Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1421
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Alıntı reeper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç konusunu kafana takma derim, CBF 1000 lerle Adapazarı gezisi yaptık, otobanda tamam fark atıyorlar ama sadece otobanda ve düz yerlerde. İş virajlı yollara, hele de köy yollarına gelince denge bir anda değişiyor
    CBF1000 şehiriçinde çok kıvrak bir motordur. 160'lık arka teker onun için konulmuştur zaten.
    Açıkcası otoban dışında fark atamayışları kullanıcıların yetersizliği.
    www.motorumla.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1422
    adiren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    Tekirdağ,Çorlu
    Motosikleti
    R1200GS
    Arkadaşlar nc700x in sele yüksekliği ayarlanabiliyor mu? 3 cm kadar alçaltabilir miyiz? Yaptıran var mı acaba?
    Aşka düştüm ben de geldim

  3. #1423

    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF1000 şehiriçinde çok kıvrak bir motordur. 160'lık arka teker onun için konulmuştur zaten.
    Açıkcası otoban dışında fark atamayışları kullanıcıların yetersizliği.
    İnzell, üstüne alınmana gerek yok, CBF serisinin karakteristiği belli ama NC alt devirlerde verdiği torkla virajlı yollarda farkını gösteriyor, yoksa CBF 700 yaparlardı değil mi

  4. #1424

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Alıntı reeper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnzell, üstüne alınmana gerek yok, CBF serisinin karakteristiği belli ama NC alt devirlerde verdiği torkla virajlı yollarda farkını gösteriyor, yoksa CBF 700 yaparlardı değil mi
    Sayın Reeper, Bu forumdan bir çok insan bilgi alarak ona göre karar veriyorlar. Cbf1000 için yorumuna bende katılmıyorum. Bence kullanmadan biraz ön yargılı yorum yapmışsınız. Hakikaten nc çok avantajlı bir motor diğer motorlarla mukayese edildiğinde mutlaka üstün tarafları çıkıyor bu yüzden hepimiz zevkle biniyoruz. Ancak cbf 1000 ile manevra ve viraj konusunda aşık atamaz mümkün değil. Geçen cuma cbf 1000 kullandım ağzımın suları aktı bizim motor asla viraja onun kadar istekli değil. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim. Doğru bilgiyle Herkezin kendi kullanım amacına göre tercihini yapması daha iyi olur. Saygılar...

  5. #1425

    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Benim anlatmak istediğim de o zaten, CBF neredeyse tamamen cadde (asfalt) konsepti üzerine düşünülerek üretilmiş bir motorken, NC 700X karışık kullanım (asfalt+stabilize) gözönüne alınarak üretilmiştir. Virajlı yoldan kastım, köy yolları gibi, kaplama kalitesi çok kaliteli olmayan, yüzey şekillerine göre genel kullanımla oluşmuş yollardır, E5 veya TEM gibi uluslararası standartlara uyularak viraj çap ve yükseklikleri belli standartlarda olan yollar değil. Yoksa NC, CBF'i döver gibi bir polemiğe girme niyetim yok.

  6. #1426
    Frieden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2013
    Şehir
    Zürich
    Motosikleti
    Honda NC700SA
    Alıntı reeper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin Frieden, kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle. 1000 km'ye kadar fazla zorlamaman en akılcı iş, arada, kısa süreli yüksek devir yaptır tabii ama serviste bana söylenen "Aynı devirde sürekli sürüş yapmayın", dikkat et aynı hız değil.
    Tesekkurler Reeper, Hepimize kazasiz eglenceli gunler. Ben servise sordum ozellikle bu konuda herhangi bisey soylemedi. Bende cok kasmadim otobanda bastim 30-40 km onun disinda zaten sehir ici ve dag yollariydi. arada hizlanmak istiyorinsan 1,2,3 seri kalkislar yaptim arada sirada. otobandada fazla basamadim 120 den sonra ruzgar cok etkiledi, 140 oldu iyice sarsti guvenemedim, 120-130 gittim hep. bakalim bi skinti olmaz umarim.

  7. #1427
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Kayasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Reeper, Bu forumdan bir çok insan bilgi alarak ona göre karar veriyorlar. Cbf1000 için yorumuna bende katılmıyorum. Bence kullanmadan biraz ön yargılı yorum yapmışsınız. Hakikaten nc çok avantajlı bir motor diğer motorlarla mukayese edildiğinde mutlaka üstün tarafları çıkıyor bu yüzden hepimiz zevkle biniyoruz. Ancak cbf 1000 ile manevra ve viraj konusunda aşık atamaz mümkün değil. Geçen cuma cbf 1000 kullandım ağzımın suları aktı bizim motor asla viraja onun kadar istekli değil. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim. Doğru bilgiyle Herkezin kendi kullanım amacına göre tercihini yapması daha iyi olur. Saygılar...
    NC 700'ün viraj karakteristiğini bilmiyorum ama hızın 0-150 km arası(anlık 160-170 ler olabilir) kullanıma izin veren virajlı yollarda CBF1000 güç avantajı(+55) hemen hemen hiçbir işe yaramaz.

    Aşadaki videoyu sonuna kadar izlerseniz R1 ile ER6-N viraj yapıp kapısıyor ve R1 sürücüsü birçoğumuzdan iyi viraj yapmasına rağmen aradaki 100 beygiri avantaja çevirmeyi birtürlü başaramıyor. Hatta bir virajda hata yapınca liderliği geri alamıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=wNASsF1xsGM

    Kısaca NC700 ün 150 ye kadar hızlanması geyet istekli bu tarz yollarda tecrube kazanır.

  8. #1428
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Reeper üstüme alınacak ne var, burası bir paylaşım platformu bende bilgimi paylaştım.
    Lakin CBF1000 düşük devirde çok torklu makinedir, SS motorlar gibi değildir.

    NC700: 62nm/4.750dd
    CBF1000: 96nm/6.500dd

    Kaldı ki CBF1000 4.750dd bile 70nm üzerinde tork üretiyor.

  9. #1429
    Frieden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2013
    Şehir
    Zürich
    Motosikleti
    Honda NC700SA
    Nc serisi eglenmek icin yapilmis bu cok belli, cok rahat, her konuda kendine gore basarili. Ben tavsiyeler sonucu aldim, isvicrede Motor ehliyeti sinavi cok kapsamli her hareketi hatasiz yapmalisiniz Slalom, fren, panik fren, kontra, viraj cizgisi vs gibi pek cok test var. ayrica uzman artcin olup oturuyor ensene, akar trafikte 30-40 dakika suruyorsun sinyal omuz bakisi, tramvay ve toplu tasima yollari, yaya gecidi, hiz limitleri, guvenli Durus, runde (ada) giris cikislari, otoban girisi, sollama, yani hata Kabul etmeyen isvicre zihniyeti. arkadaslarimdan bazilari 600 luk ninjalarla, 1000lik makinalarla gecemediler. Azami kontrol gerektiren bi sinav. Sunu soyleyebilirimki Nc adama ehliyeti 2 kere aldirir. ben 1000cc hornet te alirdim ama is sana gore olan motoru secebilmekte. 125ps 92kw kawasakiyi alip s*ca s*ca suren hatta motora tovbe edenleri gordum, motorum bana oyle guven veriyorki kendimi yillardir motosiklet kullaniyormus gibi hissettiriyor.
    besikcioglu bunu beğendi.

  10. #1430

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC 700'ün viraj karakteristiğini bilmiyorum ama hızın 0-150 km arası(anlık 160-170 ler olabilir) kullanıma izin veren virajlı yollarda CBF1000 güç avantajı(+55) hemen hemen hiçbir işe yaramaz.

    Aşadaki videoyu sonuna kadar izlerseniz R1 ile ER6-N viraj yapıp kapısıyor ve R1 sürücüsü birçoğumuzdan iyi viraj yapmasına rağmen aradaki 100 beygiri avantaja çevirmeyi birtürlü başaramıyor. Hatta bir virajda hata yapınca liderliği geri alamıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=wNASsF1xsGM

    Kısaca NC700 ün 150 ye kadar hızlanması geyet istekli bu tarz yollarda tecrube kazanır.
    Tabiki tecrube çok önemli tecrubesiz birine göre scooter bile bizim motoru yer. Mesele + güç değil cbf 1000 çok fena viraja giriyor sadece bir kullanmanızı tavsiye ederim. Bunun yanında güç ve tork da olunca insan baya hevesleniyor. Bu bizim motoru kötü yapmıyor bizim motorumuzda tabiki kolay kullanımlı viraj gayet rahat ama kardeşim cbf 1000le bir viraja girin bir manevra yapın nedemek istediğimi anlayacaksınız.

    Alıntı Frieden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc serisi eglenmek icin yapilmis bu cok belli, cok rahat, her konuda kendine gore basarili. Ben tavsiyeler sonucu aldim, isvicrede Motor ehliyeti sinavi cok kapsamli her hareketi hatasiz yapmalisiniz Slalom, fren, panik fren, kontra, viraj cizgisi vs gibi pek cok test var. ayrica uzman artcin olup oturuyor ensene, akar trafikte 30-40 dakika suruyorsun sinyal omuz bakisi, tramvay ve toplu tasima yollari, yaya gecidi, hiz limitleri, guvenli Durus, runde (ada) giris cikislari, otoban girisi, sollama, yani hata Kabul etmeyen isvicre zihniyeti. arkadaslarimdan bazilari 600 luk ninjalarla, 1000lik makinalarla gecemediler. Azami kontrol gerektiren bi sinav. Sunu soyleyebilirimki Nc adama ehliyeti 2 kere aldirir. ben 1000cc hornet te alirdim ama is sana gore olan motoru secebilmekte. 125ps 92kw kawasakiyi alip s*ca s*ca suren hatta motora tovbe edenleri gordum, motorum bana oyle guven veriyorki kendimi yillardir motosiklet kullaniyormus gibi hissettiriyor.
    Öncelikle motorunuz hayırlı olsun. Allah güle güle kazasız belasız kullanmak nasip etsin. S modelinin X e göre daha kolay kullanımlı olduğu ve manevranın daha üstün olduğu söyleniyor ama ben s modeli hiç denemedim her hangi bir fikrim yok. Yeni motorda ilk beşyüz kilometrede mümkün olduğunca farlı vites ve farklı devirlerde asla tam gaz yapmadan fren ve lastik performansının alışma evresinde olduğu bilinciyle yol almak faydalıdır. İlk 500de mümkünse 3000 deviri geçmeden 500den sonra hafif hafif yoklamalı 4000 deviri yinede geçmeden kullanılırsa iyi olur. Valla imrendim keşke Ülkemizde de ehliyet sınavı en az bu kadar bilgi ve beceri istese. Benim sınava girdiğim zamanda biri motoru kaldırırken stop ettirmiş ardından ayaklar yerde gide gide yinede ehliyeti almıştı. Bir arkadaşın R1 motoruna kısa süre kullandım kısa sürenin nedeni daha fazla kullanmak istemememdi bana kullanımı hiç güven vermediği gibi hiçde hoşlanmamıştım. Bence nc ona göre çok daha kolay kullanımlı keyifli bir makine. Belkide o motorun tarzı bana tersdi. Yanlız CBF 1000 e oturduğumda ve manevra yaparken asla bizim motor gibi ağırlığını hissettirmiyor ve manevra viraj yeteneği bariz üstün. Güven konusunda tamamen size katılmamla birlikte her zaman kontrolün bizde olduğunu hissettiriyor.

    Yanlız arkadaşlar sezarın hakkını Sezarada vermek gerekir. Yiğidi öldür ama hakkını ver. İmkanınız olursa CBF 1000 kullanmanızı tavsiye ederim ön yargılı olmamak lazım. Saygılar...
    GP500-1st ve inzell bunu beğendiler.

  11. #1431
    apn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS DAKAR
    Merhaba arkadaşlar;
    Çok acil bir sorum var bende nc 700 s almayı planlıyorum 2. el olarak. Fakat bu motorların euro spec modelleri varmış beygiri düşük. Acaba bunu nasıl anlarız?

  12. #1432
    okkesh79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda NC 700 X , CB 125 E ve YAMAHA XJ6 N
    Alıntı apn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar;
    Çok acil bir sorum var bende nc 700 s almayı planlıyorum 2. el olarak. Fakat bu motorların euro spec modelleri varmış beygiri düşük. Acaba bunu nasıl anlarız?
    iyi günler kardeş
    alacağım makinenin ruhsatında yazan bir rakamdan anlayabilirsin motor güçü kısmında 38,1 kw yazıyorsa bu normal olan yani 50,8 PS dir. Euro Spec olanlarda motor güçü kısmında 35kw yazar o da 46.7PS dir ...

  13. #1433
    apn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS DAKAR
    Teşekkür ederim;
    Peki Bu sürüşte çok fark eder mi?

  14. #1434
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı apn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim;
    Peki Bu sürüşte çok fark eder mi?
    Hiçbirşey.

    Tork değerleri aynı 2 modelin,yanılmıyorsam.

  15. #1435
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    2. el kriterleriniz nedir acaba? Fiyat, km, aksesuar vs.

  16. #1436
    apn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS DAKAR
    Aksesuar olarak; Orta sehpa,tur camı, koruma demiri ve top case olması benim için avantaj. Bunlara ihtiyacım var.
    Fiyat göreceli bir kavram tabi
    KM herkesin aradığı gibi düşük olması en fazla 10.000 civarı gibi
    Esas olan motorun kendisi tabi

  17. #1437
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    benim motoru satim size 20 000 e arka sayfalarda fotoları vardı full artı full derler ya ondan

  18. #1438
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    NC700x ile İtalya turu planlamaya başladım.
    Arka çanta ve Tur camı almak şart oldu.
    Camı orjinal alacağım ama arka çanta Hepco kare olacak muhtemelen...

  19. #1439
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    büyük kilitlerden al bir kaç tane italyada boş bırakmaya gelmiyor hiçbirşey

  20. #1440
    baybo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2009
    Şehir
    Hatay-Marmaris
    Motosikleti
    Motoguzzi V 85 TT
    Alıntı Frieden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkeze, nc700s aldim 3 gun oluyor, 200 km yol yaptim, cok rahatti fevkalade esnek hareket kabiliyeti yuksek bi motor. lakin fazla zorlayamadim malum yeni makina, zaten siteyede yeni kaydoldum dedim arkadaslarada bi merhabamiz olsun iki satir bisiler karaliyalim.
    Hayırlı uğurlu olsun güle güle kulanın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler