Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4081

    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha MT 07 ABS Race Blue
    Alıntı memoli07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yakın zamanda 1000 bakımı yaptıran varmı??Antalya nebioğulları 1000 bakımına 300 tl istiyor..çok fazla geldi bana...
    yok artık yaaa o nedir arkadaş, ben 180tl para verdim 1000 bakımına. kesinlikle öyle bir fiyat ödeme deriö.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4082

    Üyelik
    10 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy / İST
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı nisa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla atakan cok ıyımış yahu ne zaman yaptırrrdın bakımını gezıden sonra mı bu arada yağ fıltresını değıştırdıler dımı bende senın oraya bakımamı gelsem ne yapsam
    Ağustosun ilk haftası yapirdim günü net hatırlamıyorum. Yağ filtresi ve yağ değişti. Zinciri temizleyip yagladilar.suyunu tamamlayıp bir tur atıp teslim ettiler.

  3. #4083

    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fazer8
    Alıntı Jashuaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok artık yaaa o nedir arkadaş, ben 180tl para verdim 1000 bakımına. kesinlikle öyle bir fiyat ödeme deriö.
    şimdi Manavgat erdem motoru aradım 210 gibi rakam verdi..hem gezerek gider bakımımı yaptırırım hem gezmiş olurum..

  4. #4084
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    koruma takozu ve demiri işini nasıl çözdünüz arkadaşlar...

  5. #4085

    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07 DEEP ARMOR ABS
    Alıntı hrnasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harun hayırdır motoru satılığa çıkarmışın yoksa sıkıldınmı makınadan sakın ev alıcam evlenıcem deme

  6. #4086

    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Motosikleti
    2014 honda cbr600rr c-abs
    Alıntı nisa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harun hayırdır motoru satılığa çıkarmışın yoksa sıkıldınmı makınadan sakın ev alıcam evlenıcem deme
    evliyim zaten sezon bitti sayılır satılırsa
    4 silindir alabilirim gelecek sezon

  7. #4087

    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07 DEEP ARMOR ABS
    Alıntı hrnasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evliyim zaten sezon bitti sayılır satılırsa
    4 silindir alabilirim gelecek sezon
    ne alıcan pekı kendıne z800 mu

  8. #4088

    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Motosikleti
    2014 honda cbr600rr c-abs
    Alıntı nisa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne alıcan pekı kendıne z800 mu
    para durumuna göre 600f z1000 r1

    bakalım hangisi kısmet olursa

  9. #4089
    deep_far - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    izmir - güzelyalı
    Motosikleti
    Honda Pcx150 2015 Siyah
    3 gündür 600RR kullanıyorum.

    ses inanılmaz etkiliyor beni

    insan kendini herkül gibi hissediyor

    acilen bizim motora egzoz takılmış sesi dinlemem lazım

    agorada gördüğüm kısa tüp two brothers titanyumlı kırmızı mt 7 sahibi burda mı ????

  10. #4090

    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha MT 07 ABS Race Blue
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koruma takozu ve demiri işini nasıl çözdünüz arkadaşlar...
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-mt-07-uyumlu-keiti-motor-koruma-takozu-176768446/detay
    ben bunu aldım gayet güzel. ama içinden çıkan civatalar bizim motora uymuyo başka civata alman gerekiyor.
    yine sahibinden den paslanmaz radyatör koruma aldım 50 tl civarıydı.

  11. #4091

    Üyelik
    07 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Honda 650F
    Selam arkadaşlar Motorsiklet eğitimi aldıktan sonra mt-07 almak nekadar doğru olur ? ufak 125lik motorlarla uğraşmak hiç istemiyorum. Direk mt-07 ile başlangıç yapan arkadaşlar neleri öneririsiniz teşekkürler.

  12. #4092

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Benim ilk motorum MT-07...Daha öncesinde motosiklet tecrübem yoktu.Boyum 1.90 kilom 95 yaşım 33.Yaklaşık 15 yıldır kazasız otomobil kullanıyorum. MT-07 için kaporayı verdikten sonraki bekleme sürecine honda güvenli sürüş 1 sıkıştırdım..Eğitimden yaklaşık 1 hafta sonra da race blue abs 07 mi teslim aldım. Rodajı bitirince Güvenli sürüş 2 ye gittim. Şu an yaklaşık 5000 km deyim..Vukuat yok.

    Bana büyük motorla başlamamam yönünde çok görüş belirten oldu.Sana da olacaktır.Saygı duyarım ama bence başlanabilir. Bu tamamen senin yeteneğinle,trafik tecrübenle,kendine hakim olabilmenle alakalı.Küçük hacimli motorlara göre frenler daha iyi,amortisörler daha iyi,bir aradan kaçman gerektiğinde kaçabiliyorsun..Bence kısacası daha güvenli..Ekipmanını eksik etme ve kendine hakim ol yeter.Bir de eğitim şart
    zaferce bunu beğendi.

  13. #4093
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    arkadaşlar selam. 10 gün yurtdışındaydım yeni geldim. özellikle dikkat ettim viyana'da ve budapeşte'de birer tane mt-07 gördüm. ama daha yaygın olacağını sanıyordum. zamanla herhalde.

    motor 10 gün kadar yattı. geldim kapalı garajda üzerine boş bir kola kutusu konmuş şekilde buldum motoru. yalnız anlamadığım şey arka teker çok kaymaya başlamış onu çözemedim. bir dengesizlik var. lastik havasını bir kontrol edeyim. ön 33 arka 36 yazıyor kitapçık. belki yağ bulaşmış da olabilir. bir kere de ön teker salladı düz giderken. akşam biraz yol yapıp kontrol edeceğim.

  14. #4094

    Üyelik
    07 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Honda 650F
    Çok sağol. Allah kaza ve bela vermesin. Bende bu şekilde düşünüyorum. Kısmetse. gis park ve honda eğitimlerini alayım diyorum.

    Alıntı umutlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ilk motorum MT-07...Daha öncesinde motosiklet tecrübem yoktu.Boyum 1.90 kilom 95 yaşım 33.Yaklaşık 15 yıldır kazasız otomobil kullanıyorum. MT-07 için kaporayı verdikten sonraki bekleme sürecine honda güvenli sürüş 1 sıkıştırdım..Eğitimden yaklaşık 1 hafta sonra da race blue abs 07 mi teslim aldım. Rodajı bitirince Güvenli sürüş 2 ye gittim. Şu an yaklaşık 5000 km deyim..Vukuat yok.

    Bana büyük motorla başlamamam yönünde çok görüş belirten oldu.Sana da olacaktır.Saygı duyarım ama bence başlanabilir. Bu tamamen senin yeteneğinle,trafik tecrübenle,kendine hakim olabilmenle alakalı.Küçük hacimli motorlara göre frenler daha iyi,amortisörler daha iyi,bir aradan kaçman gerektiğinde kaçabiliyorsun..Bence kısacası daha güvenli..Ekipmanını eksik etme ve kendine hakim ol yeter.Bir de eğitim şart

  15. #4095
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    Alıntı Jashuaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-mt-07-uyumlu-keiti-motor-koruma-takozu-176768446/detay
    ben bunu aldım gayet güzel. ama içinden çıkan civatalar bizim motora uymuyo başka civata alman gerekiyor.
    yine sahibinden den paslanmaz radyatör koruma aldım 50 tl civarıydı.
    bende gördüm ürünü ancak koruma durumu nedir acaba...birde yamaha nın givi'nin aksasuar listelerinde olmaması ilginç...serviste uygun yer olmayabilir dediler...elin japonu bunu atlamaz sanırım...sonuçta ticaret yapıyorlar...zamanla çıkar mı acaba?
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  16. #4096
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı extrerminate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar Motorsiklet eğitimi aldıktan sonra mt-07 almak nekadar doğru olur ? ufak 125lik motorlarla uğraşmak hiç istemiyorum. Direk mt-07 ile başlangıç yapan arkadaşlar neleri öneririsiniz teşekkürler.
    Aslında durum şöyle,
    Tabii ki daha düşük güçlü bir motosiklette en az bi 5 bin km yaptıktan sonra büyük cc'ye geçmek daha mantıklı olsa da,
    Sabırlı ve soğukkanlı bir yapınız varsa, mt-07 ile de gayet güzel başlangıç yapılabilir.
    Zaten yurtdışında bazı ülkelerde mt-07 için "iyi bir başlangıç motoru" derler.

    Ancak Türkiye'deki yol şartları, trafikteki sürücülerin kalitesi ve motosiklete bakış açısı gibi konuların hepsi, bizlere dezavantaj olarak yansıyor.

    Bence yol haritanız şu şekilde olabilir :
    Kaliteli ve tam ekipmanlar (2000 tl civarı harcayacaksınız)
    Honda Gs1 eğitimi
    Ehliyeti almak
    Sonra mt-07 ile Gis Parkta hakimiyet eğitimi
    1000-1500km kadar risksiz yerlerde ve şartlarda trafik tecrübesi
    Honda Gs2 eğitimi

  17. #4097

    Üyelik
    07 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Honda 650F
    hımm tşk ederim. honda gs1 den sonra gis parka motorla gitmek mantıklı. Ekipmanlarımı kask mont pantolon bot eldiven. vs hepsini ineternet üzerinden yurt dışından aldım hepsi 2500USD tuttu. elime geçmesi 1 ayı bulur. Kask arai diğerleri alpinstar.





    Alıntı tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında durum şöyle,
    Tabii ki daha düşük güçlü bir motosiklette en az bi 5 bin km yaptıktan sonra büyük cc'ye geçmek daha mantıklı olsa da,
    Sabırlı ve soğukkanlı bir yapınız varsa, mt-07 ile de gayet güzel başlangıç yapılabilir.
    Zaten yurtdışında bazı ülkelerde mt-07 için "iyi bir başlangıç motoru" derler.

    Ancak Türkiye'deki yol şartları, trafikteki sürücülerin kalitesi ve motosiklete bakış açısı gibi konuların hepsi, bizlere dezavantaj olarak yansıyor.

    Bence yol haritanız şu şekilde olabilir :
    Kaliteli ve tam ekipmanlar (2000 tl civarı harcayacaksınız)
    Honda Gs1 eğitimi
    Ehliyeti almak
    Sonra mt-07 ile Gis Parkta hakimiyet eğitimi
    1000-1500km kadar risksiz yerlerde ve şartlarda trafik tecrübesi
    Honda Gs2 eğitimi

  18. #4098
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı umutlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ilk motorum MT-07...

    Bana büyük motorla başlamamam yönünde çok görüş belirten oldu.Sana da olacaktır.Saygı duyarım ama bence başlanabilir. Bu tamamen senin yeteneğinle,trafik tecrübenle,kendine hakim olabilmenle alakalı.Küçük hacimli motorlara göre frenler daha iyi,amortisörler daha iyi,bir aradan kaçman gerektiğinde kaçabiliyorsun..Bence kısacası daha güvenli..Ekipmanını eksik etme ve kendine hakim ol yeter.Bir de eğitim şart
    Ustalarin ve egitmenlerin kucuk motor ile baslayin diye bas bas bagirmalarinin sebeplerini kendimce aciklamak isterim size. Oncelikle herkes istedigi motorla baslamkta ozgur bizim ulkemizde. Yurtdisinda bazi ulkelerde oldugu gibi cc kisitlamasi bulunmuyor bildiginiz gibi. Sizce buyuk motorla baslamak tamamen kisinin yetenegi, trafik tecrubesi?? ve kendine hakim olabilmesi ya, bunlar kisiye nasil yardim edecek eskaza panik fren yapilmasi gerektiginde, ya da virajda kendini soktugu kotu durumdan kurtarmasi icin viraj icinde fren yapmasi gerektiginde ya da daha fazla yatirmasi gerektiginde, ozellikle virajlarda gaz kontrolunu cok iyi yapmasi gerektiginde?

    Bunlari siz niye buyuk motorla basladiniz gidin birakin kucugunu alin diye soylemiyorum kesinlikle, sadece genel olarak soylemek istedigim, kucuk motor, daha gucsuz motor, size motor kullanmayi cok daha kolay ogretir. Siz egitim falan almadan, hic calismadan, direk alirim gazi acarim kafasindaysaniz zaten siz kucuk motorla da olebilirsiniz. Ama egitim alirim, bu konuda arastiririm, pratik yaparim diyorsaniz, iste o zaman o mt7 degil de mt125 ya da 250 ile baslamis olsaydiniz ne kadar daha kolay ogrenirdiniz diye dusunmek lazim.

    Soyle ornek vereyim, kullanmayi mondial mct ile ogrendikten sonra hemen kendime gv250 alip kullanmaya basladim ehliyetsiz olarak. Ilk defa ehliyet sinavinda ybr 125 kullandigimda, motor kullanmanin ne kadar kolay oldugunu, aslinda insani hic yormayan bir is oldugunu farkettim. O hafif motor, o kadar kolay yon degistiriyor, o kadar kolay kullaniliyordu ki, gv nin bozuk oldugunu falan dusunmustum bir ara. Sonradan aslinda sorunun motorda degil de ben de oldugunu farkettim. Cok klasik bir cevap olacak belki ama daha yeni yeni emeklemeye baslamisken yurumeye calismakmis benimkisi aslinda. Bu is tabii ki yetenek isi, siz belki baska birinin 6 ayda ulastigi seviyeye 2 ayda ulasirsiniz orasi belli olmaz ama bunlarin, sizin trafik tecrubenizle, kendine ya da bilegine hakim biri olmanizla pek alakasi yok. En basit ornek, yolda giderken ufak bir cukurdan gectiginiz de, sag bileginizin yapacagi ufak hareketin sonu mt7 de bariyerlere yapismak olabilirken, mt125 de sadece ufak bir hizlanma ya da yavaslama olabilir. Bunu olayi dramatize etme adina yazmiyorum, yanlis anlasilmasin, ama daha once de baska bir topikte yazdim, siz 75 beygirlik alet ile virajlari 30-40 km. hizla ancak alirken, 20-30 beygirlik araclari kullanan insanlar sizi virajlarda vizir vizir gecebilir, aslinda burda tam olarak anlatmak istedigim bu. Amac eger daha iyi kullanmak, yetenegini her gecen gun gelistirmek ise, mutlaka basamak basamak ilerlemek sizi aslinda daha yavasmis gibi gorunmesine ragmen, daha hizli gelistirecektir. Ben de bunlari dememe ragmen cok mu duzgun is yaptim hayir, 27 beygirlik gv den bir yil sonra 72 beygirlik er6 ve ondan bir yil sonra da 102 beygirlik hornet sahibi oldum, ortalama bir kullaniciyim, allaha sukur motordan dusup de biryerlerimi kirmadim ama eminim ki daha ufak motorlari daha uzun sure kullanip da sinirlarimi test etseydim, su anda oldugumdan daha iyi bir surucu olurdum. Halen de ogreniyorum. Amortisoru freni daha iyi istiyosaniz, aletin gucunu kisitlayabilirsiniz mesela, bu y.disinda yaygin olarak kullanilan bir yontem. Illaki ybr 125 kullanin demiyorum tabii ki. mt7 olsun ama gucu kisitli olsun.

    EGitim konusunda da tebrik ederim, egitim her zaman sart, yillar sonra bile. Ama egitim size tecrube getirmiyor, burda ogrendiginiz seyleri pratige dokmek icin kiminin 1 ay kiminin 1 yil kiminin 3-5 yil calismasi gerekiyor.

    Uzun lafin kisasi, motor dinamiklerini ogrenmek icin mt 7 gibi 70 kusur beygirlik bir motordansa, daha ufak bir motorun cok daha uygun oldugunu dusunuyorum, bu dedigim gibi sizin kendinize hakim olmanizla falan alakali degil, olamayan adam ybr ile de ucar. Insanlarin bizlere bu yonde tavsiyelerde bulunma sebebi de zaten bu yuzden, kimse bize 200 beygirlik makine kullanamazsin demiyor, ama senin onun hakkini verebilmen icin daha cooook ekmek yemen gerek diyor mesele bu.

    Mt7 ile bir ayda ogrendiginizi eminim ki ybr gibi bir motorla 1 haftada ogrenirdiniz, ben 250 lik motordan sonra kullandigimda bile o kadar fark hissettiysem, siz mt7den sonra cok daha fazla farkederdiniz.

    Yurtdisinda mt7 iyi baslangic motoru diyen yerlerin cogunda motoru ehliyet sinifiniza gore kisitli gucle aliyorsunuz bildigim kadariyla, yani adam gibi ehliyet sistemi olan hicbir ulke de yeni motor ehliyeti olan adama 75 beygirlik makina kullandirmazlar diye dusunuyorum.

    CSS de de egitim alsaniz, Rossiden de egitim alsaniz bunlari uygulamak icin zamana ve tecrubeye ihtiyaciniz var, oyle olmasaydi Rossi gibi adamlar direk binlik kategorisinde yarisa baslardi oyle degil mi? Egitim her zaman icin yararli ama ben kimseye su kadar egitim aldigin takdirde gidip de 70-80 beygirlik bir aletle de baslayabilirsin demem arkadaslar, bence siz de demeyin, insanlarin kafasindaki fikri belki degistiremezsiniz ama en azindan uyardim diyebilirsiniz. Ayrica belki siz cok yetenekli ve de cabuk ogrendiginiz icin kaza yapmadiniz bu zamana kadar ama bu tavsiye verdiginiz kisinin de sizin kadar iyi olacagi veya kaza yapmayacagi anlamina gelmiyor. Nacizane fikirlerim boyledir.
    ukiran35, peace74, cocukozgur ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  19. #4099
    zanyoscar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı copycat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam. 10 gün yurtdışındaydım yeni geldim. özellikle dikkat ettim viyana'da ve budapeşte'de birer tane mt-07 gördüm. ama daha yaygın olacağını sanıyordum. zamanla herhalde.

    motor 10 gün kadar yattı. geldim kapalı garajda üzerine boş bir kola kutusu konmuş şekilde buldum motoru. yalnız anlamadığım şey arka teker çok kaymaya başlamış onu çözemedim. bir dengesizlik var. lastik havasını bir kontrol edeyim. ön 33 arka 36 yazıyor kitapçık. belki yağ bulaşmış da olabilir. bir kere de ön teker salladı düz giderken. akşam biraz yol yapıp kontrol edeceğim.
    Selam Arkadasim.Ayni kaderi paylasiyoruz ben de 10 gun kadar sehir disindaydim daha dun 10 gun aradan sonra ilk kez motoruma bindim.Ayni durumu bend e farkettim. Boyle arka lastik kayiyo gibi sanki yagliymis gibi.yani on teker ve arka teker arasi bi dengesizlik var gibi.Gittim lastiklerin basincini olctum biraz dusmus. Arka 33e dusmus on 30'a dusmus. Tekrar yukselttim normal seviyelere ama dengesizlik problemi degismedi ve kafama acayip takildi neden olabilir diye.Bir cozum bulabilirsen ya da sebebini ogrenebilirsen lutfen beni de bilgilendir.Servise bile goturmeyi dusunuyorum kafama cok takildi.

  20. #4100
    ukiran35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yok
    Birisi izmotomu dedi?
    Sakın haaaa sakın yapmayın öyle bir hata...
    Motor yağı ve filtreye 220 TL verdim , başımdan geçenleri yazmıştım ben, okumadınız galiba!

    Kesinlikle tavsiye etmem.

    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 lira benzin yak izmire git(izmoto) daha iyi abi 300 lira 1000 bakim nedir!?

    Ben haftaya 6000 bakima gidecegim burada o bile 300 degil 160 lira.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler