Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1041
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Itina ile motur blogu boyanir ))
    dockerengin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1042

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Itina ile motur blogu boyanir ))
    Hahahah , şasiye bulaşmada, iflahımı kesti , niyetim var bir aralık belki o tarafa basabilirim, fular'ın bizde kalmıştı unutmassam onuda getireyim

  3. #1043
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Şimdiii birazcık neler yapıyorum rapor geçeyim

    Sıyrılmıs olan avare dişli ve yağlama dişlisi yenileri çekilerek değiştirildi

    Kartelde çatlayan bölge argon ile kaynak yapılıp yeri tekrar işlendi

    Motor blogu toplandı.. Biraz karıştırıp destek aldık ama olsun toplandı






    Sipariş geçtiğim boya geldi



    Motor komple toplanıp askıya alındı





    Ve blogun son hali





    Şimdilik çalışmalar bu kadar.. yakında devamı gelir
    Carbondioxid, ademx, cenkito ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #1044

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Maşallah, kız gibi olmuş, ilk aldığım gündekinden parlak olmuş, eline sağlık

    Aklıma muzurluk geldi, biimki balansörlü sanırsam balansörü iptal ederisek dahada tork/hp elde edilir herhal, sonra ver elini 38t arka dişli 170+

  5. #1045
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Abi balansörü iptal edersek motor o hizlara ulaştığında ya biz üstünde olmayız yada blok şasenim üstünde olmaz
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  6. #1046

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi balansörü iptal edersek motor o hizlara ulaştığında ya biz üstünde olmayız yada blok şasenim üstünde olmaz
    O halde muzurluk yapmayayım , insan oğlu ne kadar aç gözlü, hep daha , hep daha, Allah affetsin beni.

    Neyse yarın nasipse ordayım motoru toplamaya yardım edebilirim, tabii senin adam tükkanı açarise.

  7. #1047
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Yok tükan kapalı abi yarın ki şaseyide boyayacagim buyuk ihtimal p.tesi yada salı günü artik ne zaman boşa düşersem.. yarın haberleşelim mutlaka hatta cemin aklına girip onuda getirtelim
    cenkito bunu beğendi.

  8. #1048

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Çok iyi olur, bizim moturun, contaları nasıl? usta arkadaşa sorduğumda muhtemelen alüminyum yahut bakır contalıdır bunlar dedi, yoksa yan kapak, sıvı conta ilemi toplandı, merak ettim, hatta anahtar var ise sende, şu benim kapağıda açalım bakalım avare dişlisi vsvs iyi durumdamı diye, kıllanmaya başladım hafiften.

  9. #1049
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Sadece sol yan kapak ve silindirde alimunyum conta var geri kalantum baglantilar icin dayson dedikleri yapistiriciyi conta olarak kullaniyorum ve tavsiye ederim. Sivi conta yetersiz kaliyor bizim makinada ust kapak icin kullanmistim ancak dayanmamisti. Elimde anahtar yok ne yazikki bizim peder sağolsum ne var ne yok toplayip gidiyor malzeme cantasini

  10. #1050

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Oki, zaten işime gelmiyor bir yandan tırsıyorum, yolda ırakır vsvs, artık gittiği yere kadar, iridyum buji testinide yapmış olrum kısmet ise 4yola kadar hiss ederim, iridyumun marifeti varmıymış yokmuymuş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------

    Yapılan işler

    2 adet regal raptor 350cc fan'ı

    Fan'ları bağlamak için kablo anahtar,pabuç, sol radyatöre bağlantı için saç ayak uydurma basit(sağ radyatöre cuk uyuyor) vsvs

    Fan performansı seyir halinde çift fan daimi açık duruşlarda, motor stop 2-3 dakika çalışmakta sonuç = gayeet başarılı

    Benzin filitresini değişimi :
    ilk filitrresi değildi zaten bir müddet önce değişmiştim, ancak nette gezinirken, gözüme otomobil benzin filitreleri takıldı, sanayii'de buldum, marka depar, ebatı nerede ise telefon kadar, sığar sığmaz vsvs derken sıkıntısız sığdı
    Değerlendirme için erken ancak totlade yapılan değişiklerden pozitif yönde, etkisi mutlaka olmuştur

    Egzoz bağlantı contası/keçesi vsvsv : yerine evvelden yaptığım ve herdaim problem olup eriyen yere, dün itibarı ile sprey boya kutusu sacı ve bir adet teneke meşrubat sacını kesip biçip uydurdum
    Sonuç olarak şimdilik sıkıntı ve sızdırmazlık yok tek olan kelepçeyi, 2'ye çıkardım

    Buji : İridyum meselesi, sonunda CR8EIX Iridyum Buji , nette satış yapan, bir siteden edindim, bu gün kullanımda, psikoljik etki vsvsv geçiniz erken olmasına rağmen, düşük devirlerde motor daha az vuruntu yapmakta , şahsi kanaatim kesinlikle faideli

    Toplamda yapılanlar şuan için kesinlikle performans sıhhat açısından pozitif etkide, zamana bağlı gelişmeler olur ise yazarım.

  11. #1051
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Arkadaşlar elinde kazalı hurda belgeli veya kullanım dışı kalmış 2 zamanlı veya 4 zamanlı apache olan varsa almayı düşünüyorum aklınızda olsun,

    Serkan,
    535 939 20 86

  12. #1052
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah, kız gibi olmuş, ilk aldığım gündekinden parlak olmuş, eline sağlık

    Aklıma muzurluk geldi, biimki balansörlü sanırsam balansörü iptal ederisek dahada tork/hp elde edilir herhal, sonra ver elini 38t arka dişli 170+
    balansörü iptal edersen hp artmaz muhtemelen sadece tork ve titresim artar

    motordan inince elin kolun uyusmus olur

    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok tükan kapalı abi yarın ki şaseyide boyayacagim buyuk ihtimal p.tesi yada salı günü artik ne zaman boşa düşersem.. yarın haberleşelim mutlaka hatta cemin aklına girip onuda getirtelim
    cem muglada :( baya uzak düştüm bu sıra.

    yakın olsa idim bende damlamak isterdim
    dockerengin ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  13. #1053
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Benimde iş durumları plan yapmama müsade etmiyor ne yazıkki :( dün sabah pazar keyfimin ortasinda telefon geldi iş çıktı mersine gitmek zorunda kaldim. Bi dahakine artik kismet olursa.
    cenkito bunu beğendi.

  14. #1054
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar elinde kazalı hurda belgeli veya kullanım dışı kalmış 2 zamanlı veya 4 zamanlı apache olan varsa almayı düşünüyorum aklınızda olsun,

    Serkan,
    535 939 20 86
    Serkan apachi'nin 2 zamanlısı yok. 2V ve 4V modeli var. 2V olan 17 beygir, 4V olan ise 27 beygir dediğimiz modeli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan apachi'nin 2 zamanlısı yok. 2V ve 4V modeli var. 2V olan 17 beygir, 4V olan ise 27 beygir dediğimiz modeli.
    2 zamanlı herhangi bir motor yada 4 zamanlı apachi demek istediysen yanlış anlamışım kusura bakma

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

    Hafta sonu ufak bir test yaptım. Motorun süspansiyonları gayet sert, araziye elverişli. Motora alışmak için arazide ufak turlar attım. Özellikle çukurlara hızlı girdim ama ön amartisörü hiç kapatamadım.

    cenkito bunu beğendi.

  15. #1055
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ah engin ah
    bari resim gözukseydi.
    orada motora binen birisi var ama gölge-siluet seklinde
    birşey gözükmüyor
    dockerengin bunu beğendi.

  16. #1056
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ah engin ah
    bari resim gözukseydi.
    orada motora binen birisi var ama gölge-siluet seklinde
    birşey gözükmüyor
    Tersten çekince malesef hayelet gibi çıkmışım abi
    cenkito bunu beğendi.

  17. #1057

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @dockerengin

    Motur'un çalışmış dimek, ne imiş çalışmama sebebi?
    bide nasıl buldun? yz125'ten sonra yavan gelmiştir gerçi^^
    cenkito bunu beğendi.

  18. #1058
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bujı ve piposu değişince calısmıs.
    ilerde de karburatör temizliği varmıs sırada
    Carbondioxid bunu beğendi.

  19. #1059

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balansörü iptal edersen hp artmaz muhtemelen sadece tork ve titresim artar

    motordan inince elin kolun uyusmus olur




    cem muglada :( baya uzak düştüm bu sıra.

    yakın olsa idim bende damlamak isterdim
    Hehh işte nezaman kurgu yapsak bir şey çıkıyor,kısmet, hep derim patron ne yazmışsa o..

    Balansör iptal olur ise, kıpraşım artacaksa va caydım, sonra anahtar elde her sürüş sonrası vid gez, gevşemiş varmı diye, ilk gelen çinkolardaki gibi, çıx benlik deel
    cenkito bunu beğendi.

  20. #1060
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @dockerengin

    Motur'un çalışmış dimek, ne imiş çalışmama sebebi?
    bide nasıl buldun? yz125'ten sonra yavan gelmiştir gerçi^^
    Ben bujiyi sökemeyince ustama götürdüm. O buji piposunu ve bujiyi değiştirince motor çalıştı. Ama marş hala zor alıyor. Tık diye basınca tek marşda çalışmıyor yani.

    Abi Yz çok ayrı makine ya. Hafifliği gücü kontrölü çok iyi. Ben bundan sonra bir süre kendi motoruma alışmak için Yz'ye hiç binmeyi düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

    Şuan debriyaj maneti kırık. Bu yüzden debriyajı tek yada 2 parmakla ortasından sıktığım için çok fazla sert geliyor ve aşırı yoruyor. Fabrikada da şuan manet yok galiba. Başka birşey uydurmaya çalışacağım ama orjinalini bulursam hemen değiştiririm. Adamlar manetleri bile düşünüp araziye göre tasarlamışlar. Manetlerin ortasında iki yanında da ufak delikler var. Motor manetin üstüne düştüğünde direk darbeyi takoza vermemek için böyle birşey yapmışlar. Aşırı darbe geldiğinde manet ortadan kırılıyor ve takoza zarar vermiyor. Yarım manetle kullanması zor olsa da yolda bırakmıyor.

    Bunun gibi ince düşünülmüş çok fazla ayrıntı var.

    Bu da alışırken abimin çektiği bir video:


    Bu da motorları taşıma şeklimiz.

    Carbondioxid ve cenkito bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)