iyi pazarlık yapmışsın dostum![]()
iyi pazarlık yapmışsın dostum![]()
1000 bakımında işçilik ücreti alınmaz. Kesinlikle itiraz edin. Yağ filtresi de 8-10 tl.
İşte böyle esnaflıktan uzak servisler yüzünden bir daha garantili motor almayacağım.
Ben kendi motorumu kendim söker,takarım. Tamirini, bakımını yaparım. Garantili motor alıpta bi yağ değişimine dünyanın parasını verip karşılığında ihtiyaç olduğunda işe yaramayan garantiyi satın almaya gerek yok.
Kendi motorumun bakımlarını serviste parasını verip yaptırdım çünkü satacağım zaman alan kişinin aklında soru işareti kalmasın istedim ancak o konuda da hata yapmışım. Bizim milletimiz motorun temizliğine değil fiyatına bakıyor. Kalanı pekte önemli değil. Bide sanayi işi içi boş egzos takarsan kesinlikle daha hızlı satarsın.
ilk bakımda işçilik ücretsiz.ödemeniz gereken yag ve yag filtresi ve ya extra dan her ne varsa.kandırıldıgınızı düşünüyorsanız kanuni yi arayıp yada mail atıp şikayetinizi bildirin mutlaka geri dönüş yapıyorlar.fakat etrafda gidebileceginiz başka bir yetkili servis yoksa garanti kapsamındayken servisle tatlı geçinin 3 e 5 e fazla takılmayın.herşey onların insafında.....
hisvarlar ustam garanti önemli bişey. ama dedigim gibi servis bastırdımı garanti için kanuni pekde olmaz diyemiyor.benim motorumda iki kez katalizör petegi dagıldı 2 kez servis yolladı kanuni ye 2 sindede ücretsiz degişti. 1 kez kontak anahtar seti komple depo ve bagaj kilidiyle beraber garantiden degişti.yani benim motorumda garantiden dönen bişey olmadı.dikkatimi çeken bişey var yanlız.sanırım kanuni servis seçiyor.bazı servisleri ve bayileri el üstünde tutuyorlar.bazılarınıda pek takmıyorlar.(potansiyel bölgelerde)
satış konusunda yüzde yüz haklısın.2006 model 8 bin kmde motor var burada 7,5 istiyordu çok gülmüştüm kendisine geçen karşılaştık oda bana güldü, abi motoru sattım çoktan dedi.![]()
bende öle düşünüyorum fakat işçilik almayan bir servis bulamadım izmir manisa civarındasanırım motoru satamadın daha :S dostum sendede biraz şanssızlıkmı var nedir ben anlamadım motorunda temiz niye satılmıyor bu alet? Uzakta olduğun için dicem ama istanbul a da götürmüştün yanlış hatırlamıyorsam :S
Ben motorumu satmak için İstanbul'a götürmedimYazları İstanbul'da olduğum için getirdim. Satılıp satılmama konusunda sıkıntı yaşamıyorum aslında. Alacak ADAM daha çıkmadı sadece
) Forumdan kaç üye gördüm "abi yarın geliyorum","abi ehliyetim yok param şu kadar eksik nasıl yapalım" falan filan gibi bir dünya adam geldi. Kimisine kredi kartı ile çektirme imkanı vs. sundum ama şunu anladım. Bizim milletimiz mal almasını bilmiyor. Malı alıcaksan önce cebine paranı koyucaksın, sonra satıcıyı arıyacaksın. Kaç tanesi aradı abi geliyorum deyip ertesi gün yok battım, yok öldüm, şuna şöyle oldu, arabam pert oldu, banka şöyle yaptı
) Ben şubatta karda kışta erzincandan gidip motor aldım, parasını nakit verdim geldim. Adamlar ceplerinde para yok boş muhabbete arayıp duruyorlar. Genelde hyo alacak tayfa cebinde 5-6 bin MAX para var. Zaten 8-9a çıksa 99-00 kasa 4 silindirlilere yöneliyorlar. Kısaca bence sorun yok, motorumdan memnunum. Almak isteyen varsada cebine parasını koyar gelirse bende gider enduro-touring rahat bişey alırım. Yoksa aynen devam
![]()
Aynı durum şu aralar bende abi elimde 125lik motor var satılıyor 2 güne onu satayım gelicem alcam yok abi okuldayım öğrnciyim cuma sınavlarım bitiyor gelcem alıcam .......
Kısaca yan yattı çamura battı)) Ben motoru beğendim aradım adamı kardeşim nerdesin şu motoru görim beğenirsem alıcam ... gittim gördüm parayı verdim notere gittik... Bu kadar basit aslında.
valla dostum bencede satma zaten napcan enduroyu bin krall gibi makinaya işte![]()
valla doğru söze ne denir?Millet hala 5000-6000 e motor alma derdinde.Kalıp olsun öküz gibi ses çıkarsın yeter.Motorun temizliği önemli değil.Haşat motor alıpta elinde patlayanlarda abi hyosung alınmaz yaaa aldığımdan beri servisten çıkamadım diye motora bok atıyor.Hayatında motora binmemş adamlar kendini usta zannediyor.Krank muhabbeti bitti Barkın Bayoğlu nun 2011 yılında haşat 2007 Hyosungla yaptığı test videosundan sonra birde fren yok muhabbeti artık kabak tadı verdi.Bu durum bence 2.eli çok etkiledi.Herkes Hyonun kralına 7000-7500 den fazla verilmez diyor.Ben komple boyalı '07 Hyosung'u 2 haftada 6.400'e sattım.2012 3900 kmde çiziği dahi bulunmayan bir motora öyle saçma teklifler aldım ki satmaktan vazgeçmek üzereyim.İlan uzun süre durdukça da motorda kesin bi sorun var hala satılmadı diye söylentiler çıkıyor.
pistolero ve halil dediklerinize tekrar imza atiyorum. motoru 45 kisi favoriye ekledi 7-8 kisi geldi bakti. yarin gelicez ertesi gun alicaz mhabbetleri zirvalandi ama sonucta satmadim. satamadim demiyorum çünkü halilin dedigi gibi 7 binden fazlasi bu motora cok goruluyor cahil cuhela takiminca. bi de km cok muhabbetleri var. ulan 1.5 yasinda motor 17 bin km yapmis nesi cok diyorsun vatandasa ama adam zircahil. herneyse gerekirse hyoyu 2. motor yaparim yine de cbf 150 icin para ayirip hyo gibi makinaya niyetlenene satmam.
Hocam aceleniz yoksa böyle adamlara (ölücülere) tertemiz motoru yok fiyatına satmannın alemi yok. Onların işi ucuza kapatıp bi süre motoru kullanıp yaza da 1 2 milyar kar yaparak satmak. Yaz gelsin gerçek alıcılar arayıp sormaya başlar. Değerinde gider motosiklet.
Ama kışın şu üçkağıtçılar yok mu... Dilenirler resmen o motoru o paraya alsınlar diye
arkadaşlar motorunn debriyaj plakasının bittiğini nasıl anlarsınız bide debriyajda çok boşluk war neden acaba ...
arkadaşlar bugun motorumu 1000 bakımına götürdüm işçilik falan hiç bişey almadılar sadece yağ filtresi için 25 tl aldılar ve servisten çok memnun kaldım baya güzel ilgilendiler şaşırdım doğrusu genelde bizim servislerin ilgisiz ve bilgisizliğinden yakınırdık hep ama bu adamlar bende bir umut ışığı yaktıBuarada servis Manisa daki Yamaha - Kanuni servisi yakında olanlar için duyurulur ve tavsiye edilir ;)
Dostlar küçük bir sorum olacak. Çakal çukal servislerden önce sizlere danışmak isterim,
Benim motor 2008 enjeksiyonlu GT250 naked olan, zincir dişli, iridyum buji, yağ castrol 10-40 power1 vs değişti güzel durumda lastikler michelin herşey iyi durumda ancak gazı fazla açtığımda yada artçılı yokuş çıkarken motorun devri 5-6 bin rpm seviyelerinde çok iyi gaz yemiyor gibi bir durum oluşturuyor devir artıyor ancak hızlanmıyor, bellir bir gaz yedikten sonra hızlanıyor gazı azar azar verince hızlanma gerçekleşiyor bu neden olabilir?
Hava filtresi tıkanmış olabilir mi yada emme sübapları ile ilgili olabilir mi?
Birde motoru ilk çalıştırdım, biraz rolantide ısıttım yola çıkacağım gaz tepkisi biraz garipleşiyor gaz veriyorum boğuluyor gibi oluyor sonradan bi anda hızlanmak istiyor. Sanırım yukarıdaki konu ile aynı sorundan kaynaklı.
siz ne dersiniz?
Aklıma nedense ilk debriyaj geldi. En son ne zaman değişti veya motor kaç kilomede ?
Edit.
Hava filtresinin altında sol veya sağ tarafta emin olamadım şimdi... 2 tane hortum olması gerekli. O hortumları kontrol edin. Hava filtresini mutlaka temizleyin...
Hazır sökmüşkende bujileri çıkartıp kontrol et çünkü bazen bujiden yapabiliyor... Gevşek-kararmış vs vs...
Hatta bujilere bakarkende buji başlığı(pipo) kontrolü yap. Çatlama, yırtılma varmı diye... Sorun bunlardan birisi bence... Nedenine gelince 2 vakada sorun bunlardı. Yine gaz yemiyordu motor, birisinde bahsettiğim hortumlardan birisi çıkmış ve filtre tozdan hava almıyordu...
Diğerinde ise buji gevşemiş (Tam sıkılmamış) ve kömür gibi bir şey olmuştu... Anlıyacağın tecrübe ile sabit![]()
dediğin gibi devir artıp hızlanmıyorsa sadece debriyajdan kaynaklanır. diğer sayılan problemlerden olsaydı devrinde artmazdı.
Dostlar teşekkürler yanıtlarınız için. Bujiler yeni değişti yeni dediğim 500 km önce falan değil 100 km önce buji, debriyaj balatası, zincir dişliler hep yenilendi dediğiniz gibi bende debriyajdan şüphelenmiştim evet bitikti balatalar değiştik zincir dişli de değişince motor çok çok iyi oldu ama 100km yi geçince yine bir parça devam ediyor bu sıkıntı birtek hava filtresi kalmıştı onu da değiştireyim bari. Bu arada motorun kmsi yüksek biraz 40 küsür binde.
Birde depoyu sökerken çok yukarı kaldırma demişti servis benzin pompasını kırabilirsin ve 300 lira demişti depoyu sökme konusunda biraz kaygılıyım o yüzden.
dikkatlice sök bişey olmaz depoyu tam kaldırmadan önce altındaki kabloları soketlerinden sök sonra kaldır at bişey olmaz. ama dediğim gibi sen baskı balataya yoğunlaş. heleki sökülüp takılma olayları olduysa kesin bi aksaklık olmuştur yaylardan vs. sen tr_select,in dediklerine bakma anlamaz o bu işlerden.
![]()
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)