Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motomax
Dragon 50

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #4501

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    15'kymco agility,14'cbr500,11'cb600f
    Alıntı KmlTkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ktm rc 200 yağ olarak öneriniz nedir? Servis eni yağı önerdi. 1000km bakımı yapılmış bidaki bakımı 7000kmde, ara bakım olarak 4500km bakım yapıyım yada yaptiriyim diyom ne dersiniz
    Castrol Power 1 Racing 10w-50 (1,35 lt alır)...
    The Power of The Dreams.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #4502
    KmlTkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja300 ABS
    Eni yağ hakkında görüşleriniz nedir?
    Motul kullanan arkadaşlar memnunmu?

  3. #4503

    Üyelik
    07 Aralık 2014
    Alıntı KmlTkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eni yağ hakkında görüşleriniz nedir?
    Motul kullanan arkadaşlar memnunmu?
    en iyi yağ henüz üretilmemiş olandır..

  4. #4504

    Üyelik
    23 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Merhaba arkadaşlar. Forumu uzun süredir takip ediyorum üye olmak bugüne kısmetmiş. Buraya yazma sebebim kafamdaki bazı sorulara sizlerin cevap verebileceğini düşünmem. Öncelikle A2 ehliyetim var fakat motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az. İlk motor olarak duke 200 ya da ninja 250sl düşünüyorum. Farkındayım farklı tarzda motorlar ama ben 186 boyunda 74 kilo bir adamım. Duke altımda yok olacakmış gibi görünüyor gözüme o yüzden ninjaya bi yönelim var. Aslında iki motoruda canlı görme imkanım oldu fakat hiç üzerlerine binmedim. Almak için acelem yok zaten aile ile daha tam netleşemedik o yüzden siz kullanıcılara bir danışmak istedim. Yanlış yere yazdıysam affola. Duke 200 ile ilgili olduğu için buraya yazmayı uygun gördüm. Bunun için konu açmak bencilce geldi.
    Bir de izmirdeki KTM servis ağıyla ilgili bilgi verebilecek arkadaşlar varsa onlarıda bilmek isterim.

  5. #4505

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    1.86 boy 90 kilo biri olarak duke kullaniyorum. Acikcasi ninja bana duke dan daha ufak geldi karenaja ragmen. Ikiside guzel motorlar. Once tarz ve beklentiye karar verin, sonra gonulden geceni alin.

  6. #4506

    Üyelik
    23 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.

  7. #4507

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Geçen yıl fuarda z300 vardı. O bile duke un yanında daha kalıpsız duruyordu. Duke un renginden dolayı bi oyuncak havası var evet ama ilk motor olarak alınması gereken tüm motorlar oyuncak gibi buna bi çare yok. Hyosunga felan yönelmediğiniz sürece düşündüğünüz tüm motorların içinde en uygunu duke olacak her açıdan. Benzer şekilde düşünüyordum duke aldım memnunum.

  8. #4508

    Üyelik
    23 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Duke ün karikatürleştirilmiş bir görünüşü var gerçekten heyecanlı bir motor gibi duruyor. Bence bu hoş bir şey. Hyosung konusunda ise pek iyi düşünmüyorum doğrusu. Bana kalitesiz gibi geliyor hyosung. Bu arada yorumunuz için teşekkür ederim.

  9. #4509

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

    Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------



    YZFR25R6 ve berkcigdem bunu beğendiler.

  10. #4510

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şuan Yok.
    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

    Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
    Motosiklet tecrübeniz ne kadardır bilmiyorum ama yeni başlayan için biraz fazla bir makina bana göre. Ehliyetten sonra bir Temel eğitim ve Hakimiyet eğitimi almanızı tavsiye ederim. Ehliyetsiz ve Ekipmansız da binmeyin sakın ;)

  11. #4511
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

    Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

    http://i1280.photobucket.com/albums/...psidqb6hdv.jpg

    http://i1280.photobucket.com/albums/...ps3fkirbaf.jpg
    Ktmin hayırlı olsun Kazasız belazsız kullanırsın inşallah.

  12. #4512

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200 abs
    Alıntı Azzur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Forumu uzun süredir takip ediyorum üye olmak bugüne kısmetmiş. Buraya yazma sebebim kafamdaki bazı sorulara sizlerin cevap verebileceğini düşünmem. Öncelikle A2 ehliyetim var fakat motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az. İlk motor olarak duke 200 ya da ninja 250sl düşünüyorum. Farkındayım farklı tarzda motorlar ama ben 186 boyunda 74 kilo bir adamım. Duke altımda yok olacakmış gibi görünüyor gözüme o yüzden ninjaya bi yönelim var. Aslında iki motoruda canlı görme imkanım oldu fakat hiç üzerlerine binmedim. Almak için acelem yok zaten aile ile daha tam netleşemedik o yüzden siz kullanıcılara bir danışmak istedim. Yanlış yere yazdıysam affola. Duke 200 ile ilgili olduğu için buraya yazmayı uygun gördüm. Bunun için konu açmak bencilce geldi.
    Bir de izmirdeki KTM servis ağıyla ilgili bilgi verebilecek arkadaşlar varsa onlarıda bilmek isterim.
    ben de duke 200 ile z250 sl arasında kalmıştım. duke kawa dan daha iri sele yüksekliği de daha yüksek. daha hafif olduğu için kontrolü daha kolay. ilk motor için hafiflik çok önemli. ikinci olarak abs olmazsa olmazın olsun. iki motorunda panik frende ufak bir düşmeyle abs fiyatı kadar masraf açacağını unutma. bedenindeki yaralar da cabası. duke ün 3 vitese kadar gaz tepkisi çok iyi. kawa kullanmadım ama sanırım düşük devirlerde daha atikdir kawadan. kawa son sürat olarak daha hızlı. ama buna takılmanı tavsiye etmem. şehir içinde ikisi de fazlasıyla tatmin eder. son olarak sigorta ekipman bütçeni ayarla. lastiklerine dikkat et motorun. bunlar çok önemli. kötüyse lastiğe de bütçe ayır. kalan para üzerinden motor bak veya bütçeni ayarla. bunlar benim 3-4 aylık tecrübelerimden söyleyebileceklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

    Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

    http://i1280.photobucket.com/albums/...psidqb6hdv.jpg

    http://i1280.photobucket.com/albums/...ps3fkirbaf.jpg
    öncelikle hayırlıı olsun ve hoş geldin. güvenlik ihmale gelmez. ben motoru dışarı bırakınca panik oluyorum. abus halat kilidi şasiden kilitliyorum. tavsiye ederim. mümkünse de yerden yukarda olsun halat. alarmlı disk kilidi ve branda da oldu mu tamamdır. ayrıca motoru bıraktığın yer ıssız olmasın. mümkünse taksi durağı, geç saate kadar açık market, dkkan önüne bırak. kendini de kesinlikle tanıt etraftakilere.

    akü konusuna gelince, ben de ilk aldığımda sürekli akü uyarısı alıyordum. düzenli kullanmaya başlayınca akü uyarısı kayboldu. kış geldiğinden dolayı akü uyarısı alman normal. hemen yeni akü almana gerek yok. mümkünse arada bir 1 km civarı falan kullan motoru. tamamen biterse de yine aynı şekilde şarj edip kullanırsın. akü değerlerini bilmiyorum ben de. spormoto nun sitesinden türkçe kullanma klavuzuna bak. bi kaç sayfa önce paylaşmıştım linki.

    bunun dışında istanbul daysan yakın zamanda birinci kur eğğitim al. yıllardır kullanmak bile eğitimin sana kazandıracağını vermez. aksine eğitimden sonra kendi motorunda öğreneceklerini pratik etmek çok çok fayda sağlayacaktır. motor sürmek malesef ülkemizde lüks sayılıyor. çok fazla masraf oluyor, özellikle ilk motoru alınca. onun dışında aklına geldikçe, fark ettikçe sayfaya yaz bişiler. burayı canlandırırsın biraz. tekerin düz bassın

  13. #4513

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Motoru sifir aldiysaniz servise goturun degisim yapsinlar. Hayirli ugurlu olsun cok guzel makine.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

    Alıntı Azzur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.
    Z250 Antalya'ya gelmeden once her gun aradim sordum merakla bekledim. Sonra geldi uzerine oturdum ve kalktim. Bir daha da kawa bayisine ugramadim. Bana cok kucuk geldi. Duke cok buyuk degil ama bir tarzi var arkadas. Eger boyutlari kafaya takiyorsaniz kawa eleyin. Ktm de deneyin hosunuza gitmezse baska markalara yonelin.

  14. #4514

    Üyelik
    23 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Söylediklerini dikkate alıcam. Abs ve top speed konusunda hem fikiriz. Top speed pek önemli değil benim için maksat keyif almak doğrusu. Bunun dışında benim ilk deneyimim olacağı için viteste sıkıntı çeker miyim acaba? Şanzımanı dağıtmak istemem. Aktif olarak otomobil kullanıyorum vites konusunda o yüzden biraz rahat ederim diye düşünüyorum. Ayrıca motor bloğunun ömrü ne kadardır kaç bin km gider? İkinci el alma ihtimaline karşı bu önemli. 50.000 gidecekse 30.000de motor alıp elimizde patlamasın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    Hocam başka markalarda ilgimi çeken naked yok doğrusu. Eğer duke dışında bir şeye yönelirsem farklı tarz bi motosiklete yönelirim. Duke için kafamdaki en büyük soru dediğim gibi boy onuda üzerine oturduktan sonra netleştiririm diye düşünüyorum.

  15. #4515

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Alıntı blackfish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de duke 200 ile z250 sl arasında kalmıştım. duke kawa dan daha iri sele yüksekliği de daha yüksek. daha hafif olduğu için kontrolü daha kolay. ilk motor için hafiflik çok önemli. ikinci olarak abs olmazsa olmazın olsun. iki motorunda panik frende ufak bir düşmeyle abs fiyatı kadar masraf açacağını unutma. bedenindeki yaralar da cabası. duke ün 3 vitese kadar gaz tepkisi çok iyi. kawa kullanmadım ama sanırım düşük devirlerde daha atikdir kawadan. kawa son sürat olarak daha hızlı. ama buna takılmanı tavsiye etmem. şehir içinde ikisi de fazlasıyla tatmin eder. son olarak sigorta ekipman bütçeni ayarla. lastiklerine dikkat et motorun. bunlar çok önemli. kötüyse lastiğe de bütçe ayır. kalan para üzerinden motor bak veya bütçeni ayarla. bunlar benim 3-4 aylık tecrübelerimden söyleyebileceklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------



    öncelikle hayırlıı olsun ve hoş geldin. güvenlik ihmale gelmez. ben motoru dışarı bırakınca panik oluyorum. abus halat kilidi şasiden kilitliyorum. tavsiye ederim. mümkünse de yerden yukarda olsun halat. alarmlı disk kilidi ve branda da oldu mu tamamdır. ayrıca motoru bıraktığın yer ıssız olmasın. mümkünse taksi durağı, geç saate kadar açık market, dkkan önüne bırak. kendini de kesinlikle tanıt etraftakilere.

    akü konusuna gelince, ben de ilk aldığımda sürekli akü uyarısı alıyordum. düzenli kullanmaya başlayınca akü uyarısı kayboldu. kış geldiğinden dolayı akü uyarısı alman normal. hemen yeni akü almana gerek yok. mümkünse arada bir 1 km civarı falan kullan motoru. tamamen biterse de yine aynı şekilde şarj edip kullanırsın. akü değerlerini bilmiyorum ben de. spormoto nun sitesinden türkçe kullanma klavuzuna bak. bi kaç sayfa önce paylaşmıştım linki.

    bunun dışında istanbul daysan yakın zamanda birinci kur eğğitim al. yıllardır kullanmak bile eğitimin sana kazandıracağını vermez. aksine eğitimden sonra kendi motorunda öğreneceklerini pratik etmek çok çok fayda sağlayacaktır. motor sürmek malesef ülkemizde lüks sayılıyor. çok fazla masraf oluyor, özellikle ilk motoru alınca. onun dışında aklına geldikçe, fark ettikçe sayfaya yaz bişiler. burayı canlandırırsın biraz. tekerin düz bassın
    Bıraktığım yer konusunda sıkıntı yok mesai arkadaşlarımın yani güvenliklerin yanında. Çalmak için önce güvenlikleri geçmeleri lazım onun için kafam rahat. Açık alan olmasından dolayı biraz rahatsızım oxford branda ne kadar korursa artık. Motoru yatmıyor günlük kullanıyorum bu akşam yine işe gidicem bakalım yine çalışmamazlık yapacak mı. Eğitim konusunda hiç eğitim almayı düşünmedim motor tecrübemin çok az olmasına rağmen denge kontrol ve de hakimiyet konusunda kendime güveniyorum . Motosikletde bana göre takip mesafesi kör noktalara dikkat yolun akışına göre ana yol bağlantı yolu dört yol vs. olasılıkları hesapladıktan sonra vede en önemlisi gereksiz aşırı hızdan kaçındıktan sonra bir kaza riski oldukça düşük. Genel olarak youtube dan akademilerin eğitim videolarını izliyorum yani genel olarak bilindik şeyler yani illaki ögrenilecek birşeyler vardır ama şahsen bana gereksiz geldi.

  16. #4516

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200 abs
    Alıntı Azzur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Söylediklerini dikkate alıcam. Abs ve top speed konusunda hem fikiriz. Top speed pek önemli değil benim için maksat keyif almak doğrusu. Bunun dışında benim ilk deneyimim olacağı için viteste sıkıntı çeker miyim acaba? Şanzımanı dağıtmak istemem. Aktif olarak otomobil kullanıyorum vites konusunda o yüzden biraz rahat ederim diye düşünüyorum. Ayrıca motor bloğunun ömrü ne kadardır kaç bin km gider? İkinci el alma ihtimaline karşı bu önemli. 50.000 gidecekse 30.000de motor alıp elimizde patlamasın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    Hocam başka markalarda ilgimi çeken naked yok doğrusu. Eğer duke dışında bir şeye yönelirsem farklı tarz bi motosiklete yönelirim. Duke için kafamdaki en büyük soru dediğim gibi boy onuda üzerine oturduktan sonra netleştiririm diye düşünüyorum.
    vitesli de sıkıntı çeker misin? ben bir hafta günde bi kaç saat trafiğe kapalı bi alanda pratik yaptım. eğitim alma şansın yoksa donold duck ın yazılarını sırayla okuyup bol bol pratik yap. alışırsın hemen. vites küçültme de şanzımanı dağıtma ihtimali var. ona dikkat etmen lazım. yüksek devirde sürerken aniden vitesi küçültürsen sıkıntı. duke için konuşuyorum. çok sağlam motordur ama sen yine alırken servise kesinlikle göster. sağına soluna iyice bak. şaside kırık olmamalı. onun dışında bi sıkıntı çıkarmaz. çiziklere takılma. koruma demiri kesinlikle olsun. sıfırı pahalı ama ikinci el bulmaya çalış. ya da aldığın motorda koruma demiri olsun. karar verince de linki burda paylaş. deneyimli arkadaşlardan yorum iste.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bıraktığım yer konusunda sıkıntı yok mesai arkadaşlarımın yani güvenliklerin yanında. Çalmak için önce güvenlikleri geçmeleri lazım onun için kafam rahat. Açık alan olmasından dolayı biraz rahatsızım oxford branda ne kadar korursa artık. Motoru yatmıyor günlük kullanıyorum bu akşam yine işe gidicem bakalım yine çalışmamazlık yapacak mı. Eğitim konusunda hiç eğitim almayı düşünmedim motor tecrübemin çok az olmasına rağmen denge kontrol ve de hakimiyet konusunda kendime güveniyorum . Motosikletde bana göre takip mesafesi kör noktalara dikkat yolun akışına göre ana yol bağlantı yolu dört yol vs. olasılıkları hesapladıktan sonra vede en önemlisi gereksiz aşırı hızdan kaçındıktan sonra bir kaza riski oldukça düşük. Genel olarak youtube dan akademilerin eğitim videolarını izliyorum yani genel olarak bilindik şeyler yani illaki ögrenilecek birşeyler vardır ama şahsen bana gereksiz geldi.
    branda ile muhafazza etmede, terleyince gidonda falan pas yapabiliyormuş. sık sık kontrol et. wd40 diye bişey var. kesinlikle al ondan. onun dışında eğitim konusunda yazdıklarına katılmıyorum. motosiklette bakışın gözlerin, oturuş pozisyonunun, düşük hızda dönmenin, virajda konumlanmanın ne kadar önemli olduğunu eğitimsiz anlamak zor bence. araştır bu konuları. eğitim almayacaksan da internetten öğrenip bol bol pratik yap.

  17. #4517

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Eğitime gereksiz demek büyük hata hiç bir şey o videolarda izlediğiniz gibi değil. ABS çok çok çok önemli ama olmazsa olmaz değil. Koruma demiri alın vereceğiniz 500₺ 3000₺ lik hasarlardan kurtarır. Vites konusunda sıkıntı yaşamazsınız. Eğitim olmadan da öğrenebileceğiniz şeyler ilk bir haftada öğrendiklerinizle sınırlı kalır.

  18. #4518
    segreto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ktm Duke 200
    Arkadaşlar merhaba yakın tarihte bi Ktm Kullanıcıları Antalya buluşması düzenlemek istiyorum. Amaç: tanışma muhabbet olursa eğer Antalya Ktm Ailesi konseptinde bi kulup kurma v.s gelmek isteyen arkadaşlar yazabilir mi acaba tarih netleşince yazan herkese mesaj göndericem.

  19. #4519
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin

    Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevap :D ankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
    Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin

  20. #4520

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin

    Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevap :D ankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
    Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin
    Abi Antalya'nin gozunu seveyim ya youtube linklerine bir goz gezdir istersen orada denk gelebilirsin. Hayirli olsun güle güle kullan


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)