Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XT660Z Tenere

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    F54 süper bi inceleme olmuş ve çok objektif. Vakit ayırıp yazdığın için çok teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler
    F54 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    F54 Bilgilendirme için teşekkürler.

    Bir sorum olacak; İvme,atiklik ve sürat konusunda yorumlar mısın NC ve TENERE' yi?

  3. #63
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı efeeryurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar güzel yazmışsın ki eline sağlık.. Hani NC kullanma fırsatım olmadı ancak ABS'li bir Tenerem var ve henüz üzerinde 4.000 km. yapmış olmama rağmen bana sonsuz güven ve keyif veriyor.. Hafta içi kullandığım zaman asfalt yolda gidiyorum el mahkum ancak hafta sonu toz toprak çamur ne varsa pat küt giriyorum ve işte o zaman daha çok seviyorum motorumu..

    Henüz 7.000 km.'de olduğu için üzerinde Pirelli Scorpion lastikler var ancak yazınız üzerine Michelin Sirac'ı merak ettim.
    küçük bi hatırlatma nc benim ilk büyük cc motorum du basıyoruz kendi çapımızda gidiyor vs gören beğeniyor vs vs hava 1500
    ama gel gelelim 5500 d/d kesiciye giriyordu yani ayak hep vites pedalında aşşağı yukarı aşşağı yukarı :(
    tenere aldım gerçek anlamda motosiklet e bindiğimi anladım çünkü devir saati bitmek bilmiyor sen gazı ver ben giderim diyor
    nc düşünen varsa bunu göz ardı etmesin çünkü çoğu zaman kesici girdiğini anlamıyorsun bile
    bi defa arkadaşla kapışıyoruz onda gs var bende nc ile yapıştırdık hani vitesleri dibine kadar bitireyimde kopmayayım diyorum len 177 motor sirkelenmeye başladı lannnyyy ne oluyor derken bi çektim aha 5 le gidiyormuşum
    yani bu devir konusu çok saçma

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------

    Alıntı burakcvck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F54 Bilgilendirme için teşekkürler.

    Bir sorum olacak; İvme,atiklik ve sürat konusunda yorumlar mısın NC ve TENERE' yi?
    150 km/h kadar nc ile tenereyi yakalayamassın çünkü devir aralığı uzun nc ile zırt pırt vites atarken tenere fark açıyor
    bunu da denedik çünkü biz 3 arkadaşta nc vardı sonra biri sattı tenere aldı bende nc onda tenere diğer arkadaş ta gs aldı
    tork olarak tenere nc den daha atik çevik ve ahlaklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------

    tenere sayfasında bu olmamalı ama çok güzel takılıyorduk nc lerle




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F54 süper bi inceleme olmuş ve çok objektif. Vakit ayırıp yazdığın için çok teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler
    yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..

    bu motorlardan birini düşünüyorsan test et ama birkaç gün ara ile yoksa nc sana konforlu gelir ve yanılırsın
    peş peşe kullanma
    ve nc ile 6. vites 100 km ile giderken tenere aynı hızı 4. vitesle yapıyor konfor aynı yani 5 vites olması yanıltmasın
    burakcvck ve mustang256 bunu beğendiler.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #64
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Forumdan `berkcigdem` de aktif uyelerimizden ve Tenere kullanicilarindan.

    Xt 660 X/R basligina gozlemlerini yazmisti.

    Her gordugumde, `ulan alamadik su attan bir tane` diye hayiflandigim bir makinedir kendisi.

    Facebook sayfasinda uyelerden bir kaci on amortisorde iyilestirmeler yapip, tamamiyle farkli ve iyilestirilmis bir surus elde ettiklerini soylemislerdi.

    Benim sorum yuzde yuz asfalt kullanicisi olan birisi bu makineyi alsa , sehirin merkezinde tank gibi jiple gezen adamlar gibi yanlis bir secim yapmis mi olur.

    Aslani dogasindan alip kafese koymak gibi olur demisti birisi.

    Alacak imkanim yok ama, 4 silindirli sport touring/naked modelleri zaten hic dusunmedim. Iki silindirli Sv650,er6n gibi motorlara gore ne gibi bir dezavantaji olur ? Titresim isini kabul ettik diyelim.


    F54 masallah hayirli olsun, kazasiz belasiz surusler.

  5. #65
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Bu motosikletin şehir içinde şöyle guzelligi oluyor kaldırıma in cik atla zipla her türlü gider
    Yani asfalt lastigi takip istedigin gibi sehir içinde gezebilirsin
    Ben hafif endoru lastigi taktim yolda guzel oldu stabilize de daha deneme yapmadim bu hafta sonu kamp a gidip bi 70 km stabilize de deneyecegim
    Yayla merkezr git gel o mesafede oldugundan tam anlamiyla öğreneceğiz
    Scorpion trail veya metzeler lastikle sadece asfaltta kulkanip memnun kalan kullanicilar var
    Her zaman şehir içi kullanılır fakat sizin boy pos nasil yani 1.70 lik adam orj yukseklikte cok cok zorlanır
    Fakat alçatma kiti ile o sikinti da çözülür
    İlla bu hacimde motor bakiyorsaniz her daim şehir ici icin nc de bakabilirsiniz
    Sokollu bunu beğendi.

  6. #66
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosikletin şehir içinde şöyle guzelligi oluyor kaldırıma in cik atla zipla her türlü gider
    Yani asfalt lastigi takip istedigin gibi sehir içinde gezebilirsin
    Ben hafif endoru lastigi taktim yolda guzel oldu stabilize de daha deneme yapmadim bu hafta sonu kamp a gidip bi 70 km stabilize de deneyecegim
    Yayla merkezr git gel o mesafede oldugundan tam anlamiyla öğreneceğiz
    Scorpion trail veya metzeler lastikle sadece asfaltta kulkanip memnun kalan kullanicilar var
    Her zaman şehir içi kullanılır fakat sizin boy pos nasil yani 1.70 lik adam orj yukseklikte cok cok zorlanır
    Fakat alçatma kiti ile o sikinti da çözülür
    İlla bu hacimde motor bakiyorsaniz her daim şehir ici icin nc de bakabilirsiniz
    Boy konusu kesinlikle doğru.. Benim çok yakın arkadaşımın boyu 1.80 civarı.. Hiç denemeden, test etmeden Tenere aldı ABS'li (2-3cm. daha alçaktır ABS olmayana göre) ilk bindiğinde parmak uçları yere değdi ve "yok ben binemem buna" dedi.. 1 ay sonra hiç kullanmadığı motoru sattı.. Dolayısıyla kesinlikle önce gidip Tenere'ye binin derim..

    Bu arada, ben kendi Tenere'mi aldığımda üzerinde alçaltma kiti vardı.. Aslında keyifliydi yani viraja çok daha sert girebiliyordum.. Ama arkası yere yakındı ve görünüş itibariyle garip bir şeye benziyordu yani Tenere'nin o heybetli yapısı yoktu.. E benim boyum da 1.90cm. dolayısıyla ilk iş alçaltma kitini söktürdüm..

    Şuan inanılmaz keyifli ve yüksek.. Konfor açısında da yüksek olması avantaj bence..

    Bu arada lastik konusu ise, ABS'li Tenere'lerde orjinal olarak Pirelli Scorpion geliyor yani yarı asfalt yarı stabilize diye düşünün.. Ben bu lastiklerde çamura da girdim (ki kaydırıyor maalesef), hafif tepeler de çıktım, kuma toprağa da girdim.. Çukur deseniz gırla Ve bunları sadece hafta sonları şehirden sıkılıp kendimi dağa bayıra attığımda yapabiliyorum.. Kullanım şeklim hala %70 şehir içi ve asfalt..

  7. #67
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Benim de boy 1.82 civari bot ta giyiyorum sıkışık trafikte deolsa sıkıntı olmuyor
    Yani simdi hic tecrübesiz adam 2 metre olsa da sikinti çeker
    Tecrube onemli büyük cc de dengede durmak bile bazen marifet en küçük bi falso da makina yan yatar

  8. #68
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    merhaba arkadaşalar bu hafta bi kamp organize ettik aksilik çıkınca ben pazar sabahı kamp ta olan arkadaşların yanına gittim
    yalova çifte şelaleler erikli yaylası dipsiz göl delmece yaylası narlı sahil orhangazi sansarak kanyonu derken 300 km yol gezmişim
    en son 50 km gerçekten zor bi rotaya girdik tenere ile iyice kanım uyuşmaya başladı
    motosikleti daha yeni yeni keşfetmeye başladım
    arazide arka fren sevmiyor beygir gaz debriyaj vites ile hızı ayarlamak gerekiyor muş bi defa daha bunu öğrendim
    birkaç resim atayım da oratalık şenlensin...





    ayakları suya sokup bi demlik çayı da gömdük alttan soğuk üstten sıcak





    sansarak yolu ..gün batımı aşşağısı iznik gölü ...






    delmece yaylası nc siz bi gezi gezi değildir hiç ayrılmayız nede olsa eski nc ciyiz






    eee o kadar teker çeviriyoruz enerji de lazım köfteci yusufta ufak bi mola..5 kişi 1.5 kg köfteyi de afiyetle yedik.






    transalpte bi başka canavar..





    ben gidemesemde çadırım kamp a gitti





    dipsiz gölll..





    narlı sahil..




    en son akşam sansarak kanyonu dan yuvacık barajına düştük ben ordan arkadaşlardan ayrıldım onlar tekrar dağ yollarına dalıp suadiye den sakarya ya geçti bende kocaeli fuarında kızımla buluştuk onu da ata bindirdim




  9. #69
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosikletin şehir içinde şöyle guzelligi oluyor kaldırıma in cik atla zipla her türlü gider
    Yani asfalt lastigi takip istedigin gibi sehir içinde gezebilirsin

    Her zaman şehir içi kullanılır fakat sizin boy pos nasil yani 1.70 lik adam orj yukseklikte cok cok zorlanır

    İlla bu hacimde motor bakiyorsaniz her daim şehir ici icin nc de bakabilirsiniz
    Alıntı efeeryurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy konusu kesinlikle doğru.. Benim çok yakın arkadaşımın boyu 1.80 civarı.. Hiç denemeden, test etmeden Tenere aldı ABS'li (2-3cm. daha alçaktır ABS olmayana göre) ilk bindiğinde parmak uçları yere değdi ve "yok ben binemem buna" dedi.. 1 ay sonra hiç kullanmadığı motoru sattı.. Dolayısıyla kesinlikle önce gidip Tenere'ye binin derim..
    Gozlemleriniz ve tavsiyeleriniz icin tesekkurler. Tenere`nin ne kadar yuksek oldugunu biliyorum, boyum da 1.86 zaten.

    Nc test etme sansim da oldu, kullaninca on yargili oldugumu anladim, daha tepkisiz bir motor saniyordum hep ama oyle degilmis.

    Sehir icinde yuksek motosikletin daha genis gorus acisi sagladigini ve avantajli oldugunu dusunuyorum.

    Yuksek suspansiyonlari ve katir gorunusu nedeniyle Tenere`ye her zaman bir baska gozle baktim

    Bol eglenceli, sifir vukuatli geziler dilerim
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  10. #70
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    Valla ben NC kullanmadım ama çok istiyorum kullanmayı.. En azından kıyas yapmak amacıyla çünkü ben Tenere almadan önce NC arasında çok gidip geldim..

  11. #71
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Nc keyifli bi motor ama size tenerenin verdigi hisleri yaşattığı eglenceyi yasatamaz
    Deneyin göreceksiniz cok yumuşak bi motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gozlemleriniz ve tavsiyeleriniz icin tesekkurler. Tenere`nin ne kadar yuksek oldugunu biliyorum, boyum da 1.86 zaten.

    Nc test etme sansim da oldu, kullaninca on yargili oldugumu anladim, daha tepkisiz bir motor saniyordum hep ama oyle degilmis.

    Sehir icinde yuksek motosikletin daha genis gorus acisi sagladigini ve avantajli oldugunu dusunuyorum.

    Yuksek suspansiyonlari ve katir gorunusu nedeniyle Tenere`ye her zaman bir baska gozle baktim

    Bol eglenceli, sifir vukuatli geziler dilerim
    Guzel dilekleriniz icin tsk
    Bu segmentte bi motorun tipine sekline şemaline fazla takilmayin
    Ne amacla kullanacaksınız ona göre bi motor seciniz cok daha mantikli olur
    Yoksa al nc yi vur daga taşa bozuk yola sonra seyret nasil dökülüyor
    Hafta sonu yanimizd nc de var ahh ahh o yollarin motoru olmadığını bi kere daha gördük
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  12. #72
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    Hafta sonu Ankara'da Kazan ve Kızılcahamam gezisi yaptım ve oralarda çektiğim 2 fotoğrafı paylaşmak istedim, konu biraz arkalarda kalmış...

    Kurtboğazı Barajı - Kazan



    Ankara - Kazan arası ay çiçeği tarlaları..
    F54 ve trevnn bunu beğendiler.

  13. #73
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bende geçen hafta düzce yaylalarını bi turladım bi gece kamp attım kafayı dinledim havalar sertleşmeye başlamış
    allahtan kaz tüyü tulumum var
    ateşi yaktım çayı demledim müzeyyen senar ı açtım deymeyin keyfime
    güzel bi geceydi dağda tek başıma değişik oldu
    yeni tecrübeler edindim










    sucuklar fermente






    ve karşınızda uçan teneke



  14. #74
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumdan `berkcigdem` de aktif uyelerimizden ve Tenere kullanicilarindan.

    Xt 660 X/R basligina gozlemlerini yazmisti.

    Her gordugumde, `ulan alamadik su attan bir tane` diye hayiflandigim bir makinedir kendisi.

    Facebook sayfasinda uyelerden bir kaci on amortisorde iyilestirmeler yapip, tamamiyle farkli ve iyilestirilmis bir surus elde ettiklerini soylemislerdi.

    Benim sorum yuzde yuz asfalt kullanicisi olan birisi bu makineyi alsa , sehirin merkezinde tank gibi jiple gezen adamlar gibi yanlis bir secim yapmis mi olur.

    Aslani dogasindan alip kafese koymak gibi olur demisti birisi.

    Alacak imkanim yok ama, 4 silindirli sport touring/naked modelleri zaten hic dusunmedim. Iki silindirli Sv650,er6n gibi motorlara gore ne gibi bir dezavantaji olur ? Titresim isini kabul ettik diyelim.


    F54 masallah hayirli olsun, kazasiz belasiz surusler.
    aha benden bahsetmiş

    %100 asfalt kullancısı isen alma bu aleti zevk almazsın motordan. yani alırsın ama motor ne zaman toprak görüyor yemin ederim lunaparka gitmiş çocuk gibi sevinmeye başlıyor

    fakat şöyle bir durumda var. tenere seni asfaltta üzermi ? yok abicim üzmez. titrer mi titrer tabi tek silindir 660 cc nah böle sürahi dibi kadar piston var içerde bırakta titresin. yalnız jel sele takılan tenere gördüm ciddi fark var normal sele ile aralardında.

    22 litredir benzin deposu abslide. kaç km gider dersen gayet sakin sürüş ile 90-100 5. vites 600 km gittim ben. 625 falan gidenleri duydum ve okudum.

    120-140 arası en keyifli halidir. hee 180 de gider ama seni yorabilir biraz. yatar mı yatar. yatmaz diyeninde alnını karışlarım. yan çanta sürtmüşlüğüm var çünkü. fakattt yatar dediğimede bakıp bu aleti öle ss gibi yatırırsan , peg sürtmeye falan çalışırsan ön teker 21 inç olduğu için seni orada bırakıverir asfaltı öptürür

    trafikte yol vermeyen öküzcüklerimizin arasından aha bu at denilen hayvanı tekere alıp geçmek kadarda zevklisi yoktur !!! çünkü ciddiyim şaha kalkmış bir at gibi oluyor

    küçük bir not eklemek isterim kullanan arkadaşlar ve daha motorları 20.000 olmamış arkadaşlar bir an önce 20- 21 bn km yapın motorlarınızı tenere 21 den sonra çıldırmaya başlıyo

    bende ne apaçiymişim belli değil hee


    ayrıcaaaaaa ahanda tenereeeeeeeeeeeee derrrrr bu fotoğraflarıda koyarım



























    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------

    şunuda ekliyim bari 15 yıldır şu aletin tepesindeyim hayatımda ilk defa böyle bir görüntü yakaladım.

    Not : bu görüntüden sonra gelen sesden dolayı bildiğiniz tırstım


    efeeryurt, serkany, kdiner ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #75
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    "berkcigdem" dostum, çok güzel yazmış ve fotoğrafları da aynı güzellikte çekip bizimle paylamışsın...

    Ben Tenere'mi 3.300 km'de satın aldım, şuan 7.500 km. oldu ve inan aldığım günden bugüne sesi ve gidişinde fark görüyorum.. Psikolojik mi veya motora mı alıştım bilmiyorum ama hissediyorum..

    Dediğin gibi 20-21 bin km.'leri de sabırsızlıkla bekliyorum.. Henüz 4 ay olduğu için ve bu yaz yıllık iznim olmadığı için tura çıkamadım ancak seneye dolu dolu bir yaz ve rota beni bekliyor inşallah..

    Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla sis farı mevcut motorunda, facebook'ta Tenere Türkiye grubuna da üyeyim orada da birçok sefer konuşuldu ama kafam karışık.. Bilindiği üzere Tenere'nin elektrik aksamı biraz hassas, özellikle ABS'li Tenere'ler için elektrik çok daha önemli çünkü akü deponun altında olduğu için ulaşımı çok zor..

    Ben henüz motora ne çakmak girişi ne de sis farı taktırdım.. Ancak hergün araştırmaktan da bıktım.. Direkt kullanıcı yorumu olarak, sis farı olayını biraz açar mısın?
    Bağlantıları nereden çekip yaptın, direkt aküden mi yoksa gidonun altındaki boş soketten mi? Tavsiye ediyor musun?

    Yorumlarını bekliyorum dostum.. Şimdiden teşekkürler..
    berkcigdem bunu beğendi.

  16. #76
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı efeeryurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "berkcigdem" dostum, çok güzel yazmış ve fotoğrafları da aynı güzellikte çekip bizimle paylamışsın...

    Ben Tenere'mi 3.300 km'de satın aldım, şuan 7.500 km. oldu ve inan aldığım günden bugüne sesi ve gidişinde fark görüyorum.. Psikolojik mi veya motora mı alıştım bilmiyorum ama hissediyorum..

    Dediğin gibi 20-21 bin km.'leri de sabırsızlıkla bekliyorum.. Henüz 4 ay olduğu için ve bu yaz yıllık iznim olmadığı için tura çıkamadım ancak seneye dolu dolu bir yaz ve rota beni bekliyor inşallah..

    Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla sis farı mevcut motorunda, facebook'ta Tenere Türkiye grubuna da üyeyim orada da birçok sefer konuşuldu ama kafam karışık.. Bilindiği üzere Tenere'nin elektrik aksamı biraz hassas, özellikle ABS'li Tenere'ler için elektrik çok daha önemli çünkü akü deponun altında olduğu için ulaşımı çok zor..

    Ben henüz motora ne çakmak girişi ne de sis farı taktırdım.. Ancak hergün araştırmaktan da bıktım.. Direkt kullanıcı yorumu olarak, sis farı olayını biraz açar mısın?
    Bağlantıları nereden çekip yaptın, direkt aküden mi yoksa gidonun altındaki boş soketten mi? Tavsiye ediyor musun?

    Yorumlarını bekliyorum dostum.. Şimdiden teşekkürler..
    benim motorumun üzerinde 50 tane elektrikli aksesuar var. kim diyo tenerede sıkıntı var diye... hatta tam tersi tenerede aksesuar tak diye eşşek kadar güçlü elektronik parça var (adını unuttum )

    aküden almadım kontağa bağlı. kontağı açtığın anda yanıyorlar. gördüğün üzere 4 tane takılı ve elektrikle ilgili sorun yaşamadım.

    çakmak , sis , usb , akü ölçer , ısıtıcı hepsi bağlıydı

  17. #77
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ben orj yanayım fazla bızıklamayı sevmem
    sadece usb çakmak girişi yeterli (benim için)

  18. #78
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    İl Grupları henüz aktif değilken, bari Tenere grubundan kim hangi şehirde yaşıyor paylaşalım da, bari aynı şehirdekiler etkinlik ayarlayabilir.

    Dün Ankara'da bir sürüş gerçekleştirdik;
    2 Yamaha Tenere 660
    1 Yamaha Super Tenere
    1 BMW R1200GS
    1 BMW R1150GS
    1 BMW K1200R
    1 BMW F700GS
    1 BMW F650GS
    1 Honda CBF1000
    1 Honda Black Widow

    Yani eğer Ankara'da katılacak arkadaşlar var ise, bir şekilde organize olabiliriz.
    F54 bunu beğendi.

  19. #79

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT 660Z TENERE
    merhabalar herkese sonunda bayide kalan son race blue tenere ye kavuştum önce scooter ve cbf 150 kulanıyordum motor çok güzel cok keyıflı sadece 120km gittikten sonra sele de agrı yapmaya başlıyor . full depo benzın ıle 280km de ışık yanmaya başlıyor 5.000 devir gecmıyorum cogu kışı 500km gittiklerini söylüyorlar kafayı yıcem acaba benım motorla mı alakalı rodajda olduğu ıcın mı . tekeriniz düz bassın izmirde tenereci arkadaşlar varsa tanışmak isterim nadir görüyorum izmirde tenere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

    buradayız :D

  20. #80
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    Alıntı volkan1912 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar herkese sonunda bayide kalan son race blue tenere ye kavuştum önce scooter ve cbf 150 kulanıyordum motor çok güzel cok keyıflı sadece 120km gittikten sonra sele de agrı yapmaya başlıyor . full depo benzın ıle 280km de ışık yanmaya başlıyor 5.000 devir gecmıyorum cogu kışı 500km gittiklerini söylüyorlar kafayı yıcem acaba benım motorla mı alakalı rodajda olduğu ıcın mı . tekeriniz düz bassın izmirde tenereci arkadaşlar varsa tanışmak isterim nadir görüyorum izmirde tenere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

    buradayız :D
    Merhaba,
    Sanırım Tenere Türkiye sayfasına yorum yazmıştınız facebook'tan..

    Ben dolu depo ile 500km. yol yaptım ancak sakin kullanımda.. Ama agresif kullandığımda da 300-350km. civarı yapmıştım..
    Rodajda olduğu için bu kadar az menzil yapmış olabilirsiniz ancak facebook sayfasında Koral'ın yaptığı yoruma da dikkat çekmeni isterim, yani rodajda dahi olsan 280km. sanki çok az..

    1.000km. olduğunda bayiye gidip bu şikayetini belirtmen lazım..


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)