Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1721

    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    R1150 GS ADV, XT660 Z, CRF250 L
    Alıntı Qrhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler arkadaşlar. bu aleta ağır yükleme yapıldığında şasede veya amörtisörde sıkıntı çıkarırmı örneğin 2 kişi ve 3lü çanta yani 200 kg civarı. Taşıma kapasitesi 159 kg imiş aleminyum şase korkutuyor beni. Olmadı transalp yada xt civarı birşey bakacağım. cevaplarsanız sevinirim. Şu an cbf150 kullanıyorum asfaltta sıkıntı olmuyor ama arazide mümün değil.
    Bu motoru,artçılı uzun yol yapayım diye almayı düşünüyorsanız bu o değil. Artçıya da eziyet, motora da. Bu motoru tek kişilik düşünün. Zaten CRF250L kitapçığında yazari maksimum ağırlık kapasitesi 159 kg diye. Bu da limit değerdir zaten. Çok zorlamaya gerek yok.
    aggressive bunu beğendi.
    www.motogoril.com


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #1722
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    Alıntı Albion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru,artçılı uzun yol yapayım diye almayı düşünüyorsanız bu o değil. Artçıya da eziyet, motora da. Bu motoru tek kişilik düşünün. Zaten CRF250L kitapçığında yazari maksimum ağırlık kapasitesi 159 kg diye. Bu da limit değerdir zaten. Çok zorlamaya gerek yok.

    Evet kitapçığını okudum bir çok motor için ağırlık konusu aynı ama beni esas düşündüren selenin rahatsızlığı yoksa 250cc bir motor ne olursa olsun iki kişiyi zorlamadan istediğiniz yere götürecektir xmax ler hatta bir çok kore menşei scooterlar 2 kişi Avrupa turu yapanlar var.

    Mondial RS3 var mesela bu motorla da yine aynı şekilde 3 çantası dolu artçılı tura çıkan insanlar var.

    Beni korkutan 2 kişi çok mu rahatsız eder bizi konfor konusunda 3000km Karadeniz Batum turu hedefliyorum. CRFL sorunsuz olmasından dolayı tercihim ve sıfır almayı düşünüyorum. 250cc üzeri motosiklet scooter düşünmüyorum turlar harici şehir içi de kullanılacağı için yakıt tüketimi hem fazla olacak hemde ağır gelecek

  3. #1723
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    Mondial RS3 var mesela bu motorla da yine aynı şekilde 3 çantası dolu artçılı tura çıkan insanlar var.

    Beni korkutan 2 kişi çok mu rahatsız eder bizi konfor konusunda 3000km Karadeniz Batum turu hedefliyorum. CRFL sorunsuz olmasından dolayı tercihim ve sıfır almayı düşünüyorum. 250cc üzeri motosiklet scooter düşünmüyorum turlar harici şehir içi de kullanılacağı için yakıt tüketimi hem fazla olacak hemde ağır gelecek[/QUOTE]

    selenin formu yani şekli itibari ile sürücü bekadar ileridede otursa artcı için çok az bir yer kalıyor çanta demirinin uzerıne oturuyor kısmende olsa
    bu şwkilde sürüş yaparsınız lakın yarım saay sonra aletınız uyusmaya başlayacak sonra acaba yerındemi nereye kayboldu diye hayıflanacaksınız bu motorla artcılı kendinize işgence edersiniz bir günlük 730 km tek yolculuk tan sonra 2 gün aleti hissetmedim )

    https://www.youtube.com/watch?v=b7LpSQ75I8M&t=1s

    bu bile işe yaramaz

  4. #1724
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    Alıntı murat 60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial RS3 var mesela bu motorla da yine aynı şekilde 3 çantası dolu artçılı tura çıkan insanlar var.

    Beni korkutan 2 kişi çok mu rahatsız eder bizi konfor konusunda 3000km Karadeniz Batum turu hedefliyorum. CRFL sorunsuz olmasından dolayı tercihim ve sıfır almayı düşünüyorum. 250cc üzeri motosiklet scooter düşünmüyorum turlar harici şehir içi de kullanılacağı için yakıt tüketimi hem fazla olacak hemde ağır gelecek
    selenin formu yani şekli itibari ile sürücü bekadar ileridede otursa artcı için çok az bir yer kalıyor çanta demirinin uzerıne oturuyor kısmende olsa
    bu şwkilde sürüş yaparsınız lakın yarım saay sonra aletınız uyusmaya başlayacak sonra acaba yerındemi nereye kayboldu diye hayıflanacaksınız bu motorla artcılı kendinize işgence edersiniz bir günlük 730 km tek yolculuk tan sonra 2 gün aleti hissetmedim )

    https://www.youtube.com/watch?v=b7LpSQ75I8M&t=1s

    bu bile işe yaramaz[/QUOTE]

    Crf den yazgeçtim benim için 2 kişi rahat şürüş önemli değerli yorumlarınız için teşekkürler

  5. #1725
    cios106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    crf 250 L
    Selam, fan açmadığı için ısı sensörünü (hararet müşürü )değiştiren var mı ? Öyle biyerde ki nasıl sökecem bilemedim. fiyatı da 260 küsür. bmw jiplerim sensöründen bile pahalı hondada.

  6. #1726

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Uzun zamandır hareket görmemiş. Resimler Kendi motoruma aittir izinsiz kullanmayınız... keyifli forumlar





    RoofRoof bunu beğendi.

  7. #1727

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Ezgoz borusunda bacak koruması olmadan yakmıyor mu?

  8. #1728
    runmysoul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2008
    Beşiktaş civarı güvenilir usta arıyorum. Gittiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz birileri var mıdır?

  9. #1729
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CRF250L
    Alıntı runmysoul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beşiktaş civarı güvenilir usta arıyorum. Gittiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz birileri var mıdır?
    Ben bakımlarımı hep Batu motor'da yaptırdım.Her sorunumu da çözdüler.

  10. #1730

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250
    Kardeşim bende de 2016 crf var bu hale getirmek ortalama ne kadara mal oldu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    Alıntı Mike.xxlarge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır hareket görmemiş. Resimler Kendi motoruma aittir izinsiz kullanmayınız... keyifli forumlar


    https://i.hizliresim.com/PDR8db.jpg


    https://i.hizliresim.com/7DO9Jr.jpg
    Kardeşim ne kadara mal oldu sana bu hale getirmek?

  11. #1731
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010




    Ayrıntılı aksesuar listesi: http://www.motorumla.net/honda-crf250l-2016/
    cenkito ve potasyum bunu beğendiler.

  12. #1732

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ezgoz borusunda bacak koruması olmadan yakmıyor mu?
    Alıntı mstnggt500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bende de 2016 crf var bu hale getirmek ortalama ne kadara mal oldu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------



    Kardeşim ne kadara mal oldu sana bu hale getirmek?




    CYAN : Koruma olmadıgında bana sorun olmuyor. fakat benım oğlanla beraber binince onun topuk bi yanıverdı bende sonradan koruma taktım .

    mstnggt500 : dostum 2015 model bir supermoto alıp parçaları 2018e aktardım diğer türlü bugun parasıyla 12-15 binden fazla harcamak gerekıyor. işçilikte cabası ben herşeyi kendim hallettim. mesela acerbis depo 3000 Tl civarında idi. bendekı eskı kasa uyumlu yenı kasanın benzın pompası farklı depo ile gelen Flanş yeni pompaya uymuyor mecburen yenisini yapmak gerekıyor bu gibi ufak tefek işleri kendin yapmazsan maliyet 15bini bile bulur
    ha ama şekli SM olsun yeter dersen iki CBR jantı alıp yapanda var. o sekılde de 2000 Tl ye halloluyor ama bunun gibi olmuyor tabii


    benım motorun jantlar Excell göbekler ingiliz Talon birebir Crf uyumlu. dolayısıyla ABS okuyucuları bile üzerinde ve kusursuz calısıyor.
    egzoz CRF için yapılmış orj. yoshi. o da cuk oturdu.
    fren manet ivir zivirlar zaten uyuyor onlar dert değil. depoyu buna uyarmak ta bana kaldı :D

  13. #1733

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Güzel olmuş vallahi. Benim sorduğum manifold tarafındaki korumaydı, ama epeyi içeride kaldığı için sorun olmuyor anladığım...

  14. #1734
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660R 2006 / Mavi
    Arkadaslar merhaba,

    Yamaha XT660R ile takas dusunen olursa sahibinden ilan no 613503326

    Kazasiz surusler dilerim.

  15. #1735
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CRF250L
    2016 model CRF250 balatası CBR250 ile uyumlu mu acaba?Debriyaj balatası bulamadım da internette.

  16. #1736

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    RS 200
    Pulsar RS200 kullanıyorum. Dağları falan kampları çok seviyorum bu tarz bir motor düşünüyorum ama beni uzun yolda korkutuyor biraz. Aslında yaza doğru pulsarımı satıp cbr 500r düşünüyordum ama dağlarda alınan zevk yolda alınmıyor. O yüzden kafam karışık biraz, sizce crf 250 uyar mı? Uzun yolda sabit tek kisi kacla rahat gidebilirim mesela

  17. #1737
    themeh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    100-110 km hızla gidebilirsn sabit 120ye kdr yolu var sonrası riskli.
    rally uzun yol için çok daha rahat.
    dağ bayır kamp ve uzun yol için ideal.
    param ona yetmez dersen L'ye ön cam taktır yine rahat edersin.
    lastik seçimin iyi olsun 50-50 arazi yol dengesinde bir lastikle keyfini çıkarırsın. heidenau k60 ya da mitas e07 tavsiye ederm.
    depo küçük diye dert etme L ile 200 km gidersin. zaten mola vermen gerekir durur depoyu doldurur devam edersin. varsa başka sorun yardımcı olurum.

  18. #1738

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    RS 200
    Alıntı themeh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100-110 km hızla gidebilirsn sabit 120ye kdr yolu var sonrası riskli.
    rally uzun yol için çok daha rahat.
    dağ bayır kamp ve uzun yol için ideal.
    param ona yetmez dersen L'ye ön cam taktır yine rahat edersin.
    lastik seçimin iyi olsun 50-50 arazi yol dengesinde bir lastikle keyfini çıkarırsın. heidenau k60 ya da mitas e07 tavsiye ederm.
    depo küçük diye dert etme L ile 200 km gidersin. zaten mola vermen gerekir durur depoyu doldurur devam edersin. varsa başka sorun yardımcı olurum.
    Anladım hocam zaten ben genelde şehir içi kullanıyorum arada öyle uzun yola çıkıyorum. Genelde arazide dağda bayırda kullanmak için birazda zevk almak istiyorum o yüzden CRF biçilmiş kaftan gibi geldi. Tek korkum uzun yolda yeterli gelip gelmeyeceği ama 110-120 de sıkıntı yoksa benim içinde sıkıntı yoktur diye umuyorum.

    Bu 2017 modellerde değişiklik olmuş sanırım hem abs gelmiş genelde şehir içi kullanacağım için 2017 üstü daha mantıklı geliyor bana şuan. Başka bir değişiklik var mı gösterge paneli harici. (Bu arada rally ler biraz bütçemi aşıyor)
    Bir de sizin yorumlarınızı almak isterim

    Teşekkürler yorum için

  19. #1739
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CRF250L
    Motor bloğunda hafif bi oynama var diye biliyorum ama yanlış da hatırlıyor olabilirim

  20. #1740
    themeh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    bendeki 2017 abs olması büyük avantaj. arazide kapatıyosun 1 tuşla. bakımları çok çok rahat.
    sele uzun yolda belli bir süreden snr ağrı yapıyo. şehiriçinde arazide sıkıntısı yok.


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler