Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

BMW F800R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R


    BMW F800R , K 1300 R’den bu yana üretilen en iyi Roadster nesli olduğuna şüphe yok... İlk metrelerden itibaren yola hakim; saf sürüş keyfi ve günlük kullanıma uygunluğu mükemmel şekilde birleştirir.




    Model revizyonundan sonra F 800 R çekiciliğini bir adım öne taşıdı. 798 cc 2 silindirli motor her zaman olduğu kadar güçlü. Maskülen tasarım ve minimalist çizgiler ise oldukça cazip bir sadelik sunuyor.

    Yeni radyatör yan kaplaması, beyaz sinyal lambaları ve kendi gövde renginde jantlar Roadster'ı herkesin sürmekten zevk alacağı bir motosiklete dönüştürüyor. Yine gövde rengindeki yeni spor ön rüzgar paneli, motosikletin sade görünümünü vurguluyor.



    Alıştığımız, oldukça ekonomik paralel çift motor olağanüstü bir keyif sunmaya devam ediyor. 86 Nm tork, tıpkı 87 bg gibi bu sınıftaki bir motosiklet için olağanüstü bir rakam.

    Bu güç özellikle mükemmel ölçüde doğrusal olan motor devri aralığında sunulduğu için, bir başka deyişle aracın sunduğu kullanılabilirlik ve sürüş keyfinden dolayı, BMW F 800 R yeni başlayanlara olduğu kadar deneyimli sürücülere de keyif veren üstün bir performans sunuyor.


    ABS (Anti-Blocking System) 2013 model F800R da , diğer tüm BMW modelleri gibi standart olarak gelmekte..



    Teknik Detaylar



    Motor

    Tipi Su soğutmalı, 4 zamanlı sıralı iki silindirli motor, üstten çift eksantrik, silindir başına dört supap, kuru karterli yağlama

    Çap x strok 82 mm x 75,6 mm

    Kapasite 798 cc

    Motor gücü 8.000 dev/dak'da 87 bg
    (gücü 6.000 dev/dak'da 34 bg'ye düşürmek mümkün)

    Azami tork 6.000 dev/dak'da 86 Nm (performans azaltımı: 3.250 dev/dak'da 58 Nm)

    Kompresyon oranı 12.0 : 1

    Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / dijital motor yönetimi (BMS-K+)

    Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı

    Performans / yakıt tüketimi


    Azami hız 200 km/sa’in üzerinde

    90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 3,6 lt

    120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 4,8 lt

    Yakıt tipi Kurşunsuz süper, minimum oktan oranı 95 (RON)

    Elektrik sistemi

    Alternatör üç fazlı 400 W alternatör

    Akü 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez

    Güç aktarımı

    Debriyaj Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj

    Şanzıman Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman

    Tahrik Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir

    Yürüyen aksam / frenler

    Yürüyen aksam Köprü tipi yürüyen aksam, dökme alüminyum, yük taşıyan motor

    Ön çatal / süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 43 mm

    Arka çatal / süspansiyon Dökme alüminyum ikili çelik salıncak, merkezi yaylı bağlantı,
    yay ön yükü el çarkı ile hidrolik olarak ayarlanabilir (sürekli değiştirilebilir), geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir

    Süspansiyon mesafesi ön / arka 125 mm / 125 mm

    Tekerlekler arası mesafe 1.520 mm

    Kaster 90,7 mm

    Gidon açısı 65°

    Jantlar Dökme alüminyum jantlar

    Ön jant 3,50 x 17”

    Arka jant 5,50 x 17”

    Ön lastik 120/70 ZR 17

    Arka lastik 180/55 ZR 17

    Ön fren Çift disk fren, yüzer tip fren diskleri, 320 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliperler

    Arka fren Tek disk, 265 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper

    ABS Standart

    Boyutlar / ağırlıklar

    Uzunluk 2.145 mm

    Genişlik (aynalar dahil) 905 mm

    Yükseklik (aynalar hariç) 1.160 mm

    Sele yüksekliği, yüksüz durumda 800 mm (alçak sele: 775 mm, yüksek sele: 825 mm)

    Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.770 mm (alçak sele: 1.720 mm, yüksek sele: 1.820 mm)

    Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) 199 kg
    Kuru ağırlık 2) 177 kg

    İzin verilen toplam ağırlık 405 kg

    Yük kapasitesi (standart donanımla) 206 kg

    Kullanılabilen depo kapasitesi 16 lt

    Yedek depo yaklaşık 4,0 lt





    Kaynak : www.bmw-motorrad.com.tr
    Yola çıktığında değil vardığında övün ....


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R
    Tüekiye de çok tercih edilmeyen bir motor açıkcası. Ama şahsen ben çok seviyorum ki kendisini beklemekteyim şu an
    Yola çıktığında değil vardığında övün ....

  3. #3
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    85' Vespa PX200, 14' Triumph Tiger Explorer XC
    Konuyu canlandırayım dedim Arkadaşlar bu motoru hiç kulanan yok mu? Bence tam bir şehirli kendisi. Bugün vekalet ve ödeme işlemlerini halledebilirsem yarın hayırlısıyla plaka işlemleri başlıyor. Ya cumartesi ya da pazartesi günü(hava yağmurlu salıya kayabilir) motorumu Borusan'dan teslim alacağım İlk yorumları da merak edenler için ben yazacağım sanırım.

  4. #4
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R
    Güzel yavaş yavaş canlanıyor hayırlı olsun f800r inz. Benimki de hayirlisiyla Mayıs'ta teslim edilecek,Touring paketi ile geliyor.

  5. #5
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı bikerboi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu canlandırayım dedim Arkadaşlar bu motoru hiç kulanan yok mu? Bence tam bir şehirli kendisi. Bugün vekalet ve ödeme işlemlerini halledebilirsem yarın hayırlısıyla plaka işlemleri başlıyor. Ya cumartesi ya da pazartesi günü(hava yağmurlu salıya kayabilir) motorumu Borusan'dan teslim alacağım İlk yorumları da merak edenler için ben yazacağım sanırım.

    hayırlı olsun, güzel motor ama burda kullanıcısı olduğunu pek düşünmüyorum

  6. #6
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    85' Vespa PX200, 14' Triumph Tiger Explorer XC
    Alıntı Mytap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel yavaş yavaş canlanıyor hayırlı olsun f800r inz. Benimki de hayirlisiyla Mayıs'ta teslim edilecek,Touring paketi ile geliyor.
    Öncelikle çok teşekkür ederim, sizinkisi de hayırlı olsun. Bana R modelinin tek paket olduğu söylendi. GS'ler gibi fazla seçenek yok. Ben Borusana 800GS almak üzere gitmiştim, showroomda tanıştım R ile =) Sağolsunlar iki motor için de test imkanı sundular. Ben açıkçası çoğunlukla şehir içinde kullanacağım için R modelini tercih ettim. Yol tutuşu ve hakimiyet olarak da bana daha rahat geldi. Bu arada motor bloğu aynı olmasına rağmen, 2 beygirlik fark var GS ile R arasında. Ancak diğer unsurları da hesaba katınca, R modeli açık ara daha hırçın bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

    Evet sanırım fiyat unsuru yaygın olmamasını etkiliyor. Bu fiyatlara çok daha yüksek hacimli ve güçlü motorlar alabilmek mümkün. Bir alman mühendisliği ile japon mühendisliğini karşılaştırmak ne derece doğru olur bilmiyorum. Japonlar daha çok sıkıştırma ile yüksek beygir elde ediyorlar. Almanların ise önem verdiği unsurlar apayrı. İşçilik bakımından cidden çok üstün bir araç. Ancak bu noktada görecelilik kavramı giriyor. Herkesin ayrı talebi ve beklentisi var.

  7. #7
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R
    [QUOTE=bikerboi;2985336]Öncelikle çok teşekkür ederim, sizinkisi de hayırlı olsun. Bana R modelinin tek paket olduğu söylendi. GS'ler gibi fazla seçenek yok. Ben Borusana 800GS almak üzere gitmiştim, showroomda tanıştım R ile =) Sağolsunlar iki motor için de test imkanı sundular. Ben açıkçası çoğunlukla şehir içinde kullanacağım için R modelini tercih ettim. Yol tutuşu ve hakimiyet olarak da bana daha rahat geldi. Bu arada motor bloğu aynı olmasına rağmen, 2 beygirlik fark var GS ile R arasında. Ancak diğer unsurları da hesaba katınca, R modeli açık ara daha hırçın bir motor.[COLOR="Silver"]

    Ben de teşekkür ederim. Bu tek model olduğu bilgisi hem doğru hem yanlış. Aslında dynamic package da var fakat Türkiye ye getirmiyorlar. Daha üst olan touring i standart tutmuşlar güzel bir olay aslında.
    Yola çıktığında değil vardığında övün ....

  8. #8
    gunerb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2013
    Motosikleti
    BMW F800R
    Sanırım bence BMW F800R alacağım, deneme sürüşü yaptım hayet güzeldi. Almanya'da sokaklarda bir sürü gördüm bende o açıdan heveslendim. Bir motorcu arkadaşım ise 2 silindirli alma dedi. Bakalım ne alacağım.

  9. #9
    S6453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Konuyu uzun süredir giriş olmaması çok normal. Galiba bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar azız. Bu başlığın olduğunu yeni fark ettim bir F 800 R kullanıcısı olarak.Her şeyi ile çok seviyorum F 800 R'ı. Çirkin farlarını bile çok seviyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

    erro bunu beğendi.

  10. #10
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R
    Aynen öyle baya azız konudaki diğer arkadaş Erol ile istanbul dayız siz de Ankara da keşke bir buluşma düzenlense fakat herkesin uygun olacağını düşünmüyorum. Aynen ben de farlar dahil olmak üzere çok seviyorum. Özellikle son yaptığım Yunanistan yolculuğumda beni bir kere üzmedi. Başlığı da ben açmıştım. Farkındaysanız açıldıktan sonra az bir mesajlaşma oldu ve bitti. Sağolun tekrar canlandırdınız
    Yola çıktığında değil vardığında övün ....

  11. #11
    gunerb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2013
    Motosikleti
    BMW F800R
    Merhaba BMW F800R kullanıcıları,

    bende uzun motor araştırmalarım sonucunda 21 Eylül 2013'de BMW F800R satın aldım ve çok memnunum.

  12. #12
    S6453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    arkadaşlar merhaba. motoruma şu parçayı almayı düşünüyorum. Bilgisi olan var mı acaba

    http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-sport-tourenscheibe-dualsport-5390.html

  13. #13
    gunerb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2013
    Motosikleti
    BMW F800R
    Merhaba Sinan, ben o parçayı gördüm, ancak 149 € yazıyor bence çok pahalı.

  14. #14
    S6453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    yeni bir fotoğraf ekleyeyim de 2014 yılında ilk girişimizi yapmış olalım

    [IMG][/IMG]

  15. #15
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Merhaba arkadaslar,

    Ben GS lere bakarken bu motoru gordum, fiyati pahali geldi 2. eline baktim 27000 tl ye bir tane var, sifir gibi duruyor, ona odaklanacagim ama biraz bilgiye ihtiyacim var;

    - ben sport touring tarzlari seviyorum, hem uzun yola gitsin hem de sport ozellikleri olup zayif kalmasin, bu street tarsi yazmis ama sanki bana sport touring olarak da uzun yola da gider gibi geldi, sizce de oyle mi ?

    - motorda ruzgarlik cam goremedim, street oldugu icin krenaj da yok, uzun yolda rahatsizlik olmuyor mu, ruzgar rahatsiz etmiyor mu ?

    - guvensizlik hissi vermeden cikabildigi son hiz nedir acaba ?

    - motor sesi 4 silindere gore cok zayif mi kaliyor, acikcasi 4 silindir dusunuyordum ben ama bmw de silindirler hep az yuksek olanlar da cok pahali

    - yedek parca ve servis ucretleri nasildir, parca sikintisi var midir, cok mu pahali ?

    - yakit tuketimi teknik verilerinde yazildigi gibi ekonomik mi gercekten ?

    - son olarak ilanini gordugum motor suydu, acaba motor hakkinda bilgisi olan var midir ? Sifir fiyati 43000 tl gibi birsey yaziyor bu bana uygun gibi geldi ama ?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-acil-satilik-2012-model-bmw-f800r-158917459/detay

    Umarim yardimci olursunuz, eminimki sorularin cevabi bu motor ile ilgilenenlere karar vermelerinde cok yardimci olacaktir.

    cok tesekkurler

  16. #16
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    85' Vespa PX200, 14' Triumph Tiger Explorer XC
    Alıntı hesbup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar,

    Ben GS lere bakarken bu motoru gordum, fiyati pahali geldi 2. eline baktim 27000 tl ye bir tane var, sifir gibi duruyor, ona odaklanacagim ama biraz bilgiye ihtiyacim var;

    - ben sport touring tarzlari seviyorum, hem uzun yola gitsin hem de sport ozellikleri olup zayif kalmasin, bu street tarsi yazmis ama sanki bana sport touring olarak da uzun yola da gider gibi geldi, sizce de oyle mi ?

    - motorda ruzgarlik cam goremedim, street oldugu icin krenaj da yok, uzun yolda rahatsizlik olmuyor mu, ruzgar rahatsiz etmiyor mu ?

    - guvensizlik hissi vermeden cikabildigi son hiz nedir acaba ?

    - motor sesi 4 silindere gore cok zayif mi kaliyor, acikcasi 4 silindir dusunuyordum ben ama bmw de silindirler hep az yuksek olanlar da cok pahali

    - yedek parca ve servis ucretleri nasildir, parca sikintisi var midir, cok mu pahali ?

    - yakit tuketimi teknik verilerinde yazildigi gibi ekonomik mi gercekten ?

    - son olarak ilanini gordugum motor suydu, acaba motor hakkinda bilgisi olan var midir ? Sifir fiyati 43000 tl gibi birsey yaziyor bu bana uygun gibi geldi ama ?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-acil-satilik-2012-model-bmw-f800r-158917459/detay

    Umarim yardimci olursunuz, eminimki sorularin cevabi bu motor ile ilgilenenlere karar vermelerinde cok yardimci olacaktir.

    cok tesekkurler
    Öncelikle ben de aynı şekilde GS alma planıyla yola çıkıp R ile evime döndüm. Bu kararımdaki en büyük etken de kullanım amacım oldu. Ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksan R öneririm. Yok ben araziye de girerim, şehir içinde çok dolanmam diyorsan da GS. Bir diğer sebep de motorun görüntüsü oldu. Bence salonun ortasına koyup televizyon gibi izleyebilirsin. Detayları gerçekten çok şık. (tamamen şahsi fikrim). Senin sorularına gelirsek, ben sırasıyla yanıtlayayım:

    1)Sport touring motorlar genelde karenajlı motorlardır. Ben motorumla 2 sefer İstanbul-Ayvalık yolu yaptım. İlkinde hiç durmadan gittim ona rağmen iki yolculuğumda da beni rüzgar dışında rahatsız eden bir şey olmadı.

    2)Evet motorda siperlik veya cam yok. Ancak bunun için puig, touratech gibi firmaların çözümleri var. Ben de açıkcası taktırmayı düşünenlerdenim. Daha detaylı bilgi almak için bu başlığı açan mytap nickli Onur kardeşimizden bilgi alabilirsin. kendisi motora cam taktırdı. Ayrıca bildiğim kadarıyla Yunanistan turu da yaptı. Ancak tabiki karenajlı motor gibi de rüzgar direnci yok.

    3)Saatte 120 km gibi bir hızdan sonra rüzgarı hissetmeye başlıyorsun. Ancak motorun dengeli oluşu, yol tutuşu vs. sebebiyle 160-170 km gibi bir hızlarda bile güvensizlik hissi verdiğini söyleyemem. Deneme amaçlı 200+ hızlara birkaç kez çıktım. O hızlarda da rahatsız eden tek şey rüzgardı.

    4)Motor sesi 4 silindir gibi değil. Ancak bence çoğu 4 silindir motordan daha tatlı sesi var. Kesinlikle tiz değil ve düşük devirlerde patlama sesi muhteşem. Üzerindeki orjinal egzostu da bence oldukça yeterli.

    5)Motoru Borusan Oto dışında bir servise götürmedim ve götürmeyi de düşünmüyorum. ilk 1000 km rodaj bakımım 200TL tutmuştu. Daha sonra servis aralığı 10.000'de bir şeklinde yapılıyor. Motor şu an 11.000kmde geçen hafta servisten çıktı. Servis tam olarak 500TL tuttu. Ucuz mu diye sorarsan bence değil. Ancak bugün bir hondayı bir yamahayı 5000-6000kmde servise sokup yaklaşık 300TL ödüyorsan, BMW'yi her 10.000km de servise sokup 500TL ödemek çok da aşırı gelmiyor. Yedek parça sıkıntısı şu ana kadar çekmedim. Fiyatları konusunda da bir bilgim yok ancak tabiki japon motorlara göre daha pahalıdır. Aksesuar olarak da motorun üzerinde top case var. Ancak bu da BMW değil, givi marka. nedeni ise hem daha geniş oluşu hem de daha ucuz oluşu. Dolaysıyla bir çok firma da bu motora aksesuar üretiyor.

    6)Yakıt tüketimi 800cc 87hp motora göre bence çok normal. Ben çoğunlukla şehir içi kullanıyorum. Açıkcası çok da sakin kullandığım söylenemez. Buna rağmen ortalama 5.6l/100km veriyi henüz aşabilmiş değilim.

    7)İlan hakkında bir şey söyleyemem. Artan kurdan dolayı Borusan'ın verdiği fiyatlar uçtu. Ben motoru 2013 Nisan ayında sıfır olarak almıştım. Şu an verdikleri fiyat dediğin gibi 43.000TL civarında bu sebeple temiz olmak kaydıyla ikinci el almak mantıklı olabilir.

    Başka kafana takılan soru olursa çekinme. elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.
    hesbup bunu beğendi.

  17. #17
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Yanitiniz icin cok tesekkurler, benim icin cok faydali oldu.
    Ben sport yonu de olsun istedigim icin GS uzerinde de fazla durmuyorum artik, belki daha ileriki yaslarda olabilir

    Simdi bununla honda 650f arasinda bakiniyorum, genelde uzun yol kullandigim icin ona gore degerlendirme yapmaya calisiyorum, sekil olarak ve yakit olarak bmw daha yakin geliyor ama honda da uzun yol kullanim, 4 silindir ve servis/parca konusunda daha mantikli gorunuyor.

    arastirmalarim devam ediyor...

    tekrar tesekkurler

  18. #18
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    85' Vespa PX200, 14' Triumph Tiger Explorer XC
    Alıntı hesbup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanitiniz icin cok tesekkurler, benim icin cok faydali oldu.
    Ben sport yonu de olsun istedigim icin GS uzerinde de fazla durmuyorum artik, belki daha ileriki yaslarda olabilir

    Simdi bununla honda 650f arasinda bakiniyorum, genelde uzun yol kullandigim icin ona gore degerlendirme yapmaya calisiyorum, sekil olarak ve yakit olarak bmw daha yakin geliyor ama honda da uzun yol kullanim, 4 silindir ve servis/parca konusunda daha mantikli gorunuyor.

    arastirmalarim devam ediyor...

    tekrar tesekkurler
    Rica ederim. Dediğim gibi karar aşamasında sorun olursa memnuniyetle yardımcı yanıtlamaya çalışırım. Bu noktada da benim fikrim İstinye Borusan'a gitmen ve 800R'ı hatta belki GS'i test etmen. Ben de daha önce belirttiğim gibi GS alma fikriyle gitmiştim ve iki motoru da test ettim. Test sonucu fikrimi değiştirmemde oldukça etkili oldu.
    hesbup bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Merhaba arkadaslar f800r ın sigorta kutusunun nerde oldugunu bilen varmı?

  20. #20
    garaguru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2009
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    2010 modelleri nasıldır? Param anca o modellere yetiyor


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)