Anladım, ülkemizde doğru düzgün seçenek yok ki, ne çıplak motorda ne süpemotoda seçenek var
Anladım, ülkemizde doğru düzgün seçenek yok ki, ne çıplak motorda ne süpemotoda seçenek var
merhaba arkadaslar. bugun bir araba ile yandan dokunduk benim takozlar arabanin kapiyi goturdu iyiki taktirmisim 260 tl verdim ama degmis.fakat benim 2014 duk200 un sol on ve sol arka sinyaller kirilmis baska hasar yok bunlar kac para eder yurtdisindan falan getirtebilirmiyim?minicik bisey zaten.
Hayırlısı olsun fatih abi. Al Ninja bak dalgana :p
Sinyaller basit. Yurtdışından farklı tipte olanlardan da alınabilir.
Orjinal ve farklı tipler için ebay.com dan bakmak lazım.
Arka sinyali öne takıp arkayda bunu alabilirsin belki
http://www.ebay.com/itm/Smoked-Integrated-LED-Tail-Light-Turn-signals-Blinker-For-KTM-200-390-DUKE-/121423694427?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item1c456a8a5b&vxp=mtr
@xawa WR250 öyle aham şaham bişey değil. O fiyatları kesinlikle hak etmiyor. Ne hikmetse herkes sanki bir ömür kullanacakmış gibi kalitesinden dolayı o fiyatları hakettiğini düşünüyor. Saçma bence. Kaldı ki motor performansı fiyatı düşünüldüğünde özel bişey sunmuyor kesinlikle. jant muhabbetine de katılıyorum.
Yani kısacası WR250 yersiz yere efsane olmuş bir motor ülkemizde.
Senin düşünce yapını az çok anladım ben. Tavsiyem DRZ400 olurdu sana. 690'a paran çıkışıyorsa yürü zaten. Ama uygun fiyata bir DRZ bulursan al, şasesi yamuk olmasın, gerisi çok güzel bir şekilde hallediliyor. Motor performansını sağlıklı bişekilde 40 hpden 48~50 hpye falan çıkarabiliyorsun, kuru ağırlık da 135 kg
Bmw nasıl bilmem de diğerlerinin hepsi ben de vardı.
690 motoru çok başarılı.690 SM ve Duke büyük ölçüde aynı zaten.
İkisinide şiddetle tavsiye ederim.
Mt 07 için birşey diyemeyeceğim.
Supermoto tarzı isteyince seçenek nerdeyse hiç yok ,olanda fiyatı yüksek.
QUOTE=xawa;3525932]690 sm bir tane var ilanlarda uzun süredir alıcısını bekliyor.17,500 tl den 15,000 tl düştü.
gerci bir tane daha vardı akrepli 19,500 tl istiyordu oda ilanı kaldırdı zaten, fiyatı yüksekti bence.
690 duke vardı 2008 21 bin istiyordu oda yüksekti fiyatı .araştırdım piyasası 16-17 bin ken.
spormotoda 2012 duke akrepli full var 9,500 euro onunda yüksek fiyatı bir yıl oldu ilan açılalı ama hala aynı fiyat .
bmw g650 xmoto var onun fiyatı iyi di ama plaka sorguda ağır hasarlı gözüküyor kaza tamam da ,ağır hasarlı olması satarken sorun olur o yüzden düşük fiyat teklif ettim son sahibi olmaya razıydım ama vermedi.
her halde en son gidip mt 07 alaçam gerçi oda hiç içime sinmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
ktm 390 supermoto çıkacak diye bekliyorum dum ama çıkmadı.[/QUOTE]
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Herkese selamlar,
2014 Haziran ayından beri duke 200 kullanıyorum. Motor yaklaşık bir aydır dışarıda branda altında duruyordu ve geçtiğimiz hafta çıkardığımda gidonda noktalar şeklinde çok sayıda pas gördüm. Bunları temizlemek için ne yapabilirim, öneriniz var mıdır?
Coca Cola da pasçıkarmak için iyi iş çıkarıyor diyorlardı. Bir de WD40 temizlik sonrası pas engellemek için de işe yarar diye biliyorum.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
4. viteste 9.000 deviri geçtiğimde silkeleme yapıyor motorum. Nedeni neler olabilir arkadaşlar? Her zaman da yapmıyor meret anlamadım. Yeni başladı bu.
Sadece 4. viteste olmuyordur sanırım? Nasıl bir silkeleme. Ciddi mi, hafif mi? Biraz tıkanıp sonra devirlenmenye devem mı ediyor, yoksa 9000 ve üzerinde kaldığın tüm süre boyunca sürekli mi silkeliyor?
her dedıgıne tek tek cevap verıcem şimdi. ktm duke 200 -390 690 r kullanıcısı olarak suandada guncel olarak 690r ı ve 200 ü kullanıyorum. ktm duke 200 süper bir motora bınıyorsun bılgın olsun. ilk motor olarak ktm almışsın aldıysan bıktım ktm nın fıyat politaksından demıceksın cunku ktm pahalıdır bu bilinen birşey.ktm ye biniyorsun banada kımse demesın ktm kalıtesız falan dıye. öncelikle daha motorun 300 km de öle 3 haftada bır zıncır yaglanmaz uzerındekı zıncır zaten kötü bi zincir sen o zinciri 400- 500 km arası yağlıcaksın.maks 10.000 km sonrada o zincir çöpe gidicek zaten. kazalarına gelince öncelikle geçmiş olsun umarım birşeyin yoktur. ktm de duke serileri için korumalar mevcut ama bu korumaların hepsını takarsan en 2.000 tl yı gozden cıkart. her ıkı duke dede yan motor koruma demırlerı el korumaları ve crashped ler takılı. motoru bılerek yana yatırdım oldugum yerde bıraktım yani yavaşca hıc bır sekılde granaj bıle yere değmiyor bunlar takılıyken. değen tek parça artçının oradaki tutunma demirleri. çalıştırma esnasında bazen far yakmaması cok normal cunku bendede oluyor bu motorun kendısını korumaya almasıyla alakalı özellikle ilk başta sogukken calıstıgında bazen bu durumu yapıyor normaldır takılma... lastıklerı degıstı 690r ın ( bu benım kendı tercıhımdı yoksa uzerındekı lastık ıyı zaten ) duke 200 degısmedı ama ıyı bır lastık degıl. tecruben az ılk motorun o yuzden ıslak zemınde kontrol edemeyebılırsın o lastıkle. aynayı altında bır somon var onu sıkarak yapabılırsın eger hala olmuyorsa bı yerını falan mı kırdın acaba ? çantaya gelırsek ktm duke ıcın uretılmıs özel olarak canta demırı ve 2 yan 1 adette arkaya canta mevcut bunların hepsının toplamı ortalama 2-3 bın tl ye gelıyor. bence hıc gerek yok. sanayıde gıdıp demır taktırır uzerınede kocaman bı canta eklersen o motorun butun guzellıgı kaybolur. bagaj derdin var ise keşke hiç bulaşmasaydın böle bir motora scooter alsaydın. en baştada dedıgım gıbı ktm pahalıdır ama ktm farklıdır... nc750 yi yazmıssın guzel motordur ama sen daha bi 15-20 bın km yap o motoru öle al nc750 öle duke 200 e benzemez gazı actıgın anda kendını yerde motoru gıderken gorursun. birde motoru yardıra yardıra gıdenlerı goruyorum demıssın. valla 690r ıda 200 üde yardıra yardıra gıdıyorum bazen. eğer motordan anlıyor motorun bakımlarını vs herseyını cok ıyı bır sekılde yapıyorsan emın ol ktm yardıra yardıra gıdıcek bı motordur. 11 bın devırlerde kesıcı devreye gırıyor 200 lukte sen demısısn ya 7 bınden yukarı cıkmıyorum cık hıc bırsey olmaz. ama bu arada motorun daha 1000 km ılk rodajdan sonra geç şimdi değil ben 200 lugu 7- 10 bın arası kullanıyorum ve emın ol benım her ıkı motorumda haşat olmıcak. umarım cevaplarım açıklayıcı olmuştur... herhangı bır sorun olursada mesaj atarsan dahada yardımcı olurum. ıstanbuldaysanda yuz yuze gelır anlatırım vs vs
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
diğer viteslerde bir sorun var mı 9.000 uzeırnde ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------
200 lukle bı depoyla 250 - 300 km arası yol yapıyorum ama ben yuksek devırde kullanıyorum hep. bı keresınde uslu uslu bır depoyla ne kadar gıderım hesabı yaptıgımda 350 km cıvarlarında ışık yakmıştı. 390 cok zevklı bır motor bu arada. yzf 125 den sonra 200 cok fark hıssetırmez tabıkıde hısssedersın ama bekledıgın kadar degıl 390 cok guzel hıssettırır onu sana.
KTM pahalı ve üzerinde dandik zincir ve dandik ötesi lastikler ile geliyor.
malum sitede 198560803 nolu ilanda ktm duke 200 ü satıyoruz arkadaşlar ilgilenen olursa telefon ile ulaşabilirler.
Selam arkadaşlar KTM Duke 200 almayı düşünüyorum bu benim başlangıç motorum olucak doğruyu söylemek gerekirse scooter biliyorum ama debriyajlı daha önce bi kaç kere dışında hiç kullanmadım üstünde öğrenicem 10.500'e 2012 model 8 bin km buldum nasıldır sizce ne dersiniz pekte piyasayı bilmiyorum hani motoru al ustaya götür dese yolda bi kaç kere istop bile edebilirim. Görüşleriniz nelerdir
İlk olarak hava filtresini bi kontrol et derim, yağ basmış, hava alamıyor olabilir. Snorkel'in ucuna da bak, belki ıvır zıvır bişeyler snorkelin ağzını tıkamış olabilir.
ikinci durum hava girişi temiz ve sorunsuzsa enjektör temizleyicilerden depoya biraz koy derim. Belki kirli benzinden dolayı enjeksiyon tıkanmıştır.
Bence ya hava ya benzin yetersiz kalıyor.
#sürenadam
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)