Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #941
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    Alıntı jack_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel olmuş. keşke orjinal tasarımlarda bukadar güzel olsa ve göze sağlam görünse.
    boşver orjinaller böyle olmasınki farkımız olsun hehe


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı jack_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yorumlarınız için teşekkürler zaten benide düşündüren ncnin sıfır gsnin 2006 model olacak olması ama yoksa gs tabiki açıkara fark birde gsdeki hava soğutma olayı beni düşündüren sebeplerden. şimdi böyle bir motoru alıyorsun nc olsun gs olsun uzun yolda kullancam diyorsun öyle olmuyor. işten geliyorsun şöyle bir nefes almak için ufak bir tur atıyorsun şehir içinde nc bu yönden çok avantajlı gibi geliyor bana. büyük ccli motor alıpta şehir içinede girmeyen yoktur zaten tahminimce oyüzden gsnin hava soğutma şehir içinde trafikte başıma dert açarmı diyede düşünmüyor değilim. bir tarafta şehrin haylaz çocuğu nc700x diğer tarafta motorların efendisi bi kaç saydığım kusuru olan 1200gs veya ben kusur zannediyorum bunları bilmiyorum.
    GS te motor ile ilgili hiçbir soru işareti olmasın kafanda.
    Tekirdağ da gözüküyorsun, tekirdağ ın trafiği nedir istanbul un yanında.
    Kullandığım ve NC ye nazaran aklımı tek çelen arkadaşımın 2005 1200GS ile hergün köprü trafiği geçiyordu öyle söyleyeyim( eğer ist. u biliyorsan kızıltoprak-ortaköy-kızıltoprak) . daha 1 kere hararet vs. sıkıntısı olmadı, olmazda GS te. AMAAAA 2008 öncesinde çeşitli elektronik sıkıntıları var.
    ayrıca 2006 model temiz ve orta karar aksesuarlı bir 1200GS 26-28000TL den aşağı olmaz. + şehiriçinde yada uzun yolda olsun yıllık yapacağın km yüksekse yada sık kullanan biriysen enaz 1.6 otomobil kadar benzin yakacağını unutma 1200GS le.

    NC700X le asla 1200GS in keyfi olmaz, apayrı bir makina . ama tüketim olsun full aksesuar yapsan yine de 2.el (riskiyle beraber) alacağın GS e vereceğin para çıkmaz cebinden.bunu da unutmamak gerek.

    yoksa her halde 10 endurocunun 9 unun kalbinde bir 1200GS yatar

    ---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:19 ----------

    Alıntı TheArcheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açıkcası ben su soğutmanın sorunlu bi sistem olduğunu düşünüyorum . yok su kacırdı, yok radyator dondu , yok hava yaptı , radyator delindi conta yaktıı vs vs vs vs ardı arkası gelmeyen sıkıntılar .özellikle ankara gibi -10 dereceleri görebilen bi yerde riskli görüyorum ben . çünkü bugune kadar kış aylarında bu sıkıntıların birini yada birkaçını mutlaka yaşadım . en temizi hava soğutma bas gaza devam masrafsız:D

    Keşke ama herkes motoru bmw kalitesinde yapamayacağından vede artık daha kolay olduğundan su soğutmalı üretiyor

    ---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

    Alıntı Kayasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=RTVyLfeRwUk
    debriyaj ve fren kollar orjinal değil sanırım. ayarlı tiplerden. gördüğüm yada gördüğümü sandığım tek fark bu. o parkurda kullanımda yardımcı olmak amaçlı.

  3. #943
    eveleme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Alıntı TheArcheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boşver orjinaller böyle olmasınki farkımız olsun hehe
    selamlar ürün haline getirip satmayı düşünüyorsunuz herhalde değilmi ? ücreti bellimi? Ellerinize sağlık
    Serdar

  4. #944

    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Motosikleti
    HONDA CBF 600
    "canekin" haklısın biraz araştırma sonucu bende söylediklerinle aynı tepkileri aldım. bir sorum daha olacak ilanlara bakıyorum bir haftada bir 5binde 8binde nc700x satılık ilanları görüyorum. bu adamlar bu motorları neden satıyor. daha yeni motor sonuçta neyinden memnun kalınmıyor bu motorda. olumlu yönlerini ezberledik artık, fakat olumsuz hiç bir yazı göremedim. olumsuz tarafı yokmu yoksa satanlar can sıkıntısınamı satıyor anlamadım bilen birileri varsa nedenlerini ve karşılaştığı beğenmediği olumsuz yönleri yazabilirmi bu motorun acaba rica etsem?

  5. #945
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    Alıntı eveleme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar ürün haline getirip satmayı düşünüyorsunuz herhalde değilmi ? ücreti bellimi? Ellerinize sağlık
    evet seri üretime gecdim resmen :D

  6. #946
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı jack_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "canekin" haklısın biraz araştırma sonucu bende söylediklerinle aynı tepkileri aldım. bir sorum daha olacak ilanlara bakıyorum bir haftada bir 5binde 8binde nc700x satılık ilanları görüyorum. bu adamlar bu motorları neden satıyor. daha yeni motor sonuçta neyinden memnun kalınmıyor bu motorda. olumlu yönlerini ezberledik artık, fakat olumsuz hiç bir yazı göremedim. olumsuz tarafı yokmu yoksa satanlar can sıkıntısınamı satıyor anlamadım bilen birileri varsa nedenlerini ve karşılaştığı beğenmediği olumsuz yönleri yazabilirmi bu motorun acaba rica etsem?
    Açıkcası satış amacında, ve motorun vaadettiği şeylerle ilgili hiçbir sıkıntı yok.
    düşük tüketim, düşük ağırlık merkezi sayesinde kolay kullanım vs.

    ancak kimi kullanıcının beklentilerini tam karşılamamış olabilir, 1.seçenek.
    maymun iştahlı kullanıcı profili olabilir, 2.seçenek.
    para sıkıntısı vardır, 3. seçenek.

    ben sadece 1.seçenek üzerinden konuşacak olursam, ne gibi beklentileri karşılamamış olabilir onlara bakalım :

    bir transalp yada f650gs in arazi performansını alamazsın. (çünkü bir kere lastikler ön arka 17 inç ve full on-road/touring lastik, dual purpose seçeneği sadece pirelli de 1 model var)
    Motorda zaten tam olarak bu amaçla yapılmadığından süspansiyon sistemide sert geliyor bu beklenti için(lastikle birleşince).

    tamamen yeni bir fikir olan düşük devirli ancak torklu "motosiklet" motoru fikri bazılarına ters gelmiş olabilir, mutlu olamamış olabilirler. kimilerinin devirli motosiklet kullanma alışkanlığına ters düşmüş olabilir.

    Ön rüzgar konusunda cam seçeneklerinin %100 (bir touring gibi) rüzgar kesme sağlayamaması kimisini mutsuz etmiş olabilir.

    dediğim gibi kimi bakış açısına göre bunlar dezavantaj ,belkide kimisi için hayati noktalar motor kullanım alışkanlıklarında bilemeyiz.

    Sonuçta tüketimi ortada, kullanım rahatlığı ortada, bakım aralığının yüksek olması ve tüketim değerleri bir araya gelince kullanım masraflarının düşüklüğü ortada.X modelinde 2.kişi (erkek+kadın, 2 erkek uzun yolda zorlar hem HOŞta değil :D ) sorunsuz orta uzunlukta geziler yaptırıyor olması.

    kimine göre dezavantaj olan lastikleri ve süspansiyonu kimileri için yüksek oturma konumuyla touring yol tutuşu avantajlarını bulundurması ise tercih sebebi (benim gibi).ama kaldırımlardan inip çıkabilecek kadar yüksek bir altı var. (Transalp 700 den sadece 0.5 yada 1 cm alçak,yanılmıyorsam 16.5cm yerden açıklığı. TA700 de 17 yada 17.5cm)

    bilmiyorum benim ilk büyük motosikletim ve tam istediğim gibi bence.
    ve zamanla daha da ekler(jelli sele bir seçenek ) yapacağım ve eminim önümüzdeki 4-5 sene Tanrı izin verirse bol bol kullanmaya devam edeceğim, o zamana honda belki külçe ağırlığındaki crosstourer yerine daha bmw muadili birşey yapar yada gücümüz yeterse cidden boxer bir bmw alabilirim. ama bu motor 2 motosikletin işini gördüğü için açıkcası bundan daha iyi ne olabilir bilemiyorum.

    Sadece asla ama asla hissedilmese de NET ağırlığının ileride düşürülmesi yada honda nın ileride benzer bir motoru daha hafif yapması sadece fikrimi değiştirebilir. hafiflik biraz daha kıvraklık yanında, tüketim konusunda daha da yardımcı olacaktır.
    aloavera bunu beğendi.

  7. #947

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı jack_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "canekin" haklısın biraz araştırma sonucu bende söylediklerinle aynı tepkileri aldım. bir sorum daha olacak ilanlara bakıyorum bir haftada bir 5binde 8binde nc700x satılık ilanları görüyorum. bu adamlar bu motorları neden satıyor. daha yeni motor sonuçta neyinden memnun kalınmıyor bu motorda. olumlu yönlerini ezberledik artık, fakat olumsuz hiç bir yazı göremedim. olumsuz tarafı yokmu yoksa satanlar can sıkıntısınamı satıyor anlamadım bilen birileri varsa nedenlerini ve karşılaştığı beğenmediği olumsuz yönleri yazabilirmi bu motorun acaba rica etsem?
    Benim gördüğüm bir kaç şey var. Onları yazayım.
    Oncelikle motor artık bana yetmiyor.
    Son olarakta bu motor on/offf değil. On road belki yanında sadece koy yollarında gider. Ama kesinlikle offf road kısmı yok. Bir de honda nin aksesuarlarinin pahalı olması can sıkıcı.

  8. #948

    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Motosikleti
    HONDA CBF 600
    kesinlikle aksesuarlar çok gereksiz pahalı. ayrıca ncnin orjinal çantaları çok kötü dizayn edilmiş o parayı kesinlikle haketmiyor çok kötü. motor ne konuda yetmiyor arazimi düşünüyorsun yoksa daha hızlı bir motor olsaymışmı diyorsun

  9. #949
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı jack_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle aksesuarlar çok gereksiz pahalı. ayrıca ncnin orjinal çantaları çok kötü dizayn edilmiş o parayı kesinlikle haketmiyor çok kötü. motor ne konuda yetmiyor arazimi düşünüyorsun yoksa daha hızlı bir motor olsaymışmı diyorsun
    O arkadaş kaşınıyor, sivilcenin adıda "R1200GS".. hem asfaltta daha hızlı hem arazide gideceği bir şeyin eksiliği var onda

    o yüzden reçetesine, 1 adet klx250 ,1 adette cbf1000 yazıyorum
    twili bunu beğendi.

  10. #950
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    olayada birşeyde şöyle bakın satış rakamları yüksek bir motor ama hala sahibinden'de X'in 2.eli 2-3tane var Onlardan 1-2'side GS alıcam yazıyordu

    Ve doyumsuzluk hep bir fazlasını isteme nc istersin dersin alayım 5 yıl binerim ama 1 yıl sonra sıkılırsın bana öyle oluyor mesela akndlaşksmd :D

  11. #951
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olayada birşeyde şöyle bakın satış rakamları yüksek bir motor ama hala sahibinden'de X'in 2.eli 2-3tane var Onlardan 1-2'side GS alıcam yazıyordu

    Ve doyumsuzluk hep bir fazlasını isteme nc istersin dersin alayım 5 yıl binerim ama 1 yıl sonra sıkılırsın bana öyle oluyor mesela akndlaşksmd :D
    ayıptır söylemesi buna diyoruz işte maymun iştahlılık

  12. #952

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    aynen coni vaynen arkadaşlar. benim araziye girmem şart. e şehirde de rahat olmam şart. ne yapcaz. wrx450 + nc700 combo olabilir. GS1200 istersem kiralarım diye düşünüyorum.

  13. #953

    Üyelik
    24 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ŞİMDİLİK YAYAN
    abi nc700x in cvt şanzumanını getirirse integrayı 23000 tl ye gazlayamaz millete

  14. #954
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    Şeytan dürtüyor. vstromu satıp nc700x al diyor yakıtı az diyor. sağ taraftaki ise boşver beygir düşük sana yetmez diyor.

  15. #955

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    doğru beygir düşük, ama ben bile kaşınmama rağmen daha yüksek beygirli bir alet yaparsam kullanışımdan korkarım diye değiştirmek istemiyorum. zaten gereğinden agresif kullanıyorum. ne gerek var diyorum. o yüzden sağ taraftakini boşverin soldakine uyun.

  16. #956
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Abi o yetmeme nasıl bi duygu. Ben bile 125cc ile artçılı yokuş çıkarken kamyon/tır sollama harici yetmeme hissini yaşamıyorum. Benim yaşadığım da yetmeme değil aslında canım Türkiyemin insanının sol şeritten sürekli doğuma yetişiyor olması.

    Yoksa doğru sollama aynen benim yaptığım gibi oluyor yani o anda bile yetiyor Bakalım banada sizlerin yaşadığı o eşsiz duyguyu gün gelip yaşamak nasip olacak mı Olduğu anda sırada NC var gibi duruyor, oda aşırı fazla ama idare edicez
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  17. #957
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi o yetmeme nasıl bi duygu.
    150 den sonra arabaların senden yol istemesi yetmeme oluyor. 2 litrelik yeni nesil arabalar feci tokatlıyorlar biz NC kullanıcılarını Yiyosa 0-150 de görelim 150 den sonrası zaten bu motor için güvenli değil. Biz yakıta odaklanalım, gazlamak istersem RR alırdım zaten. Aynı paraya 1000RR'da alınabiliyor. NC seçen adamın amacı zaten farklı (yakıt, bakım, uzun ömür, konfor vb)
    twili ve canekin bunu beğendiler.

  18. #958

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 den sonra arabaların senden yol istemesi yetmeme oluyor. 2 litrelik yeni nesil arabalar feci tokatlıyorlar biz NC kullanıcılarını Yiyosa 0-150 de görelim 150 den sonrası zaten bu motor için güvenli değil. Biz yakıta odaklanalım, gazlamak istersem RR alırdım zaten. Aynı paraya 1000RR'da alınabiliyor. NC seçen adamın amacı zaten farklı (yakıt, bakım, uzun ömür, konfor vb)
    aynen yetmeme bu işte.

  19. #959
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    yetmeme duygusu genelde uzun yolda yaşanıyor sanırım .hyosung şehir içinde yeterli gelıyor ama uzun yolda 130-140 giderken biri sollayınca kanser oluyorum :D

  20. #960
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı TheArcheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yetmeme duygusu genelde uzun yolda yaşanıyor sanırım .hyosung şehir içinde yeterli gelıyor ama uzun yolda 130-140 giderken biri sollayınca kanser oluyorum :D
    İstanbul'da transit yola çıktığın zaman uzun yolda oluyorsun zaten D-100'de şu ana kadar benden yol isteyen olmadı da, TEM'de çaresiz bir şekilde yol veriyorum. 150+ süratle giderken e350 cdi 4 matic yol istemişti ve acı acı çekilmiştim Adamlar gidiyor ya, neyse bizim süratle işimiz yok. 100-110 iyidir


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler