Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #18101

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Ali kardeşim haklı görüş açısı çok kötü kafamı çevirmem gerekiyor çoğu zaman


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18102
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    bide bişey daha ekleyeyim rr ile f aynası arasında görüş açısı farkı var F aynaları sapları biraz daha kısa olduğundan tam açtığınızda motorun enini genişletmiyo ve görüş açısı daha iyi.RR aynasında aynı görüş açısını alabilmek için aynayı çok daha fazla açıp iyice alta indirmek gerekiyoki buda motorun enini büyütüyo ve o aynalar tipsiz gözüküyor.Ama rr aynasınında en güzel yanı katladığınızda hoş durması.F aynası aldım diye onu övüyorum sanılmasın zaten tanıyanlar öyle birşey yapmayacağımı bilir ikisinide yanyana 2tane gt250r da deneyip karar verdim bizim motorda ayna değişcekse F aynası alınması lazım ama şekil istiyosanuz RR aynasıda katlıyken hoş duruyor.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #18103
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Bence ustan iyi kaynak yapamıyor ben de yaptırdım eskisi ile aynı sağlamlıkta oldu.
    Orjinal aynalarda ben çok sıkıntı yaşamadım veya öyle zannediyorum. Arabalardaki görüş açısı ile aynı şekilde bazen kafayı az bişe yana çevirip bakmak gerekiyor ki bu her zaman lazım.
    Bir gün buluşursak bakarım senin görüş açın nasıl diye

  4. #18104
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende tam senin aynalar gelsinde senin orjinalleri bana ver kullanmıcaksan dicektim sonradan aklıma geldi sorunlu olduğu, sende yazmışsın zaten.
    Şimdi parcacılar senin önünü kesmicek ama bizim ağzımızı sulandırdın biz beceremediğimiz noktada başını ağrıtıp soru yağmuruna tutarız valla hic acımadan.
    Benim motoru kuzen düşürdüğünde gaz kolu borusu kırılmıştı döküm kaynağı yaptırmıştık, motorun görüntüsü bozuyo icime sinmiyo, burda kuralkanda 160 tl zeytinburnu karizma motorda 140 tl (ikinci el cıkma parca olması lazım ama..)
    ebaydada hep 80 dolar 100 dolar arasına bulmuştum, şimdi bunu buldum
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/08-Un...item1e672231ba

    yarın akşam babamla işlemlere başlıcam kart falan icin :D takıldığım yerde sendeyim inş takılmam ama.. bi kere yaptımmı zaten gerisi gelcek zaten alıncak bi sürü şey var..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------



    Havalar ufaktan başladı zaten bozmaya... son bi buluşma iyi olur, ama motoru kaldırmak icinde erken diyilmi ya onümüzdeki 2-3 hafta haricindede ilerleyen bahar aylarındada güzel güneşli günler olur.
    kardeş senin sadece borumu kırıldı yoksa amortısor baglatı yerı olan yuvarlak kısmmı boru kırıldı ise sorun değil benimkide kırılmıtı orjınalden daha iyisini yaptılar tornada daha kalıtelı malzemeden baktığında orjınali hangisi yapılan hangisi ayırt edemezsin bence sadece boruysa kırılan parcayı cıkar işinin ehli tornacıya git ebaydan daha uyguna yaparlar

  5. #18105
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş senin sadece borumu kırıldı yoksa amortısor baglatı yerı olan yuvarlak kısmmı boru kırıldı ise sorun değil benimkide kırılmıtı orjınalden daha iyisini yaptılar tornada daha kalıtelı malzemeden baktığında orjınali hangisi yapılan hangisi ayırt edemezsin bence sadece boruysa kırılan parcayı cıkar işinin ehli tornacıya git ebaydan daha uyguna yaparlar
    Ben de çelikten yaptırdım boruyu hakikaten orjinalden ayıramaz kimse

  6. #18106
    Typerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar günaydın Groupon'ya da gördüm sabah 69 TL ye 2 saat sürüş eğitimi veriyorlarmış yamaha YBR 125 2011 model motorlarla : http://www.sehirfirsati.com/deals/is..._0_0_269&a=671

    Aradım bilgi aldım sadece hafta içleri için geçerliymiş

    sabah 10:00 & 12:00 arası veya 13:00 & 15:00 arası veya 16:00 & 18:00 arası eğitim veriliyormuş ayrıca bütün ekipmanları ücretsiz temin ediyorlarmış eğitim sırasında.
    Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "

  7. #18107
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Typerkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar günaydın Groupon'ya da gördüm sabah 69 TL ye 2 saat sürüş eğitimi veriyorlarmış yamaha YBR 125 2011 model motorlarla : http://www.sehirfirsati.com/deals/is..._0_0_269&a=671

    Aradım bilgi aldım sadece hafta içleri için geçerliymiş

    sabah 10:00 & 12:00 arası veya 13:00 & 15:00 arası veya 16:00 & 18:00 arası eğitim veriliyormuş ayrıca bütün ekipmanları ücretsiz temin ediyorlarmış eğitim sırasında.
    Normalde fiyatı 200 TL olan bir eğitimmiş. Bence değil normal fiyatı indirimli fiyatıyla bile gereksiz bir şey. Bence 2 saatte hiç motosiklet sürmemiş birisine motosiklet üzerinde durmayı öğretebilirsiniz, başka bir işe yaramaz. Daha önce motosiklet kullanmış biri için de çok yararlı bir eğitim verebileceklerini pek sanmıyorum. Honda'nın 2 günlük eğitiminin 320 TL olduğunu düşünürsek Honda bu işi bedavaya yapıyor.
    Eleştirim yanlış anlaşılmasın, eğitim veren kurumu ya da hocalarını bilmiyorum. Onlar bir şey öğretemez manasında değil, süre kısıtlı olduğu için bir işe yaramaz. Sonuçta matrix'de değiliz, bir yüklemeyle yetenek gelsin.

  8. #18108
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence ustan iyi kaynak yapamıyor ben de yaptırdım eskisi ile aynı sağlamlıkta oldu.
    Orjinal aynalarda ben çok sıkıntı yaşamadım veya öyle zannediyorum. Arabalardaki görüş açısı ile aynı şekilde bazen kafayı az bişe yana çevirip bakmak gerekiyor ki bu her zaman lazım.
    Bir gün buluşursak bakarım senin görüş açın nasıl diye
    orjinal aynanın sağ ve sol alt köşesi olmadığından görüş açısını kısıyo biraz.f ve rr aynaları altı kesik değilde yuvarlak olduğundan daha geniş görüş açısı oluşturuyor
    zaten hiçbir motorun aynasının alt köşeleri kesik değil arabalardada öyle.
    kaynak konusunu bilmiyorum temiz iş yapıyo kaynağı belli olmuyo ama pek sağlam olmuyor
    Yeniliğe açık bir görüş açısına sahipim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #18109
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Beyler bi sorunum var,bi el atında çözelim.



    Şimdi normal giderken gazı azıcık açıyım diyorum sanki gazı sert açmışım gibi hopluyo motor.aynı şekilde gazı hafifden kısmak istediğimdede yığılıyor.
    Özellikle 1.vitesde gazı bıraktığımda normalde olması gerektiğinden daha hızlı yavaşlıyo stop etcek duruma geliyo
    Gaz telimin 2 telin birleştiği kutusunda kırık vardı ondandır dedim gaz telini değiştirdim komple ondanda değil.
    bir başka birşeyde hava filtresi geldi aklıma hava filtresini değişmiştim ondan sonramı böyle oldu hatırlamıyorum bu sorun uzun zamandır var ama dediğim gibi gaz telinden olduğunu sandığım için hava filtresinden kaynaklanıyor olabilceği aklıma gelmemişti.
    Şimdi bazıları diyolarki hava filtresini delmek lazımmış motordaki o boğulma gibi şey ondan olabilirmiş.
    ama bana hava filtresinden gibi gelmiyor ,sizce nedir?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  10. #18110
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bi sorunum var,bi el atında çözelim.



    Şimdi normal giderken gazı azıcık açıyım diyorum sanki gazı sert açmışım gibi hopluyo motor.aynı şekilde gazı hafifden kısmak istediğimdede yığılıyor.
    Özellikle 1.vitesde gazı bıraktığımda normalde olması gerektiğinden daha hızlı yavaşlıyo stop etcek duruma geliyo
    Gaz telimin 2 telin birleştiği kutusunda kırık vardı ondandır dedim gaz telini değiştirdim komple ondanda değil.
    bir başka birşeyde hava filtresi geldi aklıma hava filtresini değişmiştim ondan sonramı böyle oldu hatırlamıyorum bu sorun uzun zamandır var ama dediğim gibi gaz telinden olduğunu sandığım için hava filtresinden kaynaklanıyor olabilceği aklıma gelmemişti.
    Şimdi bazıları diyolarki hava filtresini delmek lazımmış motordaki o boğulma gibi şey ondan olabilirmiş.
    ama bana hava filtresinden gibi gelmiyor ,sizce nedir?
    o hava filtresinin delinmesenin faydası olduğunu düşünenler, bir ara gidip o hava fitresi kutusunu bir güzel temizlesinler , en son tamamen söküp temizlediğimde içinden 3 çay kaşığı toz çıkartmıştım içinden ki delip taksam o motora ne kadarı girer merak konusu...aynı sorunu ben de bazen yaşıyorum ama neden bazen yaşıyorum onuda anlamıyorum neden bazen yaşıyorum ?,insan mı bu ruh haline göre çalışsın.ama şu sorunu yaşadığım zamanlar ne zaman hava filtresini değiştirsem düzeliyor.

    bi de şuna bakabilirsin motoru vitese al ve ayaklığı desteği ile motorun arka tekerini havaya kaldır bir arkadaşta arka tekeri eli ile çevirsin eğer tekerleği çevirmek için baya bir güç harcıyorsan sorunu viteste de arayabilirsin..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  11. #18111
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o hava filtresinin delinmesenin faydası olduğunu düşünenler, bir ara gidip o hava fitresi kutusunu bir güzel temizlesinler , en son tamamen söküp temizlediğimde içinden 3 çay kaşığı toz çıkartmıştım içinden ki delip taksam o motora ne kadarı girer merak konusu...aynı sorunu ben de bazen yaşıyorum ama neden bazen yaşıyorum onuda anlamıyorum neden bazen yaşıyorum ?,insan mı bu ruh haline göre çalışsın.ama şu sorunu yaşadığım zamanlar ne zaman hava filtresini değiştirsem düzeliyor.
    o zaman hava filtresinin içine oturduğu kutuyu komple söküp yıkıyım.Güzelce kurulayıp tekrar takıyım ama bi hava filtresi motoru bu kadar etkilermi yani hava çekemediği zaman bu kadar dengesizleşirmi motor? bide şöyle bişey var eğer benim sorunum hava filtresinden olsaydı motor 130-140km hızı geçmezdi ben çok rahat 160 yaptım geçen gün :s
    Çünkü hava filtresinden sorun yaşayanlar motor gitmiyo diyolar
    aktarmada bi sorun olabilirmi?
    Zincir ayarım iyi
    5bin km önce dişli ve zinciride Ybn kitle değiştirdim.
    Zincir dişli sorunu olsa tak tak ses yapar bide seste yok bunda :S
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  12. #18112

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    bence hava filtresinden değildir ama yinede filtreyi güzelce bir temizle..Peki bu yaşadığın sorun gaz telini değişmeden öncede varmıydı? çünkü benim motorda da 1.viteste gazı bıraktığın an motor kompresyonu baya yavaşlatıyor frene gerek bile olmuyor bazen..Ama bence anlattığına göre sende herşy normal gözüküyor yani bir sorun yok aslında..teli de yeni değiştirdiğin için şimdi sana garip geliyor olabilir ali yada gaz telindeki ayardan olabilir fazla gergindir en ufak dokunmada açar kelebeği , bırakınca hopp aniden kapar.. yani aklıma gelen bunlar
    ..uçuyoruzz DEDE

  13. #18113
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman hava filtresinin içine oturduğu kutuyu komple söküp yıkıyım.Güzelce kurulayıp tekrar takıyım ama bi hava filtresi motoru bu kadar etkilermi yani hava çekemediği zaman bu kadar dengesizleşirmi motor? bide şöyle bişey var eğer benim sorunum hava filtresinden olsaydı motor 130-140km hızı geçmezdi ben çok rahat 160 yaptım geçen gün :s
    Çünkü hava filtresinden sorun yaşayanlar motor gitmiyo diyolar
    aktarmada bi sorun olabilirmi?
    Zincir ayarım iyi
    5bin km önce dişli ve zinciride Ybn kitle değiştirdim.
    Zincir dişli sorunu olsa tak tak ses yapar bide seste yok bunda :S
    bazen anlamak zor bunları bazen gidecekleri bazen de gitmeyecekleri tutuyor.. hava filtresi kutusunu yıkaman çok bişi değiştermez gibi geliyor..o vitesle ilgili dediğim olaya bak . en çok motorum ne zaman yığılma yapsa gaz kesmelerinde o arka tekerikontrol ettiğimde dönmüyor arkadaş..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  14. #18114
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazen anlamak zor bunları bazen gidecekleri bazen de gitmeyecekleri tutuyor.. hava filtresi kutusunu yıkaman çok bişi değiştermez gibi geliyor..o vitesle ilgili dediğim olaya bak . en çok motorum ne zaman yığılma yapsa gaz kesmelerinde o arka tekerikontrol ettiğimde dönmüyor arkadaş..
    teker döndürme işini anlamadım vitesteyken arka teker dönmez zaten ?

    Alıntı ninja_omer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence hava filtresinden değildir ama yinede filtreyi güzelce bir temizle..Peki bu yaşadığın sorun gaz telini değişmeden öncede varmıydı? çünkü benim motorda da 1.viteste gazı bıraktığın an motor kompresyonu baya yavaşlatıyor frene gerek bile olmuyor bazen..Ama bence anlattığına göre sende herşy normal gözüküyor yani bir sorun yok aslında..teli de yeni değiştirdiğin için şimdi sana garip geliyor olabilir ali yada gaz telindeki ayardan olabilir fazla gergindir en ufak dokunmada açar kelebeği , bırakınca hopp aniden kapar.. yani aklıma gelen bunlar
    yok gaz telinide bu sorun yüzünden değiştirdim aslında ama yine sorun devam ediyor.Birde önceki gaz telinin kutusunda kırık olduğundan FI ışığı yanıyodu bazen bir teli çekip diğerini çekemediğinden.Şimdi fi yok ama sorun yine devam ediyor :S
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #18115
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Buji ya da ateşleme kanlolarından olmasın?
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  16. #18116

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    TVS Apache RTR150 2011 Opel Corsa D 2011
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buji ya da ateşleme kanlolarından olmasın?
    ateşleme ve enjeksiyondan olsa gaza dokundun mu kökleme yapmaz yavş yavaş yedirmen gerekir gaz telin çok gergin gibi geldi banada hava filtresi kirlense duman atmaya başlar motor gitmez o da değildir

  17. #18117

    Üyelik
    17 Ekim 2010
    hyo güzel kaslı motor ama krang sonu var sıkmasan yağına suyuna bakarsan üzmeden binersn hyoda seni üzmez

  18. #18118
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bi sorunum var,bi el atında çözelim.



    Şimdi normal giderken gazı azıcık açıyım diyorum sanki gazı sert açmışım gibi hopluyo motor.aynı şekilde gazı hafifden kısmak istediğimdede yığılıyor.
    Özellikle 1.vitesde gazı bıraktığımda normalde olması gerektiğinden daha hızlı yavaşlıyo stop etcek duruma geliyo
    Gaz telimin 2 telin birleştiği kutusunda kırık vardı ondandır dedim gaz telini değiştirdim komple ondanda değil.
    bir başka birşeyde hava filtresi geldi aklıma hava filtresini değişmiştim ondan sonramı böyle oldu hatırlamıyorum bu sorun uzun zamandır var ama dediğim gibi gaz telinden olduğunu sandığım için hava filtresinden kaynaklanıyor olabilceği aklıma gelmemişti.
    Şimdi bazıları diyolarki hava filtresini delmek lazımmış motordaki o boğulma gibi şey ondan olabilirmiş.
    ama bana hava filtresinden gibi gelmiyor ,sizce nedir?
    Dediğin olayın aynısı bende de vardı, ki normali öyle sanıyodum şuana kadar. Ustada zincir ayarıyla oynanıp,elektrik sorununa el atılıp, egzantriğe bakıldıktan sonra ise geçti ama ben bu sefer de motorun kompresyonu düştüğü için silindirlerde mi sorun var diye kendime soruyordum Zincir olamaz demişsin ama bende de aynı olay oluyordu..
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  19. #18119
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Bu akşam motorun grenajlarını söküyorum ve bu sorunu bulana kadar kontrol etmediğim yer kalmayacak
    Checklist
    1-Hava filtresi elemanları temizliği
    2-Hava filtresi delme işlemi (eski hava filtrem duruyor eskisi üzerinde deniyicem delme işlemini ve delmeden önce bi eskisinide deniyicem)
    3-Farklı bi hyo ile gaz teli kontrol edilcek
    4-Bujiler çıkartılıp kontrol edilcek

    başka aklınıza gelen birşey varmı?
    Peki bu sorun debriyaj kavramasıyla alakalı olabilirmi?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #18120
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teker döndürme işini anlamadım vitesteyken arka teker dönmez zaten ?
    şöyle anlatayım , ayaklık müşürün çalışıyor mu bilmiyorum ama arka lastiği bir şekilde havada kalsın, motoru 1.vitese al debriyajı sık ve motoru çalıştır arka tekerin az da olsa dönmesi lazım yalnız o şekilde elinle lastiği tuttuğunda da durması ve seni zorlamaması lazım, yok eğer elinle tutamayacağın şekilde güçlü dönüyorsa lastiğin debriyajın tam ayırmıyor bu da vites aralıklarında veya gaz kesmelerinde yığılmaya neden oluyor...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler