Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2161

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı reallies adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar malesef maddi nedenlerden dolayı motorumu satıyorum. Fiyatı sahibinden.com ölücülrini uzak tutmak için biraz yüksek yazdım. Ama buradan gelen olduğunda anlaşırız. Hiçbir problemi yok motorun, ben severek biniyorum halen.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...23272990/detay
    Sıfır almayı düşünenler için ideal bi fiyat plakasını felan çıkartmışsın zaten birazda motorun tanıtımını yaparsan iyi olur


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2162

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3bin km kadardır rks 150 kullanıyorum yani yeni aldım sayılır motosikleti. Fakat bana gücü biraz al geldi, benimkimi böyle yoksa hepsimi böyle bilmiyorum. 80 90 civarı rahat gelıyor motor, 100 ve 110 a geldiğinde takılıp kalıyor, 110 a gelene kadarda yani oldukça dik bir yokuş olması gerekli. Bu motoru daha hızlı daha performanslı yapmak için nelerini değiştirebilirim? Silindirini 200 veya 250 lik yaptırsam yanında neler yaptırmam gerekır, ve bu işlemleri servisinde yaparlar mı? Bu tarz bilgiler gerekli bana. iyi forumlar

  3. #2163
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı pejocuuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3bin km kadardır rks 150 kullanıyorum yani yeni aldım sayılır motosikleti. Fakat bana gücü biraz al geldi, benimkimi böyle yoksa hepsimi böyle bilmiyorum. 80 90 civarı rahat gelıyor motor, 100 ve 110 a geldiğinde takılıp kalıyor, 110 a gelene kadarda yani oldukça dik bir yokuş olması gerekli. Bu motoru daha hızlı daha performanslı yapmak için nelerini değiştirebilirim? Silindirini 200 veya 250 lik yaptırsam yanında neler yaptırmam gerekır, ve bu işlemleri servisinde yaparlar mı? Bu tarz bilgiler gerekli bana. iyi forumlar
    Foruma hoş geldin.Sorunun kısmen cevabı üç mesaj yukarda var. Bu işleri serviste yapmazlar. Dişli değişimi ile hız belki biraz artar, yakıt artıp yokuşta bayılabilir. Motosikletin canını çıkarmadan üst devirlerde kullanım tavsiye ederim. Şehir içi motosikleti olup kısa sürede yüz-yüzbeş görmekte (göstergesi doğru), yokuş dahil her türlü bayılmadan bu hızlarda rahat gitmekte ve 115lere ise yavaş yavaş çıkmaktadır. Forumun tamamında motorunu 200-250 cc yapan da görmedim.Çok da masraflı olabilir..
    Ayrıca hızı yükseltilse de dört beş liralık motosiklete güvenip te Allah ne verdiyse basmamak lazım güvenlik açısından.)90 km hızla araç kazasında bile neler oluyor..

    Hızı yetersizse, bütçeye uygun 200-250 cc başka motosiklet bakılabilir.Mesela şehirdışdışı da yapacağımdan benelli 25-kawasaki z250-mt 25 arasında gidip gelmekteyim 130 zorlanmadan desin, basınca 150 desin yeter.. He yeni markalar da var uygun fiyatlı çinli Hintli markalar falan, ya da pulsar 200 ns falan bakılabilir büteçeye göre..
    Şehiriçi bu hızlar yetersiz kalıyorsa motosikleti değiştirmeni tavsiye ederim..

  4. #2164
    reallies - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Motosikleti
    RKS
    Alıntı reallies adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar malesef maddi nedenlerden dolayı motorumu satıyorum. Fiyatı sahibinden.com ölücülrini uzak tutmak için biraz yüksek yazdım. Ama buradan gelen olduğunda anlaşırız. Hiçbir problemi yok motorun, ben severek biniyorum halen.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...23272990/detay
    Arkadaşlar ölücüleri uzak tutmak için yazdığım fiyat sebebiyle sanırım pek dönüş alamadım. Fiyatı düşürdüm. Motoru kullandığım süre içinde bu konudan çok faydalandım, isterim ki buradan birine vereyim motoru. İlgilenen arkadaşlara duyrulur, buradan gelecek olan arkadaşlara VENOM VF-391 SAMURAI GRAPHIC-2 kaskımı da hediye edeceğim.

  5. #2165

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foruma hoş geldin.Sorunun kısmen cevabı üç mesaj yukarda var. Bu işleri serviste yapmazlar. Dişli değişimi ile hız belki biraz artar, yakıt artıp yokuşta bayılabilir. Motosikletin canını çıkarmadan üst devirlerde kullanım tavsiye ederim. Şehir içi motosikleti olup kısa sürede yüz-yüzbeş görmekte (göstergesi doğru), yokuş dahil her türlü bayılmadan bu hızlarda rahat gitmekte ve 115lere ise yavaş yavaş çıkmaktadır. Forumun tamamında motorunu 200-250 cc yapan da görmedim.Çok da masraflı olabilir..
    Ayrıca hızı yükseltilse de dört beş liralık motosiklete güvenip te Allah ne verdiyse basmamak lazım güvenlik açısından.)90 km hızla araç kazasında bile neler oluyor..

    Hızı yetersizse, bütçeye uygun 200-250 cc başka motosiklet bakılabilir.Mesela şehirdışdışı da yapacağımdan benelli 25-kawasaki z250-mt 25 arasında gidip gelmekteyim 130 zorlanmadan desin, basınca 150 desin yeter.. He yeni markalar da var uygun fiyatlı çinli Hintli markalar falan, ya da pulsar 200 ns falan bakılabilir büteçeye göre..
    Şehiriçi bu hızlar yetersiz kalıyorsa motosikleti değiştirmeni tavsiye ederim..


    Forumu bayağıdır takip ediyorumda yazmak anca kısmet oldu. Motorun sadece silindir ve karbüratörünü değiştirmiş arkadaşım 200 lük yaptırmış(mondial drift) 300 400 tl arası bır masraf oldu dıyordu. Benım motorumun son devırıne o halde orta devırlerde yetişiyordu bana. Biraz daha hız ıstememın nedeni 90 civarı rahat yapıyor ve 100 ve 110 da zorlanıyor araç sollarken filan bu hızlar bana zorluk yaşatıyor. Max hız 120 130 olsa bana yetecekte artacak bıle ondan bıraz daha güç istiyorum.

  6. #2166

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı pejocuuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumu bayağıdır takip ediyorumda yazmak anca kısmet oldu. Motorun sadece silindir ve karbüratörünü değiştirmiş arkadaşım 200 lük yaptırmış(mondial drift) 300 400 tl arası bır masraf oldu dıyordu. Benım motorumun son devırıne o halde orta devırlerde yetişiyordu bana. Biraz daha hız ıstememın nedeni 90 civarı rahat yapıyor ve 100 ve 110 da zorlanıyor araç sollarken filan bu hızlar bana zorluk yaşatıyor. Max hız 120 130 olsa bana yetecekte artacak bıle ondan bıraz daha güç istiyorum.
    Bu motosikleti mi 300 400 lirayla 200 cc yaptır yoksa mondiali mi ? ve nasıl oldu arakdaşa ulaaşbilir misin ? Aynı şeyi TİTANİC 150-S'te yapabilirmiyiz. Tekerinize taş değmesin.

  7. #2167

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Alıntı bireycell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosikleti mi 300 400 lirayla 200 cc yaptır yoksa mondiali mi ? ve nasıl oldu arakdaşa ulaaşbilir misin ? Aynı şeyi TİTANİC 150-S'te yapabilirmiyiz. Tekerinize taş değmesin.
    mondial drifti 200 lük yaptırmış. silindir ve karbüratörü değiştirmis sanırım sadece. benım rks 150 de cok daha guclu olmus motor. 300 400 tl cıvarı odedım demıstı

  8. #2168

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı pejocuuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mondial drifti 200 lük yaptırmış. silindir ve karbüratörü değiştirmis sanırım sadece. benım rks 150 de cok daha guclu olmus motor. 300 400 tl cıvarı odedım demıstı
    Tıtanic 150 veya s modeline aynı veya benzeri bir işlem yapılabilir mi ? Yapılırsa nasıl olur bilgi alabilir misin ? yoksa sadece ucuz çin malı olanlara mı yapılabiliyor. Birde motor ömrüne zararı yok mu ?

  9. #2169

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Motor bloğu ile ilgili yapılan tüm işlemler motor ömründen azar azar yer bence yapmak mantıklı bir eylem değildir. Eyw. hepimiz yüksek cc istiyoruz ama motora zarar vermek daha kötü olur. titanic 150-s almayı düşünüyordum seneye ama şimdi seneye TNT 135 geleceği söyleniyor fiyatı 150-s'e yakın olursa alabilirim. Ne dersiniz ?

  10. #2170

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Alıntı Ruling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor bloğu ile ilgili yapılan tüm işlemler motor ömründen azar azar yer bence yapmak mantıklı bir eylem değildir. Eyw. hepimiz yüksek cc istiyoruz ama motora zarar vermek daha kötü olur. titanic 150-s almayı düşünüyordum seneye ama şimdi seneye TNT 135 geleceği söyleniyor fiyatı 150-s'e yakın olursa alabilirim. Ne dersiniz ?
    Motor üzerine 0km bir silindir takılmasının, motor ömründen ne gibi bir azaltması olabilir biraz açıklarmısınız?



    Birde motora beyaz ön far veya xenon fark takan varmı. Bilgilendirirse sevinirim. Orjinal Kısa farlar çok az gösteriyor yolu çünkü.

  11. #2171

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Konudan bayağı bir uzak kalmışız. Bir iki foto paylaşayım.
    Aldığım zamanlar.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

    Bunlarda son hali.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    Xenon far yerine sis farı gayet güzel.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    Arka çekilmiş foto yok malesef. arkada Ekstra plaka altında F1 stop var. Yan çanta düşüncem devam ediyor. Çantaya Sırt dayama pedi ile Üst bagaj aparatı ayarlayacam. Görsel olarak da bir iki şey daha düşünüyorum


    Bu arada cc yükseltme konusuna gelirsek bende çok düşündüm araştırdım vs ama Alt motorla oynayanı pek görmedim. Ve hiçte tavsiye edilmedi bizim motosikletlere. Hatta bizimkinin 200lüğünün komple çıkma motor bloğunu buldum belki ona göre bir ayarlama yapılabilir diye düşündüm. Ama cesaret edemedim almaya. Ancak hala içimde bi uhde

    Hız olayına gelirsek şehir içi ideal limitlerde. s/km 90 ideal gidişi var. 100 üstüne çıkışı çok rahat değil.

    Bir aralar aklımda Pulsar ns200 vardı ancak kronik stop etme sorunu yüzünden ve de Fiyat/fayda düşüncesi yüzünden vazgeçtim. Şimdilik şehir içinde memnunum ben küheylanımdan. uzun yolda güç istiyorum o ayrı bir mevzu. Sıkıştırabilecek araçlardan kaçmak veya sollamaya çıkınca benimle kapışmaya kalkıp beni tehlikeye atan araçların yanından uzamak sonra sabit hızıma dönmek için.

  12. #2172

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı pejocuuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor üzerine 0km bir silindir takılmasının, motor ömründen ne gibi bir azaltması olabilir biraz açıklarmısınız?



    Birde motora beyaz ön far veya xenon fark takan varmı. Bilgilendirirse sevinirim. Orjinal Kısa farlar çok az gösteriyor yolu çünkü.
    Motor ömründen yemezde taktıran usta ve taktırılan silindir markası önemlidir birde ilk kullanımlarda dikkat edilmesi gerekir. bu işlemi yaptıktan sonra ruhsat ile ilgili problem oluyor mu ?

  13. #2173

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ömründen yemezde taktıran usta ve taktırılan silindir markası önemlidir birde ilk kullanımlarda dikkat edilmesi gerekir. bu işlemi yaptıktan sonra ruhsat ile ilgili problem oluyor mu ?
    hayır ruhsat ile ilgili problem olmaz. fenni muaynede filan silindiri kontrol etmezler abartı bir değişiklik olmadıkça. dış görünüşü aynı gibi birşey zaten. açıp içinede bakmazlar. yani sorun olmaz o açıdan

  14. #2174

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı pejocuuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır ruhsat ile ilgili problem olmaz. fenni muaynede filan silindiri kontrol etmezler abartı bir değişiklik olmadıkça. dış görünüşü aynı gibi birşey zaten. açıp içinede bakmazlar. yani sorun olmaz o açıdan
    Ötv'den kaçmak için güzel bi yöntem ama düşük cc modellerde çok değmez diye düşünüyorum. 250cc 600 ccye dönüştürülüyorsa harika olur yada 150 cc << -- >> 600 cc :D

  15. #2175
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Merhaba arkadaşlar size 4-5 sorum olacak ama tam da yeri burası değil fakat başka yerlerde de bilgi yok. Ben rks rk 125 modelini almayı planlıyorum a1den dolayı. Sizce bu motosiklet nasıldır beni üzer mi ? Parça kalitesi nasıldır? Benzin sarfiyatı nedir? Titreşim ne alemde ? Sabit maks. hangi hızlarda rahatça gidebilirim? Bu sorularıma cevap verirseniz çok memnun olurum. İyi geceler :D

  16. #2176
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    RKS RK-125 aslında çita serisiydi fakat şuan rks level atladığı için çıta serisini kaldırdı ve ağırlığını tourıng dediğimiz motorlara yöneltti rk-125te onlardan biri ve aslında titanic serisinin düşük cc olanıdır parça kalitesi olarakta bizzat inceledim titanic 150den farkı yoktu s nasıldır bilmiyorum tabi s kullanıcılarıda şimdilik memnun görünüyor. bence gönül rahatlığıyla alabilirsin. Yİnede git bayide incele araştır.

  17. #2177

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Sadece arka disliyi 43 ten 38 e dusurecegim hiç yapan varmi..

  18. #2178

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı pejocuuu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece arka disliyi 43 ten 38 e dusurecegim hiç yapan varmi..
    Düşürünce ne fark edecek ? Ne gibi bir artısı oluyor motora ?

  19. #2179

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Tüm vites aralıklarında 10km/h kadar bir artış olacak tahminimce

  20. #2180

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Arka dişliyi 43 ten 38 e düşürdüm. 3. Vites 10bin devir ile kesiciye girdiğinde 80km h de oluyordum , 38 dişli ile 3. Viteste 95 i gördün. Sanırım 100 e kadar cikacakti


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler