Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Mayıs 2019, 06:34
#7061
Servis kitapçığında her 10000km’de yağ, her 20000km’de yağ filtresi, her 40000km de hava filtresi değiş diyor. Yamaha servisleride zaten 20000km olmadan yağ filtresi değiştirmiyor. Aklınızda olsun. Boşuna değiştirmeyin derim. Değişecek iseniz de 10000km bekleyin.
Reklamlar
-
16 Mayıs 2019, 01:49
#7062
Herkese keyifli sürüşler.
Motorum 2015 model 59.000 km'de.
Kitapçığa göre sübap kontrol ve gerekirse ayarı 40.000 km olarak belirtilmiş. Bunu yaptırana rastlamadım. Burada yaptıran var mı maliyeti nedir?
Bir de balatalarım artık bitmiş gözüküyor. 1. viteste devir yükseliyor ancak hız geriden geliyor. Beklenen bir şey zaten 60.000 km ilk defa balata değişecek. Orijinal 1200 tl civarı maloluyor. Ebc vs yan ürünler var deneyenler var mı acaba ebc alarak hata mı ederim?
Motoru ilk aldığım zamanki pürüzsüz ivmelenme yok oldu. Yarım debriyaja gerek kalmadan, sarsılmadan gaz açılabiliyordu şimdi gaza lineer değil de ani tepki veriyor. Debriyaj mıdır ya da sübap ayarının bozulması sebep olur mu böyle bir şeye bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
-
16 Mayıs 2019, 03:55
#7063
devir yükseliyor hız sonradan geliyorsa debriyaj balataları bitmiştir. Çok agrasif kullanılmamış demekki bu km normal bitmesi için. Her zaman böyle hayati parçalarda orjinaş tercih etmekten yanayım 60bin km de bir değişen birşey sonuçta ama diğer markaları kullanan vardır kesinlikle Facebook gurubu oldukça aktif orada sorabilirsiniz.
Sübap ayarını da yaptırın bakıma sokmuşken 100-200 tl arasıdır, sübap keserse daha fazla masraf açabilir.
-
16 Mayıs 2019, 18:38
#7064
Bu güncellenen kasa ile eski kasa arasında ne fark var? Kozmetik dışında? Amortisörleri arasında ciddi fark var mıdır?
-
16 Mayıs 2019, 18:55
#7065
forumcu adlı üyeden alıntı
Herkese keyifli sürüşler.
Motorum 2015 model 59.000 km'de.
Kitapçığa göre sübap kontrol ve gerekirse ayarı 40.000 km olarak belirtilmiş. Bunu yaptırana rastlamadım. Burada yaptıran var mı maliyeti nedir?
Bir de balatalarım artık bitmiş gözüküyor. 1. viteste devir yükseliyor ancak hız geriden geliyor. Beklenen bir şey zaten 60.000 km ilk defa balata değişecek. Orijinal 1200 tl civarı maloluyor. Ebc vs yan ürünler var deneyenler var mı acaba ebc alarak hata mı ederim?
Motoru ilk aldığım zamanki pürüzsüz ivmelenme yok oldu. Yarım debriyaja gerek kalmadan, sarsılmadan gaz açılabiliyordu şimdi gaza lineer değil de ani tepki veriyor. Debriyaj mıdır ya da sübap ayarının bozulması sebep olur mu böyle bir şeye bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
Büyük ihtimal debriyaj balatası bitmiştir mt07 gibi bir motosiklet için fazla bile gitmiş. Debriyaj balatasında bilindik markalardan ucuza kacabilirsiniz herhangi bir sıkıntı olmaz.
Subap kontrolünün şimli sistem olduğu için çok gerekli olduğunu düşünmüyorum. Arabalarda motorun kullanım ömrü boyunca sıkıntı çıkartmaz ama motosiklette durum değişir mi emin değilim.
-
16 Mayıs 2019, 20:08
#7066
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bu güncellenen kasa ile eski kasa arasında ne fark var? Kozmetik dışında? Amortisörleri arasında ciddi fark var mıdır?
Evet benimde merak ettiğim 2018 ve sonrası için bu motor nasıl değişti , hissiyat nasıl etkilendi, virajda duruşta bir fark var mı?
-
17 Mayıs 2019, 02:18
#7067
Yurt dışı forumlarda 40.000 km kontrolünde sübaplar referans aralıktaydı. Dediğiniz gibi olabilir. Önce debriyaj değiştirip bir sonuca bakmak lazım olmazsa bir dahaki yağ değişiminde ayar yaptırırız.
-
17 Mayıs 2019, 14:35
#7068
Nerede bu mt-07’ciler. Arkadaş hiç mi evde oturmuyorsunuz? Sürekli gazlayacak kadar güzel mi bu alet?
-
03 Haziran 2019, 00:39
#7069
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...96588545/detay
Tarz değişikliği için mt07 mi satıyorum detaylar açıklama kısmında yazıyor
-
03 Haziran 2019, 01:08
#7070
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
Makina çiçek gibi hocam,satmaya kiyilmaz..
O kadar aksesuar var,emek verilmiş.
-
04 Haziran 2019, 18:36
#7071
levend84 adlı üyeden alıntı
Makina çiçek gibi hocam,satmaya kiyilmaz..
O kadar aksesuar var,emek verilmiş.
Mensubu olduğum klüp üyelerinin hepsi racing kullanıyor pek ayak uyduramadık birbirimize yeni makinamızıda çiçek gibi yaparız inşallah
-
04 Haziran 2019, 20:16
#7072
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
Mensubu olduğum klüp üyelerinin hepsi racing kullanıyor pek ayak uyduramadık birbirimize yeni makinamızıda çiçek gibi yaparız inşallah
İşin gücün rast gitsin o zaman.
-
06 Haziran 2019, 13:35
#7073
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
Hocam ön camı nereden aldın? Birde tiger egzoz çok fazla yakıta etki ediyor mu? Veya sürüşten bir süre sonra gırtlak ses ile nefret ettiriyor mu?
-
07 Haziran 2019, 01:12
#7074
Ön cam aliexpress den alındı, tiger uzun yolda düşük devirde rahatsız etmiyor fakat ara gazlarda insanları sağa sola kaçırtıyor ;)
-
07 Haziran 2019, 07:22
#7075
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
Ön cam aliexpress den alındı, tiger uzun yolda düşük devirde rahatsız etmiyor fakat ara gazlarda insanları sağa sola kaçırtıyor ;)
Tam aradığım zıkkım. Dün akşam İstanbul dışına doğru gittim. Dönerken tatilciler heryerde idi. Kimsenin kimseye saygısı yok. Motorun geçmeyeceği yere araba sokmsya çalışıyorlardı. Egzozun patırdamasını duyunca kendilerine geliyorlar. Apaçi egzozlu R25’lere yol verip, benim geçmeme mani olmaya çalışıyorlardı. En son birinin ağzının ortasında egzozu patırdattım kendine geldi. Şu tigerlara bakayım bir.
Yakıtı fazla arttırıyor mu? Birde geçmiş siparişlerinden camın linkini gönderebilir misin? Halen duruyorsa?
-
07 Haziran 2019, 08:35
#7076
Angrypower adlı üyeden alıntı
Tam aradığım zıkkım. Dün akşam İstanbul dışına doğru gittim. Dönerken tatilciler heryerde idi. Kimsenin kimseye saygısı yok. Motorun geçmeyeceği yere araba sokmsya çalışıyorlardı. Egzozun patırdamasını duyunca kendilerine geliyorlar. Apaçi egzozlu R25’lere yol verip, benim geçmeme mani olmaya çalışıyorlardı. En son birinin ağzının ortasında egzozu patırdattım kendine geldi. Şu tigerlara bakayım bir.
Yakıtı fazla arttırıyor mu? Birde geçmiş siparişlerinden camın linkini gönderebilir misin? Halen duruyorsa?
mt07 ile alakalı değil ama bende Yeniköy teke arası viraj için yapıcaktım bugün.
Bende senin yazdığına ithafen gitmedim şu bayram bi bitsin öyle gideceğim oralar şimdi insan kaynıyordur valla sağol çok işime yaradı.
-
07 Haziran 2019, 14:09
#7077
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Sübap ayarını da yaptırın bakıma sokmuşken 100-200 tl arasıdır, sübap keserse daha fazla masraf açabilir.
Yüksek hacimli modern Japonlar için sübap ayarsızlığı sonucu sübap kesmeye rastlamadım hiç. Verimsizlik oluyor genelde.
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Subap kontrolünün şimli sistem olduğu için çok gerekli olduğunu düşünmüyorum. Arabalarda motorun kullanım ömrü boyunca sıkıntı çıkartmaz ama motosiklette durum değişir mi emin değilim.
Arabaların çoğunda otomatik olarak sübap aralığını ayarlı tutan hidrolik kontrol var çünkü, "hydraulic valve lash adjuster" diye geçiyor. Harleyler, eski nighthawk serisi, Honda VT1100 gibi bazı motosikletlerde de mevcut, ve onlar subap ayarı istemiyor. Ama yüksek devirli ve performanslı motorlarda bu sistem kullanılmıyor.
-
07 Haziran 2019, 18:48
#7078
Rodaj bakımını yaptırdım bugün. Lakin 2,4lt yağ koydular içine. Yamahanın sitesinde 3lt yağ alıyor die yazıyordu. Servis doğrusunu mu koydu yoksa az mı karar veremedim
Eğilip bakmaya da erindim. Motorda garajda daha inmem kanımca
-
07 Haziran 2019, 19:06
#7079
İlginç, benim ufaklık bile 2,7l yağ alıyor... Bir ara kullanım kılavuzuna bakarsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
2018 model kullanım kılavuzunda sadece yağ değişimi için 2,3l, filtre ile birlikte değişim için 2,6l yazmışlar. Bu durumda bir 200ml azın var; gözün yağ penceresinde olsun...
-
07 Haziran 2019, 19:22
#7080
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler