Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4741

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Motosikleti
    KTM Duke250
    6. Viteste yaklaşık 8000 devirden sonra motorun devri daha artmıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4742
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı uchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. Viteste yaklaşık 8000 devirden sonra motorun devri daha artmıyor.
    Hava filtresine bi baktır

  3. #4743
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı yasoyaso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Expertiz ücreti ne kadar ödediniz? Birde bu işler nasıl yürüyor? Satan kişi motorum temiz diyor ama expertiz de bir sürü masraf çıkınca ücreti kim ödemeli?
    Benim aldığım motorun garantisi devam ediyordu. Yetkili serviste expertiz yapıldı. Zaten tüm yapılan işlemler yetkili serviste kayıtlıydı. Motor lifte kaldırılıp bakıldı. Grenajlarda sorun yoktu. Dişli ve zincir setinin değişmesi lazım dendi. O durumda çıkan masraftan motorun sahibinin haberi yoktu. Ben de kendisine masrafı yarı yarıya bölüşmeyi önerdim. Sonuçta şimdi değişmese 1000-2000 km sonra değişecekti. 10 binde motor alıyordum ve dişli zincir in ömrü 10-15 bin. Adam da motoru satamazsa (fiili olarak kullanıyordu) o da değiştirmek zorundaydı. İkimiz için de yarı yarıya bölüşmek mantıklı geldi. O şekilde hallettik. Expertize ücret istemedi yetkili servis. Zaten bakımları orda yapılan ve garantisi devam eden motordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

    Alıntı uchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. Viteste yaklaşık 8000 devirden sonra motorun devri daha artmıyor.
    Aynı durum benim eski motorda da vardı. (Kawa Z300) 6. vitese atarken yedirerek atman gerekiyor. Şöyle örnek vereyim 5. viteste 8000 devirin üzerinde giderken 6 ya atmak için debriyaja bastığında motorun devrini 8000 den aşağıya düşürmeyecek şekilde gaza basmaya devam et. Sonrasında 6 ya alıp debriyajı yedirerek bırak. Sonrasında zaten kopar gider motor. Eğer 8000 bin in altına düşüp 6. viteste yeniden 8000 i bulmak istersen zorlanırsın.

  4. #4744
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı Onur7909 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gps yada telefon tutacağı kullanan varmı ya da öneren?
    http://www.hudsonderi.com/?urun-9027-telefon-tutucu--

    Ben bunu kullanıyorum. Fİyatına göre gayet dayanıklı su geçirmez bi ürün.
    GromNation

  5. #4745

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı Kaldorein adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.hudsonderi.com/?urun-9027-telefon-tutucu--

    Ben bunu kullanıyorum. Fİyatına göre gayet dayanıklı su geçirmez bi ürün.
    büyüklük kaç inçtir acaba ?

  6. #4746
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyüklük kaç inçtir acaba ?
    iphone 6 sığıyor işte. 4.7 inç civarı falan
    GromNation

  7. #4747

    Üyelik
    30 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 Abs
    eyvallah, görmüştüm aslında internette ama emin olamadım.

  8. #4748
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    vayy be ne konuşmuşsunuz arkadaş
    godfather bunu beğendi.

  9. #4749
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    arkadaşlar mrb bugun itibariyle duke ailesine katıldım xmax 250 abs mi satıp duke 200 abs aldım

    herkeze kazasız sürüşler

    berkcigdem ve CengoCenk bunu beğendiler.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  10. #4750

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    CBR 125
    arkadaşlar birkaç sorum olcak, forumu baya okudum ama yine de net bi cevap almak istedim. Duke 200 düşünüyorum. Titreme olayından çok bahsediyolar, benim olayım şehir içi gezmek. Yazın günde sürceğim 1-2 saat beni rahatsız eder mi? Bi de 120-130 la giderken motorun sesi nasıl acaba her an kesiciye gircekmiş gibi mi yoksa normal mi? Boyum 1.78 motorda nasıl dururum sice? Cevap verebilcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

  11. #4751
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı faramir48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar birkaç sorum olcak, forumu baya okudum ama yine de net bi cevap almak istedim. Duke 200 düşünüyorum. Titreme olayından çok bahsediyolar, benim olayım şehir içi gezmek. Yazın günde sürceğim 1-2 saat beni rahatsız eder mi? Bi de 120-130 la giderken motorun sesi nasıl acaba her an kesiciye gircekmiş gibi mi yoksa normal mi? Boyum 1.78 motorda nasıl dururum sice? Cevap verebilcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    Ben de Duke 250 var, rodajda olduğundan 95-100 arası maximum gidebiliyorum, dün 2 saatlik yol yaptım acayip keyif aldım, titreşim yok dersem yalan olur, ancak gidon kısmında ben hissetmedim sadece biraz ayak parmaklarım uyuştu, ama motor o kadar güzelki bana önemli gelmedi, tahminim 2 saatten fazla yorar, hele o rüzgar yemek efsane bugün hemen cam siparişi verdim, malum çeşme yolları bildiğin rüzgar yemek için ideal, ben memnunum...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    Arkadaşlar bu arada benimde bir sorum var, ben şuan rodaj dönemindeyim, ilk bin km 6-7 bin deviri geçme dedi usta, dikkat ediyorum baya ama çok nadir sollamalarda hızlanmam gerekiyor bu devirlerin üstüne 4-5 saniyeli çıkıyorum bir sorun teşkil eder mi?
    faramir48 bunu beğendi.
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  12. #4752
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu arada benimde bir sorum var, ben şuan rodaj dönemindeyim, ilk bin km 6-7 bin deviri geçme dedi usta, dikkat ediyorum baya ama çok nadir sollamalarda hızlanmam gerekiyor bu devirlerin üstüne 4-5 saniyeli çıkıyorum bir sorun teşkil eder mi?
    Sorun olmaz. ilk 500 km den sonra ara ara çok sıkıştırmamak kaydıyla gaz açabilirsin.

  13. #4753
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı faramir48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar birkaç sorum olcak, forumu baya okudum ama yine de net bi cevap almak istedim. Duke 200 düşünüyorum. Titreme olayından çok bahsediyolar, benim olayım şehir içi gezmek. Yazın günde sürceğim 1-2 saat beni rahatsız eder mi? Bi de 120-130 la giderken motorun sesi nasıl acaba her an kesiciye gircekmiş gibi mi yoksa normal mi? Boyum 1.78 motorda nasıl dururum sice? Cevap verebilcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    Benim boy 177. Fotodan anlayabilirsin.

  14. #4754
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun olmaz. ilk 500 km den sonra ara ara çok sıkıştırmamak kaydıyla gaz açabilirsin.
    Cevabın için teşekkürler, motosiklete yeni başladığım için terimleri tam bilmiyorum, "sıkıştırmamak" dediğin tam olarak ne oluyor acaba
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  15. #4755
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Kilometrelerce Redline'da gitme demek istiyorum. Sık yapmamak kaydıyla hızlanmalarda sollamalarda vs yüksek devirde vites atabilirsin. Motor iyice açılsın.
    mccxcix bunu beğendi.

  16. #4756
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Arkadaşlar, bayideki usta 300 km'de bir zinciri yağla dedi; ancak forumda çoğu kişi 500 km'de bir yağlamak lazım falan diyorlar, doğrusu nedir ya da 300 km'de bir yağlamanın bir zararı olur mu, 500 km'de bir mi yağlamalıyım?
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  17. #4757
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    300'ü 500'ü boşver. Baktınki çok kirli görünüyor veya zincir ses yapıyor yağla gitsin. Fazla yağ oraya buraya sıçrar, motoru berbat eder. Hazır zincir yağı kullansan güzel olur.
    Bayideki ustanın dediğini dikkate al yinede.

  18. #4758
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    arkadaşlar merhaba duke 200 ün hararet göstergesinin ideali neresi oluyor ben genelde kısa kullanımlar yapıyorum 20 km civarı hep H yazısının bir tık altında oluyor ve genelde motor fan açıyor

    bayır aşağı 6.vites 70 le giderken bile hararet seviyesi düşmüyor normalmidir bu

  19. #4759

    Üyelik
    23 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Moda
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Alıntı Alper Karademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba duke 200 ün hararet göstergesinin ideali neresi oluyor ben genelde kısa kullanımlar yapıyorum 20 km civarı hep H yazısının bir tık altında oluyor ve genelde motor fan açıyor

    bayır aşağı 6.vites 70 le giderken bile hararet seviyesi düşmüyor normalmidir bu
    Normal. Hele biraz trafiğe girersen daha da coşar fan açışlar. Gösterge üst bölüme çıkmadığı sürece sıkıntı yok.

  20. #4760

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Merhabalar, öncelikle bu mesajı 390 bölümüne de sorduğumu belirtmek isterim. Bu bölüm daha canlı olduğu için burada da sormak istiyorum.

    Uzun süredir motor bakınıyorken tabi ben de herkes gibi malum nispeten ucuz modellere heves ediyordum. Barkın abi bir videosunda sırf şekilcilik için çinlilere gitmeyin az daha sıkın dişinizi üç beş daha koyun doğru düzgün bir motor alın, en azından motora binmekten zevk alırsınız demesi üzerine fikrimi değiştirdim.

    Şu aralar mt 25 ile duke 250 arasında gidip geliyorum. Duke deki teknolojik ve güvenlik özellikleri mt de yokken, mt deki performans da duke de yok malesef. Derken duke 390 ı gördüm tabi. Şu noktada kalbim mt derken aklım duke diyor bütçemi zorlamazsam.

    Elbette bayiye gidip hepsini inceleyeceğim son kararımı vermeden ama önce işin ehli makineyi kulllanan insanlara akıl danışmak istedim. Piyasadaki eşdeğerleriyle hemen hemen aynı fiyata geliyor duke 250. Bu dediğimi biraz açayım benim mantığımla eğer mt alırsam gidip bin lira zaten lastiğe yatırıcam ve duke 250 ile hemen hemen aynı paraya gelecek, hakeza absli z250l de öyle ayrıca mt de abs den mahrum olucam. ve acaba almışken biraz daha dişimi sıkıp 390 mı almalıyım diyorum. Sizce bu farka değer mi ? Yani madem 250 alıyorsun 390 ı da düşün bence der misiniz ? Yoksa değmez daha çok yakarsın canın sıkılır dediğiniz yanları var mı?

    Bakım ve işletim maliyetleri hususunda da tecrübelerinizi istirham ediyorum. Olur ya motoru devirirsem finansal olarak çok üzülür müyüm ? ( alırken koruma demiri de alırım) takdir edersiniz birsürü yüke girmem gerekecek ve üzücü şeyler yaşamak istemiyorum sadece devirmek değil kronik sorunlar vs açısından da soruyorum. KTM, tabirimi affedin ama zengin motoru mudur ?

    Sanırım şu anki seri metzeller ile geliyor ancak 250 ler rosso ile geliyor sizce büyük farklar var mıdır ? Ülke yolları malumunuz. Biraz affedici lastiklere ihtiyacım var, kendini bilen tanıyan biri olarak söylüyorum, en azından motora alışana kadar tabi.

    Servis ketum mudur ? Beğendiğim yağı mesela motulu veya misal did zincir istiyorum veya ebc balata istiyorum dediğimde motorunu garantiden men ederiz diyorlar mı ? Veya garanti tecrübesi olan var mı ? Mesela yamaha alsam herşeyi kullanıcı hatasına yıkıp zaten para alcaklar diye elime anahtarı alıp yağını bilmemnesini kendim de değişirim. Duke de garanti gerçekten var mı ? Başka örnek gidip ikinci kalite koruma takozu takarsam garanti dışı kalır mı ?


    Teşekkür ederim.


    Bu arada önemli mi bilmiyorum ama boy 175 kilo 130 (biraz almış da olabilirim) allahın bildiğini saklamaya gerek yok. Kilolu biriyim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)