Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Buna rağmen hala mondial almayı düşünüyorsun
Adem abi burda olsaydı. 'Al bir tane Salcano Wolf S 125 kafan rahat olsun.' derdi. :D
Reklamlar
-
daha karar veremedım lımıtım kısıtlı 3bın tl verebılırım suan :S
-
okan elbir adlı üyeden alıntı
daha karar veremedım lımıtım kısıtlı 3bın tl verebılırım suan :S
Bence MG 150 King al
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1264
-
okan elbir adlı üyeden alıntı
daha karar veremedım lımıtım kısıtlı 3bın tl verebılırım suan :S
Ucerler'den mail order yolu ile 2600 tl'ye Wolf alan arkadaşlar var. Tavsiye ederim.
Dediklerine göre Ybr ile aynı motora sahipmiş..
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Ucerler'den mail order yolu ile 2600 tl'ye Wolf alan arkadaşlar var. Tavsiye ederim.
Dediklerine göre Ybr ile aynı motora sahipmiş..
YBR bence sağlam ama sakin bir motor ve cc yükseltme imkanı hiç yok o yüzden cg türevi motorlar daha iyi.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Şu salcano ve drift topiclerini,facebook gruplarını inceliyorum bi kaç zamandır.
Salcano iyi ama bazılarında ön disk fren sıkıntısı,benzin musluğundan benzin kaçırma durumları var..
Driftle ilgili sitede değil ama facebook grubunda bi çok mekanik sorun okudum,ne kadar doğru bilmiyorum.
Şayet 3 tl nakit varsa alın bi ybr.
Sıfır motorlarda da boyle sacma sapan sorunlar çıkınca insanın midesi bulanıyor.
@Mengü sizin kadar motor kısmında elim işçiliğe yatkın olsa,bilgim olsa sizin izlediğiniz yolu izlerdim.
150 Mx'den sonra 200 Mx mi var 250 Mx mi
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
YBR bence sağlam ama sakin bir motor ve cc yükseltme imkanı hiç yok o yüzden cg türevi motorlar daha iyi.
Mengu
Yeri değil belki ama;
100 prince ile cg 100 sport arasında bir tercih sorsam hangisi dersin ve neden?
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Mengu
Yeri değil belki ama;
100 prince ile cg 100 sport arasında bir tercih sorsam hangisi dersin ve neden?
Prince çünkü ön fren disk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
@Mengü sizin kadar motor kısmında elim işçiliğe yatkın olsa,bilgim olsa sizin izlediğiniz yolu izlerdim.
150 Mx'den sonra 200 Mx mi var 250 Mx mi
Valla motoru 150'lik yaptıktan sonra titreşim orjinal halinden bile az oldu heralde balansör 150'lik silindire göreymiş. Balansörsüz bir cc yükseltme düşünemiyorum cub motorum da var aşırı derecede titriyor bugün ön dişli kapağı düştü haberim yok. Cg 200 balansör parçaları bulursam 200'lük yaparım yoksa motor böyle kalır 150'lik haliyle
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Prince çünkü ön fren disk.
Peki cg100 alsak, ön freni sonradan disk yapamıyor muyuz?
Ben cg100'ün tipini daha çok beğendim de...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Prince çünkü ön fren disk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
Valla motoru 150'lik yaptıktan sonra titreşim orjinal halinden bile az oldu heralde balansör 150'lik silindire göreymiş. Balansörsüz bir cc yükseltme düşünemiyorum cub motorum da var aşırı derecede titriyor bugün ön dişli kapağı düştü haberim yok. Cg 200 balansör parçaları bulursam 200'lük yaparım yoksa motor böyle kalır 150'lik haliyle
Titreşimin azalması çok iyi.
Bu çinlilerin titreşimi yüzünden scooterımda 3 takım ayna,bi egzoz,2 far anahtarı,1 buji piposu değiştirmiştim.
Gerçi Allah ne verdiyse basardım ben ama,uzun vadede acısı çıkıyor.
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Peki cg100 alsak, ön freni sonradan disk yapamıyor muyuz?
Ben cg100'ün tipini daha çok beğendim de...
300 lirayı geçer maliyeti. Ön jant, ön amortisörler değişecek ayrıca disk fren tertibatı takılacak.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
300 lirayı geçer maliyeti. Ön jant, ön amortisörler değişecek ayrıca disk fren tertibatı takılacak.
Peki prince alıp göstergesini cg sport gibi içinde saati de olan bir gösterge ile degistirmek mümkün mü?
Göstergenin üzerine yapıştırılan saatleri sevmiyorum, içinde olsun istiyorum.
Ne saçma şeyler istiyorum :p
-
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Hayır abi ya o kadar değil. Saat için tercih mi olur.
Cg'nin artıları (benim için), prince göre daha geniş koltuk, arka yan ayaklıklar (bunu az bir para vererek prince'de takabiliriz), farın üstündeki ufak rüzgarlık (yani görüntü olarak daha şık duruyor bence)..
Prince de ise, fabrika verilerine göre daha güçlü bir motor varmış. En önemli fark ise ön fren disk. Kötü yanı, bizim buralarda çok kötü izlenimi var mg125'lerin, bu da tip olarak ona benziyor. Cg bu konuda da öne çıkıyor.
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------
Cidden yaw hiç dikkat etmedim. Sayaç da 100 küsür'de
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Hayır abi ya o kadar değil. Saat için tercih mi olur.
Cg'nin artıları (benim için), prince göre daha geniş koltuk, arka yan ayaklıklar (bunu az bir para vererek prince'de takabiliriz), farın üstündeki ufak rüzgarlık (yani görüntü olarak daha şık duruyor bence)..
Prince de ise, fabrika verilerine göre daha güçlü bir motor varmış. En önemli fark ise ön fren disk. Kötü yanı, bizim buralarda çok kötü izlenimi var mg125'lerin, bu da tip olarak ona benziyor. Cg bu konuda da öne çıkıyor.
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------
Cidden yaw hiç dikkat etmedim. Sayaç da 100 küsür'de
Kampana fren de o kadar kötü değil ama 2 kişi binersen motor durmuyor hele yokuş aşağı
-
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Yok abi kampana fren kullanmam..
Ne ise alırsak, prince alıyoruz o zaman
Birkaç ay kullanıyoruz, sonra 125 cc'ye yükseltiyoruz. Apaçi işi
Niye apaçi olsun ama bence biraz daha kullanıp iyice sıkılınca krank'a kadar inip motoru 150'lik yaptır. Eğer 125'lik takıcam dersen de piston pimi kaçlık diye soruştur 100'lüklerin bazılarında 13 bazılarında 15mm piston pimi var. 15'lik ise 150cc silindir bile takarsın.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Niye apaçi olsun ama bence biraz daha kullanıp iyice sıkılınca krank'a kadar inip motoru 150'lik yaptır. Eğer 125'lik takıcam dersen de piston pimi kaçlık diye soruştur 100'lüklerin bazılarında 13 bazılarında 15mm piston pimi var. 15'lik ise 150cc silindir bile takarsın.
Cc arttırınca gücünde gözle görülür bir artış oluyor mu?
Bu gün bir arkadaşı gördüm. 125 cc motosikleti 150'lik yapmış. Kaç para gitti dedim. 200 tl dedi. O kadar gidiyorsa iyi imiş..
---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:15 ----------
Bu arada benim cup da cc arttırma oluyor mu? Oluyorsa hemen yapabilirim. Yakıt farkı ne kadar olacak peki?
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Cc arttırınca gücünde gözle görülür bir artış oluyor mu?
Bu gün bir arkadaşı gördüm. 125 cc motosikleti 150'lik yapmış. Kaç para gitti dedim. 200 tl dedi. O kadar gidiyorsa iyi imiş..
---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:15 ----------
Bu arada benim cup da cc arttırma oluyor mu? Oluyorsa hemen yapabilirim. Yakıt farkı ne kadar olacak peki?
125'lik motorumu 150'lik yaptım daha rodajda olmasına rağmen eskiden 5. viteste tam gaz zorla çıkabildiğim yokuşu şimdi 5.viteste yarım gazla çıkıyorum. Bence değer. 125'likten 150'ye yakıt pek artmaz tersine motorun torku ve verimi arttığından bazı durumlarda az bile yakabilir.
Cub'a en fazla 107 cc oluyo 97cc'den 107cc'ye çıkarabiliyosun en fazla.
-
Ne kadar masraf olur peki?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)