Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #31121
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfaları okumaya çalışıyorum elimden geldiğince fakat bir çok sayfa var mecburen bazen gözlerim ağrıyor bazen başka şeylere kafam gidiyor konuşulmuş yazılmış çizilmiş şeyleri sorarsam şimdiden af ola. Servis desteği nasıl ? Herhangi bir parça lazım olunca sıkıntı oluyor mu temin etmek acaba ? Okudum da bazı parçalar için 40 gün bekleyen arkadaşlar falan olmuş sanırım forumda.

    Birde Enjeksiyonlu model ile karbüratörlü modeli incelerken hangi farklara dikkat etmek gerekir mesela enjeksiyonlu modelde neye bakılır, karbüratörlü modelde neye bakılır. Sahibinden piyasasına bakıyorum 6 bine falan bir çok hyo var. Ben bunlara bakarken neye dikkat etmeliyim, veya alıcağım zaman ustaya gösterdiğimde krank durumu veya bunun dışında bahsedilen şeyleri usta bakarak anlıyor mu direk yoksa motoru bi süre kullandıktan sonra mı sıkıntısı olup olmadığı ortaya çıkar ?
    Evet, dediğiniz gibi bu motor hakkında a-z her şey konuşuldu. Şu koca konuda vidasına kadar bilgi mevcut.
    Halen bu motorun huyundan anlamayan servisler var ve buna nazaran bu motorun her şeyini çözen servislerde var.. İzmir için arkadaşlar öneride bulunurlar.
    Parça konusu bazen muamma olabiliyor. Zaten arkadaşlar fiyat farkından dolayı yurt dışından getirtiyor böyle durumlarda.
    Genel olarak ortalamanın üstü diyelim parça konusuna. Bazı parçalarda uzun süre bekleyen arkadaşlar oldu. Garanti dahilinde tüketici haklarına paslamak gerek aslında. Uğraşınca firmayla 10 güne kadar parçalar geliyor

    Piyasada karbüratörlü temiz motor yok. Boş yere bakma... Genelde çoğu hurda, motor yapılmış vaziyette.
    Benim için enjeksiyonlu ve temiz olması kafi fakat arkadaşlar 2009-10 modellerde bazı problemler olduğunu söylüyorlar. Bana bir şey denk gelmemişti. Yine motor arayanlarada 11 üstü bakmalarını öneriyorlar.
    Kurcalanmamış, temiz bir şey istiyorsanız 7.500'ü gözden çıkartın. Forumda ara ara satan arkadaşlar oluyor. Tanıdık birisinden almak her zaman iyidir. Piyasada patlak motor bir hayli fazla çünkü.

    Genel olarak hepsinde olduğu gibi. Terleme varmı ? Yağ sızıntısı var mı ? Egzantirik sesi varmı ? Önden darbe var mı ? Vs vs vs vs...
    Ben yinede eğer motor alacaksanız 11 üstü öneririm...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31122
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    -Eyy halk -Romalılar -Aziz yurttaşlar 2.el Tiger Tri-780 Egzoz arayışı içerisindeyim kulağınıza gelirse haber edin yeter.Hadi iyi günler.

  3. #31123

    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Merhabalar;

    bu sabah motoru çalıştırdım rolantide gayet iyi normal çalışıyor bir iki tur attıktan sonra baktım motor gaz yememeye başladı ışıklarda durdum devir bir aşağı bir yukarı oynuyor hemen eve çektim bıraktım öyle soğudu çalıştırdım birşey yok ama ısınınca yine yapıyor neden yapıyordur bunu buji kapağı yada buji nedeniyle mi yoksa enjeksiyonda mı bir problem vardır?

    Çalışırken F1 ışığı yanmıyor..

    Cevaplar ve vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler...

  4. #31124
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı wind_surfer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar;

    bu sabah motoru çalıştırdım rolantide gayet iyi normal çalışıyor bir iki tur attıktan sonra baktım motor gaz yememeye başladı ışıklarda durdum devir bir aşağı bir yukarı oynuyor hemen eve çektim bıraktım öyle soğudu çalıştırdım birşey yok ama ısınınca yine yapıyor neden yapıyordur bunu buji kapağı yada buji nedeniyle mi yoksa enjeksiyonda mı bir problem vardır?

    Çalışırken F1 ışığı yanmıyor..

    Cevaplar ve vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler...
    Buji yada buji piposu sorunu gibi görünüyor. Birde bu tür sorunları yazarken motorun modelinide belirtirseniz daha faydalı cevaplar verebiliriz. Mesela 2012 ise kesin buji yada piposu. Farklı modellerse hava sensörü falanda işin işine giriyor.
    Ducati 1198SP _ RedLove

  5. #31125

    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buji yada buji piposu sorunu gibi görünüyor. Birde bu tür sorunları yazarken motorun modelinide belirtirseniz daha faydalı cevaplar verebiliriz. Mesela 2012 ise kesin buji yada piposu. Farklı modellerse hava sensörü falanda işin işine giriyor.
    Teşekkür ederim cevap için
    motorum 2013 model RC serisi

  6. #31126
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Benimde sorunum bu.

    Sadece gaz verdiğimde değil, rölantide 3-4 dakika çalıştıktan sonra stop edebiliyor.
    Yokuş yukarı motoru azcık zorlayınca stop edebiliyor.
    Yokuş aşağı inerkende stop edebiliyor.
    Devir 5bin'e gelince de stop edebiliyor.

    Aklımıza gelen herşeyi burda bulunan ufak serviste kontrol ettik.
    Benzin filtreleri temiz, hava filtresi temiz, deponun hava almama ihtimaline karşı depo kapağı açık denedim, yine stop etti.
    Hatta depodaki benzini boşaltıp yeni benzin bile koyduk.

    Sıfır beyin geldi, onu taktık sorun değişmedi.
    Egsozdan olabilir dendi, orjinal egsozu taktık sorun değişmedi.

    Fikri olan var mı? Cuma günü kamyonet kasasında Çanakkale ildeki servise (75km) götüreceğim. Orada da cihaz yok. Ama istediklerinde geliyormuş.

    Cihaza bağlamadan önce fikri olan varmı?
    2013 motor. 3bin km civarında.

    VİDEO LİNKİ:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=1393947714217971

  7. #31127
    TheCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    GT 250R / Ramzey QM 125
    Bu ses ,ekrandaki FI, çalışmaması enjeksiyon gibi geliyor püskürtme yapmıyor gibi geldi bana ..Püskürtmede bi problem var gibin geliyor ama ....

  8. #31128
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, dediğiniz gibi bu motor hakkında a-z her şey konuşuldu. Şu koca konuda vidasına kadar bilgi mevcut.
    Halen bu motorun huyundan anlamayan servisler var ve buna nazaran bu motorun her şeyini çözen servislerde var.. İzmir için arkadaşlar öneride bulunurlar.
    Parça konusu bazen muamma olabiliyor. Zaten arkadaşlar fiyat farkından dolayı yurt dışından getirtiyor böyle durumlarda.
    Genel olarak ortalamanın üstü diyelim parça konusuna. Bazı parçalarda uzun süre bekleyen arkadaşlar oldu. Garanti dahilinde tüketici haklarına paslamak gerek aslında. Uğraşınca firmayla 10 güne kadar parçalar geliyor

    Piyasada karbüratörlü temiz motor yok. Boş yere bakma... Genelde çoğu hurda, motor yapılmış vaziyette.
    Benim için enjeksiyonlu ve temiz olması kafi fakat arkadaşlar 2009-10 modellerde bazı problemler olduğunu söylüyorlar. Bana bir şey denk gelmemişti. Yine motor arayanlarada 11 üstü bakmalarını öneriyorlar.
    Kurcalanmamış, temiz bir şey istiyorsanız 7.500'ü gözden çıkartın. Forumda ara ara satan arkadaşlar oluyor. Tanıdık birisinden almak her zaman iyidir. Piyasada patlak motor bir hayli fazla çünkü.

    Genel olarak hepsinde olduğu gibi. Terleme varmı ? Yağ sızıntısı var mı ? Egzantirik sesi varmı ? Önden darbe var mı ? Vs vs vs vs...
    Ben yinede eğer motor alacaksanız 11 üstü öneririm...
    2011 ve üstü beni aşıyor.. bunun altı da madem önerilmiyor sanırım başka modellere yönelicem.. :/

  9. #31129
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde sorunum bu.

    Sadece gaz verdiğimde değil, rölantide 3-4 dakika çalıştıktan sonra stop edebiliyor.
    Yokuş yukarı motoru azcık zorlayınca stop edebiliyor.
    Yokuş aşağı inerkende stop edebiliyor.
    Devir 5bin'e gelince de stop edebiliyor.

    Aklımıza gelen herşeyi burda bulunan ufak serviste kontrol ettik.
    Benzin filtreleri temiz, hava filtresi temiz, deponun hava almama ihtimaline karşı depo kapağı açık denedim, yine stop etti.
    Hatta depodaki benzini boşaltıp yeni benzin bile koyduk.

    Sıfır beyin geldi, onu taktık sorun değişmedi.
    Egsozdan olabilir dendi, orjinal egsozu taktık sorun değişmedi.

    Fikri olan var mı? Cuma günü kamyonet kasasında Çanakkale ildeki servise (75km) götüreceğim. Orada da cihaz yok. Ama istediklerinde geliyormuş.

    Cihaza bağlamadan önce fikri olan varmı?
    2013 motor. 3bin km civarında.

    VİDEO LİNKİ:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=1393947714217971

    rölanti valf ini kontrol ettinizmi?
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  10. #31130
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rölanti valf ini kontrol ettinizmi?
    Aklımıza gelen herşeyi kontrol ettik. Fakat bu edildi mi bilmiyorum.
    Biraz araştırdım şimdi. Motor çalıştığında herşey normal. Ben gaz vermediğim sürece devir saati hareket etmiyor.
    Not alayım, bakılmamışsa yarın baktırayım buna.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    Alıntı TheCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ses ,ekrandaki FI, çalışmaması enjeksiyon gibi geliyor püskürtme yapmıyor gibi geldi bana ..Püskürtmede bi problem var gibin geliyor ama ....
    Sanıyorum bir tek enjeksiyonlara bakılmadı zaten.
    Şu rölanti sensörünü sorayım, eğer enjeksiyonsa cihaza takınca anlaşılır herhalde.

  11. #31131
    yakuza_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    afrikada bir kabilee bölgesiii
    Motosikleti
    hyosung gt250r 2012...
    Bana sorarsaniz ateşleme bobini gitmiş sizin .sorun o olabilir kanuni tiger in bobini bizimkilere uyumlu hem uygun tak dene bence

  12. #31132
    cem_bloodz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Jawa250, CGL2003, CGL2005, GT250, Bajaj, YBR
    2006 hyosungu kanuni serviinde yaptırabilirmiyiz arkadaşlar parçalar birbirine uyumlumudur almayı düşünüyorum ama parça işini nasıl yapıcaz bilemiyorum

  13. #31133
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim için enjeksiyonlu ve temiz olması kafi fakat arkadaşlar 2009-10 modellerde bazı problemler olduğunu söylüyorlar. Bana bir şey denk gelmemişti. Yine motor arayanlarada 11 üstü bakmalarını öneriyorlar.
    buna pek katılmıyorum. temiz ve bakımlı olması kaydıyla biri diğerine göre daha az veya fazla arıza çıkartma potansiyeline sahip değil. sadece ilk seri 2008 model enjeksiyonluların bazılarında elektirik tesisatı fazla direnç uyguluyordu. bu da konjektörü çabuk bitirebiliyor. bu soruna sahip olanları muhtemelen bugüne kadar düzeltilmiştir. zaten alım öncesi ekspertiz kontrollerinde voltaj ölçümü yapılarak anlaşılabiliyor.

  14. #31134
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buna pek katılmıyorum. temiz ve bakımlı olması kaydıyla biri diğerine göre daha az veya fazla arıza çıkartma potansiyeline sahip değil. sadece ilk seri 2008 model enjeksiyonluların bazılarında elektirik tesisatı fazla direnç uyguluyordu. bu da konjektörü çabuk bitirebiliyor. bu soruna sahip olanları muhtemelen bugüne kadar düzeltilmiştir. zaten alım öncesi ekspertiz kontrollerinde voltaj ölçümü yapılarak anlaşılabiliyor.
    O kısmı şahsım adına değilde diğer üyelerin önerileri hususunda yazdım zaten... 2010 motorda bir sorunla karşılaşmadığımızı belirttimde.

    Neyine katılınabilir bence ? Kalıp itibari ile her eline alan gazladı, acemiliğini bu motor ile attı... Şanzıman, tesisat,bakım ne alemde meçhul.
    Herkes bizler gibi en kaliteli yağları kullanmıyor. Ben araba yağı kullanan çok gördüm motorlarında

    Bu yüzden kilometresi olabildiğince düşük, mümkünse ilk sahibinden motor öneririm. Hyosung için özel bir model yılı yok. Yeterki temiz, kurcalanmamış motor olsun.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  15. #31135
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Egzozu taktım Tiger 780 düşük devirlerde ve rölantide çok tatlı bir ses yakaladım çatırdama patırdama yok düşünenlere dipnot olsun.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  16. #31136
    caucasian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2014 honda cbr 500 r


    s.a nihayet bende aranıza katıldım
    enxdesign ve esc bunu beğendiler.

  17. #31137
    Sarper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımıza gelen herşeyi kontrol ettik. Fakat bu edildi mi bilmiyorum.
    Biraz araştırdım şimdi. Motor çalıştığında herşey normal. Ben gaz vermediğim sürece devir saati hareket etmiyor.
    Not alayım, bakılmamışsa yarın baktırayım buna.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------



    Sanıyorum bir tek enjeksiyonlara bakılmadı zaten.
    Şu rölanti sensörünü sorayım, eğer enjeksiyonsa cihaza takınca anlaşılır herhalde.
    Deneme yanılma ile çözmeye çalışacağınıza yetkili servisinizle görüşün fabrikadan makine istesin hata tespiti için. FI yanıyorsa nokta atışı yapıyor nasıl tamir edeceğini/parçayı değiştireceğini resimli anlatıyor.

    Bendeki problem ısı sensöründen kaynaklanıyormuş.

  18. #31138

    Üyelik
    11 Nisan 2014
    Arkadaşlar size bir sorum var cehaletimi bağışlayın. Şimdi bu kanuni ve hyosung ayrı markalarmı yoksa hyosungu kanunimi üretiyor. Bunların alakası nedir birbiri ile. Hangisi daha iyidir bu konuda internette cok tatmin edici bir bilgi bulamadım forumun bu bölümünde mutlaka vardır o bilgi ama 1500küsür sayfa içinden bulması zor

  19. #31139
    Receb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R İnşallah
    Kanuni hyosung distribütörü hyosung motosikletlerini ülkemize getirtiyor yani uretmiyor araci firma. Kanuni kendi bünyesinde yerel motosiklet uretiyor

  20. #31140
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı Pilotemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size bir sorum var cehaletimi bağışlayın. Şimdi bu kanuni ve hyosung ayrı markalarmı yoksa hyosungu kanunimi üretiyor. Bunların alakası nedir birbiri ile. Hangisi daha iyidir bu konuda internette cok tatmin edici bir bilgi bulamadım forumun bu bölümünde mutlaka vardır o bilgi ama 1500küsür sayfa içinden bulması zor
    Kanuni, hyosung markasının Türkiye satıcısı.
    Kanuni genelde motosiklet modellerini Çin gibi ülkelerden getirir, üç katı fiyata satar
    Hyosung modelini koreden getirip burada satıyor. Motosiklet kurulu şekilde ülkemize geliyor. Tamamen ithal anlayacağın.
    Aha büle.


    Edit: Arkadaş ben resmi bulana kadar yazmış bile


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler