Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #32441
    fhakank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS-Yamaha YZF R-25
    Fl tam olarak ne anlama geliyor peki bir bilgin var mı? bazen çalışırken bazen çalışmadan yandığı oluyor o zımbırtının.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #32442
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila Efi 2016
    Alıntı fhakank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fl tam olarak ne anlama geliyor peki bir bilgin var mı? bazen çalışırken bazen çalışmadan yandığı oluyor o zımbırtının.
    Fİ Fuel injection ışığıdır motor çalışmaz vaziyette iken marşa hazır olduğunda(vites boşta kill switche bastığınızda mesela) yakar. motosiklet çalışmaya başladığında yanmaya devam ediyor ise arıza durumundadır motosikletin bir sensöründe vs sıkıntı vardır
    tian ve fhakank bunu beğendiler.

  3. #32443

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Arkadaşlar geçen sene tarafımdan toplanan, satılığa çıkardığım fakat comet olduğu için piyasası olmayan motorumu yedek parça halinde satacağım. Hiçbir sıkıntısı yok ama benim paraya ihtiyacım var.

    Evraklı motor

    05072097747

  4. #32444

    Üyelik
    16 Mart 2019
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Arkadaşlar öncelikle merhaba biraz uzun bir yazı olacak sanırım okuyan ve cevap yazan herkese şimdiden teşekkür ederim (konunun özeti motor ısınıca devir düzensizleşiyor 2 bin ile 4 hatta 5 bin devir arası sürekli gaz verip duruyor kendi kendine) Öncelikle 6 ay önce gt 250r ımı aldım 2008 model enjeksiyonlu, boyası ustası falan derken motoru daha yeni çıakrabildim ilk başlarda motosiklet sürekli arka bujiyi yakıyordu ama öyle aşırı ısıdan falan değil bujiyi taktıktan 10 dk sonra motor tek işlemeye başlıyordu usta enjektör işeme yapıyor değişecek dedi değiştik şimdi ise motor ısındıktan sonra sürekli devir 2 bin ile 4 bin arası oynuyor gaz verip kesiyor gibi tam gaz yada 5 bin devirin üzerinde hiç bir sorun yok altında ise zaten kendi kendine çıkıyor o devirlere trafikte rezalet bir durum, egzozdan rölantide hafif bir patırtı ile ateş atıyor sanki benzini yakmıyor ve 1. vites te motor tam ısınmamışken fi lambası yakıyor 2 ye atınca tamamen sönüyor ne ekranda ne da arıza lambasında bişey kalmıyor tabi bu arada bayağı uğraştım bayağı başıma olur olmaz işler geldi ustalardan dolayı o yüzden artık güvenmiyorum ustalara ve maalesef Kıbrıs ta pek de alternatifiniz yok toplasan 2 3 kişi var onlarında çoğu paketci motoru tamirleriyle uğraştıklarından şunu sök şunu iptal et şunu deneyelim falan gibi yöntemlere başvuruyorlar ayrıca iş için kullanılan bir motor olmadığı için en ufak bir tamir için bile günlerce bekliyorsunuz ben dekendim kurcalanıp duruyorum tamir edebilirmiyim diye ufak ufak alıştım kendim arızayı bulup çözebiliyorum basit bişeyse biraz araştırma ile bahsettiğim arıza için denediklerim ise hava filtre kutusundaki hava selonoidini açtım temizledim değişen bişey yok hatta söktüm fişini yine değişen bişey olmadı motoru aldığımda zaten ona takılı iki hortumdan biri iptal edilmişti diğerini ellemedim diğer hortumları kontrol ettim bir sorun delik falan göremedim


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler