Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2601
    aydin-ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750x 2015
    Arkadaşlar bende tahmini 2.5 aydır 2015 model NC750X kullanıyorum. İlk satın almak üzere motorları dener ve araştırırken, bende bunda neden önde tek disk var, yetmez gibi şeyler okudum. Uzun müddet bunu kullananlarla görüştüğümde, tek veya çift, bu motor için bu frenin gayet yeterli olduğu bilgisi ile içim rahatlayarak almıştım.

    Bu motoru seçmemde tek neden, benim sürekli çok yol yapmamdan dolayı, çok az yakması olmuştu. Yakıt beni bu kadar cezbetmese Kawasaki Versys, Yamaha Super Tenere, Yamaha Tracer, Suzuki V-Strom dan birisini seçecektim.

    Bu motorla şu ana kadar 3200km civarı yaptım, en gerekli zamanlarda fren yetersizliğini hiç hissetmedim. Belirtildiği gibi güvenli ve yeterli, üstelik bana muhakkak üstündeki Dunlop lastikleri değiştirmem, yerine "Michelin Plot Road 4" takmam gerektiği söylenmesine rağmen, Dunlop la yapmış olduğum yolda; çok çeşitli durumlarda en ufak bir güvensizlik hissetmediğim gibi, en berbat durumlarda motora hakim olmamı sağlaması gerçekten taktir edilecek bir durumdur.

    Elbette diğer makineler belki bundan çok iyidir vs, beni ilgilendiren seçimim olan NC750X tüm taleplerimi yeterli şekilde sağlamaktadır. Motor tüm dünyada kendini kanıtlamış, oturmuş bir motordur. Ayrıca kesinlikle tek diske vs kafa takmayın. ( Aranızda Michelin Plot Road 4 taktıracağım diyen tüm arkadaşlara saygım var, bu lastikler bittiğinde veya bu kış yağmurları iyice başladığı anda bende taktıracağım. )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------


    Motorumun 31 Ekimde çekmiş olduğum bir fotoğrafı.
    mehmetenis ve blueway2 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2602
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı aydin-ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende tahmini 2.5 aydır 2015 model NC750X kullanıyorum. İlk satın almak üzere motorları dener ve araştırırken, bende bunda neden önde tek disk var, yetmez gibi şeyler okudum. Uzun müddet bunu kullananlarla görüştüğümde, tek veya çift, bu motor için bu frenin gayet yeterli olduğu bilgisi ile içim rahatlayarak almıştım.

    Bu motoru seçmemde tek neden, benim sürekli çok yol yapmamdan dolayı, çok az yakması olmuştu. Yakıt beni bu kadar cezbetmese Kawasaki Versys, Yamaha Super Tenere, Yamaha Tracer, Suzuki V-Strom dan birisini seçecektim.

    Bu motorla şu ana kadar 3200km civarı yaptım, en gerekli zamanlarda fren yetersizliğini hiç hissetmedim. Belirtildiği gibi güvenli ve yeterli, üstelik bana muhakkak üstündeki Dunlop lastikleri değiştirmem, yerine "Michelin Plot Road 4" takmam gerektiği söylenmesine rağmen, Dunlop la yapmış olduğum yolda; çok çeşitli durumlarda en ufak bir güvensizlik hissetmediğim gibi, en berbat durumlarda motora hakim olmamı sağlaması gerçekten taktir edilecek bir durumdur.

    Elbette diğer makineler belki bundan çok iyidir vs, beni ilgilendiren seçimim olan NC750X tüm taleplerimi yeterli şekilde sağlamaktadır. Motor tüm dünyada kendini kanıtlamış, oturmuş bir motordur. Ayrıca kesinlikle tek diske vs kafa takmayın. ( Aranızda Michelin Plot Road 4 taktıracağım diyen tüm arkadaşlara saygım var, bu lastikler bittiğinde veya bu kış yağmurları iyice başladığı anda bende taktıracağım. )[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------

    Motorumun 31 Ekimde çekmiş olduğum bir fotoğrafı.
    Naçizane belirteyim, lastikler konusunda ben de sizinle aynı fikirdeydim fakat 6000 km. de lastikleri PR4 ile değişince aradaki fark o kadar net ortaya çıktı ki, dunloplarla resmen buz üstünde gidiyormuşum dedim. İnanın gece ile gündüz kadar fark var ve imkanınız varsa kaza vs. yaşamadan lastik değişimini mutlaka tavsiye ederim.
    mehmetenis ve aydin-ist bunu beğendiler.

  3. #2603
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Bu parçada çamurluğun iç destek demiri;





    Yalnız vidalarını göndermediler piyasadan vida ayarlamak gerekiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naçizane belirteyim, lastikler konusunda ben de sizinle aynı fikirdeydim fakat 6000 km. de lastikleri PR4 ile değişince aradaki fark o kadar net ortaya çıktı ki, dunloplarla resmen buz üstünde gidiyormuşum dedim. İnanın gece ile gündüz kadar fark var ve imkanınız varsa kaza vs. yaşamadan lastik değişimini mutlaka tavsiye ederim.
    Bende aynı konudan muzdaribim lastikler en ufak frenlemede özellikle arka salma yapıyor,
    Bende kışa doğru ya :

    Michelin Pilot Road 4,
    Pirelli Angel Gt veya
    Metzeller Tourence Next lastiklerinden birini taktırmayı planlıyorum.

  4. #2604
    aydin-ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750x 2015
    Çamurlu ve kötü zeminlerde de az da olsa sürekli bulunmak durumundaysanız Pirelli MT 60 RS CORSA 'nın özellikle altını çizerek önerildiğini söylemeliyim. Pirelli MT 60 RS CORSA'ı pek çok arkadaş bilmiyor. Elbette asfalt performansından öyle veya böyle feragat ediyor olabilir, öte yandan her zeminde kullanmak durumundaki arkadaşlar özelinde en iyi seçimlerden birisi olduğunu belirtmeliyim.

    MT 60 R/RS CORSA
    Pirelli MT 60-R Dual Sport Tire
    60% on road and 40% off road
    V-rated Corsa radial with maximum grip tread
    Superb cornering and straight-line stability; exceptional wet-weather performance
    Excellent traction, on and off road; combines light, responsive handling



    Asfaltta ıslak veya kuru zeminde kullanılıyorsa Michelin Pilot Road 4 en doğru seçimlerden elbette...
    mehmetenis, twili ve erkan_74 bunu beğendiler.

  5. #2605
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Gencler 35-40 bin NC problem cikartma pontansiyeli nedir? alabilecegim en ucuz nc mi alsam diyorum 2006 f650gs i 16 ya sattim 17, 18 e yuksek km li nc ler var..

  6. #2606
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gencler 35-40 bin NC problem cikartma pontansiyeli nedir? alabilecegim en ucuz nc mi alsam diyorum 2006 f650gs i 16 ya sattim 17, 18 e yuksek km li nc ler var..
    40 bindeki arabayla ayni
    schumacher__ ve mehmetenis bunu beğendiler.

  7. #2607

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı aydin-ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çamurlu ve kötü zeminlerde de az da olsa sürekli bulunmak durumundaysanız Pirelli MT 60 RS CORSA 'nın özellikle altını çizerek önerildiğini söylemeliyim. Pirelli MT 60 RS CORSA'ı pek çok arkadaş bilmiyor. Elbette asfalt performansından öyle veya böyle feragat ediyor olabilir, öte yandan her zeminde kullanmak durumundaki arkadaşlar özelinde en iyi seçimlerden birisi olduğunu belirtmeliyim.
    http://www.petes-superbike.com/image...SA-MT60R_0.jpg
    MT 60 R/RS CORSA
    Pirelli MT 60-R Dual Sport Tire
    60% on road and 40% off road
    V-rated Corsa radial with maximum grip tread
    Superb cornering and straight-line stability; exceptional wet-weather performance
    Excellent traction, on and off road; combines light, responsive handling



    Asfaltta ıslak veya kuru zeminde kullanılıyorsa Michelin Pilot Road 4 en doğru seçimlerden elbette...
    http://moto.michelin.co.uk/var/ezflo...tyre_large.png
    Ağzınla bin yaşa. Pirelli Corsa MT60 RS NC için en iyi tutuşa sahip lastik bence de. Üstelik her zeminde. Sadece bir kötülüğü var 8-10 bin arası bitiyor. Şu ana kadar 4 set bitirdim ben. Şu anda Michelin Pilot Road 4 kullanıyorum, 2nci setim. Kış geldi gene Pirelli'ye döneceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gencler 35-40 bin NC problem cikartma pontansiyeli nedir? alabilecegim en ucuz nc mi alsam diyorum 2006 f650gs i 16 ya sattim 17, 18 e yuksek km li nc ler var..
    2012 NC700'ümü 42.000 km. 1,5 sene evvel sattım. Sahibi ile hala konuşuyorum hiç sorun yaşamadı. Şu anki NC750X'im 45.000 i geçti. Periyodik bakımlar hariç problem yaşamadım.
    mehmetenis bunu beğendi.

  8. #2608
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    işin şakası bir yana bende ncmi satsam yerine tekrar nc alırım.
    mehmetenis bunu beğendi.

  9. #2609

    Üyelik
    06 Kasım 2015
    arkadslar kuba 150-25 tekliyor napmam gerek?

  10. #2610

    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    kanuni tiger250-kawa er 6n--cbr 250r-honda nc700s
    evet arkadaşlar benim fren balata ve bakım zamanı geldı.honda servis 600 tl civarı cıkardı.kenndim yapmayı düşünüyorum.41000km civarı
    sizce
    ebc hh serisi fa 388 ön
    ebc hh serisi fa 174 arka ikisi 155tl
    motul 5100 serisi 100-40 yag 115 tl
    yag filtresi 30tl
    işçilik benden 300 tl nasıl acaba aldıgım fiyatlar.
    mehmetenis bunu beğendi.

  11. #2611
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı erkan_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar benim fren balata ve bakım zamanı geldı.honda servis 600 tl civarı cıkardı.kenndim yapmayı düşünüyorum.41000km civarı
    sizce
    ebc hh serisi fa 388 ön
    ebc hh serisi fa 174 arka ikisi 155tl
    motul 5100 serisi 100-40 yag 115 tl
    yag filtresi 30tl
    işçilik benden 300 tl nasıl acaba aldıgım fiyatlar.
    Erkan bence çok doğru bir karar vermişsin hazır bu işlemleri yaparken ön arka fren hidroliklerini de değiştirmeni kesinlikle tavsiye ederim bildiğim kadarı ile fren hidroliği Dot 4 uygundur,Motul veya ipone kullanılabilir.
    Bence HH serisi balata kullanma,çünkü HH serisi balatalar sert olur uzun ömürlüdür ama diskine ve doğaya zarar verir,bunun yerine yarı organik veya organik FF serisi balatalardan kullanmanı öneririm.HH serileri daha çok supersport motorlarda kullanılan bir balata türüdür,
    Motul 5100 yarı sentetik bir yağdır kışın vites geçişlerinde takırdama veya motor çalışırken vuruntular duyabilirsin,motul çok kaliteli bir yağ değildir bunu söyleyeyim,bu tartışmaya açık bir söylemdir ki ben cbf1000 e motul 5100 koymuştum pek memnun kalmadım,Bundan öncede motul den diğer motorlarımda pek memnun kalmışlığım yoktur,
    Mesela motul yerine Castrol,Repsol veya Mobil 1 kullanabilirsin,

    Yağ filtresine diyecek lafım yok orjinal almaya çalışalım eğer orjinal bulunamıyorsa K&N yağ filtreleri tercih edilebilir,
    Hava filtreni de değiştirin orjinal yerine K&N tercih edebilirsiniz ama yakıtınız artar bunu da belirteyim.
    Bujilerini de değiştirmeni tavsiye ederim.Zaten epi topu 2 tane buji var,
    bujiyi iridyum takmanıza hiç ama hiç gerek yok ngk nın uyumlu bujilerine bakılabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

    Bu arada arka çamurluğun vidalarını temin ettim fabrikadan vidaların gelmemesi oldukça ilginç neyseki vidalar çok pahalı bileşenler değil

    Bugün demirciden 30 mm genişlik 5 mm kalınlığında lama demir aldım benim tornacı arkadaşa verdim T biçimde kesip kaynaklıyıp motorun arka çatalına hemen lastik bağlantı somunun gerisine 2 vida deliği delerek montajını yapacaz,
    Aslında lama demiri lastik somununa da takabiliriz ama ileride balans yapabilir bu yüzden çatala 2 delik delmek daha mantıklı geldi,
    Bu da aldığım demir;
    erkan_74 bunu beğendi.

  12. #2612
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı erkan_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar benim fren balata ve bakım zamanı geldı.honda servis 600 tl civarı cıkardı.kenndim yapmayı düşünüyorum.41000km civarı
    sizce
    ebc hh serisi fa 388 ön
    ebc hh serisi fa 174 arka ikisi 155tl
    motul 5100 serisi 100-40 yag 115 tl
    yag filtresi 30tl
    işçilik benden 300 tl nasıl acaba aldıgım fiyatlar.
    Ben balata olarak Gold marka kullanıyorum Öne HH arkaya organik koydum (önlar 70 tl arka 60 falandı en son) benim motor 56.000 km de motulden şaşma derim şu anda 7100 var icinde benim ama 5100 e dönerim gibi honda servislerden enos yağıda iyi diyorlar ama ben kullanmadım bujileri ben 48 değiştim mutlaka lazer iridyum buji tak değişeceksen. PArca temin etmediysen Mecidiyeköyde Merkez Yedek parca var bazı ürünlerde %30 a yakın indirim alabiliyoruz eskiden Motul de satıyordu ama şimdi İpone satıyor r4000rs kullandım memenun kalmadım ben istesen birde sen dene yada ipone nun full sentetik katana modeli var onu deneye bilirsin tüm bu ürünleri orda alırsan işcilik belki almadan tüm değişimide yapabilirler ama istanbula gelmen gerekir
    mehmetenis bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  13. #2613
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Arka Çamurluk işi Tamam

    1.Aşama

    2.Aşama

    3.ve Son Aşama



    bilginozi bunu beğendi.

  14. #2614

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    zenon hocam o kaynak hiç sağlam durmuyor yolda titremeyle kırılabilir gibi geldi bana.
    mehmetenis ve zenon bunu beğendiler.

  15. #2615
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Mehmetenis eline sağlık umarım arka salıncağı deldiğin yerden sıkıntı çıkarmaz özellikle Kaldırım dan inerken dikkat et o plastik bankete takılırsa o vidaların Girdiği yeri yamultabilir
    mehmetenis bunu beğendi.

  16. #2616
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zenon hocam o kaynak hiç sağlam durmuyor yolda titremeyle kırılabilir gibi geldi bana.
    Bana da zayıf geldi ilk başta tornacı arkadaş ki benim yakın arkadaşımdır, parçanın sağlamlığını göstermek için üstüne 200-250kg bir ağılık koydu altta sıkışacak şekilde sıkıntı çıkarmadı,
    zaten çamurluk ve iç demiri toplasan 1-1,5 kg ağırlığı var yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mehmetenis eline sağlık umarım arka salıncağı deldiğin yerden sıkıntı çıkarmaz özellikle Kaldırım dan inerken dikkat et o plastik bankete takılırsa o vidaların Girdiği yeri yamultabilir
    Doğru yüksek kaldırımlarda değebilir ama o alttaki kısım plastik demir kısım o parçanın ortasında kalıyor, yani takılmada kırılsa kırılsa plastik aksam kırılır,

  17. #2617
    aydin-ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750x 2015
    Kış da gelirken, motoru dışarıda bırakmanın doğuracağı zararlardan korunabilmek için, motosiklet garajı araştırmaktayım. Sizlerin denediği, önereceğiniz çözümler var mı?

    Kapalı garajı olmayan arkadaşlar ne yapıyorlar? Motoru araba olarak kullandığımdan, uzağa bir yere gidip park etme şansım yok, gün içinde sürekli elimin altında kullanmam gerekebiliyor.

    Satın almayı düşündüğümde, Nova Garaj ve Moto Kabin firmalarına ulaştım. Nova garajın fiyatı çok uçuk, bir kaç ay önce konuştuğumnda 5000TL lerden bahsetmişlerdi. Tek amacı motoru koruyacak bir konteyner mi satın alıyorum, o fiyata motor mu satıyorlar anlamadım gitti... Moto Kabin'i bu akşam buldum, fiyatını yarın öğreneceğim.

    Motokabin Motosiklet Garaji:


    Motokabin Motosiklet Garaji tanıtım videosu yayınlamışlar. Burayı tıklayarak izleyebilirsiniz
    mehmetenis bunu beğendi.
    Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.

  18. #2618

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı mehmetenis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana da zayıf geldi ilk başta tornacı arkadaş ki benim yakın arkadaşımdır, parçanın sağlamlığını göstermek için üstüne 200-250kg bir ağılık koydu altta sıkışacak şekilde sıkıntı çıkarmadı,
    zaten çamurluk ve iç demiri toplasan 1-1,5 kg ağırlığı var yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------


    Doğru yüksek kaldırımlarda değebilir ama o alttaki kısım plastik demir kısım o parçanın ortasında kalıyor, yani takılmada kırılsa kırılsa plastik aksam kırılır,

    Hocam yanlış anladın beni,gerçekten ne NC700 ne 750 sahibiyim,tesadüfen konuya girdim de yolda titreşim oluyor artı su alacak orası nemlenecek paslanacak hiç yokken kırılıp lastiğe sıkışmasından korktum açıkçası başka bir şey değil.Jant arasına girerse iyi ihtimalle parça kötü ihtimalle kemikler kırılır


    En azından paslanmayacak bir parça alsaydın. Paslanmaya dikkat et dostum. Derinleşirse o kaynağı söker,canından değerli mi...
    mehmetenis bunu beğendi.

  19. #2619
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zenon hocam o kaynak hiç sağlam durmuyor yolda titremeyle kırılabilir gibi geldi bana.
    Hatlar karışmış :D Ben iki kere top case demiri kıran biri olarak böyle eklentilere çok sıcak bakmıyorum ila sorun cıkarıyor yinede kullanım şekli zevk mesleesi birşey diyemem bu camurluk daha tr ye gelmeden siparişini verip takmaktan vaz gecmiştim. kullandıkca yorumlarınızı alırız artık. Benim arkada Huger var o bile bence gereksiz camurlu yolda camur tutuyor camuru engeleme gibi bir işlevide yok ben görsel olarakta sevmiyorum ama sevende var.


    Bura da cok beli olmuyor.

    Bunlar temizlenmiş hali ama yinede kuyruk altını cekmemişim.









    Buda bonus olsun :D
    aydin-ist, mehmetenis, ee_ee ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  20. #2620
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Zenon fotoğraflar harika orası karadenizin yaylası galiba,Arka çamurluk aslında görevini yapmış arkadaki amortisör sistemine çamurun gitmesine mâni olmuş.
    Top case demirinin kırılması Benim hiç Başıma gelmedi ama gelebilirdi ben de haddinden fazla yüklüyorum,
    Benim top case demiri waytek üretimi yuvarlak boru değil dikine demir o yüzden yuvarlak borular gibi zayıf noktasından kırılma ihtimali yok,yani çanta kırılır ama demir kırılmaz o kadar sağlam yapılmış.
    Buyrun bu da çanta demirin fotoğrafı:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler