Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7241
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pahalı maalesef. Ancak şunu hatırlamak lazım; el değmişken her iki tarafın da hem yağ hem de toz keçeleri değişir. Eyüp Usta sanırım orijinal değil yan sanayi Ariete kullanıyordu. Sadece yan sanayi Ariete'lerin takım yağ + toz keçeleri en az 900-1000₺ civarı. (Orijinaller bunlardan pahalıdır eminim...) Kalan kısım da işçiliktir.

    Aslında zor iş değil ancak birkaç parça özel alet lazım. Parayı bunlara yatırıp kendiniz yaparsanız iki değişimden sonra kendini amorti eder.
    tabiki bu söylediğim fiyatın içinde iki amortisörün keçeleri ve yağı dahil. hatta telefonda amortisör çizikse belki polisaj kurtarabilir bakarız felanda demişti. benim bildiğim konular ama bilmeyen adam içinde iyi konuştu gayet. kısacası ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı. belki eyüp usta yarım ekmeğe 10 tane köfte koyuyordur fakat biz 3 köftede karnımızı doyurur dedik


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7242

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    2018 model nc750x dct adayıyla görüşüyorum şu anda ama ikinci el araç konusunda hiç tecrübem yok. kime gitmek lazım, nasıl kontrol ettirmek lazım her türlü önerinize ihtiyacım var. araç istanbul'da.

  3. #7243
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 model nc750x dct adayıyla görüşüyorum şu anda ama ikinci el araç konusunda hiç tecrübem yok. kime gitmek lazım, nasıl kontrol ettirmek lazım her türlü önerinize ihtiyacım var. araç istanbul'da.
    İşi bilen detaylı bir ustaya gitmen gerekiyor. İstanbuda ergin usta olabilir. Yetkili servis bakımlarını kontrol ettir varsa. Genelde sataacakları motoru bakımsız veriyor insanlar

  4. #7244

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşi bilen detaylı bir ustaya gitmen gerekiyor. İstanbuda ergin usta olabilir. Yetkili servis bakımlarını kontrol ettir varsa. Genelde sataacakları motoru bakımsız veriyor insanlar
    çok sağolun öneri için hocam. ergin usta dediğiniz bu adresteki usta mıdır?
    https://ed-garage.business.site/

    bir de dct için 2016 ve sonrası öneriliyor. 2015 alacak olsam genellikle sehir içi kullanım olacağı düşünülürse çok sorun yaşar mıyım?

  5. #7245
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok sağolun öneri için hocam. ergin usta dediğiniz bu adresteki usta mıdır?
    https://ed-garage.business.site/

    bir de dct için 2016 ve sonrası öneriliyor. 2015 alacak olsam genellikle sehir içi kullanım olacağı düşünülürse çok sorun yaşar mıyım?
    dct şanzımanların belli bir yılından sonra ufak tefek sorunlarını çözmüşlerdi fakat hangi yılda bilmiyorum. bir de dct kavraması da belli bir zamanda değişiyor oda çok tuzluydu hatırladığım kadarıyla. bu ikisine iyi dikkat edin. zaten geri kalanı da standart bi nc. güzel bakılmış makinaysa zaten evladiyelik olur.

  6. #7246

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı ahmetmert58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dct şanzımanların belli bir yılından sonra ufak tefek sorunlarını çözmüşlerdi fakat hangi yılda bilmiyorum. bir de dct kavraması da belli bir zamanda değişiyor oda çok tuzluydu hatırladığım kadarıyla. bu ikisine iyi dikkat edin. zaten geri kalanı da standart bi nc. güzel bakılmış makinaysa zaten evladiyelik olur.
    2016 yılında vites değişimlerinde yaşanan sıkıntı çözülmüş diye biliyorum. çok teşekkürler cevap için. ama 2015 ve öncesinde yaşanan sıkıntılar ne kadar dayanılmaz sıkıntılardı onu bilmiyorum.

  7. #7247
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 yılında vites değişimlerinde yaşanan sıkıntı çözülmüş diye biliyorum. çok teşekkürler cevap için. ama 2015 ve öncesinde yaşanan sıkıntılar ne kadar dayanılmaz sıkıntılardı onu bilmiyorum.
    2015 de de vites geçişlerinde sorun yok. Sadece seçenek farkı var.( S-1 S-3) . Pim kırılması olayı ve vites motoru sorunu hepsin de var.

    Arada grenaj farkı en büyük fark. Gerisi ceviz kabuğunu doldurmaz

  8. #7248

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 de de vites geçişlerinde sorun yok. Sadece seçenek farkı var.( S-1 S-3) . Pim kırılması olayı ve vites motoru sorunu hepsin de var.

    Arada grenaj farkı en büyük fark. Gerisi ceviz kabuğunu doldurmaz
    Virajda vites değiştirebilme gibi garabetleri vardı. 2016'larda değiştirmişlerdi.

  9. #7249
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Virajda vites değiştirebilme gibi garabetleri vardı. 2016'larda değiştirmişlerdi.
    Yok öyle bir şey ben de 2018 var gaz tepkisini ayarlamaz isen hala vites değişiyor. Ama bu öyle seri oluyor ki manuel gibi terslik olmuyor.

  10. #7250
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Vites motorunu temizleyip bakım yaparsan motoru çok sert kullanmazsqn sorun yaşamazsın

  11. #7251

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites motorunu temizleyip bakım yaparsan motoru çok sert kullanmazsqn sorun yaşamazsın
    sert kullanma gibi bir amacım ve alışkanlığım pek yok. sedan aile arabası gibi kullanıyorum motoru

  12. #7252
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 de de vites geçişlerinde sorun yok. Sadece seçenek farkı var.( S-1 S-3) . Pim kırılması olayı ve vites motoru sorunu hepsin de var.

    Arada grenaj farkı en büyük fark. Gerisi ceviz kabuğunu doldurmaz
    Abi pim kırılması ve amörtisör patlama sıkıntıları 2016 modellerden itibaren düzeltilmiş.Vites motoru temizleme işlemi periyodik bakım temizleme gerektiren birşey değilmi,sorun neden yaşatıyor?3 serisi var 2012-2015/2016-2020/2021 ve sonrası aralarında hep 3-5 bg artırmışlar grenajı değiştirmişler bu değişikliklerde her seride yarımşar lt yakıt tüketimide artmış
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  13. #7253
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi pim kırılması ve amörtisör patlama sıkıntıları 2016 modellerden itibaren düzeltilmiş.Vites motoru temizleme işlemi periyodik bakım temizleme gerektiren birşey değilmi,sorun neden yaşatıyor?3 serisi var 2012-2015/2016-2020/2021 ve sonrası aralarında hep 3-5 bg artırmışlar grenajı değiştirmişler bu değişikliklerde her seride yarımşar lt yakıt tüketimide artmış
    Pim sorunu 2016 serisinde de var. 2018 lerde duymadım benimki 115 bin oldu bir kez vites motoru temizlendi(keyfe keder) diğer değişikliler bence cok da önemli değil
    blueway2 bunu beğendi.
    “Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.

  14. #7254
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi pim kırılması ve amörtisör patlama sıkıntıları 2016 modellerden itibaren düzeltilmiş.Vites motoru temizleme işlemi periyodik bakım temizleme gerektiren birşey değilmi,sorun neden yaşatıyor?3 serisi var 2012-2015/2016-2020/2021 ve sonrası aralarında hep 3-5 bg artırmışlar grenajı değiştirmişler bu değişikliklerde her seride yarımşar lt yakıt tüketimide artmış
    Vites motorunu servisler temizlemiyor özel servis veya kendiniz yaparsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pim sorunu 2016 serisinde de var. 2018 lerde duymadım benimki 115 bin oldu bir kez vites motoru temizlendi(keyfe keder) diğer değişikliler bence cok da önemli değil
    Sert kullananlar genelde vites pimini kırıyor.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #7255
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Merhaba,
    Yağ filtresini sökmek için rico 65-14 filtre tası aldım ama sıkı geçiyor,nasıl çıkacak?
    Yanlışmı aldık acaba sizler nasıl söküp takıyorsunuz?

  16. #7256
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Yağ filtresini sökmek için rico 65-14 filtre tası aldım ama sıkı geçiyor,nasıl çıkacak?
    Yanlışmı aldık acaba sizler nasıl söküp takıyorsunuz?
    Sıkı geçmesi gerekiyor zaten. Sıkı geçmesse tas boşa döner filtredeki çıkıntılar az olduğu için. Yağ filtresini gevşettikten sonra tası çıkar filtreyi tam sökmeden yoksa uğraşırsın.

  17. #7257
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıkı geçmesi gerekiyor zaten. Sıkı geçmesse tas boşa döner filtredeki çıkıntılar az olduğu için. Yağ filtresini gevşettikten sonra tası çıkar filtreyi tam sökmeden yoksa uğraşırsın.
    takıp sıktıktan sonra nasıl çıkartacağız.yağlamak lazımmı içini?
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  18. #7258

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bu filtre tutucuların kayışlı olanları daha kullanışlı değil mi acaba? Yani markaya göre uydu uymadı derdi olmaz sanki...

  19. #7259
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    takıp sıktıktan sonra nasıl çıkartacağız.yağlamak lazımmı içini?
    Yağlama sıyırırsa uğraştırır. Çekiçle gevşemiş olan filtreye hafifçe sağdan ve soldan vurarak ya da cırcır anahtar takılıyken titreterek çıkarıyorum ben. Yavaş vur ama dişliye zarar verme.
    blueway2 bunu beğendi.

  20. #7260
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu filtre tutucuların kayışlı olanları daha kullanışlı değil mi acaba? Yani markaya göre uydu uymadı derdi olmaz sanki...
    kopuyor denmiş yorumlarda,halka gibi sıkıştırmalı olanlardada kayma problemi oluyormuş,heralde en sağlıklısı bu filtre tas'ı olanlar.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler