Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #3121
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    hızlı cevap bölümünde yazını yazıyorsun. üste A ile başlayan B I U Yazı gibi bir sürü dokunulunca bişiler olan yerlerde sondan üçüncü taplo gibi yere tıkladıgında karşına cıkan pencereye resmin url sini yazıyorsun. mesajı yolladıgında o resim görünüyor. veya [IMG]bu iki yazının arasına url adresini yazıyorsun [/IMG]
    tabi şunu atlamayalım url adresini yaza bilmen için resmi resim kaydedebilen sitelerin birinde kayıtlı olması gerekiyor.
    takıldıgım bir çok forum sitesinde bilgisayardan yükleme yapa bilsende bu forumda bilgisayarındaki resmi şip diye buraya yükleyemiyorsun. önce sanal eleme yüklenmiş olması gerek.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #3122
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı uninvited adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşin aslı benim motorcuda o kadar parça baktı hiç biri firezeye uymadı Sonra kendi ölçtü biçti kesti falan uydurdu o göbeğe :D 25 liraya yaptı hepsini sağolsun .. : )
    Birde bugun hız denemesi yaptım . 2 kişiyken 110 'dan sonra biraz tıkanıyor . Tek kişi son ibreye kadar düz yolda zorlanmıyor . Haberiniz olsun . Ama benim için her halükarda kar oldu . Çünkü ben zaten 110 'dan sonra tırsıyordum bu motorla basmaya ikinci kez motoru elime almamak için . Ama şimdi gönlüm rahat 120-130 ..
    Ben şu haliyle zaten ibreyi 120 görüyorum düz yolda , benim derdim vites aralıklarını uzatmak hız değil derdim, sağol bende göbeği uydurayım artık
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  3. #3123
    uninvited - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şu haliyle zaten ibreyi 120 görüyorum düz yolda , benim derdim vites aralıklarını uzatmak hız değil derdim, sağol bende göbeği uydurayım artık
    Yahu bende görüyordum o hızı . Ama motor cok yoruluyordu o hızda . Benim derdimde motoru yormamak . yoksa hız yine aynı hız . Ve daha az benzin : ) )

  4. #3124
    oguzyilmazz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Benimki 90 dedimmi tıkanıyor. sizce nedendir ne tavsiye edersiniz ?
    Ride to Live,Live to Ride.

  5. #3125
    k4d1r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    as200 gy-TAY
    merhaba arkadaşlar... uzun bir süredir forumu takip edemiyorum. bir nevi inzivaya çekilmiştim. aramıza yeni katılan arkadaşları tanımayı çok isterim eskilerin de hala yerlerini unutmayıp burada olmalarına da çok sevindim gaccal yamhamaha ve niceleri soykan naptı bu arada motoru satacam diyordu en son neyse şimdi sizlerle yozgat konya arasında geçen yol maceramın fotoğraflarını seveceğinizi umarak paylaşıyorum.





    yabancı bir arkadaş yolda kalmıştı aksaray yolunda gidip yardım ettim tabi. o da hazırlıksız bir anımda benim fotoğrafımı çekti anı olarak. ve facebook a koymuş oradan aldım bende. elimdeki parça tanıdık bir parça karlığım erimişti bende yağı değiştirmeye hazırlanıyordum o anda





    kırşehir cacabey caminin oralardan



    ve nihayet vardık memlekete

    şimdide memleketimin doğal enduro parkurlarından bazı güzel görüntüler








    dağların ardından güzel bir yozgat manzarası...






    buda 2 zamanlı suzuki rm 125 ine 4 zamanlı motor yağı ile karışım hazırlayan abimizin hazin sonu









    ve geri dönüş yolu... bir uzun yol maceramızın sonunun başlangıcı...

    yunus photoshop olayıyla bitirdin beni üstad

  6. #3126
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı oguzyilmazz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki 90 dedimmi tıkanıyor. sizce nedendir ne tavsiye edersiniz ?
    oğuz bunun bir çok sebebi olabilir , genel bir bakım yaptırmanda fayda var buji, karbüratör, debriyaj balatası...



    Alıntı k4d1r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar... uzun bir süredir forumu takip edemiyorum. bir nevi inzivaya çekilmiştim. aramıza yeni katılan arkadaşları tanımayı çok isterim eskilerin de hala yerlerini unutmayıp burada olmalarına da çok sevindim gaccal yamhamaha ve niceleri soykan naptı bu arada motoru satacam diyordu en son neyse şimdi sizlerle yozgat konya arasında geçen yol maceramın fotoğraflarını seveceğinizi umarak paylaşıyorum.
    tekrar hoş geldin , eski heyecanı yok topiğin (forumunda) ama iyi kötü idare ediyoruz, fotoğraflar çok güzel , uzun yolda motorsiklet yorucu olmuyor mu?
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  7. #3127
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    kadirim maşallah güzel bir yolculuk olmuş. bu duruma toto nasıl dayandı. kendim için söyleyeyim bu tür uzun yola çıkarken kesinlikle ilave bir minder alaçağım yanıma.

  8. #3128
    oguzyilmazz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    tamamdır bi ara baktırıcam. ama aslında bana hızlı gidiyo gibi duruyo. ibrenin kalibresiz olma ihtimali de varmıdır dersin.
    Ride to Live,Live to Ride.

  9. #3129
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendim için söyleyeyim bu tür uzun yola çıkarken kesinlikle ilave bir minder alaçağım yanıma.
    ben minder işinden sıkıldım , komple oturağı yeniden dizayn ettim

    Alıntı oguzyilmazz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamdır bi ara baktırıcam. ama aslında bana hızlı gidiyo gibi duruyo. ibrenin kalibresiz olma ihtimali de varmıdır dersin.
    göstergede kalibrasyon hatası vardır kesin bizimkilerde fazla gösteriyor
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  10. #3130
    uninvited - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Benim bu dişliden tık tık zincir sesi geliyor . Fena ayar oldum o sese Acaba diyorum bi zararı olur mu onun ? Sırf o sesten dolayı eski dişliyi takmayı bile düşünüyorum ..

  11. #3131
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    dişliden değilde zincirin maşaya sürtüyor olmasın.

  12. #3132

    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kanuni windy s 125
    üstadlar bu cross motorların asfaltta cabuk kaydıgı yonunde bılgı edındım boyle bır sorunla karsılastınız mı?
    ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...

  13. #3133

    Üyelik
    25 Temmuz 2011
    Şehir
    Göller Yöresi
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR DAYTONA 350 2012 ve Asya TAY 200 2011
    [QUO TE=rcpssmn;2679966]üstadlar bu cross motorların asfaltta cabuk kaydıgı yonunde bılgı edındım boyle bır sorunla karsılastınız mı?[/QUOTE]
    Karda buzda kullanabilmek imkansız. Yağmurda tehlikeli. Bir de kar buz yağmur dışında kış başında ve kış sonunda soğuk asfaltta bile kayar. Tek çare çok kaliteli lastikle değiştirmek(Michelin, Metzeler vb. Tabii ki janta uygun lastik bulabilirseniz)
    rcpssmn bunu beğendi.

  14. #3134
    uninvited - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişliden değilde zincirin maşaya sürtüyor olmasın.
    Bilmiyorum ki nereye sürtüyor :/ dişli değiştirdikten sonra olmaya başladı işte . bi problem oluştururmu acaba _

  15. #3135
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    14 diş iken şasede herhangibir yere değmeden geçen zincir 17 diş oldugunda üstten yükselmiş olması veya aşagından alçalmış olması sonucu şasede bir yerlere değimesinden olabilir

  16. #3136
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    serdal devrem, bizim karbüratör temizliğin bir tarif etsen yarın bi girişeyim olmadı söküp mü temizlesek üzerindemi halletsek, birde bu eski yağ lekelerini ne ile çıkarıyorsunuz ?
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  17. #3137
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    karbürator temizliği pratik olarak şöyle oluyor.
    şamandıra yuvasının en alt kısmındaki vida biraz gevşetilip şamandıra tasına çökmüş muhtemel su ve pislikler akıtıldıktan sonra, hava filtre si tarafı tamamen sökülerek motor çalışır faziyetteyken gaz verilerek avuc içi ile emiş ağızı ara ara kapatılıp vakum oluşturulur. böylece benzin yolundaki muhtemel pislikler den kurtululur. yolda belde karburatorden kaynaklı sorunlarda çok işe yarıyor.
    ama tabikide hiç bir temizlik tamamen açılarak memelreri elleyerek yapılan temizliğe benzemez.
    eğer geniş kapsamlı bir temizlik düşünüyorsan karburatorun markasına ve çeşidine uygun bir tarmir kiti almalısın ki. conta ve diyaframları değiştirerek, ileride malzeme yorgunlugundan kaynaklana bileçek bir arızanın önüne geçersin. ama dikkat edilecek bir olay var buda iğnenin konumu ve memelerin temizliğinde kesinlikle tel gibi bir malzemenin kullanılmamasıdır.
    yağ lekelerine gaz yağ kullanıyorum. ama kesmezse küçük tüp pasta ( sintaş ) kullanıyorum. işimi görüyor.

  18. #3138
    k4d1r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    as200 gy-TAY
    evet yamyamaha ve mehmetmumtaz totoya biraz dokunduğu doğru ama buna değer tabi. yola çıkmadan önce lastik tüpü çeşitli yedek parçalar ve alet edevatları almak en iyisi. herkese tavsiye ederim şöyle 400-500 km lik bir uzun yol macerası

    uninvited, senin zincirden gelen ses bolluğundan kaynaklanıyor olmasın? eğer ustan arka tekeri sökmüşse ve geri takarken de o zincir gerginliği zımbırtılarını ayarlamadıysa ondan olma ihtimali var 2 gün önce bende arka fren balatamı değiştirdim o ses başlayınca zinciri iyice gerdirdikten sonra kesildi ses. tekeri sökmeden arka göbek vidalarını gevşeterek yapabilirsin ayarlama işini.

  19. #3139
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbürator temizliği pratik olarak şöyle oluyor.
    şamandıra yuvasının en alt kısmındaki vida biraz gevşetilip şamandıra tasına çökmüş muhtemel su ve pislikler akıtıldıktan sonra, hava filtre si tarafı tamamen sökülerek motor çalışır faziyetteyken gaz verilerek avuc içi ile emiş ağızı ara ara kapatılıp vakum oluşturulur. böylece benzin yolundaki muhtemel pislikler den kurtululur. yolda belde karburatorden kaynaklı sorunlarda çok işe yarıyor.
    ama tabikide hiç bir temizlik tamamen açılarak memelreri elleyerek yapılan temizliğe benzemez.
    eğer geniş kapsamlı bir temizlik düşünüyorsan karburatorun markasına ve çeşidine uygun bir tarmir kiti almalısın ki. conta ve diyaframları değiştirerek, ileride malzeme yorgunlugundan kaynaklana bileçek bir arızanın önüne geçersin. ama dikkat edilecek bir olay var buda iğnenin konumu ve memelerin temizliğinde kesinlikle tel gibi bir malzemenin kullanılmamasıdır.
    yağ lekelerine gaz yağ kullanıyorum. ama kesmezse küçük tüp pasta ( sintaş ) kullanıyorum. işimi görüyor.
    eyvallah , üzerinde temizliyeceğim , pazar günü diyafram vb şeyleri alamayız şimdi , gaz yağıda bulmak mesele sintaşı bir araştırayım sağolasın


    Alıntı k4d1r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet yamyamaha ve mehmetmumtaz totoya biraz dokunduğu doğru ama buna değer tabi. yola çıkmadan önce lastik tüpü çeşitli yedek parçalar ve alet edevatları almak en iyisi. herkese tavsiye ederim şöyle 400-500 km lik bir uzun yol macerası
    ben ayda 2 kere muğla - denizli yapıyorum yaklaşık 140 km uzun yolda yapılır ama denemek lazım, ama sele (oturduğumuz kısım) gerçekten çok rahatsız ediyordu birde dikişli olduğundan az bir ıslandığında dikiş kısmından su alıyor sonrada oturduğunda ıslatıyordu, ben komple üstünü yeniden tek parça kaplama yaptırdım arasına yüksekttim , gri sünger ile birazda sert izalsyon köpüğü takviyesi sonuç

    2 saatlik yolculukta bana mısın demiyorsun
    rcpssmn bunu beğendi.
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  20. #3140
    ocalh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    x-treme max 150
    Merhabalar 2006 model as200gy-2 motoruma 3-4 gün önce sahib oldum ve benim için büyük bir mutluluk kaynağı oldu.
    forumdaki sayfaların yarısından fazlasını okudum 157 sayfadan tabiki yanlız motorumdaki sorunla ilgili bir konu bulamadım belki vardır var ise şimdiden özür diliyorum okuyamadığım için..

    1-motorum gürültülü çalışıyor sanki motorun alt bloğunun içinde bir parça gevşemişte ses yapıyor gibi.fakat güce binince ses gidiyor. bu motorlardaki ses normalmidir yoksa sorunumu vardır acaba? motorcum sorun yok dedi(modifiye işide yapan kaliteli bir motorcum), başka bir motorcuda demir döver gibi çalıştığını ve piston kolunun mili boşluk yapmış gibi dedi.sizce bu ses normalmidir acaba?

    2-motorumun gidişatı çok iyi iki kişi ile rampa aşağı 135 km hıza ulaştı kısa sürede sonra yol bitti gazı kesmek zorunda kaldım. ön dişliyi 1-2 diş büyüteyim dedim çünkü 70 km hızda iken vites 5 te oluyor ve motor vites istiyor zincirim bitik durumdaydı km de 30000 i devirmiş bu arada zinciri değiştirmek için yan motor kapağını komple sökmek gerekiyordu sökmüşken dişliyide değiştireyim dedim fakat dişliyi saydım 15 tane dişi vardı (: 16 dişliye çıkarmak istedim ama malum dişli göbeği tornalık işi olduğunu söyledi Camgöz motor.

    3-peki arka dişliyi değiştirme imkanımız varmıdır? varsa kaç dişli küçültmeliyim?

    4-birde arka jant 15'' bu janta göre dişli lastik linkini verebilirmisiniz varsa uygun fiyatlı olması tercihimdir. şimdiden çoook teşekkür ederim...(:


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler