gösterge panelindeki tuşlardan bir tanesini basılı tuttuğunda idi,
hangisiydi hatırlayamadım.
iki tane var, deneme yanılma yapabilirsin.
en fazla tripmetreyi sıfırlarsın.
gösterge panelindeki tuşlardan bir tanesini basılı tuttuğunda idi,
hangisiydi hatırlayamadım.
iki tane var, deneme yanılma yapabilirsin.
en fazla tripmetreyi sıfırlarsın.
Bizim motosikletler için daha önce hiç yan çanta(soft) kullanan var mı ? Uzun yolda performansı nasıl ? Grenajı çizdiği söyleniyor facebook sayfalarında birkaç grupta aslı astarı nedir bilgi almak isterim bilen arkadaşlardan ?
arkadaslar herkese selamlar bır sorum olacak.daha oncede yazdım buradan ama benım motorun km sı bazı zamanlar takılıyor.yanı bazen 20km de bazen 40 bazen 60 km de.sabıt bır noktası yok.kadrada bu belırttıgım noktalarda takılı duruyor motor hareket edınce atıyorum 40 da takılı 100 le gıdıyorum dogal olarak 140 gosterıyor.durup stop edıp kontagı gerı cevırınce bazen takıldıgı noktadan oynuyor 0 a gelıyor bazen ıbre selamlamasını yapıyor ama takılı geldıgı yere gelınce yıne orada duruyor.dıyecegım kı gostergede bır sorun var sabıt bır km de takılmıyor.km telınde bır noktadan kelepce atılmı ve o nokta ezılmıstı ben hep ona baglıyordum ama sımdı kararsız kaldım gosterge mı tel mı dıye.aynı sorunu yasayan yada cozum onerısı olan vr mı?gernajı cozup gsotergeye ulsayım wd40 la bır yaglamam mı yapayım nereye yag puskurteyım telı mı degıstıreyım bılemedım.o kadar memnunum kı motordan ama bu sorun canımı sıktı sımdı.farkettım kı motor ne zaman bır kasısden falan gecse ayda cukura gırse bu aksaklı ortaya cıkıyor
Karadeniz turuna çıkacağım eylül ortasında motor son zamanlarda bana güven vermiyor. Soğuk havalarda marş almamasını geçtim. Cumartesi malum yağmurlu havadan önce istinye de yağmurluğumu giydim. Hava hafif çiselerken kendi kendine stop etti nedenini anlamadım marşa bastım hemen almadı. İyice saçmalamaya başladı motor. İstinyeden tophaneye gelene kadar 6-7 kez stop etti (rumelikavağından geliyordum) marşa bastığında da ilk marşta almadı nedir bunun sorunu. Elektrik aksamında bir sorun olduğu kesin gözle bakıyorum. Karadeniz turuna çıkacağım süre içersinde bu tarz hatalar çoğalırsa elden çıkaracağım bu gidişle. Önceki soğuk havalarda marş almamasını servislere sorduğumda bir şeyi yok denilip geri gönderiliyor. Yeni yaşadığım sorunda sık görülmeye başlanırsa satacağım artık motoru. Facebooktan baktığımdan marş motorunun değişmesi gerektiği ile ilgili yorumlar okuyorum aslı astarı var mıdır ? bilemiyorum. Ne yapmam gerekiyor ? siz olsanız bu durum karşısında karadeniz turuna çıkar mıydınız ?
muhtemelen içerisindeki plastik dişlilerde bir problem var,
belki araya bir şey kaçmıştır.
bilemedim,
söküldüğünde bir yerinden basınçlı hava sıkılabiliyor mu?
böyle bir uygulama sağlıklı olur mu ?
altan motora götürüp göstermeni tavsiye ederim,
muhtemelen bir yerde temassızlık var.
benzer bir problemi yaşamıştım. - motor bloğuna giren kablo demetinde temassızlık var idi.-
bizim yazlıktada ıkı tane sym var.bır tanesı benı 2 ay ugrastırdı.aynı senın sorun.jıkle telı dendı su dendı bu dendı.motordakı hortumlardan bır tanesınde kılcal bır delık varmıs motor hava alıyormus.kalıtelı bır araba hortumu takıldı sorun cozuldı yola devam.gecen hafta dıger motr aynı arızayı verınce kendım gıdıp sanyıden hortumu aldım degıstırdım sorun gıderıldı.bızım motorların plastık aksamları cok cabuk deforme oluyor hortumlar basta olmak uzere.motorun selesını sok motora ordan bır kontrode bulun elınde hortumları kontrol etıgınde zxaten varsa bırsey anlarsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
hortum benzın hortumu degıl hava hortumlarında bırısı olacak benzın olsa kokusunu alırsın
merhaba herkese motorumun arka kısmından kasislerde frenlemelerde gıcırdama sesleri geliyor sürekli. 2-3 haftadır olmaya başladı. amortisör zannediyordum ama değilmiş sanırım. daha önce böyle bir sorun yaşayan var mı? varsa ne yaptırmak gerekiyor ona göre bilinçli davranayım :(
izmirdeki fabrika ile görüştüm bugün manyetik okuyucudan yanı sensorden dedıler.gosterge razızası oldugundan lamba yakıyormus.degısımı de cok kolaymıs adamlar greneajı sokmeden elle telı degıstırıyorlarmıs ama ankarada nerde boyle ısı bılen.ılle grenaj sokulecek dıyorlar. bakalım parca sıparısı verelım de kendımız degıstırebılırsek kendımız olmazsa grenajı sokup bır ustaya gıdecegız
Akü zamanını doldurdu yeni akü alacağım. Üzerindeki orjinal akü 4 senedir kullanıyordum. Orjinal akü 10.5 Ah internete ve birkaç motosiklet dükkanına uğradığımda amperler ya 9 da 10 istedğim türde 10.5 bulamadım bulduklarımda çok pahalı. Bu amperin düşüklüğü sorun olur mu acaba ileride ateşlemede yada kış aylarında marşta vs ?
orijinali; YUASA Akü 12 Volt / 10 Amper ( YT12A-BS )
anladığım kadarı ile YT12A-BS akünün türü bu numara, markalar farklı olsa da bu numaralar aynı.
buna göre bakarsın,
not olarak belirteyim geçen sene ya da ondan önceki sene 300 lira civarına almıştım, imdi 500 liradan başlıyor.
can't be worried about that shit. life goes on man.
ben akuyu yaz bası degıstırdım burda yazdım sayfalarda detayı mevcut ve cok memnunum akuden aynı marka akuden yazlıktakı ıkı motor ıcın de aldım tavsıye ederım.amperde falan sıkıntı olmuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/114139-sym-joymax-250i-17.html
Selamlar herkese,benim joymax arka varyatör bölümunden yağ kaçağı veriyor.miktar cok az ancak kayış bölümü sürekli yağlı kalıyor.
3 ayrı tamircide 3 kere keçe değiştiler.herseyini soķüp kontrol ettoler sorun bulamadılar ama hala yağ sızdırıyor.bu konu bilgisi olan yardımcı olabilecek varmıdır.
Ek olarak motorun arka sol tarafından 2 kisi ve rampa cıkarken rulman gıcırdamasına benzer ses geliyor ama ustalar rulmanlarda da sorun yok dediler
şanzımanın sökülüp incelendi mi ? büyük ihtimal şanzımanın içindeki debriyaj rulmanın bozuk, şanzıman sökülüp takıonca tahliye hortumunu geri takmayı unutmasınlar, şanzıman kapak contasının yerine sıvı conta sıkmasınlar işi bilmeyen birine kurcalatma. detaylı bilgi için ulaşabilirsin bana
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Vallahi usram motoru satan yere getirdim en son sym yetkili bayisi ama onlar sa beceremedi
Şanzıman bölümünü de kontrol etmişler sorun yok dediler. Bana rulman arızası gibi geliyor ama usta farklı konusuyor anlamadım
Teşekkür ederim arkadaşlar. Motobatt 12V 10.5Ah 350 TL'e aldım aküyü Bursadan Küçük Sanayi Sitesinden. Bakalaım kullandıkça deneyimlerimi aktaracağım buraya. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
uzun zamandır yazacagım hep bır ıs cıkıyor yazamıyorum.ben yukarıdakı aksaklıgı gıderebılmek ıcın tum on greneajı soktum.fabrıkanın dedıgı gıbı aslında km telının soketı elle ulasılabılır bır yerdeymıs ama yerını ıyı bılmek lazım.grenajı soktukten sonra tele ulastım telı de soketınden cıkarttım hava tuttum ve yenıden yerıne tktım.yaklasık ıkı aydır hıcbır sorunla karsılasmadım.km telının takılması gectı.bılgıyı paylasmak ıstedım
Merhabalar. Bu motor hakkında almadan önce araştırma yapıyordumda. Sorunları mevcutmudur acaba. Söyleyebileceğiniz aksi durumları. İkinci el 10-20k arasında alacağımda.
KRONİK BİR SORUNU YOK.YILLARDIR KULLANDIĞIMIZ GÜZEL BİR ALET.MOTORA AİT TÜM DETAY BİLGİLER SAYFADA MEVCUT.BUNLARIN DIŞINDA ÖĞRENMEK İSTEDİĞİN FARKLI BİR KONU OLURSA YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIZ.TEMİZ VE KM Sİ DÜŞÜK BİR MOTOR BULURSA İYİ OLUR.300-500TL FAZLA VER AMA ALET DİRİ OLSUN GRENAJLARI PAHALI ÇÜNKİ
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)