Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #30061
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pilot road tek, pilot road 2 ve 3 cift hamur olmasi gerek. Cift hamur lastik belli bir yatis acisindan sonra yola daha iyi tutunur.
    2 ve 3 arasindaki farki bilmiyorum ama 3 sadece viraj performansi acisindan daha iyiyse ve 100tl yi baska yerde kullanmak dusunulurse, pilot road 2 gtr icin yeterli olacaktir.
    ben bugun bir lastikciyle konuştum senin söylediklerini söyledi aynen bu duruma göre dediğin gibi pilot road 2 yeterli olacaktır. Buarada lastikcide lastiklerin tiplerine ve desenlerine baktım ve yatay çizgili olan pilot road un desenini beğendim. :S ama tabiki desene göre almayacağım :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #30062
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Huseyin kardes, elbet senin motor bana kalicak gibi bu gidisle
    Anlaşırsak neden olmasın.Aslında çoktan satmıştım bu motoru ama o kadar çok direkten döndü ki gerçekten bende şaşırıyorum hala satılmamış olmasına.40 küsür favori var fiyatı düşürsün diye bekliyor çakallar ama düşürmüyecem.Zaten uçuk bir rakam da istemiyorum ki
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  3. #30063
    TheCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    GT 250R / Ramzey QM 125
    Arka lastik değiştireceğim.Ne önerirsiniz eyyy Hyo cular 150/70/17 ebatları doğrumudur ?
    En verim aldığınız tavsiye edeceğiniz hankisi acep

  4. #30064
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı TheCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka lastik değiştireceğim.Ne önerirsiniz eyyy Hyo cular 150/70/17 ebatları doğrumudur ?
    En verim aldığınız tavsiye edeceğiniz hankisi acep
    150/70/17 orjinal ebat, 160/60/17 de kullanılabilir.

  5. #30065
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    ön lastiktede orjinali 110/70/17 ama bikaç kişide gördüm 120 /70/17 takmışlardı verimi nasıldır bilmiyorum. Bende yakın zamanda değiştiricem ve michelin pilot road 2 almaya karar verdim ön ve arka set halinde.

  6. #30066
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    celikat er6f'ni satıp hyosunga yöneldin demek şaşırdım vallahi.

    er6f çiçek yahu yakıt desen miss. tork desen miss. 72hpde az sayılmaz..

    Er6f'ini satıp hyo 250gtr almandaki sebebleri merak ettim.

    Şehir içindemi takılıyorsun daha çok ? 2013 model 10 numara gider sana

    fakat er6f topiginide bırakma zaten pek canlı degil bi ara er6f alıyordum ipin ucundan döndüm içimde kaldı olsada test etsek

  7. #30067
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı EMREGTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön lastiktede orjinali 110/70/17 ama bikaç kişide gördüm 120 /70/17 takmışlardı verimi nasıldır bilmiyorum. Bende yakın zamanda değiştiricem ve michelin pilot road 2 almaya karar verdim ön ve arka set halinde.
    120/70/17 takılamıyor sanırım, takarsanda çamurluğa sıfır oluyor hatta sürtüyor. Onede 120/60/17 takmak gerekli.
    Açıkcası lastik seti alacak olsam 120/60-17 160/60-17 alırdım. Fiyat farkı çok cüzi, motorun karakterine etkisi kayda değer değil. Denemek isterdim.

  8. #30068
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120/70/17 takılamıyor sanırım, takarsanda çamurluğa sıfır oluyor hatta sürtüyor. Onede 120/60/17 takmak gerekli.
    Açıkcası lastik seti alacak olsam 120/60-17 160/60-17 alırdım. Fiyat farkı çok cüzi, motorun karakterine etkisi kayda değer değil. Denemek isterdim.
    Dediğin gibi ön çamurluğa sürtecek gibi duruyor ama takmışlar gördüm . Hatta ön 120/70/17 arka 160/60/17 iydi bende sormuştum kendi kendime bu nasıl oluyor ya diye Bende 120/60/17 almayı düşünüyorum ön lastiğe diğeri bana psikolojk olarak sürtecekmiş gibi gelir rahat edemem

  9. #30069
    Smudge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2013
    Şehir
    Sarıyer/İSTANBUL
    Motosikleti
    Skygo SG-250
    Alıntı TheCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka lastik değiştireceğim.Ne önerirsiniz eyyy Hyo cular 150/70/17 ebatları doğrumudur ?
    En verim aldığınız tavsiye edeceğiniz hankisi acep
    Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim

  10. #30070
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı Smudge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim
    Özetlemek için pek zamanım yok, kısa ve öz yazacağım. Diğer arkadaşlar toparlar konuyu...

    Geniş ebat lastik kullanımında, yanlardan yumurta gibi basık şekilde çıkacaktır. Buda virajlarda tehlike arz edicektir. Tabanın yere değdiği kısım aşağı yukarı aynı kalıcak. Tamamen aynı demiyorum fakat pek bir şey değişmeyecek...

    Olayın kısa ve özüde şu; Sakın ama sakın... Çok tehlikeli... Ve bunu kim diyorsa halt yemiştir, kara cahildir. O adamdan kaç...
    Smudge bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  11. #30071
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı Smudge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim
    öyle bir şey yok dostum o bayi çalışanınını kafasına ıçayım orjinal boyutu 150 zaten 160 takılabiliyor ama daha genişini takmak saçma. Zaten 180 i takamazsın gibime geliyor sürter. !70 / 70/ 17 takanı gördüm ama makina kendinden geçmiş arka tekerin yanakları rafadan yumurta gibi olmuş çocuk u çekerken tırsıyorum abi asvalttan kesiliyor diyordu :S

    Fantaziye gerek yok bence en fazla takarsın 160/70/17 bakarsın keyfine.

  12. #30072
    Smudge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2013
    Şehir
    Sarıyer/İSTANBUL
    Motosikleti
    Skygo SG-250
    Alıntı EMREGTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öyle bir şey yok dostum o bayi çalışanınını kafasına ıçayım orjinal boyutu 150 zaten 160 takılabiliyor ama daha genişini takmak saçma. Zaten 180 i takamazsın gibime geliyor sürter. !70 / 70/ 17 takanı gördüm ama makina kendinden geçmiş arka tekerin yanakları rafadan yumurta gibi olmuş çocuk u çekerken tırsıyorum abi asvalttan kesiliyor diyordu :S

    Fantaziye gerek yok bence en fazla takarsın 160/70/17 bakarsın keyfine.
    Zaten ben de aynı fikirdeyim, 160/70/17 yeter de artar bile .)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özetlemek için pek zamanım yok, kısa ve öz yazacağım. Diğer arkadaşlar toparlar konuyu...

    Geniş ebat lastik kullanımında, yanlardan yumurta gibi basık şekilde çıkacaktır. Buda virajlarda tehlike arz edicektir. Tabanın yere değdiği kısım aşağı yukarı aynı kalıcak. Tamamen aynı demiyorum fakat pek bir şey değişmeyecek...

    Olayın kısa ve özüde şu; Sakın ama sakın... Çok tehlikeli... Ve bunu kim diyorsa halt yemiştir, kara cahildir. O adamdan kaç...
    Hızla uzaklaştım sadece motoru almak için tekrar görüşmem gerekecek

  13. #30073
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
    Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.

    Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay

  14. #30074
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
    Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.

    Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
    Dostum ilanı ikinci el kısmına yazarsan senin için daha verimli olur. 180 olayına gelince , ypılamaz diye bir şey yok tabiki yapılır insanlar hyosungun deposuna ducati yazıp o makinayı ducati bile yapıyor :D Görüntü dışında bir işe yarayacağını sanmam bunun yanındada hem yakıt olarak hemde makinanın stabilitesi açısından özellikle virajlarda çok zararlı olacağı kanısındayım. Sen takmışsın saygı duyarım o ayrı ;)

    Engin arkadaşımında dediği gibi 160 /70 /17 yeterde artar bile .

  15. #30075
    TheCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    GT 250R / Ramzey QM 125
    Marka ne öneriyosunuz pilot roadlar pahalı yaw .... Şöyleee çift hamurlu ama çokda pahalı olmayan bi lastik arıyorum.Yarışa girip diz vermicez slider eritmicez yani.
    100-150 hadi bilemedin 200 lira olabilir.

  16. #30076
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı TheCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marka ne öneriyosunuz pilot roadlar pahalı yaw .... Şöyleee çift hamurlu ama çokda pahalı olmayan bi lastik arıyorum.Yarışa girip diz vermicez slider eritmicez yani.
    100-150 hadi bilemedin 200 lira olabilir.
    dostum bu lastiği deneyebilirsin Gt 650 de bile kullanan arkadaşlar var goodyear teknolojisiyle üretiliyormuş
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...1799269/detay/
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  17. #30077
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Savaları araştırmanızı öneririm, yok bütçe sorun değilse hiç düşünmeden pirelli super corsa bakın. ancak en düşük yine 600 tl ye falan bu işi halledebilirsiniz. Uzun süre binecekseniz pirelli öneririm.

  18. #30078
    TheCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    GT 250R / Ramzey QM 125
    Bütçe önemli şimdi 600TL vericeğimi sanmıyorum... Araştırmalara devam ...

    Teşekkürler

  19. #30079
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
    Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.

    Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
    Gördüğüm kadarı ile zincir muhafazasını kesmişsiniz. 180 tabanlı lastiği hyoda gördüm, kullandım. Kesinlikle görüntü olarak kötü, çünkü lastik çok kıvrılıyor ve yanaklar hemen çatlıyor. Kullanıma etkisi var mı bilemiyorum öyle uzun bir tecrübe edinecek kadar kullanmadım.

    Birde 9100 km de bu lastik normal koşullarda bitmemesi lazım, acaba yaktınızdamı bu hale geldi ?

  20. #30080

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gördüğüm kadarı ile zincir muhafazasını kesmişsiniz. 180 tabanlı lastiği hyoda gördüm, kullandım. Kesinlikle görüntü olarak kötü, çünkü lastik çok kıvrılıyor ve yanaklar hemen çatlıyor. Kullanıma etkisi var mı bilemiyorum öyle uzun bir tecrübe edinecek kadar kullanmadım.

    Birde 9100 km de bu lastik normal koşullarda bitmemesi lazım, acaba yaktınızdamı bu hale geldi ?
    Yanaklar kıvrılır da sürüşü etkilemez mi? Virajlarda sağ gösterip sola yatırır Allah muhafaza... 9000'deki motorun lastikleri bencede böyle olmamalı. Arkadaş ilk sahibi mi bilmiyorum ama kilometre geri sarılmış olabilir. Malum hyo'ların kilometrelerini geri sarmak Hyo'ları sürmekten daha kolay.
    LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler