Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #16361
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı MF-Hyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel ses geliyor be cok tatmin edici nasıl cıkarayım onu [COLOR="Silver"]

    biz bu egzozlarla uzun yola çıksak batarız yav ben bi tane orjinal yolluk egzoz almayı düşünüyorum uzun yolda hem ses rahatsız edici.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #16362
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı ColdhearteD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zuhah iyimiş valla bende bi gün aksama kadar kızılay ,bahçeli,bilkent gezeyim benim motordada aynı yer açılırmı acaba zuahauz
    Yaz geldi heryer cıvıl cıvıl,depo bile delinebilir
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #16363

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaz geldi heryer cıvıl cıvıl,depo bile delinebilir


  4. #16364

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Bu "depo" konusu aslında ciddi bir mevzuymuş arkadaşlar
    Konu ile alakalı bir başlık vardı, değişik fikirler vardı, okumayan arkadaşlar bir göz atabilir
    kaza anında ( özellikle erkek sürücüler)
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  5. #16365
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu "depo" konusu aslında ciddi bir mevzuymuş arkadaşlar
    Konu ile alakalı bir başlık vardı, değişik fikirler vardı, okumayan arkadaşlar bir göz atabilir
    kaza anında ( özellikle erkek sürücüler)
    bizim konuyu zamanında sayfalarca konuşmuşlar meğer
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #16366
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Vites müşürünü nasıl iptal edebilirim? Hani şu boş vites haricinde marş basmıyo ya onu, bu ara sapıttı boş viteste de bazen basmıyo vitesi az bi oynatıyorum basıyo. Yalnız N ışığını yok etmek değil amacım gerektiğinde debriyaja basıyım 1. viteste de çalışsın motor. Basit bişeyse kendim yapiyim bilen birisi tarif ederse çok makbule geçer

  7. #16367
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biz bu egzozlarla uzun yola çıksak batarız yav ben bi tane orjinal yolluk egzoz almayı düşünüyorum uzun yolda hem ses rahatsız edici.
    Arada 1 litre kadar fark olsada, sesi çok olsa da motoruma rölantideki sesiyle 4 silindir havası vermeye devam edecem Lys naptın la bu arada hic sormadık? ben geometri battı hedefler düstü

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaz geldi heryer cıvıl cıvıl,depo bile delinebilir
    öyle valla

  8. #16368
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites müşürünü nasıl iptal edebilirim? Hani şu boş vites haricinde marş basmıyo ya onu, bu ara sapıttı boş viteste de bazen basmıyo vitesi az bi oynatıyorum basıyo. Yalnız N ışığını yok etmek değil amacım gerektiğinde debriyaja basıyım 1. viteste de çalışsın motor. Basit bişeyse kendim yapiyim bilen birisi tarif ederse çok makbule geçer
    Debriyaja basınca çalışmıyomu? benimki viteste çalışıyor.ama vitesteyken çalıştırdığımda çok hafif bi itekleme oluyor.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #16369
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites müşürünü nasıl iptal edebilirim? Hani şu boş vites haricinde marş basmıyo ya onu, bu ara sapıttı boş viteste de bazen basmıyo vitesi az bi oynatıyorum basıyo. Yalnız N ışığını yok etmek değil amacım gerektiğinde debriyaja basıyım 1. viteste de çalışsın motor. Basit bişeyse kendim yapiyim bilen birisi tarif ederse çok makbule geçer
    Senin vites müşürüyle değil, ayaklık ya da debriyaj müşürüyle alakalı sorunun var. Motor vitesteyken ayaklığın kapalı olması ve debriyajın sıkılı olması gerekir. Bu sensörlerden birisi tam olarak çalışmıyorsa motor da çalışmaz.

  10. #16370
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı MF-Hyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arada 1 litre kadar fark olsada, sesi çok olsa da motoruma rölantideki sesiyle 4 silindir havası vermeye devam edecem Lys naptın la bu arada hic sormadık? ben geometri battı hedefler düstü [COLOR="Silver"]
    Ben aldım senin haberleri beytodan gecmiş olsun ama senin fen iyi zaten kurtarırsın. Fena değil benim yetişti hatta hep geometride zorlanırım derken 10 dk erken bitti geometri nasıl oldu anlamadım İnşallah 70 üstünde bekliyorum bakalım.



    Slayerr, olabilir 10bin devir civarı elektrik kesme olayı da var sınavlardan dolayı uzun zamandır bakamıyorum motora öylece yatıyor ancak haftaya servise götürebilirim.

    Felon, eskiden viteste debriyaja basınca marş basıyodu ama elektrik almıyodu bujiler yine çalışmıyodu şimdi sadece boşta marş basıyo, uzun süre çalıştırmadım nemli ortamda kaldı 1 hafta (çöl gibi yer dedğimiz konya'da yağışsız 1 gün geçirmeyince böyle oldu kamelya içinde tutuyorum motoru çok nemli bi ortam oluyo yağmur yağınca) acaba müşürlerin orda bi oksitlenme mi oldu diye düşünüyorum.

  11. #16371
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben aldım senin haberleri beytodan gecmiş olsun ama senin fen iyi zaten kurtarırsın. Fena değil benim yetişti hatta hep geometride zorlanırım derken 10 dk erken bitti geometri nasıl oldu anlamadım İnşallah 70 üstünde bekliyorum bakalım.



    Slayerr, olabilir 10bin devir civarı elektrik kesme olayı da var sınavlardan dolayı uzun zamandır bakamıyorum motora öylece yatıyor ancak haftaya servise götürebilirim.

    Felon, eskiden viteste debriyaja basınca marş basıyodu ama elektrik almıyodu bujiler yine çalışmıyodu şimdi sadece boşta marş basıyo, uzun süre çalıştırmadım nemli ortamda kaldı 1 hafta (çöl gibi yer dedğimiz konya'da yağışsız 1 gün geçirmeyince böyle oldu kamelya içinde tutuyorum motoru çok nemli bi ortam oluyo yağmur yağınca) acaba müşürlerin orda bi oksitlenme mi oldu diye düşünüyorum.
    o zaman herşeyin ilacı ve yüce kurtarıcısı WD40 işini görür
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  12. #16372
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Denemek lazım sağol

  13. #16373

    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    hyosung gt250 r
    arkadaslarr hepınıze merhaba bugun tıger kuyryk altı egzoz aldım ve hyosunga kuyruk altı egzozu cok arastrdım bgun kafam attı gıttım altım ılk olarak kuyrugu bıraz kaldrıp komple yenı ara boruyla egzozu kuyrugun altına alıcam sızlere sorum ISI YALITIMI İCİN HANGI MALZEME DAHA DAYANIKLI OLUR.....

  14. #16374
    Madv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    GT250R
    Buda benim kızım.Daha yurt dışından sipariş ettiğim stickerlar gelmedi. Boyutları büyük olan bir grenaj yapıştırması sipariş ettim.Gelecek inşallah










    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın.
    http://facebook.com/batuhanuludag

  15. #16375
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Ezik depo olayı bendede var Artık yolculuklar çok rahat

    Bugün bir yakıt testi yaptım. Lüleburgaz - Edirne arası otoyoldan toplamda 200 km yol yaptım. 40 lira yakıt harcadım. Buda 100 km'de 5 litreye tekabul ediyor. Kullanışım performanslıydı. 140-160 km arası seyahat ettim. Otoyol olduğu için hiç durmadım. belki 15 km'si şehir içinde yapmışımdır. Devir aralığım 8 bin ile 10,500 arasındaydı. Asla tapa gaz yapmadım. Gaz kolum Yüzde 70 ile yüzde 90 açık konumdaydı. Hava hafif karşı yönden rüzgarlıydı dönüşte.

    Egzozum Smokehead. Bujiler ve hava filtresi yeni. Yeni senkron ayarı yapıldı. 5 litre bu kullanımıma göre çok iyi bence. Çünkü daha performanslı ancak tapa gaz yada 4 vites redline gitmekle mümkün olurdu.

    Motoum 22bin km'de. 2005 model karbüratörlü. Arka tekerlek 150'lik. Ön 120'lik.

    Tahmin ediyorum uzun yolda 120 ile sabit gidip 3,5 -4 litre arası yakmak mümkün.

    15-50 yağ kullanıyorum. Gerçekten memnunum. Motorumun eski 10-40 yağıyla yaşadığı fazla ısınma sorunu kalmadı.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  16. #16376
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Madv,

    motosikletin süper olmuş ama şahsi fikrim sarı cam yerine siyah filmli cam kullanman yönündedir. Stcikerler gelince yeni foto isteriz

  17. #16377
    Phantom264 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul\Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBR250R TriColor Cibcib*
    stickerları bende merak ettim doğrusu

    Bu motoru sahibindende görmüştüm

    Sarı cam yerine orjinal daha güzel olurdu bence karar sizin tabi
    Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor

  18. #16378
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ezik depo olayı bendede var Artık yolculuklar çok rahat

    Bugün bir yakıt testi yaptım. Lüleburgaz - Edirne arası otoyoldan toplamda 200 km yol yaptım. 40 lira yakıt harcadım. Buda 100 km'de 5 litreye tekabul ediyor. Kullanışım performanslıydı. 140-160 km arası seyahat ettim. Otoyol olduğu için hiç durmadım. belki 15 km'si şehir içinde yapmışımdır. Devir aralığım 8 bin ile 10,500 arasındaydı. Asla tapa gaz yapmadım. Gaz kolum Yüzde 70 ile yüzde 90 açık konumdaydı. Hava hafif karşı yönden rüzgarlıydı dönüşte.

    Egzozum Smokehead. Bujiler ve hava filtresi yeni. Yeni senkron ayarı yapıldı. 5 litre bu kullanımıma göre çok iyi bence. Çünkü daha performanslı ancak tapa gaz yada 4 vites redline gitmekle mümkün olurdu.

    Motoum 22bin km'de. 2005 model karbüratörlü. Arka tekerlek 150'lik. Ön 120'lik.

    Tahmin ediyorum uzun yolda 120 ile sabit gidip 3,5 -4 litre arası yakmak mümkün.

    15-50 yağ kullanıyorum. Gerçekten memnunum. Motorumun eski 10-40 yağıyla yaşadığı fazla ısınma sorunu kalmadı.
    140km hızlarda normal yakmış dediğin gibi benim tüketimimi geçebilcek olan varmı
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  19. #16379

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway sl150 , hyosung gt250r
    Alıntı keramcetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslarr hepınıze merhaba bugun tıger kuyryk altı egzoz aldım ve hyosunga kuyruk altı egzozu cok arastrdım bgun kafam attı gıttım altım ılk olarak kuyrugu bıraz kaldrıp komple yenı ara boruyla egzozu kuyrugun altına alıcam sızlere sorum ISI YALITIMI İCİN HANGI MALZEME DAHA DAYANIKLI OLUR.....
    hayırlı olsun.. sorması ayıp kaca aldın? sende benim gibi ikinci el arıyordun, sıfırmı aldın yoksa ikinci elmi?

  20. #16380
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Madv
    hocam o cıbırın jant şeridini ya tam sök yada tamamla ya
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler