Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #2281
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Honda Ekim 2018 zamları falan öte dursun titanic 150 bugün de utandirmadı beni işimi gordu emektar☺

    Yol yorgunluguyla bikaç kelam edelim. Git gel dortyuz km yol yapmam gerekiyordu bugün fakat saatli bir işti, aynı şekilde donuste de acelem ve yetişmem gereken biyer vardı.Lastik spreyi bile almadan öglenleyin yola çıktım.

    Neyse, titanic ile gideyim dedim.Tek marş 200 km yer yer geniş virajlı temiz asfalt denilebilecek yoldu,Lastikler eski olmasına rağmen tutuş sorunu da yaşamadim pek.Yolun hemen hemen tamamında 8500-10500 devir aralığında kullandim.Motosiklet botu olmasına rağmen ayaklarda sıfır titreşim vardı ellerdeki üst devirde olan hafif titreşimi ise elcikleri gevşek tutarak hallettim diyebilirim. Yine de gidip gelme arasında motor da ben de dinlenmeme rağmen (toplam hepsi 7 saat) dönüşte sol bir kaç parmağımda hafif uyuşma vardı aşırı devirden, biraz da dönüşe karanlığa kalıp gerilerek belkide elciği sıkmamdan kaynaklıdir bilmiyorum. .

    Motorun yakıt tüketiminin arttığını dusunuyordum son zamanda, fakat memnun etti şoyle ki tamamı en üst devirlerde yapılan bu yolda 3.20 yakit tüketimi oldu, hızım yüzün altına pek düşmedi,119 falan gördüm bi ara. .Fakat motorun sevdiği ve torkunu da verdiği devrin 8000 ler olduğunu belirteyim, hatta 7500 de sesi daha tikir ında saat gibi çalışıyor diyebilirim.. Motorun zorlanmadan yapacağı uzun yoldaki keyifli hızı 80-85 üstü yorar biraz..17000 km olacak yakinda ilk defa bugünkü kullanım esnasında şimdi krankı elimize alicaz dedim fakat korktuğum olmadı, ilk kmsinden bugüne kadar hiç böyle zorlamamiştim..

    Bu km lerdeki bi motor için sanırım 5km kadar bi hız düşüşü ve ufak tefek zirildanma var, o kadar kusur olsun artık. .Uzun yolda kulaklık cidden şartmiş hele üst devirlerde, bugün iyice anladım. .Birazda kulaklık sebebiyle gazladim sanırım. .

    Selametle,
    tommygun bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2282
    UğurDankı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-R
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım 2013 titanic 150-r kullanıyorum 19 bin km de motoru yeni aldım izmirden bodruma getirdim sorunsuz bir yolculuktu ancak bazı sorularım var mesela far ampulüm patladı ancak farın nasıl söküldüğünü ve ne model ampül gerektiğini bilmiyorum (h4 vs) ampulü değiştirmek için komple farı söküyor muyuz yoksa araba gibi arkadan el ile takıla biliyor mu ayrıca motorun yağı kaç km de bir değişiyor km göstergesi mondial gibi kafasına göre bir değer mi veriyor yoksa real değer midir bunlar hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim

  3. #2283
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı UğurDankı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım 2013 titanic 150-r kullanıyorum 19 bin km de motoru yeni aldım izmirden bodruma getirdim sorunsuz bir yolculuktu ancak bazı sorularım var mesela far ampulüm patladı ancak farın nasıl söküldüğünü ve ne model ampül gerektiğini bilmiyorum (h4 vs) ampulü değiştirmek için komple farı söküyor muyuz yoksa araba gibi arkadan el ile takıla biliyor mu ayrıca motorun yağı kaç km de bir değişiyor km göstergesi mondial gibi kafasına göre bir değer mi veriyor yoksa real değer midir bunlar hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim
    Ampulun cinsini modelini bilmiyorum, aldığımdan beri aynı ampulle kullaniyorum, değiştirmek için tamamını sökmek gerekir gibi duruyor.

    Yağ meselesi, yıllar önce genel bi kitapçık dolanirdi rksnin ve 1000km diye yazıyordu orda, 5000e kadar 1000i az geçince değiştirdim. Fakat; sonradan gördüğüm Titanic 150 kitapçığında net olarak 2000 de bir yazıyor. 2500de değiştirdiğim de oluyor.Çok devirli kullanırsam 2000 de değiştiriyorum, yağ 2500 değişiminde dahi rengi pek bozulmadan çıkıyor.Genel gozlemim motul'un buna iyi geldiği yönünde, genelde 5000 kullaniyorum, 5100 daha iyidir fakat üç beş lira fark ediyor litrede.

    Göstergesi pek uçuk değil, değişik epey motor kullandım gps le ölçmedim ama olsa olsa 5km falan fazla gostersin en fazla, kullanırken doğru gösterdiğini varsayıyorum tabelalarda v.s.

  4. #2284
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Alıntı UğurDankı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım 2013 titanic 150-r kullanıyorum 19 bin km de motoru yeni aldım izmirden bodruma getirdim sorunsuz bir yolculuktu ancak bazı sorularım var mesela far ampulüm patladı ancak farın nasıl söküldüğünü ve ne model ampül gerektiğini bilmiyorum (h4 vs) ampulü değiştirmek için komple farı söküyor muyuz yoksa araba gibi arkadan el ile takıla biliyor mu ayrıca motorun yağı kaç km de bir değişiyor km göstergesi mondial gibi kafasına göre bir değer mi veriyor yoksa real değer midir bunlar hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim
    Standart H4 ampüller oluyor. 150-S'lerde arkadan bir yerlerden ampul yuvasını çıkarıp hemen değiştirebiliyorduk, muhtemelen sizin motorda da aynı olabilir. Kaldırımdan atlama, tümsekten hızlı geçme gibi sarsıntılı olaylar ardından benim ampul patlıyordu. Ustam ampul yuvasını yapıştırıcı gibi bir maddeyle sabitlemişti, böylelikle sarsıntılardan etkilenip ampul patlatmıyorduk.

  5. #2285
    UğurDankı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-R
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.Bu gün ampulü değiştirmeyi başardım öncelikle gidonun bağlandığı yerdeki plastik kaplamayı söküyorsunuz arkasında göstergenin altına doğru 2 adet civata görülüyor onları da sökün son olarak farın en altında 3. bir civata bu da sökülünce far komple çıkıyor ve ampul duyuna ulaşabiliyorsunuz.

  6. #2286
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rks umarım

  7. #2287

    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    BALİKESİR
    Motosikleti
    BENELLİ BN251
    https://tr.letgo.com/tr/i/rks-titanic-150-s_a9d00ab0-7dd7-4a4d-830d-31c6de23225b

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

    bu ilandaki rks de benellideki gibi kırmıı motor koruma eklenmiş Bunu nerden bulabiliriz daha önce gören var mı

  8. #2288
    UğurDankı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-R
    Bence ya kendi yapmış ya da yaptırmış fakat ne kadar gerekli bilemedim bence boşuna ağırlık eklemiş

  9. #2289

    Üyelik
    18 Kasım 2018
    Abilerim herkese hayırlı günler. 15 gün önce 2015model rks Titanic 150 s aldım motor 24 binde. Ardından motorun stop etme sorunu vardı aldığım kişi rölantiyi düşürdüm yükseltirsin demişti bende fazla takılmadım anlamadığım için. 2 gün sonra motorun tahliye deposundan benzin salmaya başladı. Sakız ile tıkadım ve götürdüm tamirci abime. Baktı etti motorun açılması gerek dedi ve bakarken de egzozun manifold girişinden çıktığını farkettik senin sorunun oradan değil dedi!. Sibopların da sıkıntı olabilir dedi . Motorun sıkıntısı stop etme ve gaz kestiğimde egzoztan çiğ benzin yakma sesi geliyordu sonrasında ise karbüratör tahliye deposundan benzin salma olayı . Bunları neden yapar var mı fikri olan ?

  10. #2290
    UğurDankı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-R
    Arkadaşlar önceki mesajlarım da belirttiğim gibi 2013 model titanic 150-r model motorum var şuan 21 bin küsür km de 2 sorunum var sizden destek bekliyorum 1.si bazen vites düşürürken takılıyor neredeyse tekmeleyerek vites düşürüyorum debriyaj ayarından olabileceğini düşündüm manetde ki boşluğu aldım hatta debriyaj kaydıracak kadar sıktım fakat durum değişmedi. 2.ci si ise motor alt devirlerde 3 bin 4 bin devir gibi 4. ve 5. viteste sabit gittiğimde tıkırtı ile çalışıyor benim aklıma gelen egzantirik zinciri/gergisinde bir boşluk olabileceği üst deirlerde zorlama gidişinde vb hiç bir sorunum yok..?!


    Bajaj Modellerinde Büyük Fırsat
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler