Kuba Motor Çita Gold 150R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Çita Gücünde, Altın Değerinde
Çita Gold 150R alt motorun çalışma sistemi, sahip olduğu güç ve son teknolojiye uygun geliştirilmiş tüm özelliklerin ortaya çıkardığı harika performansı gold renginin baştan çıkartıcılığı ile taçlandırdık ve ortaya görenleri mest edecek bir model ortaya koyduk.
180cc motor gücüne çıkabilen Çita Gold 150R alt motorunda 200'lük silindire uyumlu kartel, motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan stronglu piston gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır.
Sınıfının diğer modellerine göre sürüm veren özel şanzuman ve motor süratine katkı sağlayan özel dişliler ile Çita Gold 150-R modelinin cazibesine karşı koyamayacaksınız...
Tartışılmaz Güç, Yüksek Performans !
Kusursuz performansla yetinmeyip motorun en üst düzey donanım özelliklerine sahip olmasını isteyen motor tutkunlarının tüm isteklerine cevap veren Çita Gold 150R, egzoz konusunda da sınıfında rakiplerinin bir adım önünde...
Ortaya koyduğu kontrol gücüyle sizi şaşırtacak ve bi o kadar rahat hissettirecek bu egzoz modeliyle yola çıktığınız her an güvende ve rahat olmanın mutluluğunu yaşarsınız.
Modifiyede Gold Farkı
Çita Gold 150R ile modifiye tutkunuzu doruk noktasında yaşarsınız...
İlk bakışta dikkat çeken ön çamurluk, kullanımı ve görüntüsü dikkat çeken sele ve lastiklerin jant ile tellerinin kattığı hava ile hep hayal ettiğiniz sürüş keyfini yaşayacaksınız.
KUBA MOTOR AR-GE departmanı ürünlerin ve teknolojinin gelişimini yakından takip ederek gelişmeleri ürünlerde uygulamaktadır. Vitesli motosiklet sınıfında lider olan firmamız her türlü parçayı özenle seçerek ve üreterek kullanmaktadır.
Klasik Seri Motosikletlerimizde başlıca şasi özellikleri
» Tüm kaynaklar robot teknolojisiyle yapılmaktadır.
» Boğaz borusu tamamen dikişsizdir. Motor bağlantısı boru değil dökümdür. Titreşimi almaktadır.
» Ana saclar 1.75 mm değil 2.50 mm dir. Gövde dayanıklılığı en üst düzeydedir.
» Civata yerleri robotlar tarafından açılmaktadır. Kaynak izi oluşmamaktadır. Şasi daha sağlam ve dayanıklı olmaktadır.
» Jant bağlantı boruları 1.75 mm değil 2.5 mm dir. Eksen kayması önlenmektedir.
» Hava filtresi bağlantısı 4 parça değil tek parçadır. Bölgeden gereksiz ses gelmemektedir.
» Boya robot tarafından yapılıp 30mt fırın 280 derecede ısıda işlenmektedir.
MOTOR
Hacmi 149 cc
Motor Tipi 4 Zamanlı
Silindir Tek Silindir
Maksimum Güç 11.2 Hp
Yakıt Sistemi Karbüratör
Ateşleme C.D.I. Ateşleme
Soğutma Hava Soğutmalı
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
SÜSPANSİYON
Ön Teleskopik Çatal
Ön Lastik 2.25 - 17
Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
Arka Lastik 2.50 - 18
BOYUTLAR
Uzunluk 1800 mm.
Yükseklik 940 mm.
Genişlik 660 mm.
Dingil Mesafesi 1270 mm.
Boş Ağırlık 93 kg.
Reklamlar
-
Merhabalar,
Ben şuan Kanuni Breton S 125 kullanıyorum.
Ancak Kuba Çita Gold 150R alacağım Haziran ayında.
Ve size sorularım olacak.Burası güvendiğim ve sorduğum sorulara cevabı olacak bir forum olduğuna inanıyorum.
- Bu motora (Kuba Çita Gold 150R) dijital ibre iatiyorum.Ama sadece hız göstergesi dijital,devir saati analog,saat,benzin,olursa da akü ve km göstergesi olan bir ibrenin linkini atarsanız çok ama çok sevinirim.Bu gayreti gösterirseniz bende sizin bir işinize yardımda bulunabilirim.
- Bu motor güzel mi,alıyım mı ?
Şimdiden teşekkürler iyi günler...
-
Merhaba; ben bu modelin 100 cc olanına sahibim. Çok kısa süre oldu alalı ama çok sık kullanıyorum ve şu kadarını söyleyeyim kesinlikle parasını hak ediyor. Görsel olarak çok ince çizgide hem abartılı değil hem de sönük değil dikkat çekiyor. Performans olarak da titreşim sorunu yok, çok az yakıyor ve kullanımı oldukça rahat. Bu modelin başka konuları da var orada diğer arkadaşların yorumlarını da inceleyebilirsin.
-
17 Haziran 2014, 01:15
#4
bu motorun 100 kmde ki yakiti nedir?
-
Bunların göstergeleri değiştirilebiliyor mu hacılar yaa...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)