Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700X


    HONDA NC 700 X

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel çift silindir
    Motor hacmi (cc) 670cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 73X80mm
    Sıkıştırma oranı 10,7:1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,210 X 830 X 1,285mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,540mm
    Sele yüksekliği (mm) 830mm
    Yerden açıklık (mm) 165mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt.
    Tekerlekler
    Ön Alüminyum döküm
    Arka Alüminyum döküm



    HONDA NC 700 S

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel 2 silindirli
    Motor hacmi (cc) 670cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 73 X 80mm
    Sıkıştırma oranı 10,7:1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 38/6,250 (50,8 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 60/4750
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,195 X 760 x 1,130mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,525mm
    Sele yüksekliği (mm) 790mm
    Yerden açıklık (mm) 140mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 14,1lt.
    Tekerlekler
    Ön Alüminyum döküm
    Arka Alüminyum döküm


    NC750X

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
    Motor hacmi (cc) 745
    Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman Çok diskli kavrama, 6 vites
    Güç aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.210 x 840 x 1.285
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1540
    Sele yüksekliği (mm) 830
    Yerden açıklık (mm) 165
    Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt

    TEKERLEKLER

    Ön 10 kollu alüminyum döküm
    Arka 10 kollu alüminyum döküm
    Ön 120/70-ZR17 M/C (58W)
    Arka 160/60-ZR17 M/C (69W)

    SÜSPANSİYON

    Ön 41 mm'lik teleskobik çatal, 153,5 mm esneme aralıklı
    Arka Monoshock pro-link amortisör, 150 mm esneme arlıklı

    FRENLER

    Ön 320 mm Disk, ABS
    Arka 240 mm Disk, ABS
    Ağırlık 219 kg


    NC750S

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
    Motor hacmi (cc) 745
    Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.195 x 780 x 1.130
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.525
    Sele yüksekliği (mm) 790
    Yerden açıklık (mm) 140
    Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
    Ağırlık 216 kg


    NC700S Kullanım Kılavuzu

    NC700X Kullanım Kılavuzu

    NC750X Kullanım Klavuzu

    NC750S Kullanım Klavuzu
    mehmetenis bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    Güngör motorun da 700 x sattığını biliyorum. Bir de forumda bir arkadaş aldığını yazmıştı ama bir daha bulmadım yazdıklarını, oradan sorardık yoksa...

  3. #3
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Bir enduro sitesinde satın alan 2 kişi var ancak daha teslim almamışlar.

    Ancak yabancı testleri var, youtube da vs.bulabilirsiniz.
    Yeni nesil enjeksiyon sistemiyle öne çıkıyor ve transalp 700 le aynı motoru paylaşmasına rağmen aynı torku TA ya göre 750d/d aşağıda verebiliyor (60nm/4750 d/d rpm).
    Buda ekonomik kullanım için oldukça ideal bir durum.
    honda nın fabrika verisi olarak açıklaması 3,76lt/100km ancak bu sadece uzun yolda bile olsa düşük devirde yüksek tork sayesinde şehit içinde de ekonomik olacaktır.

    Ancak 17inc ön tekerleği, tel olmayan jantlarıyla enduro vari asfalt
    makinası sadece.
    ciplakayak ve Ciftcibasi bunu beğendiler.

  4. #4
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    arkadaşlar,NC 700 x in motoru,transalp 700 le aynı değil.transalpin motoru 670 cc V motor.bu da 670 cc.ama sıralı silindir.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  5. #5
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
    erkete ve jawc bunu beğendiler.

  6. #6
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
    Bilirkişi olmak güzel bir şey.

    Enduro olmadıkları aşikar zaten. Honda da enduro iddiasıyla satmıyor bu motosikleti.

    Frenlemede her şey disk sayısına bağlıysa çinliler de de bol diskli modeller var onları alabiliriz o zaman.

    Ayrıca emin olun ki Honda batı avrupa da doğrudan satışa çıkardığı bir modeli 5 seneden önce asla kaldırmaz.

    Bu motor (özellikle X) enduro gibi dik oturuş pozisyonunda motor kullanmak isteyen, yerden yüksek yapıya sahip,uzun yol düşünen aynı zamanda gündelikte kullanmak isteyen, konforlu aynı zamanda ekonomik olsun diyen kullanıcı kitlesine hitap etsin diye üretildiği aşikar.

    yani enduro alıp hiç toprağa girmeden kullananlar için belki de ideal.

    Motor konusunda yanılmış olabilirim kusura bakılmasın, hacimden ve XL700 le aynı olan torktan dolayı yanıldım sanırım.

    Netice de tercih edilecek bir motosiklet.


    ancak benim için nedense hala zihnimdeki f650gs yada transalp hedefimin yerine geçemedi.

    ancak 0 km alabilecek bütçem bugün olsa kafam benimde karışırdı.
    sonuçta 20000 tl ye 0 km böyle ekonomisiyle iddialı bir motosiklet aklımı işte o zaman kurcalardı..
    Terapist, Volkan Serezli, cihhan ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    forumda alan bir abimiz vardı ama bu forumda değil ilk iznelimleride oldukca iyidi.

  8. #8
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    14lt ile 400km lik bir menzil vaad ediyor.
    çift silindir 670cc , 60nm tork üreten bir motor için oldukça iyi.

    aşağıdaki link ten tanıtımına bakılırsa, aynı benim bir önceki mesajda yazdığım gibi, gündelik kullanım + haftasonu şehir dışına yada uzun yolculuklara ciddi arazi kullanımına girmeden gidecekler için ideal.

    sadece egzozu yüksek konumlu olsa ve ön tekerleği 18-19inç olsa BENİM gözümde 10 numara olurdu ama bu haliyle de 10 numaradan çok uzak değil tabi

    alçak son susturucu bazen sıkıntı olabiliyor, takılma,çarpma sürtme açısından.
    ön tekerin büyük olması da biraz daha fazla bozuk yol (asfalt) konforunu arttırırdı düşüncesindeyim.


    ama yineliyorum bence yine de başarılı.



    ha buarada ne cins bir motosiklet olduğunu anlamak için biraz şöyle bir örnekleme yapabiliriz;
    nissan qashqai ne kadar arazi aracıysa, nc700 x te o kadar işte
    inzell, cihhan ve parliamentt bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add
    cbf türkiye sitesinde teslim alan bir arakdaşın incelemesi var açıp okuyarak ilk ağızdan bilgiler alabilirsiniz.

  10. #10
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    yamaha MT 07 abs...en beyazından
    benim motorum da aynı yakıyor üstelik 78 hp bu iş biraz göreceli...eline sahip olacaksın elinde gaz varken...
    erkete bunu beğendi.
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  11. #11
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorum da aynı yakıyor üstelik 78 hp bu iş biraz göreceli...eline sahip olacaksın elinde gaz varken...
    3.5lt/100km yakabiliyorsanız şahaneymiş

  12. #12

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    bu arada 700 s in sele yüksekliği gayet güzel; 79 cm. 700 x ise biraz daha yüksek; 83 cm

  13. #13

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    bu arada Motorbıke dergisinin mart sayısında NC 700X incelemesi varmış, gördüm ve aldım dergiyi.

  14. #14
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Depo üstü bagajlarına bayıldım bu motorların.
    www.motorumla.net

  15. #15

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    evet birçok özelliği motor severleri bu motora yöneltecek gibi örneğin dergi de yazdığına göre, " dünyanın bu ilk çift kavramalı motosiklet şanzımanı..." oldukçe iyi bir şanzıman olduğunu söylüyorlar

  16. #16
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ayrıca bakım periyotları da harika. 12.000 km'de bir bakıma giriyor yanılmıyorsam. Benim motor 12.000 km'de 4 kere bakıma giriyor.
    www.motorumla.net

  17. #17

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    evet bakım meseleside dediğin gibiymiş. Şimdi okuduğum birşeyi daha ekliyeyim: 4750 rpm kadar yükselerek devir aralığı boyunca tork 62 nm ye çıkıyormu. Yani çok düşük devirde yüksek torku yakılıyor. Mantık dizel araçlardaki gibi biraz.

  18. #18
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ben birde şöyle düşündüm: Bu motorla yapacağım gezilerdeki rotalar daha uzun olabilir. 4 silindir düşünüyorum mesela, 2000 km'lik bir rota planlıyorsam bu motorla 3000 km'de makul gelir.
    www.motorumla.net

  19. #19

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    evet yakıt ekenomisi iyi gözüküyor söyedikleri rakamlarda doğruysa. 140 Km ye geçmeyen ve 6000 devirin altındaki hızlarda 100 km de 3.6 falan veriyor ki bu çok iyi... birçok 250 cc den daha başarılı belki de

  20. #20
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    bana uzun yolda rahat olacak, şehir içinde de fazla yormayacak, bol çanta takabileceğim bir motor arayışındaydım. sırf az yakıtı ve fiyatı için cbr 250r almayı düşünüyordum ama çanta takınca kelebek etkisi olmasını gözardı ediyordum. bu motor bu fiyata kalırsa seneye güzel ikinci ellerini kovalarım.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler