arkadaşlar bende bu motosikletten alıyorum bunu kç km lerde bakımları oluyor ne bakımları bide servisin garinti kapsadığı konular ne
arkadaşlar bende bu motosikletten alıyorum bunu kç km lerde bakımları oluyor ne bakımları bide servisin garinti kapsadığı konular ne
Bakım konusunda motoru sıfır km alırsanız elkitapçığında yazıyor . Ama 300-1000-2000 gibi her 1000 km de bir bakım yaptırmak iyi olur zaten el kitapçığındada böyle yazıyor . Garanti konusunda ise şöyle bir durum var kullanıcı hatası olmayan her türlü problem garanti kapsamında . 2 yıl garantili . Bu motorlar çok yakışıklı motorlardır kendi motorunuzu her gördüğünüzde bir kat daha fazla seversiniz .
Saygılar ...
ben daha rolanti ayarıyla oynatmadım...bu ustalar bi ...ktan anlamıyor..bence etrafta başka motor ustası varsa götür baktır sakat bi durum...bu rolanti ayarı bende hiç değişmedi 4700 km dir bi sorunyok...ama bende titreşimden rahatsız oluyorum...bazen cebimdeki telefon çalıyor zannediyorum...
başkasının ayıbını ört ki; bi başkası da senin ayıbını örtsün...
hemde çok sakat bi durum ya dün ışıklarda duramadım... en son kontagı kapattım artık da öle durdu ama kırmızıda da geçtimmm allahtan araba gelmiyodu..
yok oynatmam bişey yok ewet durduğun zaan motorda gereksiz bi gerginlik var ama bişey yok o kadar motoru ayaklığa aldım bugun çalışırdım arka teker döndü 20 tur falan yavaş yavaş
arkadaşlar benim asya 150 benzindenmi göstergedenmi anlamadım şimdi geçen depoyu full yaptım sora 60 km sora e çizgisinin kırmızı çizginin ortasına geldi depoyu açtım içerde benzin çalkalanıyor var yani yyarım depo daha sora 10 tl lik aldım gösterfe full oldu anlamadı gösterge kırmızıya gelince kaç km daha yol yapabiliriz bu hep böylemi sizdede
Selam arkadaşlar
arkadaşlar motoru dün servise 300 km bakımı için bıraktım işimi halldeip geldim akşam motora baktım ondeki rüzgarlık camının altındaki çıtanın bi dişini kırmışlar ve orası acık kapanmıyor ne yapmalıyım
Motorunun garantisi var ise ve bakımı yapan kişi insan evladı yaptığını kabul ederse değiştirirler . Adam aksi biriyse işin biraz zor.
Bu işler biraz sakat kardeşim herkeze güvenilmez .
Benim motorun karbüratör hortumu yarılmıştı servise bıraktım 3 gün sonra motor bitti gel al dediler bir gittim . Motorun son kilometresini almıştım 35 km gezmişler yarım depo benzinden benzin kalmamış . Kaskımı çaldırmışlar . Birde pişkin pişkin kabul etmediler hatalarını . Sonra bir daha o servise gitmedim ayrı konu sıfır kask aldım yerine . Motorunu servise bırakacak arkadaşlara bir uyarıda bulunayım . 1 - MOTORUNUZDA KESİNLİKLE BENZİN BIRAKMAYIN ÇOK AZ MİKTARDA BIRAKIN ÇEKERLER BAŞKA MOTORLARDA KULLANIRLAR .
2- SON BIRAKTIĞINIZ KİLOMETREYİ ALMAYI UNUTMAYIM VE BU KİLOMETREYİ BİR KAĞIDA YAZIN MOTORUN ÜZERİNE YAPIŞTIRIN . ADAMLARA BU DURUMU BELLİ EDİN . Aksi takdirde motor ile gezip tozarlar
Size birkaç uyarı uygulamakta fayda var . Para dostu değil insan canlısı servislere gidin .
Saygılar ...
Arkadaşlar yarın plakalı bir şekilde teslim alıcam t 19a yı bi anda karar verdim.. 1.750 anahtar teslimi (bayağı pazarlık yaptım ama) fiyatı ve görüntüsü çok hoşuma gitti.. forumdaki yorumları daha yeni okudum doğru karar verdiğime bir kez daha inandım.. ama bu iş şans tabiki ne olacağı belli değil.. inşallah bir problem yaşamam.. şehir içinde binicem sırf arabamın çok yakmasından dolayı buna karar verdim..bir kaç sorum olacak ..
1) rodaj dediğiniz motorun 1000km 60 km hızı geçmeme anlamınamı geliyor?
2) bu zaman zarfında motora tek kişi binmekmi lazım?
3) motorun ekstra (buji, akü vs.) gibi parçalarını değiştirmek gerekirmi?
4) ankarada (bahçelievlerde) bu motoru kullanan arkadaşlar varsa nerdeki servise gitmekteler..
5) motorun asya çıkartmalarını çıkartmak kolaymı?
paylaşımlar için teşekkürler.
bende kullanım tecrübelerimi fırsat buldukça paylaşacağım.. yakında bir kaç resim yükleyeceğim..
hayırlısı işallah bende yeni aldım senin sorularına cevap veremicem kusura bakma tekrar hayırlı olsun
arkadaşlar bi sorum olucak bnm 150 t nin driksiyon kısmındaki plastik aksamdan çok fazla ses gelmeye başladı özellikle kalkışlarda zırrrrr die titriyor bide iç kısımdan ses gelior ne bunlar 1000 km bakımında göstericem yapsınlar bu arada sizinde başınıza geldimi bu tür şeyler siz nasıl çare buldunuz bu titreme işine hızlandıkça geçior gerçi ama sürekli 60 la gezemem ki dimi ama ben memnunum aslan gibi motorum var her gören bidaha bakıyor piyasadaki en yakışıklı scooter
rodaj süresince motoru çok zorlamadan kullanmalısın illaki belli hızda gitmene gerek yok yeterki fazla zorlama..
rodaj süresince 2 kişi binme...yokuşlarda zorlama..
ben 5000 km dir ne akü nede buji değişmedim gerek duymadım...
çıkarmaları sökmen için falçata ucuyla hafiften kaldırırsan çıkarmaları sökebilirsin ben öyle yaptım daha güzel oldu..ama çıkarmaların izi kalıyor...
chopper_77 o zırıltılar hepimizin motornda oldu ben kıracaktım o plastiği sinirden....o parçayı söküp siliconla yapıştıran arkadaşlar vardı kesmişti zırıltıyı...benim 2ooo km sonra o zırıltı kalmadı...bu seferde egzost perçinleri gevşedi....ama şuan herşeyi düzelttim...bi sorun yok şimdilik sadece yakıt nedense artmaya başladı...o zırılıtı bizim motorların en önemsiz sorunu bunu bil..
başkasının ayıbını ört ki; bi başkası da senin ayıbını örtsün...
keşke asya almasayıın
mustafa ben de öyle diyorum keşke bunun yerine apachi alsaydım diyorum ama iş işten geçti artık
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)