valla 9.750 plaka ruhsat vs. dahil bence iyi fiyat yani buralarda ki bayilerde o fiyata verirler mi acep bunu :/
valla 9.750 plaka ruhsat vs. dahil bence iyi fiyat yani buralarda ki bayilerde o fiyata verirler mi acep bunu :/
ne imzası beaaa
SYM'nin biraz aklı varsa fiyatı o seviyeye gelecek şekilde ayarlar. Bu motorun düşünmeden alınabileceği fiyat aslında 8 binli rakamlar. 9 bin deyince marka imajından dolayı millet çoğunlukla Honda veya Suzuki diyecek. Mesela 8500 - 8750 gibi olsa süper fiyat olur.
yaa sym daha sitesini güncelleyemedi kaç aydır bekletiyor daha çok uzun yollar var önlerinde...
ne imzası beaaa
Vallahi şu anda 600 km'deyim her üstüne bindiğimde iyiki almışım diyorum, hafif hafif gaz açmalara başladım, ama en fazla 120'ye çıktım, hiç zorlanmadı rahat rahat 120 km'yi gördü. Şu an için canımı sıkan tek şey motor koruma demirinin olmayışı, ama er geç givi yapacaktır diye düşünüyorum.
Human Riders Wanted.!
arkadasin resimleri direk ekleyeyim, belki aramizda tembellik etmek isteyen vardir
NOT: Resimler Thai ickli arkadasindir hayirli gunlerde kullan
hay allah razı olsun kursattekin, sistem edit etmeme izin vermedigi için ilgililere mesaj atmistim ama en dogrusunu sen yapmisin ellerin dert görmesin..
Human Riders Wanted.!
Thai bir şey sormak isterim. Sym 3. Lt yaktığını varsayarsak, cbf 600 5 Lt yakıyor bu fark için mi ikinci motor almış oldun?
Sadece bunun için almadım tabii ki,
1.) Varadero varken 14 litreyi bile görmüştüm CBF 600 bastığında 8-9 litreye kadar çıkabiliyor ve CBF 600'de basmamak gibi bir şansın yok seni buna zorluyor zaten SYM Wolf 250'de motor açıldığında maksimum 3,5 litre civarı yakar diye düşünüyorum, bu da ciddi bir yakıt farkı demek. Ayrıca açık söylemek gerekirse otomobilde maksimum 1000 cc, motosiklette de maksimum 200 cc hepimizin işini görür, bundan sonrası keyfe girer bence.
2) CBF 600 şehir içinde yeterince kıvrak değil, sonuçta ağır makina ve bana göre motosiklet biraz da yaşamı kolaylaştırmak için var.
3) 500 cc ve üzerindeki bir motosikleti şehir içinde kullanmak istemiyorum, boşu boşuna kilometresi artıyor. (bunu da anlamış değilim, 1990 senesinde 50bin km'de ZZR 600 almıştım bir sene sonra 65 binde hiç değer kaybetmeden satmıştım, şimdi motor 10000 km yaptımı çok diyorlar ....!)
4) Büyük motosikletim olduğunda eşim bundan tırsıyor, ufak motor oldumu içi rahat, tabi ki ben de rahat..
5) Bütün bu yukarıdakileri saydıktan sonra neden gidip CBF 150 almadın derseniz haklısınız ama o da benim zevkim işte. ;)
Human Riders Wanted.!
Çok açıklayıcı oldu Thai, ben de cbf 600 2011 Kasım da sıfır almıştım, az olan tecrübemle motor hem ağır geldi, hem de gereksiz bir güç gördüm, ben de korktum makinadan, satıp x evo 250 ie siparişi verdim, bir de 250 lik bir makine bakıyordum, tecrübelerinizle sym ikna edici oldu, ben de suzuki gelir mi yoksa sym mi alsam diye bakıyorum.
Ziya tekrar hoşgeldin ..seni tekrar buralarda gördüğüme sevindim.Yeni motor hayırlı olsun.
işyeri altunizade de idi bir zamanlar.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
thai çok guzel anlatmışsın gercekten teşekkür ederim... şu mayıs gelmedi gitti bende kavuşayım )))
@babaçi
Merhaba Coşkuncum, teşekkür ederim.
Evet eskiden oradaydım, çok iyi hafızan var vallahi...
@beyaz atlı
En kısa zamanda motoruna kavuşursun inşallah aykut..
Human Riders Wanted.!
@thai bişey sorucam ama rüzgar olayı nasıl çok etkiliyormu?
Katılıyorum, hem de kesinlikle katılıyorum(GP500-1st'e). Suzukiye baktıkça tekme tokat girişesim geliyor, hiç yeni bişey göremiyorum. Sanki yıllardır piyasada olan bir motora bakıyomuşum gibi. Hadi tipi hoşuna gitti diyelim, öyle ahım şahım, özel bir tasarımı yok. Ha Gladius modelinin biraz daha küçük bir şeklini yapmayı akıl etselermiş çok daha güzel olurmuş. Şahsen Wofun nin tasarımı Suzukiye, Inzumanın tasarımı da SYM ye ait olsa, millet Suzukiyi öve öve bitiremez, 40 gün 40 gece suzuki diye okurduk buraya yazılan övgüleri. SYM yi de bir okadar eleştirirlerdi. Bence Inzumanın bukadar çok beğenilmesinin asıl sebebi, markanın adı ve bu tarz markaların 250cc de uzun süredir bıraktığı boşluk. İnsanlar şartlanmış yeni 250cc bir motoru beğenmeye, hele ki adı Suzuki ise...
#sürenadam
Inazuma gayet güzel bir motor. Wolf'tan daha iri olduğunu sanıyorum. Kalite olarak aynıdırlar ancak Suzuki'nin 2 silindiri var ki bu çoğu kişi için tercih sebebi olur. Son olarak da Wolf daha pahalı. Ama iş almaya gelince ikisinin de üzerine bir kez oturup karar vermek lazım.
@beyaz atlı
Tabii 110'dan sonra tüm nakedların üzerinde rüzgardan etkilenirsiniz. Dik durumdasınız ve önünüzde cam yok. Bunu aşmak için mesela Suzuki GSR600'de kafa granajı falan vardı ama hem motorun tipini bozuyordu hemde yeterli değildi.. Bu sebepten ya 110'un üzerinde motora kapanacaksınız yada rüzgarı çekeceksiniz.
Human Riders Wanted.!
gt250 yerine alınabilecek motosiklet bence... bu arada hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
gt250 daha kaslı agresif duruyor ancak kanuniden dolayı açıkçası ben tercih etmem
Sym nin ise satışa çıktığını konunun tekrar gündeme gelmesiyle yeni fark ediyorum
Açıkcası inazuma bana ybr yi andırıyor sym bu konuda daha iyi ancak sym ninde egzosu soba borusu gibi mübarek
Sym alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın
@thai bizim buralarda 110 un ustu biraz zor zaten ))) ya cidden bikez oturdum motorun üstüne sanki yıllardır kullandığım kendi motorummuş gibi hissettim.... deneme surusu yapma sansım olmadı ancak çok kullanıslı olduğunu düşünüyorum hala.... gelmedi mayıs gelmedi offf
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
ara ara paylaş bişeyler merakta bırakma bizi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)