Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7541
    selimonurr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Sorumluluk sahibi bir motosiklet kullanıcısı olarak araştırmadan MT07'ye bulaşmak istemedim. Bir kaç sorum var cevaplayan arkadaşlar olursa sevinirim.

    1 yıl kadar 250'lik kullandım. Acaba MT07'ye geçmem absürt olur mu?

    Fazla gaz açıp uzayan biri değilim ancak kısa mesafede tork hoşuma gidiyor. MT07 buna uygun gözüküyor. Yüksek hızlarda durmayı sevmiyorum hem rahat olmamasından ötürü hem de yüksek hızlara çıkacağım yollarda dolaşmıyorum genelde. Benim için ara hızlanmalar önemli. 120'yi çok nadir geçerim şehir içinde. Bana uygun bir motor oldugunu nasıl anlayabilirim?

    Bakımlarına ne kadar para ayırıyorsunuz? Bu hacimde bir motorum olmadıgı için masrafların ne kadar artacağını kestirmeye çalışıyorum.

    Çok gözde bir motor oldugunu biliyorum. Hırsızların gözdesi yani. Teknotakip taktırmayı düşünüyorum. Taktıran varsa onun düşüncelerini de almak isterim.

    Bu arada, yeni kasaların fiyatlarının uçmasından dolayı 2018 öncesi alabilirim. Klasik viraj esneme mevzusu vs deniyor ancak benim tarzımda kullanan birisi için bunlar problem oluşturu mu? Ayrıca ABS'li modellerine bakıyorum sadece.

    Ortalama yakıt tüketim rakamlarını da paylaşabilir misiniz?

    MT07 ile beraber baktığım diğer motorlar: Monster 696, CBR 500R, KTM Duke 390 (Yeni kasa).

    Selamlar sevgiler.
    Merhaba hocam şimdi gördüm mesajını. Ben motoru alalı henüz 2 ay olmadı 100km bile yapmadım o yüzden sadece bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım.

    Benim de aynı tarif ettiğiniz şekilde bir kullanma stilim var. Şehir içi kısa mesafede düşük ve orta devirlerde torku hissetmek hoşuma gidiyor. Onun dışında otobana çıkayım 200'ü zorlayayım gibi bir düşüncem yok. O nedenle bu makineyi tercih ettim. Henüz bakım tecrübem olmadı. Yakıt söylendiği gibi kullanışa bağlı olarak 100km'de 4 - 5.5 litre arası değişiyor. Sık sık yakıt/km sıfırlayıp test ediyorum. Güvenlik konusu bu fiyattaki motorlar için ortak sıkıntı. Kapalı otopark en iyisi, yoksa her türlü zincir, kilit, alarm almak lazım.

    2018 öncesi bakıyorsanız cb650f düşünebilirsiniz belki. Benim ilk tercihim aslında oydu hem daha sakin, oturaklı, kontrollü bir makine olması hem de 4 silindirli olmasından dolayı. Ama ben yeni motor baktığım için ve artık cb650f üretimleri olmadığı için 2020 mt07 tercih ettim.

    Bir de 120km'yi çok nadir geçerim demişsiniz. Bu durumda 700cc'lik bir makineye gerek var mı onu bilemedim. Sizin tercihiniz tabi ama Mt25'ler de şehir içi düşük devirlerde torkuyla sizi üzmez. Paranız da cepte kalmış olur.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #7542

    Üyelik
    13 Temmuz 2019
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    mt-07 abs
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Sorumluluk sahibi bir motosiklet kullanıcısı olarak araştırmadan MT07'ye bulaşmak istemedim. Bir kaç sorum var cevaplayan arkadaşlar olursa sevinirim.

    1 yıl kadar 250'lik kullandım. Acaba MT07'ye geçmem absürt olur mu?

    Fazla gaz açıp uzayan biri değilim ancak kısa mesafede tork hoşuma gidiyor. MT07 buna uygun gözüküyor. Yüksek hızlarda durmayı sevmiyorum hem rahat olmamasından ötürü hem de yüksek hızlara çıkacağım yollarda dolaşmıyorum genelde. Benim için ara hızlanmalar önemli. 120'yi çok nadir geçerim şehir içinde. Bana uygun bir motor oldugunu nasıl anlayabilirim?

    Bakımlarına ne kadar para ayırıyorsunuz? Bu hacimde bir motorum olmadıgı için masrafların ne kadar artacağını kestirmeye çalışıyorum.

    Çok gözde bir motor oldugunu biliyorum. Hırsızların gözdesi yani. Teknotakip taktırmayı düşünüyorum. Taktıran varsa onun düşüncelerini de almak isterim.

    Bu arada, yeni kasaların fiyatlarının uçmasından dolayı 2018 öncesi alabilirim. Klasik viraj esneme mevzusu vs deniyor ancak benim tarzımda kullanan birisi için bunlar problem oluşturu mu? Ayrıca ABS'li modellerine bakıyorum sadece.

    Ortalama yakıt tüketim rakamlarını da paylaşabilir misiniz?

    MT07 ile beraber baktığım diğer motorlar: Monster 696, CBR 500R, KTM Duke 390 (Yeni kasa).

    Selamlar sevgiler.

    kardeşim öncelikle hakkında hayırlısı olsun

    mt7 adamına göre motordur kraldır her an istediğini yaparsın. az yakar deli gibi gider. tip desen var ses desen var.

    ben de cbx250 den geçtim bu motora. fakat o motorda da deli gibi tork vardı torka alışkındım yani. ama herşey bilekte. dedim ya adamına göre motor diye bileğinle ne dersen onu yapar. az gaz açarsın ybr gibi binersin. gazı köklersin kafana geçirirsin.

    bakımları çok değil 3 lt yağ bide yağ filtresi yıllık bakımına yetiyor. ağır bakımları da hem yamaha olması hem de çift silindirli olması nedeniyle uygun diyebiliriz. bi kawasaki yada 4 silindirli gibi can yakmaz.

    viraj esneme diye bir olay yok yani var da o milletin korktuğu olay esneme değil. eger kiloluysan hatta 2017 alacağım diyorsun kesinlikle ön süspansiyon yağını değiştir. internette biraz araştırırsan boy ve kiloya göre insanlar suspansiyonda yaptığı değişiklikleri tablo halinde vermişler. ben uyguladım bambaşka bir motor oldu viraja mt9 dan daha iyi giriyorum

    tüketim mt25 gibi ben çok memnunum bu performansa göre harika

    alınca tabi bikaç eksiği olacak başta kraldır dedim ama eksiklerini giderirsen kral olur

    hidrolik sıvıları daha güzel hh fren balataları ön fren için elzem. ben 3000 km de aldım motoru hidrolik sıvıları fabrikadan çıktığı gibiydi değiştirirken baya hava çıktı içinden frenler çok değişti brembo hh balata taktim canavar oldu

    arka suspansiyonu kiloya göre ayarlamak lazım

    bahsettiğim gibi ön suspansiyon düzeltmeleri motoru daha zevkli hale getiriyor

    lastikler çok önemli mutlaka güzel bir marka tak derim

    monster biraz fantazi işi italyanlar çok nazlı eger severim ben ilgilenmeyi dersen o da çok güzel karakterde bir motor özellikle fren ve suspansiyonlar (sert) harika

    cbr500 ise çok fazla tork ve hız vaad etmez ama gerek oturuş pozisyonu olsun gerek karenajlar olsun uzun yolda mt7 den iyidir. diğer bütün olaylarda mt7 tokatlar

    duke şehir içi çıldırmalık motor kaydırmalı debriyaj çok daha iyi çalışan abs ve viraj abs si. mt7 nin abssi orta çağdan kalma olduğu için düke bu konuda çok daha iyidir. hatta motor bloğu dışında diğer donanımlarda duke 390 hepsinden üstündür

    uzun yol çok yaparım sakin kullanırım dersen cbr500 derim led farlı olanları

    donanımlı olsun uzun yol pek önemli değil dersen 390

    güvenilir motor bloğu istediğinde giden donanımı boşver yeter bana az yaksın çok kaçsın dersen mt7

    dediğim gibi monster fantazi olur biraz
    mattiadestro ve cekalp bunu beğendiler.

  3. #7543

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    bu motorun sıfırlarını şu anda bayilerde bulmak mümkün mü?

  4. #7544

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2021 z kuşağı kasa
    Alıntı frustrated adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun sıfırlarını şu anda bayilerde bulmak mümkün mü?
    hayır mümkün değil.varsa da anca eşe dosta ayırırlar zaten 2 3 tane varsa vardır.kısaca bulma ihtimalin yok.yeni sevkiyat varsa onu bilemem bence farklı şehirlerden yamaha bayilerini ara sor.benim bildiğim artık yeni kasa gelicek nisan ayında.onun da fiyatı 92 gibi fantezi bir rakam
    frustrated bunu beğendi.

  5. #7545

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    hem motosiklet fiyatlar neredeyse ikiye katlandı bir senede üstüne bir de motor tedariği yok. çok acaip günler valla. ktm 390 da da ağustosa teslim yazıyor ilanlarda mesela.

  6. #7546

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2021 z kuşağı kasa
    Alıntı frustrated adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem motosiklet fiyatlar neredeyse ikiye katlandı bir senede üstüne bir de motor tedariği yok. çok acaip günler valla. ktm 390 da da ağustosa teslim yazıyor ilanlarda mesela.
    ktm yeni modelleri hazirandan sonra getiriyor doğrudur.marka marka değişiyor bu olay.şu an aynı durum otomobillerde de var daha yeni rayına oturuyor talep bitti çünkü.örneğin bmw ducati triumph 2021 model satıyor şu an.dolar euro böyle giderse zaten vergi indirimi gerekicek taşıt almak için oda imkansız gözüküyor.92 ye ben sanmıyorumki 3 5 kişi dışında 2021 mt07 alsın.13 bin tl fark var yeni kasayla eskisi arasında ama aradaki fark 0.tamamen dolandırmaya çalışıyorlar insanları yersen.o motorun fiyatı düşücek yazıyorum buraya daha gelmedi ama düşücek

  7. #7547

    Üyelik
    13 Temmuz 2019
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    mt-07 abs
    Herkese iyi bayramlar. Size gecen ay yaptigim suspansiyon gelistirmesinden bahsetmek istiyorum.
    Sadece yagi degistirmedim youtube da dave mossun yaptigi gelistirmeyi baz alarak yaptim

    -15w motul fork oil koydum
    -icindeki spacer denen demir boru parçayı kisaltmak için kesmek istemedim ve 35 lik pvc su borusu alip 1.5 cm kisa olacak sekilde kestim ve onlari koydum
    -son olarak da suspansiyonu takarken 8mm daha iceri soktum ve oyle taktim

    1 aydir denemeleri yapiyorum ve cok memnunum

    +On fren performansı cok farketti. Motor artik dalmiyor ce cok guzel duruyor
    +Virajlar cidden cok farketti. Baya kararli duruma geldi
    +On taraf dalma yapmadigi icin kombine frenlemede arka fren de daha iyi calismaya basladi


    Kesinlikle tavsiye ettigim bir gelistirme. Yapabiliyorsaniz kendiniz yapin yapamiyorsaniz da motorcuya goturun. Ama kiloya gore ayarlamak lazim ben ekipmanlarla beraber 100 kiloyum ve kendim yaptigim formulu yazayim size fikir olsun

    ++ 15w 415 ml her bir catala yag koydum. Bu ustteki hava boslugunu azatlligi için frenlemede direnc olusturuyor ve dalmayi azaltiyor. Ayrica suspansiyonun dibe vurmasini engelliyor
    ++ 135 mm uzunlugunda 35 lik su borusunu kesip spacer olarak kullandim statik sag denilen olay icin lazimmis. Normal spacerler 150mm ve uzun geliyormus
    ++ Catallari 8mm yukardan taktim ve suspansiyonu biraz kisalttim






    tommygun, tarzan rıfkı ve Anfibi bunu beğendiler.

  8. #7548

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Hocam on numara bir geliştirme yapmışsınız ama muhtemelen bu uygulama yapılmış Türkiye'deki tek motordur. Türkiye'de bu süspansiyon işinden anlayan adam bulmak çok zor. Metal spacerlar yerine kestirdiğiniz PVC'ye çok güvenmeyin derim. Uzun vadede sıkıntı çıkartma ihtimali var. Süspansiyonun o kısmında metal kullanımı tercih edilmişse metalin aşınma ve mukavemet özelliklerinden yararlanılmak için koyulmuş olabilir. PVC bu özellikleri karşılayamaz. Spacer kısmı plastik olan süspansiyonlar da var ama ben işi şansa bırakmazdım. Aynı parçaları sanayide istediğiniz boyutta metal olanla da kestirebilirsiniz. Bir dahaki süspansiyon yağı değişiminde ben olsam metal olanlarla değiştirirdim.

  9. #7549

    Üyelik
    13 Temmuz 2019
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    mt-07 abs
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam on numara bir geliştirme yapmışsınız ama muhtemelen bu uygulama yapılmış Türkiye'deki tek motordur. Türkiye'de bu süspansiyon işinden anlayan adam bulmak çok zor. Metal spacerlar yerine kestirdiğiniz PVC'ye çok güvenmeyin derim. Uzun vadede sıkıntı çıkartma ihtimali var. Süspansiyonun o kısmında metal kullanımı tercih edilmişse metalin aşınma ve mukavemet özelliklerinden yararlanılmak için koyulmuş olabilir. PVC bu özellikleri karşılayamaz. Spacer kısmı plastik olan süspansiyonlar da var ama ben işi şansa bırakmazdım. Aynı parçaları sanayide istediğiniz boyutta metal olanla da kestirebilirsiniz. Bir dahaki süspansiyon yağı değişiminde ben olsam metal olanlarla değiştirirdim.
    Ben de pvc ye guvenemiyordum ama yurt disi forumlarda hep pvc boru kullanmislar ben de pvc kullandim. Ve isin garibi pvc boru icinden cikan metal boruya nazaran daha kalin ve dayanikli duruyor. İcinden cikan 2mm kalinliginda boru pvc daha kalin. Sonraki degisime metal bulmayi dusunuyorum dediginiz gibi

    Ayrica ben bunu motorcuya anlatamadim. Adama tarif ediyorum ben bildigimi okurum diyor kimse yanasmadi ben de kollari sivadim artik. Aslinda kolay bir islem. En buyuk sorun on tekeri askiya almak

  10. #7550

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    arkadaşlar merhaba. 2 yıldır 2014 model mt07 kullanıyorum. çanakkale/gelibolu da oturuyorum. motorum 50.000km de. tiger egzoz takmayı düşünüyorum. üzerinde hala orjinal egzoz var. taktıktan sonra yazılım attırmak şart mı. tavsiye eder misiniz. susturucusu ile çok kafa şişirir mi. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

  11. #7551
    Anfibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MT-07 ABS
    Alıntı Mcht-mico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi bayramlar. Size gecen ay yaptigim suspansiyon gelistirmesinden bahsetmek istiyorum.
    Sadece yagi degistirmedim youtube da dave mossun yaptigi gelistirmeyi baz alarak yaptim

    -15w motul fork oil koydum
    -icindeki spacer denen demir boru parçayı kisaltmak için kesmek istemedim ve 35 lik pvc su borusu alip 1.5 cm kisa olacak sekilde kestim ve onlari koydum
    -son olarak da suspansiyonu takarken 8mm daha iceri soktum ve oyle taktim

    1 aydir denemeleri yapiyorum ve cok memnunum

    +On fren performansı cok farketti. Motor artik dalmiyor ce cok guzel duruyor
    +Virajlar cidden cok farketti. Baya kararli duruma geldi
    +On taraf dalma yapmadigi icin kombine frenlemede arka fren de daha iyi calismaya basladi


    Kesinlikle tavsiye ettigim bir gelistirme. Yapabiliyorsaniz kendiniz yapin yapamiyorsaniz da motorcuya goturun. Ama kiloya gore ayarlamak lazim ben ekipmanlarla beraber 100 kiloyum ve kendim yaptigim formulu yazayim size fikir olsun

    ++ 15w 415 ml her bir catala yag koydum. Bu ustteki hava boslugunu azatlligi için frenlemede direnc olusturuyor ve dalmayi azaltiyor. Ayrica suspansiyonun dibe vurmasini engelliyor
    ++ 135 mm uzunlugunda 35 lik su borusunu kesip spacer olarak kullandim statik sag denilen olay icin lazimmis. Normal spacerler 150mm ve uzun geliyormus
    ++ Catallari 8mm yukardan taktim ve suspansiyonu biraz kisalttim


    https://img.donanimhaber.com/upfiles...d4387a6da.jpeg
    https://img.donanimhaber.com/upfiles...3839d8097.jpeg
    https://img.donanimhaber.com/upfiles...914c76830.jpeg
    https://img.donanimhaber.com/upfiles...1af072b75.jpeg
    https://img.donanimhaber.com/upfiles...268247d6b.jpeg
    Bunu bende gördüm uzun süredir de aklımda var doğru bir zamanda yapmayı planlıyorum

  12. #7552

    Üyelik
    13 Temmuz 2019
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    mt-07 abs
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2016-full-aksesuar-acil-satilik-911492466/detay


    Arkadaslar motorumu satmayi dusunuyorum ilgilenen varsa diye buraya da yazayim

  13. #7553

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı gökhan17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. 2 yıldır 2014 model mt07 kullanıyorum. çanakkale/gelibolu da oturuyorum. motorum 50.000km de. tiger egzoz takmayı düşünüyorum. üzerinde hala orjinal egzoz var. taktıktan sonra yazılım attırmak şart mı. tavsiye eder misiniz. susturucusu ile çok kafa şişirir mi. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    Tamamen senin zevkinle alakalı. Polislerle aramda husumet olmaz sıkıntı yok diyorsan tak. Yazılıma falan da gerek yok. Alt tarafı tor tor tor ses çıkaracak. Susturuculu, susturucusuz mevzusu çok döndü tiger egzozların bir araştır forumda.

    Komple boğazdan almayacaksan egzozu kestirmeni pek önermem. Şu Euro fiyatları ile dünya para olmuş. Bende Ferik egzoz var. İnan takıp tadını çıkara çıkara gezemedim ve orjinalini taktım. Sürekli arkanda bağıran bir şey var ve ne kadar basarsan bas, hep arkanda o ses. Kulaklık takarım diyorsan da senin tercihin.

    Şöyle diyeyim; siteden çıkıp, ana yola bağlanana kadar rölantide gitmek adamı sıkıyor. Yaşlısı, bebeği, hastası vs olunca da mecbur fıtı fıtı gidiyorsun. İstanbul'da gaza yapıştırınca da önünde veya arkanda bir motorize polis bitmesi an meselesi oluyor.

  14. #7554

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2021 z kuşağı kasa
    beyler bir sorum olucaktı.2018 standart farlarımı led ile değiştirdim.çok iyide oldu çok güzelde oldu.gündüz görünürlüğüm 3 4 kat arttı desem yalan olmaz.ama bir sıkıntı var oda akşamları far ayarının düzgün olmamasından dolayı herkesi taciz ediyorum.bu far ayarını yapabiliceğim bir ayar mandal vs varmıdır ? gündüz ok de akşamları sıkıntı bide uzunları yakarsam olay olur.farı aşaya eğmenin bir yolu varmıdır ?

  15. #7555
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bir sorum olucaktı.2018 standart farlarımı led ile değiştirdim.çok iyide oldu çok güzelde oldu.gündüz görünürlüğüm 3 4 kat arttı desem yalan olmaz.ama bir sıkıntı var oda akşamları far ayarının düzgün olmamasından dolayı herkesi taciz ediyorum.bu far ayarını yapabiliceğim bir ayar mandal vs varmıdır ? gündüz ok de akşamları sıkıntı bide uzunları yakarsam olay olur.farı aşaya eğmenin bir yolu varmıdır ?
    Var ancak sorun far ayarınızdan değil de, led far ampulünün yuvasındaki açısından kaynaklı olabilir. İlk olarak bunu çözmeye çalışmalısınız. Sorunun burada olduğunu anlamanın en kolay yolu ise motosikleti bir duvara çevirip kısa mesafeden farın duvardaki ışık hüzmesi şekline bakmak olacaktır.

    Normalde far ışığı ufka benzer ve ortasından yaklaşık 30 derece açı ile sağ taraftan(sağdan akan trafikteki araçlar için üretilenler)biraz yükselir. Eğer ki ışık hüzmesi dağınık, bir lamba ışığı veya neredeyse tamamı aydınlatıyor şeklinde görünüyor ise problem far ayarında değil ampulün uyumsuzluğunda, takılma açısındaki hatada veya yuvasına tam oturmayışındadır.

    Bunlar haricinde far ayarı yapmanız gerekiyorsa sizin motosikletinizde farın sağ tarafında, hemen arkasından uzun bir yıldız tornavida ile far yükseklik ayarını yapabilirsiniz. Detaylı gösterimi kullanım klavuzunda mevcuttur.
    tarzan rıfkı bunu beğendi.
    Aktif Kullanılan ve Mevcuttakiler: MSX125 + INNOVA125(Innovation) + CBF150 Cafe Racer + Honda CBR250R Street Fighter + Honda CRF250L + MT-07ABS

  16. #7556
    selimonurr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Şu motora mercekli led far koymayıp da insanları, bizleri uğraştırdıkları şeylere bak inanılır gibi değil.
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  17. #7557

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2021 z kuşağı kasa
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Var ancak sorun far ayarınızdan değil de, led far ampulünün yuvasındaki açısından kaynaklı olabilir. İlk olarak bunu çözmeye çalışmalısınız. Sorunun burada olduğunu anlamanın en kolay yolu ise motosikleti bir duvara çevirip kısa mesafeden farın duvardaki ışık hüzmesi şekline bakmak olacaktır.

    Normalde far ışığı ufka benzer ve ortasından yaklaşık 30 derece açı ile sağ taraftan(sağdan akan trafikteki araçlar için üretilenler)biraz yükselir. Eğer ki ışık hüzmesi dağınık, bir lamba ışığı veya neredeyse tamamı aydınlatıyor şeklinde görünüyor ise problem far ayarında değil ampulün uyumsuzluğunda, takılma açısındaki hatada veya yuvasına tam oturmayışındadır.

    Bunlar haricinde far ayarı yapmanız gerekiyorsa sizin motosikletinizde farın sağ tarafında, hemen arkasından uzun bir yıldız tornavida ile far yükseklik ayarını yapabilirsiniz. Detaylı gösterimi kullanım klavuzunda mevcuttur.
    ışık hüzmesi aslında baya yi bence çünkü baya toplu odaklı.uzun çakınca daha yükseğe vuruor oda güzel.dediğiniz far ayarıdan yere doğru alınırsa bence hallolucak.yada dediğiniz gibi amplul bu şekilde veriyor.motorlar daha bi yeri aydınlatır genelde bu araba gibi oldu daha ileriye vuruyor ama toplu bir hüzmede

  18. #7558

    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    MT07 MOTO CAGE
    Merhaba arkadaşlar bende mt07 moto cage alarak aileye katıldım,herkese kazasız belasız sürüşler.


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler