Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6001
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Motorum 2014 model. Şarj etsem yarı yolda bırakır mı?
    Akülerin ortalama ömrü 3 yıl kadar diye biliyorum, daha iyi bilenler çıkar mutlaka.

    Eğer motor yatıyor idiyse akü zayıflamış olabilir,
    Motor otomatik değilse vurdurarak çalıştırabilirsiniz.
    Benim kışın başıma geldi, 1 hafta kullanmayıncca çalışmadı.
    Vurdurup çalıştırdım, sonrasında hiç sorun olmadı.

    Fakat yaz aylarında hele de motor da kullanılıyorken bitmiş ise akü tamamen bitmiştir.
    belki şarjla toparlar biraz ama yine de bir süre sonra değiştirmek gerekir.
    Uğraşanlar var, akü günlerce şarjda duruyor, para veriliyor, biraz kullanılıyor sonra yine bitiyor.
    Hamdım, piştim, hala hamım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6002
    ramsay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC700S
    İntegra maşa ile değişik bir çalışma

    Öncesi;



    Sonrası;



    detay için ilgili link: http://www.nc700.co.uk/index.php?/to...new-accessory/
    Murat Ustaoğlu ve mehmetenis bunu beğendiler.

  3. #6003
    dogansc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2017
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    NC 750S 2016
    merhaba motul 3000 - 5100 ve 7100 yağları arasındaki farklar nelerdir? NC750s için hangisi iyidir?
    bir de yağ filtresinde hiflo mu yoksa sunwa mı? hangisi daha kalitelidir?

  4. #6004
    surcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/küçükyalı
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    Motul 3000 : mineral bazli , motul 5100 : yari sentetik, motul 7100 : tam sentetik yaglardir. 3000 serisi dusuk teknolojili ve eski model araclarda daha cok tercih edilir. Cabuk isinir ve yapisi cabuk bozulur. 5100 veya 7100'den birini tercih etmelisiniz. NC kullanicisi degilim; bu ikisinden hangisi daha uygun bilemiyorum.

  5. #6005
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    3 haftalık 2015 nc 750 s kullancısıyım..

    şehiriçinde özel bir kullanım kriterim yok motor akıyor zaten..

    ama şehir dışında ortalama tüketim değerlerini korumak için hangi devirlerde motoru kullanmak gerekiyor arkadaşlar...


    yani bayram tatilinde yağış olmazsa Antalyay gideceğim..120 yi geçmeyi düşünmüyorum..5.vites 120 ye sabitlesem motoru bunda bir sakınca olmaz herhalde değil mi..yani 6.vites 120 de olsam ne farkeder..2015 nc 750 s..

    genel vites atış devriniz kaçtır bunlar hakkında fikirlerinizi yazarmısınız..dün akşam motorumla turladım..çok keyifliydi..

  6. #6006
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı mantila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Konuda akü ile ilgili arama yapıyorum ancak aşağıdaki uyarıyı veriyor:

    "Arama kriterine uygun sonuç bulunamadı, Lütfen başka bir Arama kriteri (Aranacak Kleime) vererek tekrar deneyin."

    300 sayfalık konuda aküyle ilgili birşey yazılmamış olması imkansız

    Yine de tavsiyenize ihtiyacım var. Birkaç gün önce kontağı çevirdim ve bütün elektronik aksam çalışmasına rağmen aküde şarj dinamosunu çalıştıracak kadar güç kalmamış olmalı ki motoru çalıştıramadım. Motorum 2014 model. Şarj etsem yarı yolda bırakır mı? Bosch YTZ12S-BS 12 Volt 9 Amper akü nasıldır?
    Hikayeyi tam olarak anlatır mısın? Motor kaç gün yattı, marşa basınca ses gösterge vs nasıl oldu?

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 haftalık 2015 nc 750 s kullancısıyım..

    şehiriçinde özel bir kullanım kriterim yok motor akıyor zaten..

    ama şehir dışında ortalama tüketim değerlerini korumak için hangi devirlerde motoru kullanmak gerekiyor arkadaşlar...


    yani bayram tatilinde yağış olmazsa Antalyay gideceğim..120 yi geçmeyi düşünmüyorum..5.vites 120 ye sabitlesem motoru bunda bir sakınca olmaz herhalde değil mi..yani 6.vites 120 de olsam ne farkeder..2015 nc 750 s..

    genel vites atış devriniz kaçtır bunlar hakkında fikirlerinizi yazarmısınız..dün akşam motorumla turladım..çok keyifliydi..
    120 kmh sabit hızda 5. Vitesde gisersen 6 ya göre daha yüksek devir çevirir motor, ve daha çok yakar.

    120 km ortalama ile 6 vites de 4 litre yakarsın.

    Şaka maka motora binmeyi özledim ya hu.
    mete_han bunu beğendi.

  7. #6007
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    sağolasın Olcay..birde şunu sormak isterim..2015 model ama 2016 Mart ayı trafiğe çıkışlı 1000-6000 bakımı olan 8500 de makina aldım..22500 e 59 plaka...sizce verdiğim rakam uygunmu..yani 14 aylık makina kayıtsız vesaire..ama boş makina..koruma demiri orta sehpa radyatör koruma vs yok yavaş yavaş doldurucam makinayı çanta düşünmüyorum...4 yıl garantili olsa gerek..


    son olarak hasarsızlık indrimimle sigortam 193 lira çıktı..59 plaka..sigorta yaptırdığım firma Quick Sigorta..yerli firma yeni kurulmuş..diğer büyük firmalar fiyat vermedi..trafik sigortasını alıcı düşünsün diye sığ bir düşüncem yok ama yinede hasar ödemelerinde inşallah karşı taraf sıkıntı yaşamaz..yani Quick sigorta da Hazine Müsteşarlığından ruhsat alan 50 milyon lira sermayeli yerli bir firma...Devletin kontrolünde ve garantörlüğünde bu işler bildiğiniz üzre..ama bir datay daha var..bunu yeni öğrendim..Nişantaşında Ertuğ Ersek isimli 2005 den MT li bir abimin bana aktardığı bilgilere göre eğer hasarı trafik sigortası karşılamaz veya karşılayamazsa teknik altyapısızlık vs nedeniyle vesaire bir nedenle karşı taraf hasar için bize HACİZ yollayabiliyormuş..bunu ben geç öğrendim..normal şartlarda Quick Sigortaya falan poliçe kestirmezdim...aklınızda olsun..
    mehmetenis bunu beğendi.

  8. #6008
    mantila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC 750 X
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hikayeyi tam olarak anlatır mısın? Motor kaç gün yattı, marşa basınca ses gösterge vs nasıl oldu?
    Kışın 2 ay kullanmadığım da oldu (arada sırada çalıştırmak kaydıyla) ama bu sefer 5 gün binmedim ve bir anda kesildi. Bütün elektronik aksamlar; gösterge, far vs. çalışıyor ama marşa basınca tık sesi veriyor. Neticede motor 2014 model yani akü minimum 3-3,5 yıllık. Dün BS akü YTZ14S-BS 12 Volt 11,2 Amper sipariş verdim. Malum yaz geldi. Evden uzakta biryerde bir sabah süpriz yaşamak istemem. Yanıtın için teşekkürler

  9. #6009
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı mantila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Konuda akü ile ilgili arama yapıyorum ancak aşağıdaki uyarıyı veriyor:

    "Arama kriterine uygun sonuç bulunamadı, Lütfen başka bir Arama kriteri (Aranacak Kleime) vererek tekrar deneyin."

    300 sayfalık konuda aküyle ilgili birşey yazılmamış olması imkansız

    Yine de tavsiyenize ihtiyacım var. Birkaç gün önce kontağı çevirdim ve bütün elektronik aksam çalışmasına rağmen aküde şarj dinamosunu çalıştıracak kadar güç kalmamış olmalı ki motoru çalıştıramadım. Motorum 2014 model. Şarj etsem yarı yolda bırakır mı? Bosch YTZ12S-BS 12 Volt 9 Amper akü nasıldır?
    Alıntı mantila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kışın 2 ay kullanmadığım da oldu (arada sırada çalıştırmak kaydıyla) ama bu sefer 5 gün binmedim ve bir anda kesildi. Bütün elektronik aksamlar; gösterge, far vs. çalışıyor ama marşa basınca tık sesi veriyor. Neticede motor 2014 model yani akü minimum 3-3,5 yıllık. Dün BS akü YTZ14S-BS 12 Volt 11,2 Amper sipariş verdim. Malum yaz geldi. Evden uzakta biryerde bir sabah süpriz yaşamak istemem. Yanıtın için teşekkürler
    Çok yapılan bir hata, kışın yatan motoru ara sıra çalıştırıp akünün şarj olduğunu sanmak.

    Şöyle düşün, normalde 12,8 volt olması gereken akü 12 volta düştü diyelim yata yata, biz de akü şarj olsun diye marşa bastık. Marş motoru çok ciddi enerji çeker aküden, motoru çalıştırdığımız süre genelde marşa basarken harcadığımız enerjiyi geri kazanmak için yetmez.

    Yani genelde marşa bastığımız andan daha düşük bir volt değeri ile kontağı kapatırız.

    Çünkü aküyü şarj etmek için belirli bir süre ve yüksek devir gereklidir. Rölantide 15,20 dk çalışması pek işe yaramayacağı gibi motor için de sağlıklı bir durum değil.

    En iyisi bir şarj aleti alıp kışın yatan aküleri ayda bir şarja bağlamak. 30 tl lik bir cihaz hayli iş görür.
    mehmetenis, computeus ve tanjuzafer bunu beğendiler.

  10. #6010
    mantila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC 750 X
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yapılan bir hata, kışın yatan motoru ara sıra çalıştırıp akünün şarj olduğunu sanmak.

    Şöyle düşün, normalde 12,8 volt olması gereken akü 12 volta düştü diyelim yata yata, biz de akü şarj olsun diye marşa bastık. Marş motoru çok ciddi enerji çeker aküden, motoru çalıştırdığımız süre genelde marşa basarken harcadığımız enerjiyi geri kazanmak için yetmez.

    Yani genelde marşa bastığımız andan daha düşük bir volt değeri ile kontağı kapatırız.

    Çünkü aküyü şarj etmek için belirli bir süre ve yüksek devir gereklidir. Rölantide 15,20 dk çalışması pek işe yaramayacağı gibi motor için de sağlıklı bir durum değil.

    En iyisi bir şarj aleti alıp kışın yatan aküleri ayda bir şarja bağlamak. 30 tl lik bir cihaz hayli iş görür.
    Demek aküyü kendi ellerimle öldürmüşüm. Neyse artık yeni aküde önerilerini dinleyeceğim. Teşekkürler.
    mehmetenis bunu beğendi.

  11. #6011

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    selamün aleyküm 2 günlük nc 750 kullanıcısıyım ve sele konforu hariç genel anlamda motoru beğendim , Sele konforunu arttırmak için ne yaptığınızı yada neler yapılabileceğini öğrenmek istiyorum bu konuda benim gibi sorun yaşayanlar yada fikri olan var ise yardımcı olmalarını rica ediyorum . Kazasız belasız sürüşler
    mehmetenis bunu beğendi.

  12. #6012
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Arkadaşlar,
    X serisi S'e göre daha mı hareketli piyasaya sahip?
    Yeni kasa S alınsa ikinci el, satış zor mu olur?
    Ara Dönem motoru olarak en aklıma yatan model nc750 oldu ama bütçeyi toparlar toparlamaz elden çıkarmam lazım.
    Dct olmayan nc750s Liste Fiyatı 30.600 az km bi 2016 falan kaça denk getirmek lazım sizce?
    mehmetenis bunu beğendi.

  13. #6013

    Üyelik
    21 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    selamlar.
    2013 model 700x ile aranızdayım.
    motor çalışırken böyle biçerdöver gibi mi diyim, çim biçme makinası gibi mi diyim tık tık tık ses çıkarıyor.
    motoru alırken yetkili servise gösterdim, bir sorun yok olur o ses dediler.
    ama ben bu sese alışık olmadığım için garip geliyor.
    25bin km de NC700x için bu ses normal mi, bir de kullanıcılarına sorayım ?

  14. #6014

    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660ZA
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyisi bir şarj aleti alıp kışın yatan aküleri ayda bir şarja bağlamak. 30 tl lik bir cihaz hayli iş görür.
    30 tl lik sarj cihazı olarak bi tavsiyeniz var mıdır? Teşekkürler

  15. #6015
    smtknc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Multistrada 1200s
    Arkadaslar selam,

    Fren ile ilgili bir sorun yasadigimi dusunuyorum. On fren maneti cok yumusak geliyor. Aslinda cok sakin kullandigim icin su ana kadar durmak ile ilgili bir sorun yasamadim fakat soyle bir sey var maneti cok zorlamadan sıktıgım zaman gidona kadar rahatlikla degiyor. Daha sert olmasi gerekmez mi diye dusunurken gecen bir NC ile otoparkta karsilastim ve onun on frenini zorlasam bile manet gidon ile manet arasina en fazla 1 parmak girecek kadar kapandigini gordum.

    Bendeki sorun ne olabilir? Motor 2016 sifir alindi suan 8000 km de ve balatalarin durumu iyi. Fren tesisatinda hava olabilir diye dusunerek 6000 bakiminda servise gosterdim sorun yok dediler. Hidrolik sivisinin seviyesi de normal gozukuyor. Ben mi kuruntu yapiyorum. Siz maneti sıktığınız zaman gidona degecek kadar sıkılıyor mu?

    Ayrica cozum olarak ne onerirsiniz?

  16. #6016

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Nc700s ile cb500f arasında kaldım.
    Nc aslında bana çok uygun ancak gücü konusunda bir belirsizlik var. Bazı kaynaklar 50 beygir diyor, bazısı 47, bazısı 48.
    Bu motorun gücü nedir? A2 ehliyetle kullanabilir miyiz?


    @smtknc
    Nc sahibi değilim ama yorum yapayım.
    Manet çok esniyorsa ya balata bitiktir ya da hava vardır. Servisler fren havası almakla uğraşmayı sevmez.
    İsterseniz kendiniz deneyin. Basit bir işlem ve internette bolca videosu var.

  17. #6017
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc700s ile cb500f arasında kaldım.
    Nc aslında bana çok uygun ancak gücü konusunda bir belirsizlik var. Bazı kaynaklar 50 beygir diyor, bazısı 47, bazısı 48.
    Bu motorun gücü nedir? A2 ehliyetle kullanabilir miyiz?


    @smtknc
    Nc sahibi değilim ama yorum yapayım.
    Manet çok esniyorsa ya balata bitiktir ya da hava vardır. Servisler fren havası almakla uğraşmayı sevmez.
    İsterseniz kendiniz deneyin. Basit bir işlem ve internette bolca videosu var.
    Nc700 veya 750 x/s i eski tip A2 ehliyette ve yeni tip A ehliyetle kullanabilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:21 ----------

    Alıntı smtknc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar selam,

    Fren ile ilgili bir sorun yasadigimi dusunuyorum. On fren maneti cok yumusak geliyor. Aslinda cok sakin kullandigim icin su ana kadar durmak ile ilgili bir sorun yasamadim fakat soyle bir sey var maneti cok zorlamadan sıktıgım zaman gidona kadar rahatlikla degiyor. Daha sert olmasi gerekmez mi diye dusunurken gecen bir NC ile otoparkta karsilastim ve onun on frenini zorlasam bile manet gidon ile manet arasina en fazla 1 parmak girecek kadar kapandigini gordum.

    Bendeki sorun ne olabilir? Motor 2016 sifir alindi suan 8000 km de ve balatalarin durumu iyi. Fren tesisatinda hava olabilir diye dusunerek 6000 bakiminda servise gosterdim sorun yok dediler. Hidrolik sivisinin seviyesi de normal gozukuyor. Ben mi kuruntu yapiyorum. Siz maneti sıktığınız zaman gidona degecek kadar sıkılıyor mu?

    Ayrica cozum olarak ne onerirsiniz?
    Fren yağında hava var,başka bir servise gidin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------

    Alıntı Maslak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamün aleyküm 2 günlük nc 750 kullanıcısıyım ve sele konforu hariç genel anlamda motoru beğendim , Sele konforunu arttırmak için ne yaptığınızı yada neler yapılabileceğini öğrenmek istiyorum bu konuda benim gibi sorun yaşayanlar yada fikri olan var ise yardımcı olmalarını rica ediyorum . Kazasız belasız sürüşler
    Sele konforu için yumuşatma yapabilirsiniz,
    Veya file kaplama yaptırabilirsiniz,bunların haricinde airhawk gibi uygulamalar olabilir.
    Sele yumuşatma ve file kaplama gibi işlemleri motosay şirinevlerde yaptırabilirsiniz.
    Murat Ustaoğlu ve Maslak bunu beğendiler.

  18. #6018

    Üyelik
    24 Nisan 2016
    Selamlar,File kaplamanın faydası nedir ? Terlemeyi önlemek içim mi yoksa başka bir işlevi mi var.

  19. #6019

    Üyelik
    21 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    ayna uzatma aparatı kullanan var mı, nereden temin edilebilir?

  20. #6020

    Üyelik
    17 Eylül 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2014 NC 750 S
    Selam arkadaşlar. Motorumu ev almak için satıyorum. Almak isteyenler sahibinden üzerinden ulaşabilirler. kolay gelsin.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-emekliden-tertemiz-full-aksesuarli-448960663/detay/
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler