Kuba Eland200 ATV Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Reklamlar
-
Selam arkadaşlar eland200 kullanıcısıyım bu model bence kendi sınıfında süper yakıt tüketimde normal , amortisör bakımdan rahat ve çekiş olarak güçlü bir motor alacak olan arkadaşlar tavsiye ederim.
-
merhaba arkadaşlar 2. el kuba eland 200 aldım arac 400 km de daha geçen araziye çıktım motor geri viteste çok güzel tırmanıyor lastikler patinaja düşebiliyor ful gaz verince ancak ileri vitese taktığımda güzel tırmanıyor ancak çok dik rampa diyelim ful gaz vermeme rağmen motor gitmiyor ful gaz kesik kesik verdiğimde gücü tekerlere daha iyi iletiyor ama devir max hali ile ileri viteste düz yolda gittiğimde gazı çok açmam gerekiyor motor aşırı devirde ileri viteste gidebiliyorum sorun nerede olabilir varyatör veya tahrik seti deniyor hangi parçayı değişmemiz gerek varyatör ü mü tahrik setinimi ?
-
Varyatör'den kaynaklanıyordur büyük ihtimalle servis ile görüşe tam bilgi al ona göre fazla parça alıp masrafa girme. Ürünün ne kadar mal oldu toplamda birde görsel paylaşabilirmisin.
-
01 Haziran 2016, 16:21
#5
arkadaşlar ben kuba eland 200 alıcam 16 yşındayım ondan off road kullanmak zorundayım ondan kuba 200 eland off roadmı ?
-
01 Haziran 2016, 17:16
#6
TANER GÜLDÜR adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben kuba eland 200 alıcam 16 yşındayım ondan off road kullanmak zorundayım ondan kuba 200 eland off roadmı ?
Off Road olması senin elinde ürünü aldıktan sonra trafiğe çıkmayacaksın.
-
02 Haziran 2016, 17:57
#7
Trafiğe çıkmazsan isen olur sana off road çıkarsan on road Eland 500ler daha bir karizmatik bilgin olsun
-
09 Haziran 2016, 12:05
#8
SORUNU ÇÖZDÜM
evet arkadaşlar sorunu çözdüm daha önce vitesli bir motor kullandım bütün bakımlarını kendim yapıyordum bununda kendim yapmaya karar verdim ve gerekli anahtarları ve ekipmanları aldım varyatör sökme anahtarı 30 tl 360 numara su zımparası 1 tl tiner 5 tl balata temizleme spreyi kaça aldığımı unuttum önceden vardı varyatör kapağını söktüm takrik setini ve varyatörü söktüm balata tozu ve kayış tozu ile kapkara olduğunu gördüm tiner ile bütün tozları temizledim zımparaladım özellikle baga halkalarını kayışın sürtündüğü aksamları varyatör balatalarını ve sürtündüğü yerleri çok ince zımpara ile zımparalayıp balata temizleme spreyi ile iyice temizledim kayışı sabunlu su ile yıkayıp balata spreyi ile silgim üzerinde toz kalmadı bando kayış çıktı üzerinden gayet iyi durumdaydı değiştirme gereksinimi duymadım sonuç titreşim azalması tork artışı ve ilk kontaktaki performans oldu bana toplam maliyeti 36 tl kazandığım tecrube de yanıma kar kaldı ilerleyen zamanda kayış varyatör değişimini kendim rahatlıkla yapabilirim ayrıca çok kolaymış kuba eland 200t aracımdan çok memnunum düşünenlere çelişkide kalanlara şiddetle öneririm performansı şaşırtıcı derecede iyi kullanımı da çok kolay bu atv yi alacak arkadaşlara tavsiyem lastik basınçlarına dikkat edin aşırı hava vurmayın lastiğin ortasını aşındırıyorsunuz önler 20 psı arkalar 15 psı hava basıncı olmalı fazlası lastiklerin erken aşınmasına sebep oluyor bilginize.
-
10 Haziran 2016, 11:45
#9
tutuman_4 adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar sorunu çözdüm daha önce vitesli bir motor kullandım bütün bakımlarını kendim yapıyordum bununda kendim yapmaya karar verdim ve gerekli anahtarları ve ekipmanları aldım varyatör sökme anahtarı 30 tl 360 numara su zımparası 1 tl tiner 5 tl balata temizleme spreyi kaça aldığımı unuttum önceden vardı
varyatör kapağını söktüm takrik setini ve varyatörü söktüm balata tozu ve kayış tozu ile kapkara olduğunu gördüm tiner ile bütün tozları temizledim zımparaladım özellikle baga halkalarını kayışın sürtündüğü aksamları varyatör balatalarını ve sürtündüğü yerleri çok ince zımpara ile zımparalayıp balata temizleme spreyi ile iyice temizledim kayışı sabunlu su ile yıkayıp balata spreyi ile silgim üzerinde toz kalmadı bando kayış çıktı üzerinden gayet iyi durumdaydı değiştirme gereksinimi duymadım sonuç titreşim azalması tork artışı ve ilk kontaktaki performans oldu bana toplam maliyeti 36 tl kazandığım tecrube de yanıma kar kaldı ilerleyen zamanda kayış varyatör değişimini kendim rahatlıkla yapabilirim ayrıca çok kolaymış kuba eland 200t aracımdan çok memnunum düşünenlere çelişkide kalanlara şiddetle öneririm performansı şaşırtıcı derecede iyi kullanımı da çok kolay bu atv yi alacak arkadaşlara tavsiyem lastik basınçlarına dikkat edin aşırı hava vurmayın lastiğin ortasını aşındırıyorsunuz önler 20 psı arkalar 15 psı hava basıncı olmalı fazlası lastiklerin erken aşınmasına sebep oluyor bilginize.
Eline sağlık usta bizim motosikletlerede el at bi Atv'nin bir kaç fotoğrafını paylaşırmısın hatta bideoda olabilir
-
10 Haziran 2016, 16:51
#10
EpiC adlı üyeden alıntı
Eline sağlık usta bizim motosikletlerede el at bi
Atv'nin bir kaç fotoğrafını paylaşırmısın hatta bideoda olabilir
şunu belirteyim aklı mantığı zekası cesareti ve gerekli ekipmanı olan herkez bunu yapar üniversite mezunuyum teknik servisindeki usta denilen kişi ilkokul mezunu yoruma açık aşşağlamıyorum kesinlikle ustadır tabiki kendini o yönde geliştirmiş ...
-
13 Temmuz 2016, 11:28
#11
kuba eland 200cc almayı düşünüyorum daha önce apache nin bir modelini almayı düşündüm fakat arkadaşımda apache rlx 200s modeli vardı sürekli sorun çıkarıyor ve kışın çalışmıyordu kuba eland 200 cc hakkında bilgi verirmisiniz özelllikle yakıt konusu çok yakarmı
-
13 Temmuz 2016, 15:29
#12
eland200 adlı üyeden alıntı
kuba eland 200cc almayı düşünüyorum daha önce apache nin bir modelini almayı düşündüm fakat arkadaşımda apache rlx 200s modeli vardı sürekli sorun çıkarıyor ve kışın çalışmıyordu kuba eland 200 cc hakkında bilgi verirmisiniz özelllikle yakıt konusu çok yakarmı
Apache'den iyi olduğunu herkes ispatlar Yakıt tam olarak ne yakar bilmiyorum ama normal seviyenin çok az altında yakar öyle okumuştum yerde arkadaşına sor Apache ne yakıyorsa küba onun altında yakar
-
14 Temmuz 2016, 17:24
#13
eland200 adlı üyeden alıntı
kuba eland 200cc almayı düşünüyorum daha önce apache nin bir modelini almayı düşündüm fakat arkadaşımda apache rlx 200s modeli vardı sürekli sorun çıkarıyor ve kışın çalışmıyordu kuba eland 200 cc hakkında bilgi verirmisiniz özelllikle yakıt konusu çok yakarmı
En basit haliy ile şöyle düşün dostum her iki markanın bayi ağına bak kuba apache'nin iki katı yakıt dersen çok fark çıkmaz aralarında 100 kmde 3 4 lira ya oynar ya oynamaz ikiside aynı yakar diyebiliriz. Tercihini iyi yap çünkü öyle alıp satılan bişey almıyorsun
-
29 Temmuz 2016, 21:09
#14
eland 200
2016 model düşünüyorum arıza çıkarır mı kullanan veya bilgisi olan varmı
-
30 Temmuz 2016, 14:07
#15
eland200 adlı üyeden alıntı
eland 200
2016 model düşünüyorum arıza çıkarır mı kullanan veya bilgisi olan varmı
Atv alırken en dikkat edeceğin husus yedek parça ve servisi olsun kuba servis konusunda diğer markalardan üstün parçaları nasıldır bilemem amam servisi diğer markalarınkinden çokça fazla sayıda
-
Merhaba Arkadaşlar Kuba LH 400'ün yakıt tüketimi ve yedek parça vs. hakkında bilgi verecek arkadaşlar var mı ? Teşekkürler.
-
Arazide 60 kuruş şehir içinde 40 kuruş gibi yakar. Fakat size tavsiyem Kuba nın yeni getirdiği M550 yada LH500 dür.Aralarında çok fiyat farkı yok.Ayrıca performans olarak daha gelişmiş 500 olmasına karşın yakıtta da aynı değerlerde ve görüntü olarakta çok daha heybetli.Difransiyel kilidi de artı olarak mevcut.Ben size M550 yada LH500 tavsiye ederim.LH400 Kuba bu yıl getirmediği için yedek parçasını 5-10 gün beklemek zorunda kalabilirsiniz.Yinede beğendiğiniz LH400 ise siz bilirsiniz.Neticede KUBA servis konusunda sorunsuz çalışan bir firma...
-
hakan.tanta adlı üyeden alıntı
Arazide 60 kuruş şehir içinde 40 kuruş gibi yakar. Fakat size tavsiyem Kuba nın yeni getirdiği M550 yada LH500 dür.Aralarında çok fiyat farkı yok.Ayrıca performans olarak daha gelişmiş 500 olmasına karşın yakıtta da aynı değerlerde ve görüntü olarakta çok daha heybetli.Difransiyel kilidi de artı olarak mevcut.Ben size M550 yada LH500 tavsiye ederim.LH400 Kuba bu yıl getirmediği için yedek parçasını 5-10 gün beklemek zorunda kalabilirsiniz.Yinede beğendiğiniz LH400 ise siz bilirsiniz.Neticede KUBA servis konusunda sorunsuz çalışan bir firma...
Merhaba arkadaşlar bu modelleri şehir içinde B ehliyeti ile kullanabiliyor muyuz birde bunlar t3 belgesi olarak satılıyor t3 belgesi ile satılanlar şehir içinde birçok yere giremiyormuş t3 belgesiz yani traktör olarak görünmeyenden satın alabiliyor muyuz. Şimdiden teşekkürler. Atvniz düz bassın.
-
Beyaban 1 ocak 2016 günü değişen kanun ile birlikte bu atv araçları B1 ve B sınıfı ehliyet ile kullanılabiliyor. Bu araçların gerçek sahip olduğu ehliyet bu değişen kanun ile birlikte artık B1 tipi ehliyettir. B ehliyet ise B1 tipinin kullandığı araçları kapsadığı için kullanılabiliyor.ATV ler artık A2 tipi ehliyet ile kullanmak yasaklandı.Aslında yasaklandı demeyelim A2 ile artık kullanılamıyor. T3 belgesine gelince... T3 belgesi traktör kapsamına giren araçlara verilen belgedir.Bildiğim kadarı ile traktörlere motorlu taşıtlar vergisi ödenmediği için bu tip T3 ruhsatı ile (ruhsatta araç sınıfında T3 (traktör) diye yazar.) trafiğe çıkan ATV lere motorlu taşıtlar vergisi ödenmez. Diğer ATV lerin ruhsatlarında yani T3 olmayanlarda ise araç sınıfına Motorsiklet(dört tekerlekli) yazar. Bu tipte olan ATV lere motorlu taşıtlar vergisi ödersiniz. Ayrıca birde kask dedikodusu var. T3 belgeli araçlarda kask kullanılmaz. Yani bir traktör kullanan çiftçinin ben kask taktığını görmedim. Ancak ruhsatında Motorsiklet (dört tekerlekli) yazıyor ise kask takma mecburiyeti vardır.Sonuç olarak bu cihazların üzerindeyiz. Bizi ruhsat değil kask korur.T3 veya motorsiklet olması hiç farketmez.Mutlaka kask kullanmalısınız.
-
DNCDLC adlı üyeden alıntı
Beyaban 1 ocak 2016 günü değişen kanun ile birlikte bu atv araçları B1 ve B sınıfı ehliyet ile kullanılabiliyor. Bu araçların gerçek sahip olduğu ehliyet bu değişen kanun ile birlikte artık B1 tipi ehliyettir. B ehliyet ise B1 tipinin kullandığı araçları kapsadığı için kullanılabiliyor.ATV ler artık A2 tipi ehliyet ile kullanmak yasaklandı.Aslında yasaklandı demeyelim A2 ile artık kullanılamıyor. T3 belgesine gelince... T3 belgesi traktör kapsamına giren araçlara verilen belgedir.Bildiğim kadarı ile traktörlere motorlu taşıtlar vergisi ödenmediği için bu tip T3 ruhsatı ile (ruhsatta araç sınıfında T3 (traktör) diye yazar.) trafiğe çıkan ATV lere motorlu taşıtlar vergisi ödenmez. Diğer ATV lerin ruhsatlarında yani T3 olmayanlarda ise araç sınıfına Motorsiklet(dört tekerlekli) yazar. Bu tipte olan ATV lere motorlu taşıtlar vergisi ödersiniz. Ayrıca birde kask dedikodusu var. T3 belgeli araçlarda kask kullanılmaz. Yani bir traktör kullanan çiftçinin ben kask taktığını görmedim. Ancak ruhsatında Motorsiklet (dört tekerlekli) yazıyor ise kask takma mecburiyeti vardır.Sonuç olarak bu cihazların üzerindeyiz. Bizi ruhsat değil kask korur.T3 veya motorsiklet olması hiç farketmez.Mutlaka kask kullanmalısınız.
Devletimizin ilginç ilginç kuralları. yok t3 yok kask bir 2 harf ile kask kullanmak zorunda kalıyorsun aynı zamanda vergilerden yırtıyorsun herkese ayrı terhane. Hepsi neysede Kuba'nın M550 modelini sürdüm bugün t3 belgesi vardı bu arada :D çok harika bişeydi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler