Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kuba Motor Çita 100/150 - R / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Haziran 2013
    simdiki yorumlarini ve fotograflarini bekliyoruz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    arkadaşlar bende yeni aldım bu motoru daha 200 km de şuan yakıtını ölçmedim ama depoyu tam bitirdim 9 litre benzin aldı motorcu da 1 litre hep içinde tutar dedi yani toplam 10 litre alıyo herhalde benim en hayal kırıklığına uğratan şey gösterge saati yanlış km gösteriyor resmen mileti kandırıyorlar telefondan gps ile ölçtüm motor 110 km gösteriyor gps 90 20 km fazla gösteriyor motorun ibresi bizde sanıyoz ki motor uçuyo şimdiye kadar çok zorlamadım 140 km ye öıktı bide ben ağırım 95 kilo yani 120 km hız yaptı fena hız sayılmaz ama yanlış göstermesi resmen insanları kandırmak için yapılmışş

  3. #23

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Valla ben aldım sıfır beyazından aldım motor çok güzel çok memlunum 100lük deyip geçmeyin performansı çok iyi

  4. #24

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    beyler bır sorum olcak vites küçültüp buyutme bu çita 150 r nasıl oluyo acıl anlatın önemlı

  5. #25
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Çıtacılar 100 lük çıta km de kaç litre yakıyor?
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  6. #26

    Üyelik
    06 Aralık 2014
    Motosikleti
    Çita 150-R
    Merhaba Çita'cılar foruma yeni katıldım
    Bendede Çita150-R var, sürekli baskı balata sorunu yaşıyorum, 3 ayda bir baskı balata değişiyorum, bu sorunu yaşayan var mı aranızda, 6lı baskı balata ve 200lük karbüratör yapmayı düşünüyorum, önerenler ?

  7. #27

    Üyelik
    11 Aralık 2014
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kuba Çita 150 r
    Çita 150r hakkında bir sey sorucam bu motorların rodaj nasıl yapılır yani motor nasıl açılır detaylı bilgi veriseniz sevinirim.

  8. #28

    Üyelik
    14 Mayıs 2015
    arkadaşlar bende 100r modeli var motoru aldım ve anahtar vurdurmadım ilk bakımını yaptırdım şu an 1000 kilomtrede ama şöyle bir sıkıntım var motor güzel hızlanıyo ama 100- 105 dedigi zaman devir bitiyor kesiciye düşecek 5. viteste sizde nasıl acaba bu durum

  9. #29

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25

  10. #30

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir tanıtım videosu olmuş ellerine sağlık.

  11. #31

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı beyaban adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir tanıtım videosu olmuş ellerine sağlık.
    Teşekkür ederim kardeşim ..

  12. #32
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Ellerine sağlık. Videoların devamını bekliyoruz

  13. #33

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Merhaba arkadaşlar Çita 150r rodaj dönemi hakkında bir kaç sorum olacak. Motoru nasıl açmalıyım.Bazıları bas diyor bazıları basma diyor. Yüksek hızda kullanmak için rodaj döneminde nasıl davranmalıyım. Teşekkürler.

  14. #34

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı EpiC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar Çita 150r rodaj dönemi hakkında bir kaç sorum olacak. Motoru nasıl açmalıyım.Bazıları bas diyor bazıları basma diyor. Yüksek hızda kullanmak için rodaj döneminde nasıl davranmalıyım. Teşekkürler.
    Kardeşim bendede çita 180fc var. Benim de kafama çok takıldı sonra yaptığım araştırmalarda şu sonuca vardım.
    Motor neden ilk basta düşük performanssızda sonradan acılıyor ? açılmaktan kastı ne ? sonuçta bu bir makina. yani canlı bir valık değil ki kullandıkca güclensin.

    Bu mantık üzerinden vardıgım sonuc şudur. Rodajda fabrikadan kalan gözle görülemeyecek kadar küçük bütün motor aksamı içerisindeki metal yüzeyler sürtünme etkisiyle pürüzsüzleşmeye başlar. Eğerki sen motoru alır almaz tam gaz hayvan gibi sürersen bu metal parçaları motora zarar verir. Performanslı olsun diyorsan benim sana önereceğim rodaj şu şekildedir ( benim yaptığım )
    1. İlk yağ değişimine kadar motoru Max 6 bin devirle kullan oda sollama felan yaparken.
    2. ilk yağ değişiminde yumuşak yağ kullan Ax3 Shell öneriyorum.
    3. Motorun 400 km de ilk yağını değiştir ve diğer yağı koyduktan sonra devirlerini biraz daha artır. ( 7-8 bin max )
    4. Motor 2. yağ değişimine geldiğinde yani 1200-1300 km olduğunda normal yağını koy ve istediğin devire cık. ( süreklide redline 9-10 bin kullanma )
    5. ve bence en önemlisi motorun dişlilerini rodaj bitene kadar değiştirme. Fabrika çıkışı 15-38 le devam et ki motor çok aşınmasın.

  15. #35
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Kardeşim bendede çita 180fc var. Benim de kafama çok takıldı sonra yaptığım araştırmalarda şu sonuca vardım.
    Motor neden ilk basta düşük performanssızda sonradan acılıyor ? açılmaktan kastı ne ? sonuçta bu bir makina. yani canlı bir valık değil ki kullandıkca güclensin.

    Bu mantık üzerinden vardıgım sonuc şudur. Rodajda fabrikadan kalan gözle görülemeyecek kadar küçük bütün motor aksamı içerisindeki metal yüzeyler sürtünme etkisiyle pürüzsüzleşmeye başlar. Eğerki sen motoru alır almaz tam gaz hayvan gibi sürersen bu metal parçaları motora zarar verir. Performanslı olsun diyorsan benim sana önereceğim rodaj şu şekildedir ( benim yaptığım )
    1. İlk yağ değişimine kadar motoru Max 6 bin devirle kullan oda sollama felan yaparken.
    2. ilk yağ değişiminde yumuşak yağ kullan Ax3 Shell öneriyorum.
    3. Motorun 400 km de ilk yağını değiştir ve diğer yağı koyduktan sonra devirlerini biraz daha artır. ( 7-8 bin max )
    4. Motor 2. yağ değişimine geldiğinde yani 1200-1300 km olduğunda normal yağını koy ve istediğin devire cık. ( süreklide redline 9-10 bin kullanma )
    5. ve bence en önemlisi motorun dişlilerini rodaj bitene kadar değiştirme. Fabrika çıkışı 15-38 le devam et ki motor çok aşınmasın.
    Güzel yazmışsın ellerine sağlık İkinci yağ değişimi için km erken değil mi ?

  16. #36

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Facebook'taki Kuba Fan Club sayfası çıta kullanıcıları ile dolu ama forumda bilgi verecek bir Allah'ın kulu yok

  17. #37
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Alıntı durocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende aldım 150 r çok fena ama zincir ayar somunu şimdiden laçka servise götürcem artık zinciri gevşek sıkamıyorum iki somunda boşa dönüp duruyor
    Arka teker milinle pul gibi 22-23 tutan anahtarla sokulen civatayi gevsetip öyle sıksaydın laçka olmazdi bence

  18. #38

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı iskender123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka teker milinle pul gibi 22-23 tutan anahtarla sokulen civatayi gevsetip öyle sıksaydın laçka olmazdi bence
    Ola olmuş bu defa servise git değiştir değiştirince bul takmasını da iste yoksa yine aynısı olur.

  19. #39

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Kardeşim bendede çita 180fc var. Benim de kafama çok takıldı sonra yaptığım araştırmalarda şu sonuca vardım.
    Motor neden ilk basta düşük performanssızda sonradan acılıyor ? açılmaktan kastı ne ? sonuçta bu bir makina. yani canlı bir valık değil ki kullandıkca güclensin.

    Bu mantık üzerinden vardıgım sonuc şudur. Rodajda fabrikadan kalan gözle görülemeyecek kadar küçük bütün motor aksamı içerisindeki metal yüzeyler sürtünme etkisiyle pürüzsüzleşmeye başlar. Eğerki sen motoru alır almaz tam gaz hayvan gibi sürersen bu metal parçaları motora zarar verir. Performanslı olsun diyorsan benim sana önereceğim rodaj şu şekildedir ( benim yaptığım )
    1. İlk yağ değişimine kadar motoru Max 6 bin devirle kullan oda sollama felan yaparken.
    2. ilk yağ değişiminde yumuşak yağ kullan Ax3 Shell öneriyorum.
    3. Motorun 400 km de ilk yağını değiştir ve diğer yağı koyduktan sonra devirlerini biraz daha artır. ( 7-8 bin max )
    4. Motor 2. yağ değişimine geldiğinde yani 1200-1300 km olduğunda normal yağını koy ve istediğin devire cık. ( süreklide redline 9-10 bin kullanma )
    5. ve bence en önemlisi motorun dişlilerini rodaj bitene kadar değiştirme. Fabrika çıkışı 15-38 le devam et ki motor çok aşınmasın.
    Güzel bilgi ellerine sağlık. pdf dosyası halinde getirip forumda kullanırsak daha verimli olur çıta kullanıcıları için

  20. #40
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Çıta 150r ile son hız kaç olur arkadaşlar bilgi verebilir misinz ?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler