Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
67. sayfa BirinciBirinci ... 17576566676869 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1321
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah yardımcın olsun Cem abi. İnşallah biran önce işlerin yoluna girer.
    cok sagol engin
    eksik olma.
    dockerengin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1322

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @dockerengin

    Geçmişte Crf kullanmışlığın var , sanırım Crf / Cbr kullanıcıları ile bir şekilde tanışıklığın vardır "sanıyorum" , malum bulunduğum yerde bilgi / imkan kısıtlı , ricam Cbr / Crf arka dişli 40-39 yahut 520 tipte uyumlu başka marka uyumlu arka dişliler nelerdir/elinizde Crfl 40 arka dişli satmak isteyen varmıdır?

    Çünkü arka göbek yatakları aynı, hatta havşa yatakları milimetrik kaçık , kısacası piyasada bizim apaçiye uyumlu arka dişli bir tek Crf /Cbr serisinde.

  3. #1323
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet yarım depo shell 97 oktan ( o sıralarda satışta idi) yarım depo euro dizel Po almışım bayram dönüşü telaşesi, Çok şükür dönerken belen dağında kalmadım, eve kadar getirdi hanzo, herhal sıcak motor+yüksek oktan benzin karışımı durumu kurtardı.

    Bu başlık 12. sayfa 4. mesaj , tarih : 13 Kasım 2013 00:52 , Mazot karışımlı yakıt maceram. mesaj allta alındı link eklendi


    Bu arada malesef acayip olaylar geldi başıma, bayram son günü 100 kilometrelik yoldan dönüşte benzinliğe uğradım, kuyruk var idi tabii son model modern araçlar sırada, bende arkalarında, meğerse örodizel almışım
    (benzinci arkadaşın kabahati, art niyeti yok idi,hatta bi miktar para yere düşürmüşüm sağolsun ikaz etti geri verdi, muhtemelen dalgınlık/yoğunluk, hasılı kelam olacağı varmış oldu:( ), neyseki eve kadar yetiştim, sonrasında fark ettim depo yeni benzinle çalıştı ancak depo karbüratör temizliği yapar iken, daha doğrusu temizlik sonrası takar iken, sanıyorum "jet" denilen pirinç parçayı kırmayı başardım, fazlaca sıkmışım :(, motor öylece mahsun şekilde yatıyor.


    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-12.html

    Neyseki depo+karbüratör+buji temizlendikten sonra sıkıntı olmadı ancak, daha sonra egzozu söküp delhizden ^^ bakınca sübab renkleri hoşuma gitmedi malum mazot'un yanma ısıs daha yüksek diye biliyorum kalori bazında.

    Sübab'lar ile ilgili rahatsızlığımı belirttiğim başlık, bu başlıktan sonra okuudğum bilgiler üzerine düz yolda gaza asıldım sanırım o kızıl partiküller söküldü, ancak sübabların etekleri ne halde bilemiyorum, riske girmemek adına bir ay içerisinde hem elektrik tesisatı kaliteli güölü kablolar ve slikonlu su geçirmez konnektörler ile değişeceğim seviyorum Hanzoyu.

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-normalmi.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------



    Hiç sorma hacım, vesveseli dedikleri benim herhal, halen aklımda uygun bir zamanda gelip şu gurşun döktürme'yi yapmak istiyorum, hakket kaç kuruşa maal oluyor yahu?

    Bu arada sipariş geçtiğim malzemeler geldi, dikkat ettiğim şey bildiğim kadarı ile egzoz sübabları daha büyük olmalıydı yada ben yanlış biliyorum, baktımki emme sübabları egzozlardan büyük?, belkide motorun yakışına asıl sebeb bu mudur aceb?
    KOnuda subap ayarlarını aradım ama çok farklı değerlerle karşılaştım. Benim motora da subap ayarı yapılacak. Sen subap ayarlarını hangi değerlere göre yapacaksın?

    Konudaki yazılar;
    "Eveet, o değerler yani " 0.04mm-0.06mm " olacak şey değiller, ayarladım ancak bariz performans kaybı ve sübap sesi olarak bana geri döndü, ve tekrardan ayarlama yapıp emiş 0.15mm, egzostu 0.18-20mm aralığına aldık, performans geri geldi ancak bir miktar sübap sesi halen mevcut, bu işte gariplik muallak'lık mevcut ama çözemedim gitti."

    "Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacım subap ayarlari 10-15 de açık pozisyonda ya boşluklu oluyor. Bir zaman sonra kendiliginden toplayabilir ancak maksimum performansı sente ayarı ile yakalamak istiyorsan 5-10 olarak en yuksek performansi yakalamistim ben."

    "bugun subap ayari yaptim motora.. biraz deneme yanilma yontemi izleyerek yaptim aslinda da epey iyi oldu yaw makinanin sesi bile degisti ellaam
    aklimdayken ayarlari 10a 5 yaptik bilginiz olsun"

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @dockerengin

    Geçmişte Crf kullanmışlığın var , sanırım Crf / Cbr kullanıcıları ile bir şekilde tanışıklığın vardır "sanıyorum" , malum bulunduğum yerde bilgi / imkan kısıtlı , ricam Cbr / Crf arka dişli 40-39 yahut 520 tipte uyumlu başka marka uyumlu arka dişliler nelerdir/elinizde Crfl 40 arka dişli satmak isteyen varmıdır?

    Çünkü arka göbek yatakları aynı, hatta havşa yatakları milimetrik kaçık , kısacası piyasada bizim apaçiye uyumlu arka dişli bir tek Crf /Cbr serisinde.
    Bu mesajını yeni gördüm kusura bakma. Ben sorar soruştururum. Sıfır bulamadın mı yoksa uygun fiyata mı almak istiyorsun?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

    Gruptan geçen hafta gezi görüntüleri

    Carbondioxid bunu beğendi.

  4. #1324

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KOnuda subap ayarlarını aradım ama çok farklı değerlerle karşılaştım. Benim motora da subap ayarı yapılacak. Sen subap ayarlarını hangi değerlere göre yapacaksın?

    Bu mesajını yeni gördüm kusura bakma. Ben sorar soruştururum. Sıfır bulamadın mı yoksa uygun fiyata mı almak istiyorsun?
    Sübab ayarı için acele etme derim, bir 15 gün sonra kısmet/nasib olur ise inşaallah motoru komple soyup, segman/sübab/egzantrik/boya/slikonlu fişler temizlik için yeniden girişeceğim.

    0.04 - 0.06 değerleri Asiawing adlı distribtör ve yabancı forumlardan aldığım/öğrendiğim değerlerdi, bir fikre göre bunlar inc değerleri olup mm ye geçince aşağı yukarı 0.10 -0.15 e tekabül etmekte hasılı denedim zaten mümkün değil, neyse.

    Son olarak ayar yapılacağı zaman sente işini şayet kaçıklık yok ise, motor'un sol yanında kafada bulunan 2 adet egzzntrik gözlem cıvatasını açıp öyle sente bulup öyle ayar yapın, değerler aklımdeğil, dediğim gibi motor buz gibi iken ben söktüğümde bakar yazarım buradan.


    Dişli işine gelir isek, malum benim ilçe.... uygun olan tek ebad Crf/Cbr dişlileri , elbette orjinal olmasa olur ve ucuz 39 dişli ihtiyacım var Sm takım için üstündeki 40 ile sanırım oran tutmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    ...................
    dockerengin bunu beğendi.

  5. #1325
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Gruptan geçen hafta gezi görüntüleri



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sübab ayarı için acele etme derim, bir 15 gün sonra kısmet/nasib olur ise inşaallah motoru komple soyup, segman/sübab/egzantrik/boya/slikonlu fişler temizlik için yeniden girişeceğim.

    0.04 - 0.06 değerleri Asiawing adlı distribtör ve yabancı forumlardan aldığım/öğrendiğim değerlerdi, bir fikre göre bunlar inc değerleri olup mm ye geçince aşağı yukarı 0.10 -0.15 e tekabül etmekte hasılı denedim zaten mümkün değil, neyse.

    Son olarak ayar yapılacağı zaman sente işini şayet kaçıklık yok ise, motor'un sol yanında kafada bulunan 2 adet egzzntrik gözlem cıvatasını açıp öyle sente bulup öyle ayar yapın, değerler aklımdeğil, dediğim gibi motor buz gibi iken ben söktüğümde bakar yazarım buradan.


    Dişli işine gelir isek, malum benim ilçe.... uygun olan tek ebad Crf/Cbr dişlileri , elbette orjinal olmasa olur ve ucuz 39 dişli ihtiyacım var Sm takım için üstündeki 40 ile sanırım oran tutmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    http://i.hizliresim.com/228VAq.jpg ...................
    Dünyayı satın almışsın

    Benim motor hala bir abimde duruyor. Ufak tefek işlerini yapsın diye bıraktım. Sonra ben zaten binemiyorum diye almadım aylardır görmüyorum bile. Geçenlerde motordan bir ses geliyo söküp bakıcam dedi. Sökmüş bakmış eksantrik zincirinin durumunu kötü görmüş. Gergiye bakmış o da ayarlanmayacak şekilde kaynakla sabitlenmiş. Işıldar'dan zincir ve gergi siparişi verdim 2-3 günde geldi. Pazartesi de abim zinciri ve gergiyi değiştirmiş sesi gayet güzel geliyodu.

    Carbondioxid Facebook'ta "Honda Crf 250 L Türkiye" sayfasına üye olsana ordan dişli buluruz.

    https://www.facebook.com/groups/143419699166862/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sübab ayarı için acele etme derim, bir 15 gün sonra kısmet/nasib olur ise inşaallah motoru komple soyup, segman/sübab/egzantrik/boya/slikonlu fişler temizlik için yeniden girişeceğim.

    0.04 - 0.06 değerleri Asiawing adlı distribtör ve yabancı forumlardan aldığım/öğrendiğim değerlerdi, bir fikre göre bunlar inc değerleri olup mm ye geçince aşağı yukarı 0.10 -0.15 e tekabül etmekte hasılı denedim zaten mümkün değil, neyse.

    Son olarak ayar yapılacağı zaman sente işini şayet kaçıklık yok ise, motor'un sol yanında kafada bulunan 2 adet egzzntrik gözlem cıvatasını açıp öyle sente bulup öyle ayar yapın, değerler aklımdeğil, dediğim gibi motor buz gibi iken ben söktüğümde bakar yazarım buradan.


    Dişli işine gelir isek, malum benim ilçe.... uygun olan tek ebad Crf/Cbr dişlileri , elbette orjinal olmasa olur ve ucuz 39 dişli ihtiyacım var Sm takım için üstündeki 40 ile sanırım oran tutmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    http://i.hizliresim.com/228VAq.jpg ...................
    Dünyayı satın almışsın

    Benim motor hala bir abimde duruyor. Ufak tefek işlerini yapsın diye bıraktım. Sonra ben zaten binemiyorum diye almadım aylardır görmüyorum bile. Geçenlerde motordan bir ses geliyo söküp bakıcam dedi. Sökmüş bakmış eksantrik zincirinin durumunu kötü görmüş. Gergiye bakmış o da ayarlanmayacak şekilde kaynakla sabitlenmiş. Işıldar'dan zincir ve gergi siparişi verdim 2-3 günde geldi. Pazartesi de abim zinciri ve gergiyi değiştirmiş sesi gayet güzel geliyodu.

    Carbondioxid Facebook'ta "Honda Crf 250 L Türkiye" sayfasına üye olsana ordan dişli buluruz.

    https://www.facebook.com/groups/143419699166862/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

    Bir arkadaşta gayet temiz bir dişli varmış. Buradan fotoğraflarını görebilirsin. Fiyatı da konuşabilirsin.

    https://www.facebook.com/groups/1434...9533271555502/


    Bir de Akın diye bir arkadaş yazmış.

    "engın bey merhaba crf orjınal 40 dişli elımde mevcut, max. 400-500 km de sokulmuş sıfır ayarında son 100 tl ye verebılırım bılgınıze...akın agrag 532 665 12 88 tlf numdan ulasabılırsınız ıyı gunler"
    Carbondioxid bunu beğendi.

  6. #1326

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Eyvallah Engin kardeş, birazdan ben arayayım o numarayı, facebok kullanmıyorum, ama bu çok iyi oldu emeğine sağlık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

    Görüştük kendisi ile, ve dişli alındı, hayırlı olsun...

    Malzemelere gelince dediğim gibi motor mazot yedi, 2 kişi sık kullanıldı , elektrik aksamı ilk günden beri gözüme iğrenç geliyor idi, 12. bini buldu artık bişey hiss etmesemde değişim vaktidir , nasip ise değişecem revizyondan geçecek.

    Akın bey ile görüşmemizde elinde D.I.D 106 bakla oringli zincir oldugunuda ekledi onuda 150 tl'ye bırakacakmış , az kullanılmış durmda imiş, belki işine yarayan çıkarsa..

    Engin tekrar teşekkür ederim , küçük taşra (aslında 100k nüfus var ancak herşeye ulaşılamıyor burada)'da yaşamın zorlukları, emeğine sağlık

  7. #1327
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah Engin kardeş, birazdan ben arayayım o numarayı, facebok kullanmıyorum, ama bu çok iyi oldu emeğine sağlık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

    Görüştük kendisi ile, ve dişli alındı, hayırlı olsun...

    Malzemelere gelince dediğim gibi motor mazot yedi, 2 kişi sık kullanıldı , elektrik aksamı ilk günden beri gözüme iğrenç geliyor idi, 12. bini buldu artık bişey hiss etmesemde değişim vaktidir , nasip ise değişecem revizyondan geçecek.

    Akın bey ile görüşmemizde elinde D.I.D 106 bakla oringli zincir oldugunuda ekledi onuda 150 tl'ye bırakacakmış , az kullanılmış durmda imiş, belki işine yarayan çıkarsa..

    Engin tekrar teşekkür ederim , küçük taşra (aslında 100k nüfus var ancak herşeye ulaşılamıyor burada)'da yaşamın zorlukları, emeğine sağlık
    Rica ederim abi. İşini görünmesine sevindim. Bu tür olaylarda elimden geldiğince yardımcı olamaya çalışırım.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  8. #1328

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim abi. İşini görünmesine sevindim. Bu tür olaylarda elimden geldiğince yardımcı olamaya çalışırım.
    Hızır gibi yetiştin, işin gücün rast gitsin teşekkürler.
    dockerengin bunu beğendi.

  9. #1329

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Honda Crf250L dişli elime geçti ve Süpermoto takıma cukk oturdu, Akın beyin dediği gibi ,çok az kullanılmış, fbrikadan yeni çıkmış, kız gibi valla , kendiside dişili yükseltmek için sökmüş.

    Elinde yine alüminyum arka dişli olduğunu ve D.I.D zincir bulunduğunu ekledi, ihtiyaç olur ise tekrar numarasını hatırlatalım
    Akın agrag 532 665 12 88

  10. #1330
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    4. Aladağlar için hazırlıklar devam ediyor. Önceki kamplarda çadır ve kamp ekipmanlarını yüklemekte sıkıntı çekiyor yüklediğim hali ile sürüşte rahatsız oluyordum. Bu sebeple bi yük demiri çalışması yaptım
    bakiiiim bayaaa güzel oldu yaw
    Akü, yağ, arka lastik değişti bakımlar yapıldı oringli zincir bekliyorum onuda bi değiştirirsem olay tamamdır.
    cenkito, Carbondioxid ve dockerengin bunu beğendiler.

  11. #1331

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4. Aladağlar için hazırlıklar devam ediyor. Önceki kamplarda çadır ve kamp ekipmanlarını yüklemekte sıkıntı çekiyor yüklediğim hali ile sürüşte rahatsız oluyordum. Bu sebeple bi yük demiri çalışması yaptım
    bakiiiim bayaaa güzel oldu yaw
    Akü, yağ, arka lastik değişti bakımlar yapıldı oringli zincir bekliyorum onuda bi değiştirirsem olay tamamdır.
    Sağlam görünüyor , test'i ve geziyi döndüğünde yazarsın umarım , Akü / lastik / oring-li zincir tercihlerin ne oldu? ve fiyatlar lütfen.

    Akü'm sıkıntılı gibi ya bi harici şarj aleti almalı yahut, her 1-1.5 senede akü değişimi en garantisi.

    Bu arada şu meşhur 17bg'lik apachinin arka dişli 42 imiş, istedim bakalım nasıl olacak , artık benden pess hasıra oturdum , farelerin ağzındaki kırıntıları alıp besleniyorum o derecedeyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------

    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet special Kx olan model demişti.

    Bence orjinal balata yay sac seti çok aşırı pahalı değişlse orjinalini al. Çok uçuk fiyat söylerlerse Hyosung gt250 balatasını araştırırsın.

    Emmi'ler orjinal balata takımına 550 gayme didiler ,sadece balatalar sac'lar yay'lar satılmıyor imiş , oldu didim 5 sene sonra alırız işaallah.

    Ölçüleri karşılaştırıp uyumlu ölçüde balata almak gerekte nasıl olacak bakalım.
    dockerengin bunu beğendi.

  12. #1332
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağlam görünüyor , test'i ve geziyi döndüğünde yazarsın umarım , Akü / lastik / oring-li zincir tercihlerin ne oldu? ve fiyatlar lütfen.

    Akü'm sıkıntılı gibi ya bi harici şarj aleti almalı yahut, her 1-1.5 senede akü değişimi en garantisi.

    Bu arada şu meşhur 17bg'lik apachinin arka dişli 42 imiş, istedim bakalım nasıl olacak , artık benden pess hasıra oturdum , farelerin ağzındaki kırıntıları alıp besleniyorum o derecedeyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------




    Emmi'ler orjinal balata takımına 550 gayme didiler ,sadece balatalar sac'lar yay'lar satılmıyor imiş , oldu didim 5 sene sonra alırız işaallah.

    Ölçüleri karşılaştırıp uyumlu ölçüde balata almak gerekte nasıl olacak bakalım.
    Walla gideceğimiz yol olduğu gibi kapandığından yola çıkamadık 13.14.15 marta ötelendi. Hazır kamp mamp yokken yarın binsem de bi adana mersin alanya gitsemmi diye dusunmuyor degilim.
    akünün markası sanırım arc idi 12 volt 7 amper 45 tl
    arka lastik swallow mt344 4.60-18 düzenli dişi oldugu icin durodan sonra pek bi rahat geldi. 130 tl
    zincir istanbuldan üretim yapan bi arkadaştan geliyor tam fiyatını bilmiyorum henüz.

    Sayın emmi tekrar tekrar söylüyorum çok pimpiriklisin.. hangi ara yedin balatayıda değistirme peşindesin anlamadim. Benim balatalar bile haala gavur malı gibi duruyor
    dockerengin bunu beğendi.
    [I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]

  13. #1333

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla gideceğimiz yol olduğu gibi kapandığından yola çıkamadık 13.14.15 marta ötelendi. Hazır kamp mamp yokken yarın binsem de bi adana mersin alanya gitsemmi diye dusunmuyor degilim.
    akünün markası sanırım arc idi 12 volt 7 amper 45 tl
    arka lastik swallow mt344 4.60-18 düzenli dişi oldugu icin durodan sonra pek bi rahat geldi. 130 tl
    zincir istanbuldan üretim yapan bi arkadaştan geliyor tam fiyatını bilmiyorum henüz.

    Sayın emmi tekrar tekrar söylüyorum çok pimpiriklisin.. hangi ara yedin balatayıda değistirme peşindesin anlamadim. Benim balatalar bile haala gavur malı gibi duruyor
    Her işte hayr vardır.. ,moruk bırak Adana Mersin'i , yağmurluğunu kuşan yarın atla gel çay içerik burda , takoz'unu ve fularını alırsın yalnız gelirken boş gelme baa İskenderundan terminal telleri lazım , antrenman yapmam gerek , slikonlu fişleri mok etmemek adına.

    Bu arada lastik fiyat kaymak , hayırlı olsun.

  14. #1334
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Arkadaşlar motorumu satıyorum. Mekaniğine kefilim hiçbir sıkıntısı yok. Atv alacağım için satıyorum. Şuan alabileceğim bir atv bulduğum için güzel indirim yapacağım. Yeter ki gelin görün motoru.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0859616/detay/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4. Aladağlar için hazırlıklar devam ediyor. Önceki kamplarda çadır ve kamp ekipmanlarını yüklemekte sıkıntı çekiyor yüklediğim hali ile sürüşte rahatsız oluyordum. Bu sebeple bi yük demiri çalışması yaptım http://i.hizliresim.com/LpyAOa.jpghttp://i.hizliresim.com/OR0AoP.jpghttp://i.hizliresim.com/Vl0aQR.jpg
    bakiiiim bayaaa güzel oldu yaw
    Akü, yağ, arka lastik değişti bakımlar yapıldı oringli zincir bekliyorum onuda bi değiştirirsem olay tamamdır.
    Çanta demiri çok iyi olmuş abi ama araziye girdiğinde eğer rampa felan tırmanacaksan kesinlikle sökmeni tavsiye ederim.

    Ben crf ile standart çanta demiri yüzünden motoru fırlatırken motordan ayrılamadım ve düştüm
    cenkito ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  15. #1335
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    3 tane 10luk civataya bakıyir söküp takma işi sadece kamp malzemesini yüklemek için yaptım. Daha önceleri koltuktan kuyruga dogru uzatarak yüklüyordum hem sürüşde rahatsız ediyordu hemde düzenli yükleyemiyordum, yük yan yatıyordu falan şimdi gayet iyi oldu.
    son bikaç gündür arka frenimi ayarlayamıyorum bi türlü.. havasını aldım hortumunu değiştirdim falan yok haala sıkıntılı..
    Carbon hocam bugun seni bikaç defa aradım ama bir türlü ulaşamadım. Terminal teli dediğin nedir tam olarak?
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  16. #1336

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 tane 10luk civataya bakıyir söküp takma işi sadece kamp malzemesini yüklemek için yaptım. Daha önceleri koltuktan kuyruga dogru uzatarak yüklüyordum hem sürüşde rahatsız ediyordu hemde düzenli yükleyemiyordum, yük yan yatıyordu falan şimdi gayet iyi oldu.
    son bikaç gündür arka frenimi ayarlayamıyorum bi türlü.. havasını aldım hortumunu değiştirdim falan yok haala sıkıntılı..
    Carbon hocam bugun seni bikaç defa aradım ama bir türlü ulaşamadım. Terminal teli dediğin nedir tam olarak?
    Telefonlar sıkıntıda anlaşılan, oysa gün boyu açık idi telefon herhalde bakım vs bişey yapıyor olsa gerekler...

    Terminal tel'i / yada Tel Terminal , konnektörler içerisinde bulunan kibrit çöpü gibi metal kabloyu tutan erkek/dişi fişler , hani şu terminal pensesi tarafından sıkılıp kabloyu sabitleyip , sonra konnektörlere giren fiş.

    İskenderun oto elektrikçilerde bulunur diye tahmin ediyorum, malum bizim burası....





    cenkito bunu beğendi.

  17. #1337
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Heee bunun adı omuymuş ben ustadan isterken 'ağbü şu kablo fikfisinden versene' diyordum )) yarın gelme durumum olursa alırım abi sıkıntı yok
    cenkito ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  18. #1338

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heee bunun adı omuymuş ben ustadan isterken 'ağbü şu kablo fikfisinden versene' diyordum )) yarın gelme durumum olursa alırım abi sıkıntı yok
    Eyvallah sıkıntı yok, sadece bir fikir, alınan konnektörlerde sadece yetecek sayıda konmuş, tabii ben acemiyim, bozar ism gelde bul sonra bu yüzden şey ettitdimm^^ gelmeden tilifon ediver (gerçi yine kurcalıyorlardır) çay'ı demleyeyim, tabii hava muhalefetine dikkat, sis yoğun oluyor bu aralar.

  19. #1339
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Sis çok sorun değilde şu arka freni halletmem lazım başıma bela edecem yoksa

  20. #1340

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Aman , aynı şey bendede oldu, balata değiştim yeni yeni kendine geliyor alışıyor sanırım, yinede fazla ıslanınca bahs ettiğin gibi prerformans düşüyor , yazın şahane Sm takım ile kazık gibi tam duruş yapabiliyordum, işte arazide çamurda pek fark ettirmiyor ama asfaltta dediğin gii sıkıntı.


    REKLAM ALANI
67. sayfa BirinciBirinci ... 17576566676869 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)