Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    Gönenli : titreşimden oluşan gevşemeler için locktite 243 var, ama 35 YTL idi sanırım.
    Ben biraz piyasada araştırma sonucu başka bir marka altında aynı amaçla yapılmış bir ürünü 18 YTL ye aldım. ama markasını unuttum şimdi...
    vidaların hepsine kurallarına uygun olarak uygula ve hiç bir sorunun kalmasın...
    hatta gecenlerde akü kutusunun vidaları gevşiyordu elime ilk geçen bally olunca hemen tepelerine bally damlattım sorun çözüldü..

    CathastrophiX : you have to use loctite 243 or similar product or else you'll lose all your nuts&bolts...

    performans fitresi takınca benim makine soğukken ilk çalıştırmada boğulmaya başladı, eskisi gibi kolay calıştıramıyorum, nerde hata yaptım acaba ???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    I have checked the bolts, the majority already seems "locktited" from the factory. But i will keep an eye on them, thanks for the tips.

  3. #263
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Cathastrophix'in bahsettiği ve aldığı Qinqgi Türkiyede Ramzey adı altında satılıyor. Benimkiyle 2500 km yaptım. süper bir çekiş var. Düz yolda son sürat 120 yaptım, hafif bir inişte ise ibre sona dayandı (130+). Şu ana kadar bana sıkıntı verecek hiç bir şey yaşamadım çok şükür. Tek şikayetim orjinal lastiklerin nylon olması. Bu da ıslak zeminde yol tutuşu ve frenleme kabiliyetini etkiliyor. En kısa zamanda lastikleri değişmeyi düşünüyorum. Vida sıkma işine gelince şu ana kadar 2 defa bir-iki vidası hafifce gevşemişti. Onu da servis sıktı (çeyrek tur kadar). Mersinde oturan teyzemin oğlu 3-4 cros markası denedikten sonra benim 8 ay önce söylediğime geldi ve Ramzey 200 gy'de karar kıldı ve bu kararından da çok memnun. Ben de cros/enduro modelleri arasında (bana göre) en iyi çinli diyorum. Cros alacak herkese de (fiyatı biraz yüksek olsa da--şu an 3500 YTL civarı) tavsiye ediyorum. Hem servisi yaygın hem de motor sorunsuz. Selamlar.

  4. #264
    AKSEKİLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    RİCHY biz bu motorlarla o 140 lık ibre varya hani onu geçti hatta ibre teli görünmez hız yaptık. tahminim 160 filan oluyor.ama ben bunu hız yapmak için almadım.şimdi amartisörü patlattıracam o zaman hiç titreşim kalmıyo vede çok rahat gidiyo motor.
    İNSANLIK ÜLDÜ; KATİLİ MENFAAT..!

  5. #265

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Those of you who ride the Ramzey 200, are your bikes equipped with the Reecat EGR valve? Has anyone plugged it? I think the engine runs a bit hot sometimes, and blame the EGR valve.

  6. #266

    Üyelik
    09 Haziran 2004

    ??

    merhaba arkadaşlar, forumu baştan sona okudum bende supermoto olan yol motorundan almak istiyorum bundan önce merak ettiğim bir kaç soru var

    1- Motora üzerinde bulunan lastiklerden daha kalın lastikler takmak mümkünmü. yani ön ve arka maşa araları genişmi, boşluk varmı?

    2- Motorla uzun yol yapacağım için egzost gürültüsü insanı perişan ediyor. Yabancı bir forum sitesinde görmüştüm bu tarz 200 lük bir enduro ya bir egzost daha eklemişlerdi performans, titreşim, hararet ve yakıt tüketimi konusunda baya bir artı sağladıgı yazıyordu sizce bu mümkünmü ?(spor motorlar gibi çift taraftanda egzost yapmışlardı)

    3- Performans egzostlarını taktırdıgınızda boruyu uzatarak koltugun altından geçirmek mümkünmü (bazı turing ve endurolarda görmüştüm). Motoru arazide yatırdıgımızda egsozt bağlantı yerleri zarar görmemiş olur.

  7. #267
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    Yeni Siyah Model Gelmiş...


    Benim eski dişli (15 diş)



    Hava filtresi Yed (ek) marka 20 ytl, 6 cm ağız genişliği var




    Yanda görülen kauçuk parçalar karbüratöre uysun diye(herhangi bir kauçukcudan alınabilir. 1-1.25 cm. kalınlık iyidir.)



    Karbüratör ağız dış genişliği 42 mm.








    filtreyi taktıktan sonra gördüm ki egzosttan sıcak hava direkt olarak hava filtresine geliyor, bu kötü: ben de araya mukavva koyarak ısının filtreye ulaşmasını önledim ama siz kapalı bir filtre alırsanız bu sorun hiç olmaz.
    ayrıca filtreyi direkt karbüratöre taktığım için filtreyi tutacak birşey pek yok kolayca çıkabilir, araya kaucuktan boru yaptırabilirdim ama sonradan aklıma geldi, şimdilik bantla gerdirdim duruyor...
    siz chocolateman in yaptığı gibi yasanız daha kolay olur sizin için.


    filtreyi takınca tork arttı makina daha iyi hızlanıyor.

    öne 16 dişli takınca son surat düşmüştü filtre takınca tekrar 110 km/s hıza çıktı.
    sonuç biraz daha az sarsıntıyla yol alıyorum... bir ara egzostu söküp bakıcam neler oluyor...

  8. #268

    Üyelik
    09 Haziran 2004
    ilgiyle izliyoruz


    1- Motora üzerinde bulunan lastiklerden daha kalın lastikler takmak mümkünmü. yani ön ve arka maşa araları genişmi, boşluk varmı?

    2- Motorla uzun yol yapacağım için egzost gürültüsü insanı perişan ediyor. Yabancı bir forum sitesinde görmüştüm bu tarz 200 lük bir enduro ya bir egzost daha eklemişlerdi performans, titreşim, hararet ve yakıt tüketimi konusunda baya bir artı sağladıgı yazıyordu sizce bu mümkünmü ?(spor motorlar gibi çift taraftanda egzost yapmışlardı)

    3- Performans egzostlarını taktırdıgınızda boruyu uzatarak koltugun altından geçirmek mümkünmü (bazı turing ve endurolarda görmüştüm). Motoru arazide yatırdıgımızda egsozt bağlantı yerleri zarar görmemiş olur.

  9. #269
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    bahaberk bildiğim bi soruna cvp verebilirim benim arkaya 130 lastik uyuyor normalde 110, o kadar pay var yani.

  10. #270

    Üyelik
    09 Haziran 2004
    saol kastore. nekadar iyibirlastik ??

  11. #271
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    lastiklerin 80-110 € aralığında iyileri..

  12. #272

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Ramzey 200 question:
    Do you change oil and filter only, or do you open and clean the filter screen by the oil plug also?

  13. #273
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    cathastrofix, i have had my Ramzey 200 oil and filter changed recently (milage was 2400 km on the clock) Previously, Ramzey service changed only oil twice because there was no filter on sale at that time. I would recommend you have the filter and oil changed together, since on the recent change, i saw some tiny pieces of metal on the filter.

  14. #274

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Yes i will change both oil and filter. What i wonder is if you should clean the filter screen also? In the exploded view i see a filter screen next to the oil plug.

  15. #275
    Baycode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    ASYA AS200GY-2
    Kafama uzun süredir takılıyordu Asya AS200GY-2 ile Ramzey QY200 arasındaki güç farkı nedir diye. Sorumun cevabını Asya'nın sitesinde bulduğumda bu değerin 7000 rpm için yazıldığını ve kw olarak değil hp (bg) olarak ifade edildiğini gördüm. Ben de yabancı sitelere yöneldim. Vardığım sonuç şu: iki motor da hemen hemen aynı gücü üretiyor (7500-8000 rpm aralığında 11-11.5 kw) ancak hafiflik ve muhtemelen dişli oranı nedeni ile de Ramzey biraz daha atak Asya'ya göre. Ben her iki motoru da kullanan birisi olarak bunun tanığıyım. Kendim şahsen AS200GY-2 kullanıyorum ve çok basit bazı değişikliklerden sonra motorumun daha da güçlendiğini belirtmeliyim. Bunlar buji ve yağ değişimi ile hava filtresi modifikasyonu. İleride AS200'ün ataklığına etki eden debriyaj balatası değişimini de yaptıktan sonra (Yamaha'nınki ile) elde ettiğim sonuçları paylaşacağım. Fotoğraflar internet sitelerinden alıntıdır. Merak edenler için ekliyorum:



    İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:

  16. #276
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Baycode arkadaşım, belki çok önemli değil ama ramzey 1 beygir daha fazla. (kw değeri 1.351 ile çarpılacak). Ama asıl önemli olan arazi şartlarındaki performans ve motosikletin gösterdiği dayanıklılık (yani sık sık arıza verip vermediği). Sanırım asya bu anlamda biraz sorunlu. Selamlar.

  17. #277
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Motosikletin son hali, ve yaptığım son işlemlerle beraber tekrar sizinle paylaşmak istedim.



    Bu motosikletin orjinal görüntüsü. Pardon az orjinal görüntüsü. El korumaları ve biraz boya var.



    Bu üzerindeki performans hava filtresi, oldukça işe yarıyor, gaza ne kadar yüklenirseniz yüklenin karşılığını veriyor.




    Bu karbüratör ile hava filtresi arasındaki parça, kanuni 250 cc lerin bu parçası aynen uyuyor ilave birşey yaptırmaya gerek kalmıyor.



    Bu arka kuyruğun kesilmiş hali, plaka lambası ve plaka tutucusunu iptal ettim. Stop un içine tek duy led li ampul taktığım için fren iptal oldu, onun yerine yanlara harici stop attım ve onları da fren lambası olarak bağladım oldukça hoş oldu ve patlama gibi bir sorunu yok.



    Bu da stopların gece görüntüsü.



    Gece uyku tutmadı, ön tarafta 17 diş dişli takılıydı, motor oldukça hızlı bana bu hızın fazla olacağını düşünerek orjinal dişlisini takmaya karar verdim ve 15 diş yaptım.



    Onunla uğraşırken, akü nün görüntüyü bozduğu sözleri aklıma geldi, takım kutusunu önceden sökmüştüm zaten, aküyü yerinden söküp yan kapağın altına aldım, bir vidayı orjinal yerine tutturdum, diğer tarafını plastik cırtlarla monte ettim oldukça sağlam oldu.



    Akü yan kapağa çok yakın durduğu için araya çift taraflı bant attım ses yapmasın diye.



    Ön frende ses vardı gıcırtı yapıyordu, servise gittim, oldukça samimiyiz, gözüme kenarda duran bir çamurluk ilişti, başka bir müşterinin miş fiyatını sordum 15 ytl civarında dediler. Bunu bozayım olmazsa size yenisini alırım dedim ve sağını solunu kestim onlarda gerekli delik ayarlarını yaptılar.

    veee işte motorun son hali Bir motor ancak bu kadar maskara olur.










    Pazar dağlara çıktık, inişlerde motosikletin düşük kaldığını hissettim. Zeki ustamız var ona gittim amortisorü yükseltmek istiyorum dedim. Motosikleti bırak yarın al dedi.

    Araya 8 cm bir parça atmışlar. Amortisorun bittiği noktadan ilave etmişler. Ne km teli nede fren hortumunu oynamaya gerek kalmadı. Parçanın altına bir yiv seti ve üzerine yiv seti, orjinal vidayı üste takmışlar, alttanda amortisore monte etmişler. Şimdiki yüksekliği hoşuma gitti, tam bir enduro havası veriyor. İşte resimler ve mucit Zeki usta.







    Yan ayaklık biraz alçak kaldı sanırım
    Free Motorcycle Team

  18. #278
    Baycode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    ASYA AS200GY-2
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baycode arkadaşım, belki çok önemli değil ama ramzey 1 beygir daha fazla. (kw değeri 1.351 ile çarpılacak). Ama asıl önemli olan arazi şartlarındaki performans ve motosikletin gösterdiği dayanıklılık (yani sık sık arıza verip vermediği). Sanırım asya bu anlamda biraz sorunlu. Selamlar.
    Selam Naci63,
    Arazi performansı hakkında henüz yeterince tecrübem olmadığını düşündüğüm için birşeyler yazamıyorum, ancak dayanıklılık konusunda kayda değer bir şikayetim olmadı (ilk 1000km içerisinde gözlenen klasik yağ akıtma problemi haricinde). Şu anda 5500km'deyim. Bunun büyük bir kısmını asfaltta yaptım. Ancak %15 lik ksımı araizde olmuştur. Zaman herşeyi gösterecek. Henüz AS200 ve QY200 piyasada yeni sayılabilecek motorlar. En az 25-30 bin km'nin üzerine çıktıktan sonra düşünmeliyiz derim.
    İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:

  19. #279
    bucmak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kangxin KX125T-7
    Alıntı chocolateman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletin son hali, ve yaptığım son işlemlerle beraber tekrar sizinle paylaşmak istedim.

    Çok güzel gözüküyor, elinize sağlık...
    [I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
    [URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]

  20. #280
    richy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2006
    @chocolateman
    usta nın oturuşu süper
    ==============================
    ==============================


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler