş yerinden yırtık var bir bölgede.

    Mont da çok iyi korudu ancak onda da bazı dikiş yerlerinde yırtık var.

    Tümünü yenilemek en doğrusu olur. Tabi iyi bir motosiklet botu ve pantolonu ile birlikte.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4862

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaskın vizörü yok ancak o kadar darbeden sonra tekrar kullanmak doğru olmaz.

    Eldivenlerin teki kayıp, bendekinde de dikiş yerinden yırtık var bir bölgede.

    Mont da çok iyi korudu ancak onda da bazı dikiş yerlerinde yırtık var.

    Tümünü yenilemek en doğrusu olur. Tabi iyi bir motosiklet botu ve pantolonu ile birlikte.
    geçmiş olsun kardeşim allah beterinden korusun her şerde de bir hayır vardır. iyi motosiklet işini bırakmamana sevindim . lakin sen agresif sürücüsün forumlardaki yorumlarında hep yazıyorsun . normaldir kanın kaynıyor gençsin . bu kaza seni biraz olsun yavaşlatacaktır diye umut ediyorum. sevdiklerimizden (hız)'la uzaklaşırız. dikkat et kendine moralini bozma ve kendine olan güvenini yitirme . yds nin 410 tl ye uzun kaval kemiği korumalı botunu al.

  3. #4863
    ..Carmentality.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Şehir
    EDİRNE
    İsmail, "bot ne işe yarar" başlığında gördüm kaza haberini

    çok çok üzüldüm. Verilmiş sadakan varmış, ufak bir kırık olmasına rağmen, iyileşmesi süreci bayağı uzun.

    Kısa sürede aramıza dönmen dileğiyle..
    xismailaydin bunu beğendi.
    Passionately in love with Motorcycle

  4. #4864
    Redneck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Selam arkadaşlar, 10.000 bakımını yaptırdım şu şekil liste

    2 adet buji 53 tl
    yağ filtresi 28 tl
    2.6 litre yağ 77 tl
    hava filtresi 70 tl
    işcilik 90 tl
    küsüratlar dahil toplam 360 tl
    TEKNECI bunu beğendi.

  5. #4865
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    herkese merhaba forumun ana sayfasına ktm duke 390 ve yamaha mt07 ile alakalı bır kıyaslama ıstedımde. bilgisi olan var ise o başlık altından yorum yazabılırse cok sevınırım.

  6. #4866

    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    ankara / washington dc
    Motosikleti
    MT07ABS / FZ09
    Alıntı Redneck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, 10.000 bakımını yaptırdım şu şekil liste

    2 adet buji 53 tl
    yağ filtresi 28 tl
    2.6 litre yağ 77 tl
    hava filtresi 70 tl
    işcilik 90 tl
    küsüratlar dahil toplam 360 tl
    iyiymis!!!
    hangi sehir/bayi?
    tesekkurler

  7. #4867
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba forumun ana sayfasına ktm duke 390 ve yamaha mt07 ile alakalı bır kıyaslama ıstedımde. bilgisi olan var ise o başlık altından yorum yazabılırse cok sevınırım.
    Dostum senin soru biraz cbr600 RR ile yamaha R1 kiyaslamasini istemek gibi olmus. Yani elbette MT-07 her yonden cok daha iyi. MT-07yi Kawasaki ER6n veya Honda cb650 veya duke690 ile kiyaslarsak konusacak daha fazla seylerimiz olabilir

  8. #4868

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Fiyatları birbirine yakın diye galiba

  9. #4869

    Üyelik
    26 Aralık 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    V STROM DL 650
    Geçmiş olsun ismail kardeşim.İnşallah en kısa zamanda iyileşirsin.Bende Batıkentte kaza yapmıştım 2013 senesinde o kadar yavaş gitmeme rağmen ara sokaktan çıkan bir araba maalesef bana çarptı ve sol tarafım tamamen kırılmıştı hemde ful korumam vardı.Bende ucuz atlattım ama motorum pert oldu.Asıl iş ondan sonra başlıyor işte tüm aile karşı çıkıyor motosiklete maalesef şimdi ikna etmeye çalışıyorum ama hala başaramadım 2 sene oldu motosiklete hasretiz sonunda neler olacak bekleyip göreceğiz.Şunu belirtmeliyim motosiklet olmadan hiç birşeyin tadı yok çıldırmak üzereyim anlayacağın.Sana tekrar geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşip tekrar binersin inşallah.
    xismailaydin bunu beğendi.

  10. #4870
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum senin soru biraz cbr600 RR ile yamaha R1 kiyaslamasini istemek gibi olmus. Yani elbette MT-07 her yonden cok daha iyi. MT-07yi Kawasaki ER6n veya Honda cb650 veya duke690 ile kiyaslarsak konusacak daha fazla seylerimiz olabilir
    zaten farkındaysanız yada yazıyı okuduysanız cc bazında yada performans bazında bır kıyaslama ıstemedım bu ıkı motor arasında. duke 390 mt 07 yı performans olarak kıyaslamak dogruda olmaz. 400 cc ye - 700 cc 2 katı beygir gucu tabıkıde eş değer bir kıyaslama olmaz. elimin altında zaten gücü sonuna kadar yaşayabildiğim otm duke 690r mevcut oldugu ıcın. güç gibi bir isteğimde yok. ben diğer kriterler üzerinden bir kıyaslama istemiştim ordaki yazımda.

    mesela her yönden cok daha ıyı dedıgınız seyler nelerdir ?? yada ktm duke 390 daha kötü dedıgınız seyler nelerdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

    Alıntı deadline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatları birbirine yakın diye galiba
    mt07 yı dusunme sebebım zaten bu. fakat mt07 de abs li düşünüyorum zaten. ve şasi esnemek için ek parçaları taktıgınızda 1000 tl gıbı bır fıyat daha eklenıyor bu durumda mt07 yaklasık 24 bın tl ye yaklasıyor. 2014 duke ıle aralarında 5 - 6 bın 2015 duke ıle aralarında 4 bın gıbı bır rakam oluyor. az bır para degıl ama ben bunu pek dusunmuyorum acıkcasıda. duke 390 standart absli. benım ıcın artı ve eksılerı önemli her iki motor kıyaslandıgında. fakat dedıgım gıbı cc olarak kıyaslama yapmıyorum.

  11. #4871
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten farkındaysanız yada yazıyı okuduysanız cc bazında yada performans bazında bır kıyaslama ıstemedım bu ıkı motor arasında. duke 390 mt 07 yı performans olarak kıyaslamak dogruda olmaz. 400 cc ye - 700 cc 2 katı beygir gucu tabıkıde eş değer bir kıyaslama olmaz. elimin altında zaten gücü sonuna kadar yaşayabildiğim otm duke 690r mevcut oldugu ıcın. güç gibi bir isteğimde yok. ben diğer kriterler üzerinden bir kıyaslama istemiştim ordaki yazımda.

    mesela her yönden cok daha ıyı dedıgınız seyler nelerdir ?? yada ktm duke 390 daha kötü dedıgınız seyler nelerdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------



    mt07 yı dusunme sebebım zaten bu. fakat mt07 de abs li düşünüyorum zaten. ve şasi esnemek için ek parçaları taktıgınızda 1000 tl gıbı bır fıyat daha eklenıyor bu durumda mt07 yaklasık 24 bın tl ye yaklasıyor. 2014 duke ıle aralarında 5 - 6 bın 2015 duke ıle aralarında 4 bın gıbı bır rakam oluyor. az bır para degıl ama ben bunu pek dusunmuyorum acıkcasıda. duke 390 standart absli. benım ıcın artı ve eksılerı önemli her iki motor kıyaslandıgında. fakat dedıgım gıbı cc olarak kıyaslama yapmıyorum.
    Sadece fiyatları yakın diye bu iki motosiklet arasından seçim yapmak bence de hiç doğru değil.
    İkisini yan yana koyduğunuzda gönlünüz hangisine kayıyorsa onu alın daha iyi.

    Mt'nin en önemli özelliği, ağırlığına göre verdiği güç ve tork.
    Yani o gücü ve torku örneğin 220kg bir aletle kullanmakla mt-07 gibi hafif bir aletle kullanmak arasında dağlar kadar fark var.

    Mt'nin gaz tepkisi, ara hızlanmaları, düşük devirlerde verdiği tork ile duke'u karşılaştırmak abes olur.

    Şase esnemesi için ek parçaları takma konusuna çok takılmayın, pratikte ondan alacağınız faydaya pek deyeceğini sanmıyorum.

    Stock halinde, şase esniyor, o yüzden şunu yapamıyorum, denilebilecek bir şey yaşayan var mı ben bilmiyorum. California Superbike School'a mt-07 ile katılmış bir tanıdık var, o bile kontrayı verince, şase esnedi diye birşey söylemedi.

    Mt, sağlam rüzgar alır, onu atlamayalım

    Son sürat delisi değilim, mt'nin verdiği hissi, 600'lük supersport vermiyor öyle söyleyeyim.

    not : Bir mt-07 kullanıcısının subjektif yorumlarıdır
    Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.

  12. #4872

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten farkındaysanız yada yazıyı okuduysanız cc bazında yada performans bazında bır kıyaslama ıstemedım bu ıkı motor arasında. duke 390 mt 07 yı performans olarak kıyaslamak dogruda olmaz. 400 cc ye - 700 cc 2 katı beygir gucu tabıkıde eş değer bir kıyaslama olmaz. elimin altında zaten gücü sonuna kadar yaşayabildiğim otm duke 690r mevcut oldugu ıcın. güç gibi bir isteğimde yok. ben diğer kriterler üzerinden bir kıyaslama istemiştim ordaki yazımda.

    mesela her yönden cok daha ıyı dedıgınız seyler nelerdir ?? yada ktm duke 390 daha kötü dedıgınız seyler nelerdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------



    mt07 yı dusunme sebebım zaten bu. fakat mt07 de abs li düşünüyorum zaten. ve şasi esnemek için ek parçaları taktıgınızda 1000 tl gıbı bır fıyat daha eklenıyor bu durumda mt07 yaklasık 24 bın tl ye yaklasıyor. 2014 duke ıle aralarında 5 - 6 bın 2015 duke ıle aralarında 4 bın gıbı bır rakam oluyor. az bır para degıl ama ben bunu pek dusunmuyorum acıkcasıda. duke 390 standart absli. benım ıcın artı ve eksılerı önemli her iki motor kıyaslandıgında. fakat dedıgım gıbı cc olarak kıyaslama yapmıyorum.
    KTM Duke690R var ise neden 2. motor olarak MT-07 veya 390 bakıyorsunuz?

  13. #4873
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    daha önce de başkası söyledi. eğer bütçe sorunu yoksa ki anladığım kadarıyla hiç yok. canavar gibi mt-09 alınır. istenirse eco modda rahat kullanılır istenirse spor modda yardırılır.

  14. #4874
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı copycat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce de başkası söyledi. eğer bütçe sorunu yoksa ki anladığım kadarıyla hiç yok. canavar gibi mt-09 alınır. istenirse eco modda rahat kullanılır istenirse spor modda yardırılır.
    mt-09'un modlarını eco/sport diye ayırmak çok doğru değil. Böyle olunca, yakıt tüketimi ile alakalı bir durum varmış gibi duruyor (tabii ki tüketime etkisi vardır orası ayrı ama, asli amacı o değil).
    Bu 3 mod daha çok, gaz tepkisi ile ilgili modlar.
    berkcigdem bunu beğendi.
    Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.

  15. #4875
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece fiyatları yakın diye bu iki motosiklet arasından seçim yapmak bence de hiç doğru değil.
    İkisini yan yana koyduğunuzda gönlünüz hangisine kayıyorsa onu alın daha iyi.

    Mt'nin en önemli özelliği, ağırlığına göre verdiği güç ve tork.
    Yani o gücü ve torku örneğin 220kg bir aletle kullanmakla mt-07 gibi hafif bir aletle kullanmak arasında dağlar kadar fark var.

    Mt'nin gaz tepkisi, ara hızlanmaları, düşük devirlerde verdiği tork ile duke'u karşılaştırmak abes olur.

    Şase esnemesi için ek parçaları takma konusuna çok takılmayın, pratikte ondan alacağınız faydaya pek deyeceğini sanmıyorum.

    Stock halinde, şase esniyor, o yüzden şunu yapamıyorum, denilebilecek bir şey yaşayan var mı ben bilmiyorum. California Superbike School'a mt-07 ile katılmış bir tanıdık var, o bile kontrayı verince, şase esnedi diye birşey söylemedi.

    Mt, sağlam rüzgar alır, onu atlamayalım

    Son sürat delisi değilim, mt'nin verdiği hissi, 600'lük supersport vermiyor öyle söyleyeyim.

    not : Bir mt-07 kullanıcısının subjektif yorumlarıdır

    şimdi öncelikle şu konuya açıklık getirmek istiyorum herkes buna takılıyor çünkü. birkaç kez söyledimde zaten ktm duke 390 ile mt 07 yi güç olarak kıyaslamıyorum ben. zaten kıyaslamak doğru değil 400 cc ile 700 cc yi ve neredeyse 2 katı beygır gucu olan ıkı motorun performans olarak kıyaslanması abesdir. benım kıyasladıgım kriterler başka.

    ayrıca mt07 bahsettıgınız kadar pek hafif bir motor değil malesef. mt07 güzel giden bir motor zaten. bazı şeylerinide ben begendım acıkcası.fakat duke 390 nın ara hızlanmalarını - gaz tepkileri - torkuda kendi cc grubuna göre üst seviyede. mt ile duke 690r ı kıyaslasaydım evet bu dedıgınız krıterlere göre kıyaslıcaktım.

    test etme imkanı buldum mt07 yi. sohbet kısmındakı konumdada artı ve eksilerini yazdım kendimce. yüksek hızlarda bazı virajlarda motoru yatırdıgımda bu esnemeyi hissettirdi daha doğrusu motorun ufak dengesizliği beni şaşırttı. yani bir gariplik vardı. herneyse hiç sorun değil zaten yamaha ek boru ürettiği için bu problemi tamamen çözdü.

    yıllardır naked kullandıgım ıcın ruzgara artık alıstım onu hiç saymıyorum bile :D

    bende sürat delisi değilimdir. benım ıcın ara hızlanmaları torku dengesi herseyden daha önemlidir.

    yanlış anlaşılmak istemem mt07 yı kotulemıyorumda hatta almayı dusundugum motor yani

    yorumlarınız ıcın cok tesekkurler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

    Alıntı copycat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce de başkası söyledi. eğer bütçe sorunu yoksa ki anladığım kadarıyla hiç yok. canavar gibi mt-09 alınır. istenirse eco modda rahat kullanılır istenirse spor modda yardırılır.
    mt09 cidden güzel bir motor bütçe sorunum yok ama şuanlık o fıyatlara cıkmak ıstemıyorum açıkcası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------

    Alıntı deadline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM Duke690R var ise neden 2. motor olarak MT-07 veya 390 bakıyorsunuz?
    zaten suan 4 adet motorum var.

    ktm duke 690r
    ktm duke 200
    honda pcx150
    yamaha xmax 250 (kız arkadasımın ama kendısı yurt dısında yuksek lısans yaptıgı ıcın motoru 1 yıldır bende zaten )

    ktm duke 200 ü satıyorum ve onun yerıne alıcagım motoru dusunuyorum. duke 690r ı baya keyıf amaclı kullanıyorum pcx ise çok ucuza buldugum için aldım yazlığa falan götürücem. orda çok işime yarar öyle bir motor. duke 200 ü ise işe gidip gelirken ne biliyim bazen dışarı çıktıgımda kullanıyorum. ve onun yerıne başka bir motor alıcam sattıgımda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------

    Alıntı deadline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM Duke690R var ise neden 2. motor olarak MT-07 veya 390 bakıyorsunuz?
    zaten suan 4 adet motorum var.

    ktm duke 690r
    ktm duke 200
    honda pcx150
    yamaha xmax 250 (kız arkadasımın ama kendısı yurt dısında yuksek lısans yaptıgı ıcın motoru 1 yıldır bende gerçi herşeyimiz ortak =) zaten ki bu şuan satıldı diye düşünmek istiyorum cunku bugun kapora bıraktı bir arkadaş. muhtemelen 2-3 gune ucuza buldugum bır xmax 400 abs momo design var onu alıcam bende ona kapora bıraktım cunku)

    ktm duke 200 ü satıyorum ve onun yerıne alıcagım motoru dusunuyorum. duke 690r ı baya keyıf amaclı kullanıyorum pcx150 ise çok ucuza ve çok düşük km buldugum için aldım yazlığa falan götürücem. orda çok işime yarar öyle bir motor. duke 200 ü ise işe gidip gelirken ne biliyim bazen dışarı çıktıgımda kullanıyorum. ve onun yerıne başka bir motor alıcam sattıgımda.

  16. #4876
    Redneck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Alıntı tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şase esnemesi için ek parçaları takma konusuna çok takılmayın, pratikte ondan alacağınız faydaya pek deyeceğini sanmıyorum.

    Stock halinde, şase esniyor, o yüzden şunu yapamıyorum, denilebilecek bir şey yaşayan var mı ben bilmiyorum. California Superbike School'a mt-07 ile katılmış bir tanıdık var, o bile kontrayı verince, şase esnedi diye birşey söylemedi.
    Bu kısım ayrıca okunaklı bir şekilde belli olsun istedim,millet akordiyon zannetmesin motosikleti

  17. #4877
    RmMuR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul Ataşehir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Yav arkadas barkin dedi bi burkulma.
    Burkulmadir gidiyo.
    Bizim 20 kisilik MT 07 grubumuz var.
    Daha bi arkadastan da duymadim ki "Bu da burkuluyo, bana motogage de ki ek parca gerekli" desin.
    Haaaa bu adamlar tam teker adamlari, viraj hastasi adamlar yani bide...

  18. #4878
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı RmMuR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav arkadas barkin dedi bi burkulma.
    Burkulmadir gidiyo.
    Bizim 20 kisilik MT 07 grubumuz var.
    Daha bi arkadastan da duymadim ki "Bu da burkuluyo, bana motogage de ki ek parca gerekli" desin.
    Haaaa bu adamlar tam teker adamlari, viraj hastasi adamlar yani bide...
    ben teker yapmadım hiç bir motorumdada yapmam. barkının ne dedıgı pekde onemlı degıldır benım ıcın eyvallah videolarını ızlerım cok faydalı seyler sölüyor bunu ınkar edememde. fakat bır motora bınmeden önyargı ilede binmem. bır motor hakkında asıl yorumumu kendım kullanırsam söyleyebılırim.onun dısında kullanmadıgım motor hakkında detaylı bır sekılde bır yorum yazamam yazabılıcegım tek şey guzel motor dıyorlar kötü motor dıyorlardan öteye geçmez. bakın zaten ben motor burkuluyor salıncak gıbı sallanıyorsunuz vs gıbı seyler soylemedım. şasi için virajda " motorun ufak dengesizliği beni şaşırttı. " bunu söyledim. motor büklüm büklüm oluyor gibi sözler söylemedim. ki bunu sadece 120 km lerden sonra virajlarda yatmaya başlayınca hissettim onun dışında hiç bir sorun yoktu dedim. bana kendı motorumdaki viraj güvenini veremedi muhtemelende sebebi buydu.
    ayrıca benım kullandıgım motorun sahıbıde ben oyle bırsey hıssetmedım dedi. olabılır sız hıssetmezsınız başkası hissedebilir. böyle bir sorun olmasaydı yamaha bu parçayıda üretmezdi diye düşünüyorum.

  19. #4879

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Biraz tecrübei olsam direk MT 07 ile motora başlıcaktım :D görünce hayran oldum bayide. arabada'da var ama motora yeni geciyoruz. gerçi vitesli fazla bilsemde 8 yıl bws sürdüm.

    Bu yüzden duke 200 ile başlayasım var. ileride mt 07'ye geçmek nasip olur inşallah. yalnız 1.83 boy 81 kilo komik gitmez umarım

  20. #4880
    I3luee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Arkadaşlar böyle bir soru sormak ne kadar etik bilmiyorum ama sormam lazım mt-07 ile ön kaldırıp direksiyonu yamulan varmı benim motorun yamulduda ondan merak ettim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler