Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2001

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale-Çan
    Motosikleti
    Honda CRF
    Bu motorların (200'lük)sıfırları artık gelmiyor.Olanlarda bayilerde kalanlar.Ramzeyler birazdaha az titreşimli.SUZUKİ DR200'ün çin kopyası.27.000 km deyim bir problem yok.Tek beğenmediğim yanı farları: gece görüş sıfır,minderinden dolayı iki kişi uzun yol ızdırap.Kilometrede 115 krş yakıyor.Kilometre saati doğruysa 125 yapıyor.Tek kişi arazide keçi.Bu paraya ON numara.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2002
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    bu motorların 2010 modellerı başladı gelmeye buradan fıyat aldım 4500 fiyat verdiler ama burada satışı az oldugundan vitrine koymuyorlar. isteyen olusa getırtırız dıyolar. ( salihlide oturuyorum )

  3. #2003

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Peki 2010 model motor ile eski 2006 da gelenler arasında bir fark var mı?

    Eski motor bloğu 163 fml.Ramzeylerin motoru 166 fml.Bunlar aynı motor değil hakikaten, bazı değişiklikler var ama neler değişik ben bulamadım.Bilen yazarsa çok iyi olur.

    Muhakkak daha önce bahsi geçmiştir, www.chinariders.com diye bir site var.Amerikalısı İsveçlisi falan 200 gy modeli kullanıyor.Forumlarında güzel teknik bilgiler var.Mesela Zongshen 200 gy modeli ile ilgili olarak el kitabının da olduğu bir sürü link var.

    http://www.chinariders.com/modules.p...ewtopic&t=8673

    Bu motorlarla uzun yol yapan var mı merak ettim.Biliyorum uzun yol motoru değil ama, bu yabancı forumda birisi demiş ki; "türkiye'den bu motorlarla 70,000 km yi bulan varmış" .Bana biraz atmasyon gibi geldi.Kim acaba 70,000 km ye gelen merak ettim.Muhtemelen buradadır.

  4. #2004
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki 2010 model motor ile eski 2006 da gelenler arasında bir fark var mı?

    Eski motor bloğu 163 fml.Ramzeylerin motoru 166 fml.Bunlar aynı motor değil hakikaten, bazı değişiklikler var ama neler değişik ben bulamadım.Bilen yazarsa çok iyi olur.

    Muhakkak daha önce bahsi geçmiştir, www.chinariders.com diye bir site var.Amerikalısı İsveçlisi falan 200 gy modeli kullanıyor.Forumlarında güzel teknik bilgiler var.Mesela Zongshen 200 gy modeli ile ilgili olarak el kitabının da olduğu bir sürü link var.

    http://www.chinariders.com/modules.p...ewtopic&t=8673

    Bu motorlarla uzun yol yapan var mı merak ettim.Biliyorum uzun yol motoru değil ama, bu yabancı forumda birisi demiş ki; "türkiye'den bu motorlarla 70,000 km yi bulan varmış" .Bana biraz atmasyon gibi geldi.Kim acaba 70,000 km ye gelen merak ettim.Muhtemelen buradadır.
    Hocam uzun yol sayılacaksa ankara konya arası 250km yaptım ve 2 gün sonra tekrar yapacağım allah izin verirse ayrıca o 70,000 kmyi deviren arkadaş ta da bendeki as200gyden olan bir arkadaş forumda ismi CyberTR diye geçmekte istersen özelden bi mesaj at o sana muhakkak dönecektir bende msnde ekli kendisi

  5. #2005
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki 2010 model motor ile eski 2006 da gelenler arasında bir fark var mı?

    Eski motor bloğu 163 fml.Ramzeylerin motoru 166 fml.Bunlar aynı motor değil hakikaten, bazı değişiklikler var ama neler değişik ben bulamadım.Bilen yazarsa çok iyi olur.

    Muhakkak daha önce bahsi geçmiştir, www.chinariders.com diye bir site var.Amerikalısı İsveçlisi falan 200 gy modeli kullanıyor.Forumlarında güzel teknik bilgiler var.Mesela Zongshen 200 gy modeli ile ilgili olarak el kitabının da olduğu bir sürü link var.

    http://www.chinariders.com/modules.p...ewtopic&t=8673

    Bu motorlarla uzun yol yapan var mı merak ettim.Biliyorum uzun yol motoru değil ama, bu yabancı forumda birisi demiş ki; "türkiye'den bu motorlarla 70,000 km yi bulan varmış" .Bana biraz atmasyon gibi geldi.Kim acaba 70,000 km ye gelen merak ettim.Muhtemelen buradadır.
    bu motorların 2010 modelinde tek belirgin fark granıjında bayayı farklılaştırmışlar ama eeşeek gene aynı eşşek. asya nın modeline biraz daha andırma çabaları içindeler.

    bu motorlar iki çeşit birinci ceşidi 200 lerde yaygın olan ohv bunların spopları bir itecek vasıtasıyla acılıp kapanıyor tıpkı 125 lik honda gibi diyerleide ohc yani eksandırık zinziri kam milini dönduruyor. oda sıpobları acıp kapıyor.


    adamlar motoru yaparken xr- xl honda 200 lük ü taklit etmişler ama motor kısmını ohv kullanmışlar. bunun bire bir taklidi türkiyede skyteam motorları onların motor kısmı da aynı honda gibi . bizimkinin skygo şaşe benzesede motor kısmı honda titanın modifiyelisi.

    ramzeylerde aynı tıpkı suzuki dr gibi. bunların şase bakımında belirgin fark ön hidrolik amatisorleri.ohc motorları devirli kullanımda daha ust devirlere cıka biliyor. ama şahsen ohv motorumdaki devirden ve hızdan memnunum.
    lifanın 166 modeli yok 163 modeli var buda kendi içinde farklı biri normal benım motorumdaki gibi biri balansorlu biride piston kolu kısa ama silindir capı geniş olan bir modeli .

  6. #2006

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Güzel bilgiler geldi.Ama daha açık ve net bilelim.Şimdi; piyasada bu motora ait hangi markalar var önce onu bilelim.

    Ramzey 200
    Skygo 200
    Zongshen 200
    Takashi 200
    Yuki 200
    Salcano 200

    Benim bildiklerim bunlar.Bu motorlardan;

    Skygo 200 = Salcano 200 = Yuki 200

    gibi bir durum görünüyor.Yani bu 3 motor birbirinin aynısı gibime geliyor.Böyle düşünmemin nedeni şunlar:
    1-Ön amortisör çatalları ters
    2-Arka frenleri disk
    3-Gösterge panelleri aynı

    Tabi bunu sadece dış görünüşe bakarak söylüyorum.Motorlarında yada karbüratörlerinde bir farklılık var mı bilmiyorum.Ama bana yok gibi geliyor.Yani bu üçü herşeyi ile tıpatıp aynı motorlar bence.

    Zongshen'in görünüşte bu üçünden farkı sadece gösterge paneli gibi. yani gösterge paneli dışında zongshen'de bu motorların aynısı olabilir.Bakılacak şey karbüratör ve motor ismi.Zongshen'in karbüratörü de bu üçü ile aynı ve motoru 163 fml ise bunlarla aynı demektir.

    Yukarıda saydığım 3 modelde balansör yok diyoruz, doğrumudur? Ve bunların supapları OHV yani itecekli.Eksantrik zincir yok.Doğru mu?

    Ben Ramzey'i yakından inceleyemedim ama sıfır bir Takashi 200'ü uzun uzun inceledim.Öncelikle bu motorun karbüratörü mikuni. Arka fren tambur. Gösterge paneli diğer 3 motorla aynı. Gösterge paneli tipsiz olan tek motor Zongshen.Devir saati ve vites göstergesi yok. Geri kalanların hepsinin gösterge paneli aynı.

    Benim en çok takıldığım konu bu motor tipinde balansör sistemi olan bir model gerçekten var mı? Bana öyle geliyor ki bu motorların hiçbirinde balansör sistemi yok. Buna "hayır var" diyecekler var biliyorum çünkü önceki sayfalarda okudum. Bende dahil kimsenin kafasında soru işareti kalmasın diye bunu delilendirmek gerekir diye düşünmekteyim. Motorun açılmış halini gören yada internette bulunan fotoğraf veya teknik şemalar ile bunu kesin olarak ispatlamak gerekir. Yada kesin olrak emin olan varsa yazsın ve niye kesin emin olduğunu da açıklasın.

    Karbüratör konusu bence pek dert değil. İstediğini söker takarsın. Ama OHC ve OHV konusu önemli. Eğer Skygo-Salcano-Yuki üçlüsü OHV ise, yani itecekle çalışan valfleri varsa bence bu iyi haber. Çünkü benzetilen motor honda titan sağlamlığı ile meşhur bir motordur ve bu sağlamlığı OHV sistemine borçludur. İtecekli valf sistemi çok daha basit, sorunsuz ve sağlamdır. Tabi çinli kardeşlerimiz doğru dürüst yaptılarsa.

    Ramzey ve Takashi'ler iyi güzelde çok fazla mı abartılıyor acaba? İkinci el fiyatlarına bakıyorum acayip uçuk fiyatlar var. Nasıl ybr'yi yere göğe sığdıramadık, ikinci el fiyatları uçtu, ona benzer bir durum var gibime geldi.

    Bu motorların hiç birinde yolda kalma hikayesi yok gibi.Arazide hoplayıp zıplarken orasını burasını kıranları saymıyorum. Asfaltta giderken motor arızası yaşanma olayı var mı? Bir konjektör arızası okuduğumu hatırlıyorum onun dışında motorla ilgili problem duymadım.

  7. #2007
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bilgiler geldi.Ama daha açık ve net bilelim.Şimdi; piyasada bu motora ait hangi markalar var önce onu bilelim.

    Ramzey 200
    Skygo 200
    Zongshen 200
    Takashi 200
    Yuki 200
    Salcano 200

    Benim bildiklerim bunlar.Bu motorlardan;

    Skygo 200 = Salcano 200 = Yuki 200

    gibi bir durum görünüyor.Yani bu 3 motor birbirinin aynısı gibime geliyor.Böyle düşünmemin nedeni şunlar:
    1-Ön amortisör çatalları ters
    2-Arka frenleri disk
    3-Gösterge panelleri aynı

    Tabi bunu sadece dış görünüşe bakarak söylüyorum.Motorlarında yada karbüratörlerinde bir farklılık var mı bilmiyorum.Ama bana yok gibi geliyor.Yani bu üçü herşeyi ile tıpatıp aynı motorlar bence.

    Zongshen'in görünüşte bu üçünden farkı sadece gösterge paneli gibi. yani gösterge paneli dışında zongshen'de bu motorların aynısı olabilir.Bakılacak şey karbüratör ve motor ismi.Zongshen'in karbüratörü de bu üçü ile aynı ve motoru 163 fml ise bunlarla aynı demektir.

    Yukarıda saydığım 3 modelde balansör yok diyoruz, doğrumudur? Ve bunların supapları OHV yani itecekli.Eksantrik zincir yok.Doğru mu?

    Ben Ramzey'i yakından inceleyemedim ama sıfır bir Takashi 200'ü uzun uzun inceledim.Öncelikle bu motorun karbüratörü mikuni. Arka fren tambur. Gösterge paneli diğer 3 motorla aynı. Gösterge paneli tipsiz olan tek motor Zongshen.Devir saati ve vites göstergesi yok. Geri kalanların hepsinin gösterge paneli aynı.

    Benim en çok takıldığım konu bu motor tipinde balansör sistemi olan bir model gerçekten var mı? Bana öyle geliyor ki bu motorların hiçbirinde balansör sistemi yok. Buna "hayır var" diyecekler var biliyorum çünkü önceki sayfalarda okudum. Bende dahil kimsenin kafasında soru işareti kalmasın diye bunu delilendirmek gerekir diye düşünmekteyim. Motorun açılmış halini gören yada internette bulunan fotoğraf veya teknik şemalar ile bunu kesin olarak ispatlamak gerekir. Yada kesin olrak emin olan varsa yazsın ve niye kesin emin olduğunu da açıklasın.

    Karbüratör konusu bence pek dert değil. İstediğini söker takarsın. Ama OHC ve OHV konusu önemli. Eğer Skygo-Salcano-Yuki üçlüsü OHV ise, yani itecekle çalışan valfleri varsa bence bu iyi haber. Çünkü benzetilen motor honda titan sağlamlığı ile meşhur bir motordur ve bu sağlamlığı OHV sistemine borçludur. İtecekli valf sistemi çok daha basit, sorunsuz ve sağlamdır. Tabi çinli kardeşlerimiz doğru dürüst yaptılarsa.

    Ramzey ve Takashi'ler iyi güzelde çok fazla mı abartılıyor acaba? İkinci el fiyatlarına bakıyorum acayip uçuk fiyatlar var. Nasıl ybr'yi yere göğe sığdıramadık, ikinci el fiyatları uçtu, ona benzer bir durum var gibime geldi.

    Bu motorların hiç birinde yolda kalma hikayesi yok gibi.Arazide hoplayıp zıplarken orasını burasını kıranları saymıyorum. Asfaltta giderken motor arızası yaşanma olayı var mı? Bir konjektör arızası okuduğumu hatırlıyorum onun dışında motorla ilgili problem duymadım.
    bu tip motorlara ait motor markaları oldukça az çünkü bunları getirenlerin ağızları yandı. misal daha gecen aylarda skygo aldım modeli 2006 milletin elinde patladı.
    satışışı hareketlendirir diye balansorlu sistemleri getirdiler ki o an özel tüketim vergileri bir darbecik vurdu.
    insanımız zaten motor almak için almıyor bu makinaları. altımda bir eşşek olsun diye alıyor. eee tabii çağımızın eşsek kii bu çinli motorlar. şu an piyasada 1200 e başlayan fiyatlarla satılıyor. japonlara gelince onlarda alım gücü biraz daha yuksek olan kişiler bunlarda altımda eşşek deyilde at olsun diyenler.
    şimdi yukarıda bir eşitleme yaptık ama bu motorların 150 liklerı ile ramzeyin 150 liki aynı yani adamlar lego gibi ellerinde ürete bildikleri malzemeyle bir kaç model türetmişler.
    ama bu motorların teknik desteyi konusunda oldukca geriler. örneyin 125lik ohc veya ohv olsun bir sürü şema parça katologu var ama iş 200 cc lik ohv ye gelince hiç bir dosya çizim yada katolok yok. cünkü çinliler bunu jenerator motorundan kolonlayıp şanzımanıda 125 lik kullanıp sürmüşler piyasaya. şimdi hondanın 200cc lik ohc motoru oldugundan zonşen ve skyteam kullanıcıları cok şanslı onlar teknik konuda desteyi honda kitapcıklarından buluyorlar.200cc ohv motora sahip kullanıcılar silindir sipop ve krank kolu gibi konularda sanayideki su motorları jenerator motorları tamircisinden ve yedeklerınden faydalanır diye düşünüyorum. fiyat ve kaliteyide tabi sorgulamak lazım sanırım ilerıde ufak yada büyük arızalarımız oldukca bu konularda burada paslaşa biliriz.
    honta titanın ohv saglamlıgı şüpesiz kesin ama hız ve modifiye meraklısı bazı arkadaşlarım yüksek devirde uzun süreli kullanımlarda pistona sipob çartırıp arıza yaptırdılar. onun için kendi fikrim cok uzun süreli tam gaz kullanımlardan kacınmalıyız nede olsa çinli bunlar.
    balansor sisteminede gelince balansorlu motorlar gerçekten balansorlumu kıyaslama fırsatı bulamadım. ve bizm motorlar acaba bir kaç parca deyiştiripte balansorlu sisteme terfi ettirirmiyiz motor numarasını kaybetmeden onuda çevresınde balansorlu bir motor görüpde detaylı inceleyen bir arkadaşımız anlata bilir sanırım.

    fiyatlar konusununa gelincede serbest piyasa var sonuçta ama benım motorumun ayarında sıfır motorlar 4500 iken ben sanırım 2500 e veya 3000 müşteri bulurum. ( ama tabiki satmak istemiyorum ) sonuçta sıfır ayarında 6000 kmde çillop gibi motor. ama fiyatlarının abartıldıgını söyleye bilirim. ben bu fiyatlardan mkesınlıkle ikinci el bir motor almam.

  8. #2008
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Hocam ben şu balansör sisteminden bahsedeyim bizim ibrahim abinin (Motobey) söylediğine göre bizim as200gyde balansör var kendi söküp taktığı için anlatmıştı bana elinde fotoğraf falan varsa alırsam eklerim hepimizin bir bilgisi olsun.titreşim konusunda ben pek titreşim hissetmedim(Mondiale Nazaran) bendeki alette zira bende mondial 110ft var ve titreşim gerçekten o hele hele yüksek devir ve hızda hakeza kendi motorumlada yüksek hız ve devirde kullandım daha 2 gün evvel konya ankara yaptım ve çoğusunda belkide dipgaz geldim farkında olmadan titreşim yok değil ama az sayılabilecek nitelikte bence ramzey veya skygoya binmedim hiç ankarada bi arkadaş varsa karşılıklı test edebiliriz motorları aslında..

  9. #2009
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    tek silindir olupta titreşimi olmayan motor yok tur. hondanın bile xl-xr 200 modellerin de bile titreşimden şikayet var. benim keratada arka dişliyi küçülttüyumden buyana titreşim katlanıla bilir seviyede. ama şu balansör kısmı bizmkine takıla biliyorsa mükemmel olur. motobeyden bir an önce foto bekliyoruz .
    mondial kullanıcıları var mı aramızda o nasıl bir motor.

  10. #2010
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Mondialin hangi motoru?? bizim 5 senedir kullandığımız 110ft cup var 17binde alet ki yaz sonuna kadar bizim ufaklık 20.000 rahat geçer daha motoru açılmadı sadece arka fren balatası değişti ve grenajlar malum düşüp kalkınca çatlama patlama çok oluyo bizim motorun aynısında bi abimiz kullanıyor gene komşumuz 19binde alet ama o kadar temiz ki anlatamam görünce sıfır zannedersiniz bağa bahçeye gitmek için kullanıyo sadece toz üzerinde 1 tane çizik yok yalnız bizim motorun debriyaj balatası bitmek üzere e o kadar da olsun 17 bine geldi alet

  11. #2011

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balansor sisteminede gelince balansorlu motorlar gerçekten balansorlumu kıyaslama fırsatı bulamadım. ve bizm motorlar acaba bir kaç parca deyiştiripte balansorlu sisteme terfi ettirirmiyiz motor numarasını kaybetmeden onuda çevresınde balansorlu bir motor görüpde detaylı inceleyen bir arkadaşımız anlata bilir sanırım.
    Motoru açıp balansör takmak mümkün olmayabilir.Yerinin hazır olması lazım.Yeri hazır olsa takarlardı zaten. Balansör denilen şey krank kolunun karşı tarafında bir ağırlık. Tekrar olacak ama, bence bu motorların hiçbirinde balansör yok.


    Ben birkaç şey daha sormak istiyorum. Bu motorların vitesleri ters mi? Yoksa bazıları ters bazıları normal mi? Ters dediğim 1 yukarıda 2-3-4-5 aşağıya doğru büyüyor. Önceki sayfalarda böyle olduğunu okuduğumu hatırlıyorum ama aradım yerini bulamadım.

    Bir de arka frenle ilgili kronik bir sorundan bahsedilmişti, onuda bulamadım. Arka fren kilitliyormuydu neydi öyle birşeydi. Nasıl oluyor bu? Kaliperdeki piston mu sıkışıyor? Çözümü nasıldı?

  12. #2012
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru açıp balansör takmak mümkün olmayabilir.Yerinin hazır olması lazım.Yeri hazır olsa takarlardı zaten. Balansör denilen şey krank kolunun karşı tarafında bir ağırlık. Tekrar olacak ama, bence bu motorların hiçbirinde balansör yok.


    Ben birkaç şey daha sormak istiyorum. Bu motorların vitesleri ters mi? Yoksa bazıları ters bazıları normal mi? Ters dediğim 1 yukarıda 2-3-4-5 aşağıya doğru büyüyor. Önceki sayfalarda böyle olduğunu okuduğumu hatırlıyorum ama aradım yerini bulamadım.

    Bir de arka frenle ilgili kronik bir sorundan bahsedilmişti, onuda bulamadım. Arka fren kilitliyormuydu neydi öyle birşeydi. Nasıl oluyor bu? Kaliperdeki piston mu sıkışıyor? Çözümü nasıldı?
    motorun vitesleri 1 aşağıya 2-3-4-5 hep aşağıya şeklinde. hondadan alışık oldugum olay bir aşayıda gerisi yukarıda. ama burada olay ters ( hondaya göre farklı )

    vites kople deyil ama küük bir parça deyişse olay deyişir honda gibi olur. ama alıştık artık.
    evet arka teker kilitliyordu, ama sebebi ayarından mış fren pedalını ayarlayan vidayı yukarı kaldırdıgımda sıkışıklık olayı kalktı. olay olay cok basitmiş ama sürekli baskı gören balatalar şişiyormuş. fren pedalının boşlugunu alan vidada ya az bi boşluk verdin mi olay tamam.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondialin hangi motoru?? bizim 5 senedir kullandığımız 110ft cup var 17binde alet ki yaz sonuna kadar bizim ufaklık 20.000 rahat geçer daha motoru açılmadı sadece arka fren balatası değişti ve grenajlar malum düşüp kalkınca çatlama patlama çok oluyo bizim motorun aynısında bi abimiz kullanıyor gene komşumuz 19binde alet ama o kadar temiz ki anlatamam görünce sıfır zannedersiniz bağa bahçeye gitmek için kullanıyo sadece toz üzerinde 1 tane çizik yok yalnız bizim motorun debriyaj balatası bitmek üzere e o kadar da olsun 17 bine geldi alet
    ben mondi deyince 150 cc lik crosu var ya o zannettim.
    bendede yamaha cripdon vardı cup model 30000 bini gordu kerata. ama onda bile titreşim vardı.

  13. #2013
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    motorun vitesleri 1 aşağıya 2-3-4-5 hep aşağıya şeklinde. hondadan alışık oldugum olay bir aşayıda gerisi yukarıda. ama burada olay ters ( hondaya göre farklı )
    alla alla sizin vitesler öyle mi?? bendeki alette 1 aşağıya 2-3-4-5 yukarıya demekki vitesler farklı.

  14. #2014
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alla alla sizin vitesler öyle mi?? bendeki alette 1 aşağıya 2-3-4-5 yukarıya demekki vitesler farklı.
    :D bizde böle ilk başlarda sorma 1 ci vitese takıp tam hazlanıyorum. ikiye diye boşa bir geciriyorum. hızlanacam diyede gazı köklüyorum, motor tabi durdugu yerde bir bagırıyor.
    rezilleri oynuyordum yani.

  15. #2015

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Başka hangilerinin normal acaba vitesleri?

    Aslında yuki veya salcano bulup onların vitesleri de ters mi diye bakmak lazım.Böylece bunlar aynı motormu kesin olarak belli olur.

    Ramzey'in vitesleri de normal herhalde. Yani 1 aşağıda 2-3-4-5 yukarıda. Aslında bu gayet önemli bir fark.Bugüne kadar 8-10 çeşit motor kullandım hiçbirinde ters vites yoktu. Skygo'nun ve muhtemelen diğer 2-3 motorunda viteslerinin ters olması çok saçma olmuş.Niye böyle yapmışlar acaba onu da merak ediyorum. Sık motor kullanan yada iki motoru olan adam çok sıkıntı yaşar. Benim en çok kafam buna takıldı. Hadi titreşim için civataları sıktın, pullar koydun, loctite sürdün tamam. Arka fren ayar civatasını açtın ayarladın vs, ona da tamam. Akü kutusunun yerini değiştirdin, hava filtresini iptal ettin modifiye ettin, onu da anladık.Bunu nasıl çözeceksin? Hem bu keyfe keder modifiye falan da değil.Yapmasan öyle dursun diyebileceğin şey de değil.

  16. #2016
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka hangilerinin normal acaba vitesleri?

    Aslında yuki veya salcano bulup onların vitesleri de ters mi diye bakmak lazım.Böylece bunlar aynı motormu kesin olarak belli olur.

    Ramzey'in vitesleri de normal herhalde. Yani 1 aşağıda 2-3-4-5 yukarıda. Aslında bu gayet önemli bir fark.Bugüne kadar 8-10 çeşit motor kullandım hiçbirinde ters vites yoktu. Skygo'nun ve muhtemelen diğer 2-3 motorunda viteslerinin ters olması çok saçma olmuş.Niye böyle yapmışlar acaba onu da merak ediyorum. Sık motor kullanan yada iki motoru olan adam çok sıkıntı yaşar. Benim en çok kafam buna takıldı. Hadi titreşim için civataları sıktın, pullar koydun, loctite sürdün tamam. Arka fren ayar civatasını açtın ayarladın vs, ona da tamam. Akü kutusunun yerini değiştirdin, hava filtresini iptal ettin modifiye ettin, onu da anladık.Bunu nasıl çözeceksin? Hem bu keyfe keder modifiye falan da değil.Yapmasan öyle dursun diyebileceğin şey de değil.
    en iyi ilaç zaman :D ilk önce tarzıma uzakta olsa bir sukutur alıyorsun iki sene gibi bir süre kullanıp vites olayını unutuyorsun. sonra yeni motorunda viteslere çabuçak alışıyorsun. bunu düzeltmek cok kolay ama motoruma anahtar deymesin diye şimdilik uğraşmıyorum. belki ugraşınca olamacak ama şu an için en azından umut var. ve bu vites düzeninde boşu daha çabuk buluyorum.

  17. #2017
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka hangilerinin normal acaba vitesleri?

    Aslında yuki veya salcano bulup onların vitesleri de ters mi diye bakmak lazım.Böylece bunlar aynı motormu kesin olarak belli olur.

    Ramzey'in vitesleri de normal herhalde. Yani 1 aşağıda 2-3-4-5 yukarıda. Aslında bu gayet önemli bir fark.Bugüne kadar 8-10 çeşit motor kullandım hiçbirinde ters vites yoktu. Skygo'nun ve muhtemelen diğer 2-3 motorunda viteslerinin ters olması çok saçma olmuş.Niye böyle yapmışlar acaba onu da merak ediyorum. Sık motor kullanan yada iki motoru olan adam çok sıkıntı yaşar. Benim en çok kafam buna takıldı. Hadi titreşim için civataları sıktın, pullar koydun, loctite sürdün tamam. Arka fren ayar civatasını açtın ayarladın vs, ona da tamam. Akü kutusunun yerini değiştirdin, hava filtresini iptal ettin modifiye ettin, onu da anladık.Bunu nasıl çözeceksin? Hem bu keyfe keder modifiye falan da değil.Yapmasan öyle dursun diyebileceğin şey de değil.
    Sizi bilmem ama bendeki mondialin vitesi de 1-2-3-4 aşağıya tatile gittiğimde onu kullanıyorum ve hiç bir problem yaşamadım hatta onu sürmek bana göre bendeki 200lük aleti sürmekten çok daha keyif veriyor anatamam ama bunu kime söylediysem hadi ordan diyorlar zevk meselesi birazda vites olayında abartacak bi olay yok benim görüşüm

  18. #2018
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    bugun izmir ankara yolunda kuladan cıktım salihliye giderken baktım sagımda meşur yanar dağ var dedim okadar ğeçdik buradan bir yanar daga gitmedik.
    hemen yoldan cıktım. tarladan geçdim. tarla yolunu tarkip ederekten vardım yanar dağın yanı başına, ne güzel bir deyişiklik oldu. keşke yanımda fotoraf makinesi alsaydım. bir güzel fotolardım.
    hatta bir ara dağa vurdum motoru, ama yemedi tüy gibi hafif volkanik küçücük kayalar bilye gibi kaydı tekerlerimin altından. zemin çok oynaktı ve rampa cok dikti.. acaba bu yanar dağa cıka bilecek motor var mı. yada bizim motor cıkarda iyi bir pilot var mı. belkide etrafında dolaşsam daha iyi bir parkur bulurmıyduk.

  19. #2019
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Selamlar herkese . Hyosung Comet forumundan buraya geçeceğim yakında sanırım. Asfaltta pek fazla kullanmaya vakit bulamadığımdan dolayı Cometi satıp çinli bir cross almayı planlyıorum. Kanuni 250 biraz fazla geliyo fiyat olarak, gözüme Ramzeyin XGJ 150 GY-3A modelini kestirdim. Üstüne rahatça para da kalıyor. Sadece pazar günleri kullanabildiğimden bol bol yatacak ve az km yapacak bu motoru alırsam. Çok da zorlamayı düşünmüyorum bana toprak yolda biraz heyecan yaşatsın yeter . Bu motoru kullanan ya da gören var mı. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Bu arada sıfır almak istiyorum motoru 2. elle uğraşmak pek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler

  20. #2020
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı skyblade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese . Hyosung Comet forumundan buraya geçeceğim yakında sanırım. Asfaltta pek fazla kullanmaya vakit bulamadığımdan dolayı Cometi satıp çinli bir cross almayı planlyıorum. Kanuni 250 biraz fazla geliyo fiyat olarak, gözüme Ramzeyin XGJ 150 GY-3A modelini kestirdim. Üstüne rahatça para da kalıyor. Sadece pazar günleri kullanabildiğimden bol bol yatacak ve az km yapacak bu motoru alırsam. Çok da zorlamayı düşünmüyorum bana toprak yolda biraz heyecan yaşatsın yeter . Bu motoru kullanan ya da gören var mı. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Bu arada sıfır almak istiyorum motoru 2. elle uğraşmak pek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler
    hayırlısı olsun alsanda alamasanda seni herzaman buralara bekleriz
    150 lik yerine 200cc yi de düşün gurup olarak gezilerde geride kalır bence 150 lik bunu söylerken 150 lik motorlara binmedim sadece tahmin yürütüyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler