Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Mayıs 2015, 11:30
#1361
Servisler bizim motorlara israrla 1030 veya 1040 koyuyorlar. Marka cok onemli değil. Kitapciktaki degerleri icermesi yeterli oluyor. Zaten fabrika değerlerinde Yari Sentetik veya Tam sentetik kullanilabilir diye geçiyor. Biz Rizede max 32 33 derece sicaklik görüyoruz ve neredeyse hic trafik yok diyebilirim. Surekli duble yolda kullandigimizdan dolayi 1040 kullaniyoruz. Motul7100 -1040 ...
Ama Castrol 1040 da uygundur. Eğer maddiyat önemli değil ise Motul7100 tavsiye ederim.Litresi 45 TL. Fakat Dünyanın en iyi katkilarini iceren Ma2-Esterli-Sentetik ve uzun ömürlü cadde yağıdır.
İstanbul gibi trafige takilma orani yüksek sehirlerde ben 1050 öneriyorum. Ama servisler sürekli 1040 koyuyorlar. Oradi sizin tercihiniz tabi
Reklamlar
-
21 Mayıs 2015, 11:37
#1362
cakalaz adlı üyeden alıntı
Servisler bizim motorlara israrla 1030 veya 1040 koyuyorlar. Marka cok onemli değil. Kitapciktaki degerleri icermesi yeterli oluyor. Zaten fabrika değerlerinde Yari Sentetik veya Tam sentetik kullanilabilir diye geçiyor. Biz Rizede max 32 33 derece sicaklik görüyoruz ve neredeyse hic trafik yok diyebilirim. Surekli duble yolda kullandigimizdan dolayi 1040 kullaniyoruz. Motul7100 -1040 ...
Ama Castrol 1040 da uygundur. Eğer maddiyat önemli değil ise Motul7100 tavsiye ederim.Litresi 45 TL. Fakat Dünyanın en iyi katkilarini iceren Ma2-Esterli-Sentetik ve uzun ömürlü cadde yağıdır.
İstanbul gibi trafige takilma orani yüksek sehirlerde ben 1050 öneriyorum. Ama servisler sürekli 1040 koyuyorlar. Oradi sizin tercihiniz tabi
bende motul dan yanayım ama şu ikisi arasında ne fark var anlamadım
https://www.motul.com/tr/tr/products...iscosity%5D=28
https://www.motul.com/tr/tr/products...iscosity%5D=28
bir de arada trafikte kalıyorum maksimum 10 dakika (düşük hızda araç aralarında gidince haliyle motor 100 dereceleri görüyor ) yazda geldi zaten 10 50 koysam mı diye kararsızlık var daha kalın yağ ısınmaya etki eder mi acaba gerçi motor yeni olduğundan kalın yağ olmaz herhalde
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
21 Mayıs 2015, 12:48
#1363
İki yağ arasındaki farki tam olarak bilemiyorum. Telefondan giriyorum net açıp okuyamıyorum.
7100 lerin avantaji esterli olduğu icin trafikte takilsaniz dahi yağ sicakligi belli bir seviyenin üzerine cikmiyor ve doğal olarak yağlama özelliğini yitirmiyor.
Siz yine 1040 Motul 7100 kullanın. Fakat Castrol alacaksaniz 1050 almanız daha mantiklidir.
-
21 Mayıs 2015, 13:40
#1364
cakalaz adlı üyeden alıntı
İki yağ arasındaki farki tam olarak bilemiyorum. Telefondan giriyorum net açıp okuyamıyorum.
7100 lerin avantaji esterli olduğu icin trafikte takilsaniz dahi yağ sicakligi belli bir seviyenin üzerine cikmiyor ve doğal olarak yağlama özelliğini yitirmiyor.
Siz yine 1040 Motul 7100 kullanın. Fakat Castrol alacaksaniz 1050 almanız daha mantiklidir.
ustaya sordum telefonla sarı kutu ( https://www.motul.com/tr/tr/products...scosity%5D=28) olanı al dedi onuda izmirde serviste ( serviste siyah etiketli olan var https://www.motul.com/tr/tr/products...scosity%5D=28# )ve servisin aldığı yerde bulamadım nette bir kaç yerde var iletişime geçtim bulmaya çalışıyorum
-
21 Mayıs 2015, 14:04
#1365
Sen bırak ustaların dediklerini. Neden diye sorsan cevap veremez o daha iyidir der sadece. Neden daha iyi diye sorsan yine cevap veremez.
Sen Motul 7100 - 1040 al Klasik Kutu kullan... Sadece ambalaj farki var diye söylendi bana ...
-
21 Mayıs 2015, 17:16
#1366
siparişi verdim motoplus tan http://www.motoplus.com.tr/urun/9998...-MA2-4T-1LITRE mail atmıştım illede sarı kutuyu isterim diye telefonla 10 dakika içinde dönüş yaptılar varmış ellerinde hemen sipariş geçtim yalnız bu gün kargoyu kaçırmışım yarın verecekler cumartesi elimde olur artık
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
21 Mayıs 2015, 20:34
#1367
Elinine ulaştığı zaman üretim tarihini kontrol etmeyi unutmayin. Motoplusta Eski olmaz ama bazi firmalarin elinde 3 4 yillik yağ kaldığını biliyorum. Sonra da arayinca birsey olmaz yag bozulmaz gibi sacma laflar uyduruyorlar. Yağların raf ömrü max 3 yildir unutmayiniz...
-
23 Mayıs 2015, 18:56
#1368
bu gün 1000 bakımını yaptırdık yağ olarak 5100 (yarısı mineral yarısı sentetik yağdan oluşuyormuş )ile 7100 arasında kararsızdım sonra şu ikisi arasında kalmıştım
https://www.motul.com/tr/tr/products...iscosity%5D=28
https://www.motul.com/tr/tr/products...iscosity%5D=28
servisteki usta ilk seçeneği al demişti izmirde de bulamadım onu motoplustan sipariş geçtim sonra onlardada 3 kutu değilde 2 kutu kaldığını fark etti orada ki arkadaş arayıp abi kusura bakma dedi 27 lira pahalı olmasına rağmen 4 lt lik bu yağı http://www.motoplus.com.tr/urun/9998...MA2-4T-4-LITRE gönderdi (zaten 2 seçenekten biriydi bu ) serviste bugün koydurduk kayıtlarada kendi yağını getirdi motul 7100 10 40 şeklinde yazdılar 35 tl filtre (bu arada 600 rr ın yağ filtresi bir çok büyük cc modele uyumluymuş )parası vererek çıktık
bir dahaki bakımlar yine serviste 3500 ,6000 ,9000 ve 12000 km şeklinde gidecek motor bende kalırsa ve patlamazsak bir yere
herkese kazasız belasız
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
23 Mayıs 2015, 22:12
#1369
-
23 Mayıs 2015, 22:26
#1370
tyrung adlı üyeden alıntı
3k da bir mi bakımı ?
hayır normal yağ bakımları 1 ,6 12,18 k diye gidiyor yani 6000 km de bir ama ben yağı ve filtreyi daha sık değiştireceğim dediğim gibi bence 100 200 lira önemli değil bakıma verilen zaten ayda o kadar benzin yakıyor
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
24 Mayıs 2015, 00:05
#1371
Sıfır motorlarda ilk 10 bin km önemlidir. Max 2ooo km de bir yag ve filtrenizi degistirmeniz motor sagligi açısından oldukca etkilidir.
benim motor 3 bin km de ama 3 kez yag ve filtre değiştirdim.
200 liradan kaçmayın , max 3 bin kmde bir bakimlarinizi eksiksiz yapin yararını görürsünüz
-
25 Mayıs 2015, 17:12
#1372
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-kusursuzu-ariyorsaniz-burda-214270918/detay/
arkadaşlar motorumu satiyorum haberiniz olsun
-
26 Mayıs 2015, 00:07
#1373
2013 model için koruma takozu nereden bulabilirim bilgisi olan var mı acaba? Takozun biri gevşeyip düşmüş; ilk sahibi sağolsun nasıl becerdiyse yuvasında bir problem olduğunu düşünüyorum. Yeni bir çift takoz aldıktan sonra o yuva yalama çıkarsa nasıl bir çözüm uygulanabileceğini da merak etmiyor değilim doğrusu, başına böyle bir durum gelmiş olan varsa öneri bekliyorum.
-
26 Mayıs 2015, 01:28
#1374
rca adlı üyeden alıntı
2013 model için koruma takozu nereden bulabilirim bilgisi olan var mı acaba? Takozun biri gevşeyip düşmüş; ilk sahibi sağolsun nasıl becerdiyse yuvasında bir problem olduğunu düşünüyorum. Yeni bir çift takoz aldıktan sonra o yuva yalama çıkarsa nasıl bir çözüm uygulanabileceğini da merak etmiyor değilim doğrusu, başına böyle bir durum gelmiş olan varsa öneri bekliyorum.
tam olarak tahmin ettiğim gibi ise orası tornacıda helecoil yaptırırsın yuva eskisi gibi olur .
-
26 Mayıs 2015, 10:59
#1375
İlandeki motor hakkında yorum alabilirmiyim.27 bine bıraktı biraz daha pazarlık edilebilir.resimlerden gördügüm kadarıyla ön çatall altın sarısı olması lazım orası siyaha boyanmış bide sağ arka kuyrukta iki siyah nokta iz var.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4168559/detay/
-
27 Mayıs 2015, 07:07
#1376
Ön amortisörlerin Sarı renkli olması lazım, kafadan kazalımı dedirtiyor
-
27 Mayıs 2015, 10:11
#1377
göstergenin olduğu fotoğraftada ön cam yok muş gibi ?
bi acayiplik var sanki o fotografta
-
27 Mayıs 2015, 11:24
#1378
cakalaz adlı üyeden alıntı
Sıfır motorlarda ilk 10 bin km önemlidir. Max 2ooo km de bir yag ve filtrenizi degistirmeniz motor sagligi açısından oldukca etkilidir.
benim motor 3 bin km de ama 3 kez yag ve filtre değiştirdim.
200 liradan kaçmayın , max 3 bin kmde bir bakimlarinizi eksiksiz yapin yararını görürsünüz
Güzel insan görüşlerine saygı duyuyorum fakat benim kanaatimce çöpe atılan paradır. Senin söylediğin ancak motorunu yarışıyormuşçasına kullananlarda geçerli olabilir. Ha çok titizsindir durumun da iyidir yaparsın olur tabi. Ben yıllardır castrol 10w-50 full sentetik yağ kullanıyorum ve 4 litresine 80tl (şimdi 85 oldu) veriyorum.(özen ticaret) Son 4 senedir yılda 20bin km yapıyorum ortalama. 5bin kmde bir yağ-filtre değişimi yapıyorum. Yağ filtresini hiflo marka kullanıyorum(orjinali TR'de uçuk fiyatlarda olduğundan). Bu motosikletimde 40bin km önceki 600lükte 30 km dir aynı yağı kullandım. (birkaç defa farklı yağ denemişliğim var ki bence hissedilen farklılığın çoğu yeni yağ konulmasının etkisidir) Sizin kombinasyonunuzdaki yıllık maliyet bendekinin 3-4 katı ve 100bin km motoru kullansam aradaki fiyat farkıyla rahatlıkla motosikletimin motorunu yenileyebilirim. Kaldı ki Tr' deki çoğu insan aldığı motorunu 10bim kullanmadan satıyor. Sizin yaptığın-verdiğiniz özveri motosikletin sonraki sahiplerinde veya apaçilerde genellikle bir hiç olup gidiyor maalesef. 4 litresi(full sentetik) 100 tl olan olan bir yağla 200 tl olan arasındaki fark %1-2yi geçmez ki hadi olsun %5. Bu ülkemizdeki satıcıların şerefsizliklerinden başka bişey değildir. Demem o ki (tabi bence) kasmaya hiç gerek yok başka şeylere ayırın.
-
27 Mayıs 2015, 11:58
#1379
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Farklı bir bakış açısı olmuş. Kullanıcılar genellikle titizliklerinden yağı erken yenilerler. Hondanın kitapçığında bile 12.000km de yağ değişimi veriyor yalnış hatırlamıyorsam.
-
27 Mayıs 2015, 13:45
#1380
Aynen farklı bir bakış açısı olmuş Hondalarda 1000 - 6000 - 12000 vs vs diye gidiyor bakımlar. Bende 3000 km de bir yağ ve filtre değiştiren biri olduğum için kafamı karıştırdı son mesaj
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler