Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #901
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı tolgacan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende aldım bu motoru 3 ay önce 2013 modelini eniştemden motor çok güzel her şeyi ilk günkü parçası çok temiz 2013 dediğimde şaşırıyorlar 2 kişi 100 tek kişi 105-110 yapıyorum orijinal haliyle uzun yol filan da yaptım 80 km gitmiyorum demiyor her şeyi iyi güzel de benim yaşadığım yerde yollar çok kötü tek başıma takır takır gidiyorum arka amortisör çok sert mecbur artçı bulmak zorunda kalıyorum bir yere giderken amortisörleri yumuşatamıyor muyuz ? ana servise gittiğimde bana oradaki adam bu yumuşamaz ancak aşa iner çevirirsem amortisörü dedi ne yapabilirim biri bana yardımcı olsun lütfen kilom 70 bu arada boyum 1.74
    Amortisörlerde ayar yerleri var ordan sertliğini ayarlayabilirsiniz
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #902
    Diver07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Mondial 100 MG
    Alıntı Diver07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bu motorun 2013 modeli var ve 4 yıldır bende. CC hacmini arttırmak istiyorum, Silindir piston harici üst kapak ve krank değişimi yapmadınız mı?

    Silindir ve piston için hangi perno ürün almamız gerekiyor? (13 sanırım) bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.
    Kimseden ses çıkmayınca kendi göbeğimi kestim arkadaşlar. 150CC silindir seti ve üst kapat aldım. parçaların tamamını kendim söküp yenilerini taktım ve subab ayarını kendim yaptım. karbürator hava ayarı ve rolaanti de yaptıktan sonra motorun 2 nci vitesi 1 oldu, 1 nci vitese zaten gerek kalmıyordu.

    2 nci viteste zolandığı yokuşta 3 ncü viteste rahat çıkmaya başladı.

    ön dişli orj 14t ten 15t yaptım yetmedi 16t yaptım arka dişliyi orj 38 den 36 ya çetim. ön dişliyi 17T yaptım motorun kalkışı ve ivmelenmesi oldukça iyi. yokuşta çekişi düşük devirlerde dahi serileşti.

    350 km dir yeni parçalar ile sürüyorum. yakıt artmadı aynı gidiyor şehir içinde. bu arada daha önce ön lastik ebadını 2,75 yapmıştım. 500-600km bittikten sonra 9bin devir üzeri son hızıda deniyeceğim ancak zaten 4 ncü vites 6-7 bin devirlerde 2 kişi ile düz yolda ibre 100 lere vurdu. ben 95kg artçı ise 70kg.

    17 Dişli yaptıktan sonra özellikle 4 ve 5 nci viteste titreşim çok azaldı.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)