Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6941

    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda Cb500F
    Merhaba arkadaşlar 2016 ve üstü nc750s almak istiyorum fakat bayii lerde test motoru kalmamış, bende cb500f var istanbul kağıthane deyim 750x veya 750s motoru olup 3/5km cb500f kullanmak isteyen var mı bende bir bakmış olayım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6942

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı emrexgul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar 2016 ve üstü nc750s almak istiyorum fakat bayii lerde test motoru kalmamış, bende cb500f var istanbul kağıthane deyim 750x veya 750s motoru olup 3/5km cb500f kullanmak isteyen var mı bende bir bakmış olayım
    Eski NC750X - 1 yıl - yeni CB500F - 2 yıl - kullanıcısından: Atikliklerinde pek fark yok aslında; biri 47 diğeri 55 beygir. Ama ağırlıklarını da dikkate alında kg başına beygir güçleri hemen hemen aynı. (NC'nin kg başına beygir değeri 0,25, CB500F'inki 0,2474; arada ancak %1 fark var...) Tabi ki NC'nin 68Nm olan tork değeri ile CB500F'in 45Nm arasında ciddi fark var, ancak pratikte ben NC'den inip CB500F'e bindiğimde bu ne kötüymüş demedim. Hatta şehir içi için CB500F NC'den kat kat iyidir; çok daha kıvrak. NC de klasmanında kıvraktır ama CB500F'e göre hantal kalıyor. NC'nin tork farkı ve öndeki rüzgar koruması karenajı uzun yolda farkettirir. CB500F ile aleti zorlamayan, ekonomik ve konforlu sürüş 120-130km/s civarında iken NC'de bu 140-150km/s civarında. Ancak orada (uzun yol) bir farktan bahsedilebilir belki. Her ikisiyle de uzun yol yaptım. NC bir tık daha rahattı ama CB500F de çok rahat, o kadar ki 3500TL harcayıp yan çanta demiri ve çanta seti aldım.
    emrexgul bunu beğendi.

  3. #6943

    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda Cb500F
    Cevap için teşekkürler, bende zaten ön cam orta sehpa ve depodaki bagaj için onu düşünüyorum, cb500f ıslak 190kg nc750s ıslak 230kg gelir. aradaki 40kg nun nasıl hissedildiğini ve gidon açısını görmem lazım. Ben sadece işe gitmiyorum motosiklet benim işim günde 150/200km yapıyorum o yüzden almadan önce sürebilsem çok iyi olacak benim açımdan.

  4. #6944

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Alıntı emrexgul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkürler, bende zaten ön cam orta sehpa ve depodaki bagaj için onu düşünüyorum, cb500f ıslak 190kg nc750s ıslak 230kg gelir. aradaki 40kg nun nasıl hissedildiğini ve gidon açısını görmem lazım. Ben sadece işe gitmiyorum motosiklet benim işim günde 150/200km yapıyorum o yüzden almadan önce sürebilsem çok iyi olacak benim açımdan.

    ön taraftaki bagajı çok güzel sürüşü yeterli düzeyde yakıtı en iyi uçacam kaçacam demiyorsan en iyisi

  5. #6945

    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda Cb500F
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski NC750X - 1 yıl - yeni CB500F - 2 yıl - kullanıcısından: Atikliklerinde pek fark yok aslında; biri 47 diğeri 55 beygir. Ama ağırlıklarını da dikkate alında kg başına beygir güçleri hemen hemen aynı. (NC'nin kg başına beygir değeri 0,25, CB500F'inki 0,2474; arada ancak %1 fark var...) Tabi ki NC'nin 68Nm olan tork değeri ile CB500F'in 45Nm arasında ciddi fark var, ancak pratikte ben NC'den inip CB500F'e bindiğimde bu ne kötüymüş demedim. Hatta şehir içi için CB500F NC'den kat kat iyidir; çok daha kıvrak. NC de klasmanında kıvraktır ama CB500F'e göre hantal kalıyor. NC'nin tork farkı ve öndeki rüzgar koruması karenajı uzun yolda farkettirir. CB500F ile aleti zorlamayan, ekonomik ve konforlu sürüş 120-130km/s civarında iken NC'de bu 140-150km/s civarında. Ancak orada (uzun yol) bir farktan bahsedilebilir belki. Her ikisiyle de uzun yol yaptım. NC bir tık daha rahattı ama CB500F de çok rahat, o kadar ki 3500TL harcayıp yan çanta demiri ve çanta seti aldım.
    2 motordaki titreşim farkını söylermisin sana zahmet

  6. #6946

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Alıntı coolcadaver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.
    Düşük devirde çalışan bir motor , özellikle D modunda. Bu yüzden böyle ses çıkartıyor. Çok rahatsız ediyorsa S modunda kullanın
    coolcadaver ve tkalfaoglu bunu beğendiler.
    Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.

  7. #6947

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı emrexgul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 motordaki titreşim farkını söylermisin sana zahmet
    İkisi de çok titreşimli değil bence ama bir miktar var. CB500F'inki daha düşük genlikli ancak yüksek frekanslı NC'ninki biraz daha yüksek genlikli ancak daha düşük frekanslı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

    Son bir ek: ben olsam CB500F'ten NC'ye geçmem. DL650 veya Tracer 700'e geçerim, en azından bir fark hissedeyim...
    emrexgul bunu beğendi.

  8. #6948

    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda Cb500F
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisi de çok titreşimli değil bence ama bir miktar var. CB500F'inki daha düşük genlikli ancak yüksek frekanslı NC'ninki biraz daha yüksek genlikli ancak daha düşük frekanslı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

    Son bir ek: ben olsam CB500F'ten NC'ye geçmem. DL650 veya Tracer 700'e geçerim, en azından bir fark hissedeyim...
    Bende bundan önce mt-09 vardı 15bin km kullandım attan indik eşşeğe bindik zaten bu saatten sonra benim fark hissetmem zor iş mt-09 dan öncede kawasaki versys 650 vardı 25bin km de onu kullandım. alıştık artık 50hp motorlara ne yapalım idare edicez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (Eski, çalınan) NC750X'imde de, şu anda kullandığım CB500F'te de Oxford Premium elcik ısıtma kullanıyorum. Gayet sağlamlar ve iyi performansları var. Kesinlikle tavsiye ederim, o fiyata (2100TL) orijinal almanın bence hiçbir anlamı yok. Oxford'un Çinli muadilleri arasındaki fiyat farkına da kesinlikle değer, ucuz ürünlerden kullanan bir arkadaş vardı, minimum her kış değiştiriyordu, Oxford'lar evladiyelik. (Geçen kış başı Oxford Premium serisi elcik ısıtmayı 480TL'ye falan almıştım. Baktım da şimdi 650TL'lere çıkmış...)
    Eski bir yazıya cevap olacak ama belirtmemde fayda var Oxford aynı elcikleri kullanıyorum benimkiler erimeye başladı çıplak elle kullanırsanız elinize leke bırakıyor artık. Ama ben 60bin km kullandım hala kullanıyorum. 40bin km ye kadar sorun yoktu sonra yavaş yavaş erimeye başlıyor.

  9. #6949

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Beyler 750S DCT modellerin yağ filtreleri değişince toplam ne kadar yağ konuyor motora? 2015 model

  10. #6950
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler 750S DCT modellerin yağ filtreleri değişince toplam ne kadar yağ konuyor motora? 2015 model
    3,4 litre

    Filtre değişmezse 3,1 litre

    Motor sökülüp toplanırsa 3,7 litre
    moneyfold bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  11. #6951

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3,4 litre

    Filtre değişmezse 3,1 litre

    Motor sökülüp toplanırsa 3,7 litre
    teşekkür ederim sayın Moderatör
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  12. #6952
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Arkadaşlar Yan çanta setinin bir kez kullandım satıyorum.

    https://letgo.onelink.me/O2PG?pid=af...ent=button_top

  13. #6953
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Herkese merhabalar,

    Yan çanta olarak shad sh36 kullanan veya kullanmış varmı acaba ve yan çanta için ne önerirsiniz? Tesekkür ederim

    nc 750 x dct

  14. #6954
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı haluka28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar,

    Yan çanta olarak shad sh36 kullanan veya kullanmış varmı acaba ve yan çanta için ne önerirsiniz? Tesekkür ederim

    nc 750 x dct
    Size tavsiyem çanta demiri yaptırıp bez çanta kullanmanız hem ekonomik hem de kullanışlı

    Motosiklet çantası olarak Facebook tan bakarsın konya Ali Osman usta
    Stormy bunu beğendi.

  15. #6955
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    > Bu kablonun bir de çok havalı 08A70-MJL-D30 Sub Harness'i var .
    > HondaTR ''Alt Kablo Demeti Kiti'' demiş ...hmmmm !
    > Bildiğin kablo çoklayıcı Fiyatı 59 TL , ister al istersen kendin çokla .

    Merhabalar..
    Honda bu harness+cakmak+röle için 650TL ve 6 hafta bekleme süresi diyince kendim üreteyim dedim. Harness konektörlerinin marka modelini bilen var mı? Veya nereden bulabileceğimi?
    Çok teşekkürler
    -t

  16. #6956
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Bir dakikada o kadar ısınamaz. 10 dakika veya daha fazla herhalde çalıştırdınız. Motor fazla ısınınca genleşti ve genleşme kabında su yükseldi ve dışarı taştı. Taştığı yerlere damlayarak buharlaştı duman dediğiniz buhar oluştu.. Yani benim tahminim bu yönde..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garanti için içiniz rahat olsun, ülkemizde takılan aksesuardan dolayı garanti dışı bırakılan motor duymadım hiç. Bazı arkadaşlarımız da garantiden yararlandı, eminim ki hepsinde orjinal olmayan aksesuar vardı.
    Çok kıllanırsanız garantiden işlem yaptırmaya gitmeden önce aksesuarları sökersiniz.
    Bana Honda'nın geçen hafta dediği: "şayet elektrik aksamında bir değişiklik yaparsanız (aksesuar hatlarını çekmeyi planlıyorum) elektrik ve elektronik kısımlar garanti kapsamından çıkar.."

    Yani dikkat - bir bahane bulunca garantiden çıkaracaklar motoru..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

    Alıntı coolcadaver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.
    O motorda bir sorun var bence.. bende yenisi var ve hiç öyle birşey yapmadı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar DCT NC için , zincirin çabuk gevşemesinin sürekli vites atıp düşürmesi ile alakalı olma durumu var mıdır ? Ben mesela şehir içinde kısa mesafe ve trafik ortamında kullanıyorum. Haliyle dur kalklar vites geçişlerini çoğaltıyor. Zincir sürekli vites atıyor diye daha çabuk bozulur mu ? Bozulur ise daha az vites değişsin diye S modunda kullanmak mı gerekir ? Şİmdiden teşekkürler
    Yoo olmaz. Zinciri gevşeten şeyler: Bakımsız kalması - yağsız veya kirli, Kalitesiz olması, ve Aşırı abanmak (ani fazla gaz vermeler).. Aksine spor modu daha çok abanacaktır zincire..
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  17. #6957
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı tkalfaoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir dakikada o kadar ısınamaz. 10 dakika veya daha fazla herhalde çalıştırdınız. Motor fazla ısınınca genleşti ve genleşme kabında su yükseldi ve dışarı taştı. Taştığı yerlere damlayarak buharlaştı duman dediğiniz buhar oluştu.. Yani benim tahminim bu yönde..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------



    Bana Honda'nın geçen hafta dediği: "şayet elektrik aksamında bir değişiklik yaparsanız (aksesuar hatlarını çekmeyi planlıyorum) elektrik ve elektronik kısımlar garanti kapsamından çıkar.."

    Yani dikkat - bir bahane bulunca garantiden çıkaracaklar motoru..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------



    O motorda bir sorun var bence.. bende yenisi var ve hiç öyle birşey yapmadı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------



    Yoo olmaz. Zinciri gevşeten şeyler: Bakımsız kalması - yağsız veya kirli, Kalitesiz olması, ve Aşırı abanmak (ani fazla gaz vermeler).. Aksine spor modu daha çok abanacaktır zincire..
    Dct nin öyle bir etkisi yok ama ayarı bozuk zincirde vites geçişleri çok sesli oluyor

  18. #6958

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Mrb nc700x sahibiyim akü konusunda kafam epey bir karıştı.
    ytz12s modeli aküler uygun fakat birisi 2013 e kadar 12s kullanıldığını artık ytz14s kullanıldığını benimde ytz14s alabileceğimi söyledi sizce ne yapmalıyım sizdeki model nedir acaba

  19. #6959
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı 3rd3m35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb nc700x sahibiyim akü konusunda kafam epey bir karıştı.
    ytz12s modeli aküler uygun fakat birisi 2013 e kadar 12s kullanıldığını artık ytz14s kullanıldığını benimde ytz14s alabileceğimi söyledi sizce ne yapmalıyım sizdeki model nedir acaba
    Selam.. sanki 2014 te degismis.. mesela su 12 aku nc700 2014 e kadar diyor.. https://www.amazon.com/Mighty-Max-Battery-2012-2014-Product/dp/B00ZUZXPLQ

    Hmm. bu siteye girdim 2016 NC700 dedim.. bana hala model 12 yi tavsiye ediyor:
    https://www.batteriesplus.com/battery/motorcycle/honda/nc700x/700cc/2016

    Model 12 sanki daha garantili o zaman.. ama arasindaki farki da bilmiyorum.. boyutlari ayniysa neden olmasin?

  20. #6960
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Herkese selamlar.Benim bir sorum var.Kitapçıkta lastik hava basıncı artçılı yada artçısız ön 36 arka 42 olarak yazıyo.Dikkat etmeye çalışıyorum tabii ki. Geçen gün benzincide havayı kontrol ediym dedim ama hem ön hem arka em az 5 bar fazlaydı ve haliyle havayı boşalttı tabii ki. Lastik sıcak olduğu için mi böyle oldu acaba. Yani ben inik lastikle mi biniyorum motora şu durumda ? Eğer öyleyse tekrar gidicem ama bu sefer beklemem gerekecek.Tahminen ne kadar beklemem gerek? Teşekkür ederim . Tekeriniz düz bassın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler