Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #921
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Jigle aktifkende aktif deilkende karboratorun diyaframlı olusu sana o şekilde bi tepki olarak geri donuyor. Jigle acıkken biraz daha az hissetmenin sebebi muhtemelen az hava ile oluşturulan karışımkarışımdan kaynaklanıyo olabilir. Ama genel oalrak devir düşmesinde daha yavaş bizim motorlar diger motorlara göre.
    Çok okuyan değil çok gezen bilir


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #922
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    teşekkürler inspire, ama harbiden öyle böyle yawaş değil, düşündüğünden 4 kat fazla yawaş iniyo gaz pistonu, sorun diyaframda dediğin gibi galibada, du bakalım biraz daha binelim aleti ikinci el aldıkta daha 260 kilometrede, wites olayı ağır gelmiş arkadaşa, satmış hemen oda. ankaralı arkadaşlarla bi tanışsak ya, fatih ismim, ostim eşrafındanım. saygılar herkese.

  3. #923
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler inspire, ama harbiden öyle böyle yawaş değil, düşündüğünden 4 kat fazla yawaş iniyo gaz pistonu, sorun diyaframda dediğin gibi galibada, du bakalım biraz daha binelim aleti ikinci el aldıkta daha 260 kilometrede, wites olayı ağır gelmiş arkadaşa, satmış hemen oda. ankaralı arkadaşlarla bi tanışsak ya, fatih ismim, ostim eşrafındanım. saygılar herkese.
    yarın zamanım olursa bi video çekerim. motoru ısttıktan sonra bi kaç kez boş ta devir yukseltirim gaz vererek acık ve kapalı jigle ile. Sen kendininkiyle karşılaştırırsın kendi motorunla. baktın cok fark var tekrar düşünürüz on göre =)

    Fark varsa motorun hava alıyor olabilir, gaz telin takılı kalıyo olabilir yada düşünemediğim başka bi sebebp olabilir =). Ankara'da ve bu motora sahipsen cok şanslısın. Yani en azından bize göre Oralarda bu motordan anlayan cok saglam insanlar var ve yedek parça konusunda Aydın abi (Asya Telyakar servisi) var. Fabrika çıkışına kar koymadan yedek parça satmakta Ben bile debriyaj seti sakaryadan geldim ankaradan aldım ucuz alaim die =)
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  4. #924
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    sağol inspire abicim, benim gittiğim servis iş yapmaz, şu telyakarla bi tanışayım en iyisi, bide depo üstü grenajı lazım, adamlar yağlıboyayla boyamış, kırık bide, değiştirmek ilazım, inşallah wardır yedeği. bu makinanın fites aralıkları çok düşük be yaw, sende yaşadınmı bunları bilmiyomda, banamı öyle geliyo! hafif titriyo baarıyo maarıyoda yinede çok sewiyom ben bu motoru, öpüyom şerefsizim kafa grenajından, yasalsa basacam nikahı.

  5. #925
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    öncelikle üzücü bi haberim var sana..
    Ankara'da -motobey- İbrahim Abi 'de bayağıdır depo grenajı aramakta ve bulamadı hala . Grenajsız kullanmakta şuanda. Bence tekrar boya ve yapıştır tamir et. Grenajda yapıştırıcı olarak Borax ve 503(yada 502 tam hatırlayamıyorum adını) yapıştırıcı kullanabilrisin. Beton gibi olurlar valla beraber xD

    Vites aralıkları düşük evet. ama arazi motoru birazda buna vermek lazım. Eger arazide pek takılmam bana yüksek hız lazım diyorsan ön dişlin senin 14 lük normalde onu 16 lık yap derdin kalmaz. bunun için bi çin yedek parçacısından 16 lık ön dişli al, motorundaki 14 lük dişliyi sök frezeciye git 2 dişliyle, 16 lık olanın gobegini de senin orjinalinki gibi yapsın sonra tak yola devam et Ferda Abi yapmıştı bayagı memnundu
    Bende yapacam ama zamanım yok vallahi...

    Bu arada benim ön amrtsör bugun öttü bi kaç minik cukurdan fln geçerken. Durdugum yerde de biraz oynadım ötme yapıyo... Ne yapmalıyım bilgisi olan varmı amrtsör konusunda ???
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  6. #926
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada benim ön amrtsör bugun öttü bi kaç minik cukurdan fln geçerken. Durdugum yerde de biraz oynadım ötme yapıyo... Ne yapmalıyım bilgisi olan varmı amrtsör konusunda ???
    Öttü derken esneyince gıyk diye ses mi çıkardı?Eğer öyleyse parlak olan kısmı toz tutmayacak herhangi bir yağ ile çok az yağla hatta yağla sil.Sonra kuvvetle motoru esnet.Bu şekilde kesmesi lazım...

  7. #927
    ferdagulbenli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    cybertr ve kuvvetmira
    aramıza hoş geldiniz doğru motora biniyorsunuz ve şu anada doğru forumdasınız
    çünkü bu forumda sevgili onur kardeşim ve sevgili ibrahim abi var tabiki tatarx de unutmamak gerekir
    onurcum bu arada kusura bakma
    bu aralar geçici mezuniyetlerden başımı kaldıramıyorum
    kaldıki karakızımdanda ayrıyım
    tigerle nefes almaya çalışıyorum ama nafile
    biz alışmışız zıpkın gibi karakıza tiger aynı tadı vermiyor
    kuvvetmira onurun bahsettiği ferda benim dişli operasyonunu ben yaptım gayette memnunum eğer ön dişliyi 16 ya çevirirsen bariz değişikliği fark edeceksin öndeki yelken sorunu içinde benim sana ucuza maledebileceğin tavsiyem 301 mz ön çamurluğu orjinal olarak mat siyah olan modelide mevcut benim motorun resimleri var forumun bir köşesinde model olarak bakabilirsin
    tekrar hayırlı olsun
    aramızıa hoş geldiniz allah tekerinize taş değirmesin
    bu arada forumdaki tüm arkadaşlar için belki lazım olur anlamında gsm 05462069706
    ferdagülbenli

  8. #928
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı tatarx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öttü derken esneyince gıyk diye ses mi çıkardı?Eğer öyleyse parlak olan kısmı toz tutmayacak herhangi bir yağ ile çok az yağla hatta yağla sil.Sonra kuvvetle motoru esnet.Bu şekilde kesmesi lazım...
    Evet gıyk diye ince kısa bi ses çıkarıyo hafif çukurlardan geçerken. Tamam deniycem ilk boş zamanımda sonuçları yazarım.. Teşekkür ederim


    Alıntı ferdagulbenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cybertr ve kuvvetmira
    aramıza hoş geldiniz doğru motora biniyorsunuz ve şu anada doğru forumdasınız
    çünkü bu forumda sevgili onur kardeşim ve sevgili ibrahim abi var tabiki tatarx de unutmamak gerekir
    onurcum bu arada kusura bakma
    ...
    estafurullah Ferda Abi =) Az çok tahmin eebiliyorum durumunu İltifat için teşekkür ederim ayrıca


    Ben gene dökem içimi motorla ilgili olarak biraz =)
    Bildiğiniz üzre bırakcam ayrı durcam demiştim, beceremedim ...
    Gene bakımlar yapılmak üzere beni bekliyo... 10 gün sonra yaz okulum bitmiş olcak bursa da tanıdık bildik bi yer olmuycak bazı şeyleri elimden geldigince yapcam ama bazılarını da o aptal servise vermek zorunda kalcam...
    -Arka fren balatam bitik deil gibi görünsede pek tutmadıgından bitik gibi bişey. Değiştirmek gerekcek. İçinde de minik bi problem var. Nemli havada ilk kullanımda 'tak' ediyo fren pedalı biraz aşşağı kayıyor(fren tutma noktası)
    -Boş vites müşürüm dğişecek. çünkü yağ damlatıyo aşşadan =)
    -Bugün farkettim arka lastiğim artık bitmiş...Lastik üzerinde dönüş yönüne dik yaklaşık 1-1,5 cm uzunlugunda bi çatlak vardı. Dikkatlice bakınca etraftaki diger çatlakları da gördüm. Adam gibi bi lastik arıyorum. Önerisi olan varsa yazarsa cok sevinirim gerçekten.
    -Ön frenim ötmekte... Artık yeter gına geldi kasma da yapıyo aynı zamanda ötmenin yanında. Götürcem vercem servise bunlar bunlar var motorda diycem bna bi hesap cıkartın diycem... Fiyat ödeyebilecegim sınırlardan cok fazla uzaklaşmazsa bişekilde yaptırcam bu saydıklarımı. . .
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  9. #929
    CyberTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Asya AS 200 GY-2
    hafta sonu için uzun yoldayım .... dönüşte resimleri koyacağım bu arada pişik kremi tavsiye edebilecek biri varmı
    Gitmediğin Yer Senin Değildir...

  10. #930
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı CyberTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hafta sonu için uzun yoldayım .... dönüşte resimleri koyacağım bu arada pişik kremi tavsiye edebilecek biri varmı
    Giderken arada bi ayağa kalk motoru üstünde peglerin üzerinde. Havalandır rahatlatır bi fresh olur insan =) =)

    (Hala cekemedim videoyu en sa surede ayarlıcam )
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  11. #931
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    yelken çamurluğuda değiştirdikmi tamamdır mewzu. inspire, ferda, herkese teşekkür abiler. ankaradan kimse yokmu elimizde zincirlerle yayaların etrafında dönelim!!! buda motorun baklawası.

  12. #932
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yelken çamurluğuda değiştirdikmi tamamdır mewzu. inspire, ferda, herkese teşekkür abiler. ankaradan kimse yokmu elimizde zincirlerle yayaların etrafında dönelim!!! buda motorun baklawası.
    estafrullah ne abisi yahu . 19 yaşındayım ben siz abilerimsiniz benim
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  13. #933
    motobey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Sevgili Kuvvetmira,

    Çok uzun süredir iş yoğunluğu sebebi ile sizlerle ildilenemedim ve yardımcı olamadım. Ama İnspire olsun, Ferda olsun, Tatarx olsun hepsi beraberce çözüm üretmişler. Ostimdeyim demişsin. Benim Karakızda 2 haftadır Ostimde kardeşimde duruyor. Özledim onu ve yakında yanına giderim herhalde. Eğer gidersem seni ararım. Kısmet olursa bir günümüde sana ayırırım. Msn'imi ekleyebilirsin. Cep numaramıda veririm. Telyakar servisine gidersen Aydın Abiye selamımızı ilet. Bende o ekiptenim artık dersin.

    Neyse sorunlarına gelelim. Ben gaz telinin yağsızlıktan dolayı takıldığını düşünüyorum. Gaz kütüğünü ve gaz telini ince makine yağı ile yağladıktan sonra sorun çözülür bence. Sana yağlama yönteminde kolaylık olsun diye eski dikiş makinesi yağlarından almanı tavsiye ederim. Hem ince uçlu ağzı sebebiyle rahatlıkla gaz teli spiraline rahat giriş yaparsın hemde akışkan olduğu için çabuk yayılım gösterir. Eğer sorun düzelmezse karbüratörün içindeki şamandıra geri besleme yayı bir yerlere takılı kalmıştır. Karbüratörü açmak gerekir ama zayıf bir ihtimaldir. Her ne kadar diyafram yırtık olsa veya karbüratör hava alsa bile gaz tepkileri bu denli zayıflamaz. Sakın ha grenajından vazgeçme. Şu an bulunmaz Hint kumaşı bizim grenajın yanında yaygın bir piyasa malı oldu. En iyisi sen sök önce. Güzelce yapıştır, sağlamlaştır. Sonrada zımparala ve önceki sayfalarda göreceğin ve benim çamurluğu boyadığım Arkon marka mat siyah boya ile grenajını boya. Koçtaş'ta 8 YTL felan. Renk uyumu mükemmel. Bu arada depo grenajın yan havalandırma taraflarda kırmız boya felan mı vardı acaba? Bunun cevabını iletirsen çok sevinirim.

    16 dişli olayına artık tüm gönlümle katılıyorum. En kısa sürede bende yaptıracağım. 6. vites aramaktan sıkıldım artık. çamurluğu Onur sayesinde hallettik. Onur sakın arka balata alma. Arka balataları sök götür sanayiye kaliteli balata çaktır. Ön süspansiyondan gelen seslere iyi kulak ver. Amortisör barının üstünde yağ atığı var mı kontrol et. Eğer tek taraflı keçe felan patlatmışsa aşırı yükten dolayı ötme yapabilir ve zaten frenlemelerde motor yalpa yapar. Eğer yağ atığı yoksa o zaman mucize ürün WD-40 ile amortisör barını yağla hafifçe. Arka lastik konusunda sıkıntımız iki tane. Birincisi ebat sorunu, ikincisi iç lastikli oluşu. Bu ebatlarda Pirellinin lastiği var ama custom crusier lastiği. Viraj için uygun değil ve çok pahalı. Şimdikilere göre tabi en az 1.000.000 kat daha ideal. Duro lastikleri ucuz ve uygun bir çözüm olabilir ama o zamanlar bu seriyi getirmiyorlardı. Tekrar araştırayım. Eğer sesten kurtulmak istiyorsan ön fren balatasını değiştir. Nasıl deme. Sök ön balatayı uyanı bul. Bulamıyorsan eğer git en yakın ebatta olanını flex taşıyla felan kestir uydur. Başka yolu yok. Eğer çok daralırsan atla Karakıza gel. Biliyorsun kapımız hep açık sana.

    Şimdilik bu kadar. Mümkün mertebe aranızda olmaya çalışacağım.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....

  14. #934
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Ben Bursa 'ya dönüyorum haftaya çarşamba günü. Gönül isterdiki adam gibi bi servis olsa en azıdan işten anlamasa bile bilmiyorum diyebilen hiç yoktan haketmedigi parayı taleb etmeyen bitane elimin altında... Ama yok malesef. Varsa da ben bilmiyorum...

    Ön disk ten balata sökmek beni aşan bi olay. Amortsör olayını halledebilrim.. En azından burada yazanlar doğrultusunda teşhis koyabilirim. Boş vites müşrüünü değiştirmek tamamen bi ustanın işi... Arka kampanaya balata çaktırmak gayet kolay giib gözüksede herhangi bi blatacıya gitmem, adamın beni zengin bi tip olarak algılaması, vaayy motora bakbe balatasını bile özel caktırıyo demesi ve extra extra gereksiz bi meblag taleb etmesi hiç te uzak bi ihtimal değil...

    Müşür olayı kitli-arka önn balata olayı kitli-Vites değiştirme mili gergi yayı hala uyduruk bişey. orjinali de aydın abiye ulaşmamaış olmalı .. off of...

    Lastik için İbrahim Abi senden acil bi haber bekliyorum. Lastiğim hiç iyi değil. Hasarlı gördüğüm bölegelerdeki resimleri makro cekip foruma yukliycem sizde yorum yapın. Belkide Bursa yoluna bu arka lastikle çıkmak pek mantıklı değil bilgim yok...

    Eğer çok daralırsan atla Karakıza gel. Biliyorsun kapımız hep açık sana.
    Teşekkür ederim

    Şeytan diyo çık git ama malum evdekiler pek sıcak bakmıyolar motorla uzun yol olayına :D... Servise versem böle böle desem daha berbat.. Ya 8 liralık balata spreyini bana 20 ytl fiyat çeken servise nasıl veririm motoru ya ...Bi plastik emme manifold hortumumu değiştirmeye 25 ytl para aldı o... .....ları Şerefsiz herifler başında durmama da izin vermiyolar... Başka servis te nerden bulcam koca bursa da... Ben sökeyim diyorum o teknik kitaba baka baka --> sökerim sökmesine de sonrası problem işte. (Yedek parça v.s) Ya biri bana cıkar bi yol göstersin ya akıl versin lütfen Ah ben Ankara 'da yaşıo olaydım...


    Eğer Ankara 'ya bi ziyaret gerçekleştirebilirsem dişlim ve koltuk döşememi de değiştiririm heralde ... Tabi bu lastiklerle o kadar yol mümkün olacakmı orasıda mehcul...-ki daa daa büük engeller var şimdi karşımda =)
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  15. #935
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    saol motobey, ostime yolun düşerse beklerim.

  16. #936
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Lastik için yorumlarınızı bekliorm =)








    Bu da bizim orjinal lastiği bulduğum bi site
    http://www.chitownparts.com/REAR-CHE...130_90_15.html

    Amortisör barında yağ yok hiç pırıl pırıl hatta. WD 40 la yağlarım yakında-tabi şimdidikkat te etmek lazım dimi ön balataların oraa wd40 gelmesi die dhmy - =)


    Bu arada CyberTR ve KUVVETMİRA,
    bizim motorlarda düzgün rodaj şarttır. İşin ehli İbrahim Abi 'dir. Bilgilerinize arz ederim

    Buyur kuvvetmira benim motordaki gaz kesince olan devir düşme hızım aşşağıdaki gibi.
    Google Video
    Hata: Eğer bu videoyu izleyemiyorsanız, Google Video sitesinde hata oluşmuş ya da flash programı bilgisayarınızda yüklü değildir. .


    Video yu buradanda izleyebilirsiniz. Yukardaki player bozuluyo bazen

    http://video.google.com/videoplay?do...10690715286210
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  17. #937
    motobey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Lastikteki çizikler veya yırtıklar senin sürüşünü etkileyecek tarzda şeyler değil. Eğer tubeless lastik olsaydı git hemen fitil taktır ya da lastiği değiştir derdim ama bunlar iç lastikli olduğu için içten bir halt olmadıkça dıştaki ufak tefek çizikler yarıklar hiçbirşeyi etkilemez. Hem bu bahsettiğimiz lastik içinde çelik destek telleri, kanvas kumaş kordonları olan nylon esaslı bir malzeme. Zannettiğinizden kat be kat sağlamdır aslında. Lastik için en önemli şey lastiğin hammaddesinin bayatlamamış olmasıdır.

    Bu arada Onur sana birşey sorayım. Ön amortisörlerinde yumuşama var mı? Bir şekilde içindeki yağı azaltmışsa o zaman ön amortisör yumuşar ve hidrolik esaslı değilde, içine aldığı hava ile tepkime verir. İçindeki eksilen yağın yerine amortisör içine hava çeker ve geri tepkime esnasında geri itilen hava ıslık sesi yapar.

    Sevgili Kuvvetmira,

    Eğer motorun gerçekten daha 260 km'de ise daha önce yazılan rodaj ile ilgili yazıları mutlaka oku ve uygula. Zaten senin motorun durumunu mevcut yağdan ve yağ filtresinin durumundan tespit etmek mümkün. Keşke fırsatım olsada onu bir kontrol edebilsem. Onur'da yaşadığımız şoku yaşamak olası gibime geliyor ama hayırlısı.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....

  18. #938
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Benim ön amortisör senin bindiğin günkü gibi biraz yumuşak.O günden bu güne pek bi sertlik değişimi olmadı. Hala biraz yumuşak =)

    Direk motor yağı ile yağlasam sorun olurmu peki ? 2 kutu WD40 oldu Bursa da 1 kutu daha almak istemiyorum ve 8 gun sonra doncem zaten xD ?
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  19. #939
    motobey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    WD-40 önermemin sebebi hem yağlayıcı hemde çözücü olması. Süreceğin kısımlarda oluşan tortulaşmış yağları çözüp incelteceği gibi hem de yağlama yapacaktır. Ama motor yağı ile yağlarsan bir süre sonra orada toplayacağı toz kir tekrardan sertleşerek amortisör keçelerine zarar verecektir uzun vadede.

    Dunlop'tan iç lastikli arka lastik için link. Maalesef cruiser lastiği ama olsun bizler harbi süpermotocu olmadığımız için bu lastik bile dibimizi düşürecektir. Fiyatı 110 Euro.

    http://www.gungormotor.com/urun-742-...KA_LASTIK.html


    pirelliden bakarsanız biraz daha ucuz. MT66 Route serisi iç lastikli arka lastik 85 Euro. Cadde custom touring linkinden bulabilirsiiniz. MT66 Route serisi iç lastikli ön lastikte 60 Euro. Orada ebatı 3.00 -18 47S TT olarak gözüküyor. Ayrıca ön iç lastiğe 9, arka iç lastiğe 14 euro vermeniz gerekiyor. Bir başka seçenek ise pirellinin Cadde Sport Touring X-Kat lastik linkine tıklayarak 75 Euroluk City demon seçeneğini görmek. Bence daha uygun bir arka lastik. Ayrıca aynı seri ön lastikte 40 Euro. Tabii bunlarada toplamda 23 Euroluk iç lastik parasını ekleyeceksiniz.

    http://www.gencmoto.com/pirelli.html

    Bize uyan lastiklerin Metzeler seriside mevcut. Aşağıdaki linkten tılayacağınız Metzeler classic serisinde bulunan 130/90 - 15 66S Perfect ME 77 iç lastikli arka lastik 80 Euro. Ön lastik içinse iç lastikli 3.00 - 18 48P reinf ME 22 model 40 Euro. Metzelerin ön, arka iç lastiğide 23'er Euro. Yani toplamda 46 Euro. En mantıklı görünen Metzelerden dış lastik pirelliden iç lastik.

    http://www.gencmoto.com/metzeler.html

    Aslında Duro lastikleride bir alternatif ama linkleri açılmıyor maalesef. Onur'cuğum öğleden beri link lik geziniyorum bak sevildiğini bil.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....

  20. #940
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Teşekkür ederim İbrahim Abi

    Bende çıkıp şimdi WD 40 alcam bi yerlerden artık bi tane daa xD Lastik işi biraz askıda kalcak galiba ya.. Sarmadı beni bu modeller xD keşke orjinal geometrisinin aynısından pirelli dir dunlop tur üretse ..Cheng Shin nedir ya..

    Wd40 işini hallettim . Ses kesildi.

    http://www.sahibinden.com/temiz_guve...XQQdisplayitem

    Bu arada motor satılıktır ilgilenenlere...
    Çok okuyan değil çok gezen bilir


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler