Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9081
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı velaciraptor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    memnun musunuz tiger dan peki?
    ben tiger kullanıcısı değilim ama yakın bir arkadasım kullanıyor gayet memnun en tok sesi tigerdan duydum ben bugüne kadar ;) performans olarak pek etkisi yok ama bastan söyliyim
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9082

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Ben elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım. Ben kuzenimle beraber bu motora karar verdim oda bende çok araştırdık sonunda bunda karar kıldık. Kötü yorumlar kötü tecrübeler elbette herşeyde olduğu gibi bu motor ve markada da var. Başlanğıç motoru olarak ideal diyebilirim. Lastik konusunda bende çokşey okudum lakin bu konu derya deniz bir konu hiçkimsenin bir markadan memnun olduğunu söylemek zor. Örneğin ben kendi arabamda michelin kullandım sonra dunlop kullandım ve 4 ay gibi büyük ve uzun bir araştırma döneminden snra NOKİAN diye bir lastik buldum michelinden daha pahalı diyebilirim ve oldukça güzel bir lastik bunda karar kıldım çokda memnunum ama araba lastikleri konusunda sorsan insanlara kimi toyo der kimi lassa der kimi michelin der kimisi brigstone der... kısacası memnuniyet önemli demeye çalışıyorum. Benim motordan beklentim beni göklere uçurması yada 1 saatlik yere 20 dk gitmek değil keyif almak o yüzden lastikleri çok zorlamıyorum mümkünse yagmurlu havada da çıkmamaya çalışıyorum kısacası tatlı su motorcusuyum ) ama yagmur ilk başladığında kaymaz denilen bir lastik ne duydum ne gördüm... Ben motorun ne eksozunu (eğzos mu eksoz mu nasıl yazılıyor bilemedim) ne lastiğini hatta hiçbir yerini değiştirmeyi düşünmüyorum orjinallikten yanayım...

    Bir konuda uyarmak istiyorum alırken bukadar olacağını hiç düşünmüyordum ama yedek parçası ciddi şekilde pahalı bir marka gerçi diğer markaların gfiyatlarını bilmeden bu yorumu yapıyorum ama bu konuda uyarmak istedim. Mesela ben fren maneti için 100 TL fiyat verildiğinde şok olmuştum. Halende değiştirmedim ama yakında değiştireceğim. Servis kalitesi konusunda da asla araba servisleri ile kıyaslama çünkü motorculuk sektörü henüz ülkemizde araba kadar ilerlemedi ve araba servislerinden aldığın müşteri ilgisinin %10'unu bulursan dua et (Bahsettiğim konu hondanın peugeotun toyotanın renaultun ana bayii servisleridir)

    Alıntı velaciraptor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2-3ay içinde almayı düşünyorum şuanda kafamda başka motor yok zaten sizinki gibi yorumlar gördükçe dahada bi rahatlıyorum ama genede insan kötü yorumları düşünmedende edemiyo.benimde başlangıc motorum olcak genelde lastik konusunda çok duruluyor,çok kaydıgı söleniyor acaba siz bi değişiklige gittinizmi yoksa mevcut lastigi mi kullandınız?kullandıysanız herhangi bi sorun oldumu?
    Sex Speed Money...

  3. #9083
    desert3737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı GOKHAN42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum rolantide çalışırken daha güzel tok geliyo ses ama gaz verince bence dışardan görenler böyle bir motordan böyle bi ses çıkmasını yadırgayabilir,yineliyim şahsi görüşüm bu benim. sende hangi egsoz var

    benim egsoz el yapımı kardeşim... ama anlamadım şimdi, benim motorun gaz verince çıkan sesinden mi bahsettin? yoksa herhangi bir değişik egsoz takılı olan m???
    "cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...

  4. #9084
    saffet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2007
    Şehir
    Mezitli / MERSİN
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saffet abı calısıyorum valla sana o zamanda demiştim o kask kardeşime ait o da askerde.. gelecek osmanıyemi ben oralı sayılırım amcamlar halmalar hep orda sen telı ver ben osmaniyeden aldırrım sen kaskın sahibi sendne osmaniyede alacak de talını ver ben aldırrım abi
    Ahmet sana arkadaşın gsm.veriyorum.ben zaten ulaşamıyorum kendisine gsm:05314311533.ismi aykut.benim selamımı söyle gerekirse beni arasın..

  5. #9085

    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    S&T GT 250 R,2009
    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım. Ben kuzenimle beraber bu motora karar verdim oda bende çok araştırdık sonunda bunda karar kıldık. Kötü yorumlar kötü tecrübeler elbette herşeyde olduğu gibi bu motor ve markada da var. Başlanğıç motoru olarak ideal diyebilirim. Lastik konusunda bende çokşey okudum lakin bu konu derya deniz bir konu hiçkimsenin bir markadan memnun olduğunu söylemek zor. Örneğin ben kendi arabamda michelin kullandım sonra dunlop kullandım ve 4 ay gibi büyük ve uzun bir araştırma döneminden snra NOKİAN diye bir lastik buldum michelinden daha pahalı diyebilirim ve oldukça güzel bir lastik bunda karar kıldım çokda memnunum ama araba lastikleri konusunda sorsan insanlara kimi toyo der kimi lassa der kimi michelin der kimisi brigstone der... kısacası memnuniyet önemli demeye çalışıyorum. Benim motordan beklentim beni göklere uçurması yada 1 saatlik yere 20 dk gitmek değil keyif almak o yüzden lastikleri çok zorlamıyorum mümkünse yagmurlu havada da çıkmamaya çalışıyorum kısacası tatlı su motorcusuyum ) ama yagmur ilk başladığında kaymaz denilen bir lastik ne duydum ne gördüm... Ben motorun ne eksozunu (eğzos mu eksoz mu nasıl yazılıyor bilemedim) ne lastiğini hatta hiçbir yerini değiştirmeyi düşünmüyorum orjinallikten yanayım...

    Bir konuda uyarmak istiyorum alırken bukadar olacağını hiç düşünmüyordum ama yedek parçası ciddi şekilde pahalı bir marka gerçi diğer markaların gfiyatlarını bilmeden bu yorumu yapıyorum ama bu konuda uyarmak istedim. Mesela ben fren maneti için 100 TL fiyat verildiğinde şok olmuştum. Halende değiştirmedim ama yakında değiştireceğim. Servis kalitesi konusunda da asla araba servisleri ile kıyaslama çünkü motorculuk sektörü henüz ülkemizde araba kadar ilerlemedi ve araba servislerinden aldığın müşteri ilgisinin %10'unu bulursan dua et (Bahsettiğim konu hondanın peugeotun toyotanın renaultun ana bayii servisleridir)
    haklısın sonucta tercih meselesi tabi kimi kendi zevkine göre değişiklik yapmak ister,kimi hiç orjinali bozmak istemez ama ben motorda ses olayını gerçekten seviyorum tabiki 250 lik bi motordan 600lük sesi beklemek de yanlış.biraz araştırdım daha çok tiger kullanlyo galiba ekonomik olması 1. neden 250lik motorda çok bariz bi fark olmıcaksa yoshi almak biraz mantıksız tabi.yedek parça konusuna gelince bence bu işe girmek isteyen bi insan bazı şeyleri göze almak zorunda sonuçta bu pahalı bi hobi o yüzden az çok tahmin ediyorum anlatmak istedigini artık gülü seven dikenine de razı olmak zorunda malesef
    ayrıca bilgiler için çok teşekkür ederim.

    Ögrenmek istedigim bi konu da hangi bankaların kredileri daha uygun? motorsiklet kredisi falan duyuyorum ama alanlar acaba ne şekilde aldı ve peşin alırken bu motorun tam fiyatı nedir?

  6. #9086

    Üyelik
    11 Şubat 2010
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HYO GT250R SATILDI---UFALTACAZ GİBİ GÖRÜNÜYOR..
    Alıntı desert3737 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim egsoz el yapımı kardeşim... ama anlamadım şimdi, benim motorun gaz verince çıkan sesinden mi bahsettin? yoksa herhangi bir değişik egsoz takılı olan m???
    ben genel olarak yazdım sadece senin motoruna has değil zaten senin motorun sesini çok az duydum uzaktaydım gördüğümde. bu tigar yoshi falan takıldıktn sonraki sesleri kasteddim ben. aman ya neyse

  7. #9087
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Egzozlar yakısmıyor arkadaşlar; ciddi anlamda cevreden görenler bu mu bunun sesi diyor !
    En güzeli OrJ
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  8. #9088

    Üyelik
    25 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    St Kanuni GT250R Satıldı Honda Cıvıc
    Arkadaslar öncelikle meraba ben St kanuni GT250R aldım yeni oldu 1 ay felan ben motoruma xenon taktırmak istiyorum ama ne takılır ne yapılır bi bilgim yok tabiki takan arkadaslar yada bi bilgisi olan birisi varmı varsa acıklarsa süper olur birde xenon takınca garanti bozuluyomu?

  9. #9089

    Üyelik
    23 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung 250 R
    Bir şey sormak istiyorum.Dün kısa süreli yağmura yakalandım ama bu süre zarfında motor 2 kere stop etti.Daha önce hiç olmamıştı ve yağmurdada sürmemiştim.Bunun yağmur ile ilgisi olabilir mi? Birde motorda vites küçülttüğümde 4000 ile 7000 devir arası egzos da patlamalar oluyor.bu konuda yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.Ayrıca anadolu yakasında İstanbul motor harici motoru gösterebileceğim bir yer varmı? Geçen gün arka balatayı değiştirdim orda;Adamların ilgisizliği gayet sinir bozucu...Bu yüzden başka bir yer ile bundan sonra devam etmek isterim...


    Bunu daha öncede sormuştum ama 1 arkadaş sağolsun yardımcı olmaya çalıştı.Başka bilgisi olan yokmu arkadaşlar?

  10. #9090

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı cinfeez adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bunu daha öncede sormuştum ama 1 arkadaş sağolsun yardımcı olmaya çalıştı.Başka bilgisi olan yokmu arkadaşlar?
    valla ben sürekli yağmurda selde kullanıyorum böyle birşey başıma gelmedi, karbüratöre su kaçmış olmasın? yinede konu hakkında bilgim maalesef yok
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  11. #9091
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı cinfeez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir şey sormak istiyorum.Dün kısa süreli yağmura yakalandım ama bu süre zarfında motor 2 kere stop etti.Daha önce hiç olmamıştı ve yağmurdada sürmemiştim.Bunun yağmur ile ilgisi olabilir mi? Birde motorda vites küçülttüğümde 4000 ile 7000 devir arası egzos da patlamalar oluyor.bu konuda yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.Ayrıca anadolu yakasında İstanbul motor harici motoru gösterebileceğim bir yer varmı? Geçen gün arka balatayı değiştirdim orda;Adamların ilgisizliği gayet sinir bozucu...Bu yüzden başka bir yer ile bundan sonra devam etmek isterim...


    Bunu daha öncede sormuştum ama 1 arkadaş sağolsun yardımcı olmaya çalıştı.Başka bilgisi olan yokmu arkadaşlar?
    aynısı benim başımada geldi kardeş hemde yağmursuz havada,yolda giderken 60 la falan tabiki kontak açıktı ama göstergelerin ışığı falanda söndü stop etti,kontak anahtarı tam geçirmemezlikmi yapıyo napıyo anlamamıştım ama kontak anahtarını biraz sert açıp kapayınca problem olmuyodu ama biraz yumuşak yapınca o senin dediğin stop etme oluyodu aynen bendede,ayrıca egsozda patlamaların olmasının normal olduğunu düşünüyorum çünkü bendede oluyodu ve kullanan diğer hyo cu arkadaşlardada oluyodu...
    Her asker yeşil bereli olamaz

  12. #9092

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı cinfeez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir şey sormak istiyorum.Dün kısa süreli yağmura yakalandım ama bu süre zarfında motor 2 kere stop etti.Daha önce hiç olmamıştı ve yağmurdada sürmemiştim.Bunun yağmur ile ilgisi olabilir mi? Birde motorda vites küçülttüğümde 4000 ile 7000 devir arası egzos da patlamalar oluyor.bu konuda yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.Ayrıca anadolu yakasında İstanbul motor harici motoru gösterebileceğim bir yer varmı? Geçen gün arka balatayı değiştirdim orda;Adamların ilgisizliği gayet sinir bozucu...Bu yüzden başka bir yer ile bundan sonra devam etmek isterim...


    Bunu daha öncede sormuştum ama 1 arkadaş sağolsun yardımcı olmaya çalıştı.Başka bilgisi olan yokmu arkadaşlar?
    Tamamen ayaklık müşüründen git iptal ettir geçmesse gel yüzüme tükür...
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  13. #9093
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen ayaklık müşüründen git iptal ettir geçmesse gel yüzüme tükür...
    aynı sorun piaggio x8 li bi tanıdıgmda vardı ayaklıktan kaynaklanan sorundu
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  14. #9094

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Cinfeez hocam bende ayaklık müşüründen olduğunu düşünüyorum. Bu arada Patlamalar olması ilginç. Aslında patlama olması özellikle arabalarda bir tesrlik olduğunun da bir işaretidir. Motorlarda da hemen hemen aynı mantıktan hareket edecek olursak patlama olması bence normal birşey değil... Benzin aldığın yeri değiştirmeni tavsiye edebilirim eğer halen devam ediyorsa bir servise göster...

    Bu arada motor kredisi ile ilgilide inanın hiçbir bilgim yok. Ben motoru mustafa hocamdan, Teox hocamla beraber aynı zamanda aldım. Fiyat olarak size oldukça yardımcı olacaktır.

    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen ayaklık müşüründen git iptal ettir geçmesse gel yüzüme tükür...


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 ----------

    Arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Motoru çalıştırıp 1-2 dakika olduğu yerde ısıttıktan sonra yola çıktınız ve yarım saat 1 saat gezdiniz yada 2-3 saat neyse sonra durduğunuzda motoru stop etmeden (durdurmadan) nekadar süre bulunduğunuz yerde motoru çalıştırıyorsunuz? Motoru minimum 2-3 dakika çalıştırmak gerekiyormuş ben aracımda yani arabamda dizel olduğu için bunu 1-2 dakika uyguluyorum mesela ankara eskişehir arasında durmadan gittiğimde yada yarım saatlik yol gittiğimde mutlaka bir süre aracı stop etmeden çalıştırıyorum turbonun zarar görmemesi vs için ama motorlarda da bu uygulama gerekli mi?
    Sex Speed Money...

  15. #9095
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Motoru çalıştırıp 1-2 dakika olduğu yerde ısıttıktan sonra yola çıktınız ve yarım saat 1 saat gezdiniz yada 2-3 saat neyse sonra durduğunuzda motoru stop etmeden (durdurmadan) nekadar süre bulunduğunuz yerde motoru çalıştırıyorsunuz? Motoru minimum 2-3 dakika çalıştırmak gerekiyormuş ben aracımda yani arabamda dizel olduğu için bunu 1-2 dakika uyguluyorum mesela ankara eskişehir arasında durmadan gittiğimde yada yarım saatlik yol gittiğimde mutlaka bir süre aracı stop etmeden çalıştırıyorum turbonun zarar görmemesi vs için ama motorlarda da bu uygulama gerekli mi?
    Dört teker yada iki teker olsun benzinle çalışan araçlarda böyle bir uygulamaya gerek yoktur.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  16. #9096

    Üyelik
    15 Ekim 2007
    Şehir
    Silivri
    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]Arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Motoru çalıştırıp 1-2 dakika olduğu yerde ısıttıktan sonra yola çıktınız ve yarım saat 1 saat gezdiniz yada 2-3 saat neyse sonra durduğunuzda motoru stop etmeden (durdurmadan) nekadar süre bulunduğunuz yerde motoru çalıştırıyorsunuz? Motoru minimum 2-3 dakika çalıştırmak gerekiyormuş ben aracımda yani arabamda dizel olduğu için bunu 1-2 dakika uyguluyorum mesela ankara eskişehir arasında durmadan gittiğimde yada yarım saatlik yol gittiğimde mutlaka bir süre aracı stop etmeden çalıştırıyorum turbonun zarar görmemesi vs için ama motorlarda da bu uygulama gerekli mi?
    Bu olay ın benzinli-mazotlu-tüplü araçlarla bir ilgisi yok. Olay tamamen TURBO salyangozu ile alakalı. Nedeni türboların çalışma prensibi gereği gaz odasından çıkan yanmış gazı tahliyesinde salyangoz içindeki bir pervaneyi çevirerek mtora daha fazla oksijen girmesi prensibiyle çalışır. Bu durumda araç 1-2 dk daha çalışması ise rolantede bekleyen araçtaki yamış gaz tahliye edilsin ve turbo sisteminde aşınma olmasını engellemektir. Özellikle HKS gibi kaliteli markalar subaru gibi turbo ve yüksek güçteki araçlara ürettiği ekipmanlar mevcut. sen aracınla geziyorsun. eve geliyorsun kontağı kapatıp gidiyorsun. araçtan eve gidiyorsun aracın hala çalışıyor 1-2 dk sonra araç kendiliğinden istop ediyor.

    Kesinlikle Turbo ile alakalı

  17. #9097

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Hocam nedenini de yazarsan sevinirim...

    Cihan hocam yazmış... teşekkürler hocam...

    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dört teker yada iki teker olsun benzinle çalışan araçlarda böyle bir uygulamaya gerek yoktur.
    Sex Speed Money...

  18. #9098
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Xenon takmak isteyen arkadaşa;
    Garantiyi bozup bozmadığını aldığın firma ile konuşman gerekiyor.
    Ben geçtiğimiz cumartesi günü hem kısa hem uzun farımı xenon ile değiştirdim. Basit bir iş ancak grenajları ve farları sökmek oldukça zaman kaybettiriyor benim yaklaşık 4 saatimi aldı.

  19. #9099

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cinfeez hocam bende ayaklık müşüründen olduğunu düşünüyorum. Bu arada Patlamalar olması ilginç. Aslında patlama olması özellikle arabalarda bir tesrlik olduğunun da bir işaretidir. Motorlarda da hemen hemen aynı mantıktan hareket edecek olursak patlama olması bence normal birşey değil... Benzin aldığın yeri değiştirmeni tavsiye edebilirim eğer halen devam ediyorsa bir servise göster...

    Bu arada motor kredisi ile ilgilide inanın hiçbir bilgim yok. Ben motoru mustafa hocamdan, Teox hocamla beraber aynı zamanda aldım. Fiyat olarak size oldukça yardımcı olacaktır.



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 ----------

    Arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Motoru çalıştırıp 1-2 dakika olduğu yerde ısıttıktan sonra yola çıktınız ve yarım saat 1 saat gezdiniz yada 2-3 saat neyse sonra durduğunuzda motoru stop etmeden (durdurmadan) nekadar süre bulunduğunuz yerde motoru çalıştırıyorsunuz? Motoru minimum 2-3 dakika çalıştırmak gerekiyormuş ben aracımda yani arabamda dizel olduğu için bunu 1-2 dakika uyguluyorum mesela ankara eskişehir arasında durmadan gittiğimde yada yarım saatlik yol gittiğimde mutlaka bir süre aracı stop etmeden çalıştırıyorum turbonun zarar görmemesi vs için ama motorlarda da bu uygulama gerekli mi?
    bak bu konuyu bilmen çok güzel bişey onu uzun yola gittikten sonra bende yapatımm genleşmiş motorun ısısını normal rolanti ısısına çekip ondan sonra motoru kapatırım... bu yaptığın gerçekten faydalıı çok ısınmış motorun bir anda kapatılması gerçekten zararlı diyebiliyorumm.. mümkün olduğunca yap.. bunu bir zararı olmaz aksine faydasını görebilirsin.. iyi ve dikkatli motoruna özen bir kullanıcısın bu konuda tuttum senii..

    eğer motosikletindeki patlamalarıda kafana takıyorsan sana şöyle bir sorum olucakk

    gazı bıraktığında ufak patırtılar halindemi geliyor yoksa

    ateşlemeyi kesip pistona yakıt ı basıp sonrada kontağı açtığında sıkışan benzinin alev halinde patlaması şeklindemi oluyor ?

    eğer gazı bıraktığında ufak ve ara ara pat pot pat pat yapıyorsa bir problem yok.... o olay bütün hyolarda var.. performance yada ses egzozu olanalrda daha çok duyabilirsin bu sesleri.. fakat

    egzozdann mavi alev yada kırmızı alev şeklinde şiddetli patlamalar yapıyorsa bir yerden elektriği kesiyor olabilir..(ayak müşürü gibi) ama çok küçük ihtimaller olarakta ateşlemede düzensizlik yada yakıtın düzensiz yakılmasından olan büyük anormal patlamalar olabilir... ama senin kastettiğin patlamalar hyoların yada ST lerin klasik egzoz patırdamasıdır diye tahmin ediyorumm...bu patırdamalarda genelde motor kompresöre bindiğinde olur..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorun piaggio x8 li bi tanıdıgmda vardı ayaklıktan kaynaklanan sorundu
    ilhan bu olaya hazırlıklı ol bütün HYO ve ST lerde belli bir zaman sonrasında meydana geliyor.... Yanii bu problem bir gün sendede olucakkk Felaket tellalı gibi oldum fakat acı ama gerçekk :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:49 ----------

    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dört teker yada iki teker olsun benzinle çalışan araçlarda böyle bir uygulamaya gerek yoktur.
    korkut abim çok uzun yol yağptığında yapılması gereken bir uygulamadır...nasılki ufak cc motorlar uzun yolda şişme yapabiliyorsa.. büyük motorlarda dahil uzun yolda mola verildiğinde yada durmadan gittiğiniz bir yerde en az 1 dk çalıştırılıp anormal ısıdan kendi normal genleşme ısısına gelene kadar bir müddet rolantide çalıştırılarak dinlendirilmelidir....

    Eğer yapılmaz ise;

    Genleşen piston ve gömleklerde ani durmadan dolayı iz yapabilir..ve bir zaman sonrasında ise motorun yağ yakmasınada sebep olabilirsiniz diye düşünüyorumm...
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  20. #9100
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    görkem bey benim RR'da 11bin devirden sonra egsozdan ateş çıkıyo napabilirim :D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (1 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler