Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1981

    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz. Mondial Mc 150'nin orta sehpasını alıp az bir modifikasyonla kullanan vardı. Fb.da SYM WOLF SB250Nİ TÜRKİYE grubuna üyeyseniz aşağıda vereceğim linkten bir fikir edinebilirsiniz.
    https://www.facebook.com/media/set/?...c_location=ufi

    Kazasız belasız sürmeniz dileğiyle.
    Inceledim o konuları, Son çare onu yapacağız gibi.
    İlgşniz içşn teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1982

    Üyelik
    28 Haziran 2019
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir aksiyon kamerası almak şart oldu. Bugün gezmeyi abarttım. 250 cc tek silindir makineyle Kadıköy-İğneada git-gel 532 km. Viraj sevenler için Yenice-Demirköy arası dağ yolunu şiddetle tavsiye ediyorum. Motor da maşallah 33500 km.yi devirdi.

    https://i.hizliresim.com/7B8mGv.jpg
    https://i.hizliresim.com/Z51NlA.jpg
    https://i.hizliresim.com/4pRmNQ.jpg
    https://i.hizliresim.com/Rg6yjj.jpg
    @tommygun ustam seninle sosyal mecra üzerinden sohbet edebilme imkanımız var mı acaba
    tommygun bunu beğendi.

  3. #1983
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Jagkaton adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @tommygun ustam seninle sosyal mecra üzerinden sohbet edebilme imkanımız var mı acaba
    Özelden attım

  4. #1984

    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Arkadaşlar kurtlara elcik siperlşk takan varmı. Kış için şimdiden hazırlık yapalım..

  5. #1985

    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Alıntı mbirol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam. Yaklaşık 2 aydır Wolf kullanıcısıyım. Cbf 150 den geçtim wolf e. Çok gityim geldim Pulsar 200 ns ve benelli TN 250 arasında. Ama iyiki de Wolf almışım. 9 binde andım 11 bini gördük iki ayda. Sanırım daha önceki kullanıcı acemi imiş. İzmir de Motoklinik Murat ustaya götürdüm motoru. Debraj gitmiş, ön arka fren balata, direksiyon rulman, yağ, filşterlet buji derken 1400 TL çıktı cepten..Aöa motordan çok memnunum benim beklentilerimi karşıladı. Yapısında sağlam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

    Arkadaşlar benim sıkıntım şu. Motorda İRF nin aksesuarları var. Çanta demiri kırılmış, onu hallettim, eskisinden sağlam oldu. Ama orta sehpa sıkıntılı. Motoru sehpaya kaldıralım derken fıtık olacağız. İrfan beye ulaştık. İlk üretimde açı hatası var gibi bir şeylerden bahsetti. Önce yardımcı olacak gibi idi, sonra nedir anlamadım kestirip attı. Önce ayağı bana gönderin ücretsiz düzeltelim dedi. Sonra da motor olmadan olmaz vs. İrfan hocam eleştiriye gelemiyor gibi geldi bana.
    Bu orta sehpa konusu da yapacak bir şey varmı. Tecrübesi olan arkadaşlar varsa bir el atın..
    Arkadaşlar selam. Orta sehpa işini çözdüm. IRF marka orta sehpayı kendim modifite ettim. Manevela kolunu uzattım. Eğim atak basma içşn çok yanlış bir açıda idi. Onuda ayarladım. Ayrıca uzatma yaparken zincire dememesi için de bir eğim verdim. Fotoğrafları paylaşırım yakında..
    Birde motoru yerden kesmiyor du sehpa. IRF İrfan beyin önerisi sehpanın mil kısmı üst taraf motor gövdeye basan yere 3-5 mm lik bir parça lama koymamdı. Sehpa boyu kısa değil, eğim ayarlanması dedi. Dediğini yaptım, Allah korudu motor sehpadan düşecekti. Ben ilave edilen parçayı çıkardım geri ve kendi düşüncem ike sehpa atak altına 30*5 mm lama dan iki parça kestim kaynattım. Çoksa sağlam oldu. Arka lastik yerden 2-3 cm kesildi. Sehpa güvenli şekilde oturuyor..
    Bu kasar kendine güvenle sehpa ve ekipman yaptığını söyleten İrfan bey bu kadar bariz ve düzeltilmesi basit hataları nasıl yapmış anlam veremedim. Ayrıca motorda bulunan arka çanta demiri de kırılmış yolda düşmüş çanta. Motoru aldığım kişi kırık parçalarla bana verdi. Onuda tamir etmiştim. O resimleri de paylaşırım sizinle.. Orada da çok küçük dokunuş ike çok sağlam önlemler alınabilir. Yolda giderken çanta koptu, inanın düşünemiyorum.. Bırakın çantayı da arkadan gelen araç için ne büyük tehlike arz ediyor. Birde gurup halinde yol aldığınızı var sayın.
    tommygun bunu beğendi.

  6. #1986
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı mbirol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam. Orta sehpa işini çözdüm. IRF marka orta sehpayı kendim modifite ettim. Manevela kolunu uzattım. Eğim atak basma içşn çok yanlış bir açıda idi. Onuda ayarladım. Ayrıca uzatma yaparken zincire dememesi için de bir eğim verdim. Fotoğrafları paylaşırım yakında..
    Birde motoru yerden kesmiyor du sehpa. IRF İrfan beyin önerisi sehpanın mil kısmı üst taraf motor gövdeye basan yere 3-5 mm lik bir parça lama koymamdı. Sehpa boyu kısa değil, eğim ayarlanması dedi. Dediğini yaptım, Allah korudu motor sehpadan düşecekti. Ben ilave edilen parçayı çıkardım geri ve kendi düşüncem ike sehpa atak altına 30*5 mm lama dan iki parça kestim kaynattım. Çoksa sağlam oldu. Arka lastik yerden 2-3 cm kesildi. Sehpa güvenli şekilde oturuyor..
    Bu kasar kendine güvenle sehpa ve ekipman yaptığını söyleten İrfan bey bu kadar bariz ve düzeltilmesi basit hataları nasıl yapmış anlam veremedim. Ayrıca motorda bulunan arka çanta demiri de kırılmış yolda düşmüş çanta. Motoru aldığım kişi kırık parçalarla bana verdi. Onuda tamir etmiştim. O resimleri de paylaşırım sizinle.. Orada da çok küçük dokunuş ike çok sağlam önlemler alınabilir. Yolda giderken çanta koptu, inanın düşünemiyorum.. Bırakın çantayı da arkadan gelen araç için ne büyük tehlike arz ediyor. Birde gurup halinde yol aldığınızı var sayın.
    Eline sağlık, resimleri bekliyoruz. Çanta demiri konusunda da Allah korumuş, faciaya bile sebep olabilirdi. Aslında İrf, Wolf için ilk orta sehpayı tasarlayıp üreten firma yanılmıyorsam. Gerek koruma demirleri, gerek çanta demiri pekçok faydası olmuş zamanında Wolf.çülere ama artık üretmiyor diye biliyorum.

  7. #1987

    Üyelik
    30 Nisan 2018














    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    https://klimaforumu.com/konu-sym-wol...33615#pid33615

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------





















    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

    Çanta demiri. İçin de öneride bulundum kendisine. Cevabı, artık bıraktım imalatı, başınız sağolsun oldu. Aslında çok basit bir destek ile çok sağlam bir şekle dönüşür.
    tommygun bunu beğendi.

  8. #1988
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı mbirol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3555



    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3556



    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3558



    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3559

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    https://klimaforumu.com/konu-sym-wol...33615#pid33615

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3560



    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3561



    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3562





    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3563



    https://klimaforumu.com/attachment.php?aid=3564

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

    Çanta demiri. İçin de öneride bulundum kendisine. Cevabı, artık bıraktım imalatı, başınız sağolsun oldu. Aslında çok basit bir destek ile çok sağlam bir şekle dönüşür.
    Tekrar eline sağlık. Buarada motorunun en yeni 2015 model olduğunu varsayarsak üzerinde gelen orijinal Maxxis lastikleri en kısa sürede yenilemeni tavsiye ederim.

  9. #1989

    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Sym Wolf için IRF marka üretilen çanta demiri kıvrım bölgesinden kırılmış.. Gerek boru et kalınlığı gerekse kıvrımdakş deformeden dolayı o bölge zayıf kalıyor . Benim motorsiklet aldığım kişide yolda, seyahat esnasında kırılmış demir Çanta düşmüş yola . Şansına yavaş seyahat ediyormuş ve arkadan gelen yokmuş
    Ben kırık parçaları da aldım . Çanta borusu içine 16 lik yuvarkat inşaat demiri biraz taşlama ike sıkı sekilde girdi.. Gerekli eğimi yaparak boru içerisine girdiği kadar yuvarlak demiri çaktım ve kaynak yaptım . Siyah mat boya ile boyadım .
    Eskisinden çok sağlam odu bence . Esneye bilir ama mümkün değil kırılmaz . Resim paylaşalım yine










    Mor renk yerlere kadar boru içine demiri soktuk. Bu uygulama kırılıp kopan çanta demiri için örnek olabillr . IRF aynı çanta demiri dşzaynını başka motorsiklet modelleri için de üretiyor gördüğüm kadarı ile..



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

    Ayrıca şu ana kadar kırılmayan IRF marka çanta demiri içşn sizlere bir modifiye önerim olsun Çok basit bir dokunuş ile çok sağlam olacaktır..

    Normal şartlarda demir kıvrım bölümü bu şekilde hiç bir destek yok köşe de .





    Köşeye atılaca kısa bir parça çapraz boru ile bu kırılmasın önüne kesin geçilir Konstrüksiyon işinde bu uygulamaya köşeye bayrak atmak denir . Bu bayrak sayesinde belki de 3-4 katı yükü çeker köşe kıvrım .

    tommygun bunu beğendi.

  10. #1990
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı mbirol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam. Yaklaşık 2 aydır Wolf kullanıcısıyım. Cbf 150 den geçtim wolf e. Çok gityim geldim Pulsar 200 ns ve benelli TN 250 arasında. Ama iyiki de Wolf almışım. 9 binde andım 11 bini gördük iki ayda. Sanırım daha önceki kullanıcı acemi imiş. İzmir de Motoklinik Murat ustaya götürdüm motoru. Debraj gitmiş, ön arka fren balata, direksiyon rulman, yağ, filşterlet buji derken 1400 TL çıktı cepten..Aöa motordan çok memnunum benim beklentilerimi karşıladı. Yapısında sağlam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

    Arkadaşlar benim sıkıntım şu. Motorda İRF nin aksesuarları var. Çanta demiri kırılmış, onu hallettim, eskisinden sağlam oldu. Ama orta sehpa sıkıntılı. Motoru sehpaya kaldıralım derken fıtık olacağız. İrfan beye ulaştık. İlk üretimde açı hatası var gibi bir şeylerden bahsetti. Önce yardımcı olacak gibi idi, sonra nedir anlamadım kestirip attı. Önce ayağı bana gönderin ücretsiz düzeltelim dedi. Sonra da motor olmadan olmaz vs. İrfan hocam eleştiriye gelemiyor gibi geldi bana.
    Bu orta sehpa konusu da yapacak bir şey varmı. Tecrübesi olan arkadaşlar varsa bir el atın..
    Bizim motordaki orta sehpa'da aynı şekilde acayip tel maşa ve almak çok zor sehpaya. Aldığında da hiç güven vermiyor. İrfan abinin böyle bir ürün yapmasına üzüldüm açıkcası...

  11. #1991
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Foruma girdiğimde sağda Sym Wolf ile ilgili birşeyler yazılmış olduğunu farkediyorum ya yolda para bulmuşum gibi seviniyorum
    abeciMotoru ve Green Arrow bunu beğendiler.

  12. #1992
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foruma girdiğimde sağda Sym Wolf ile ilgili birşeyler yazılmış olduğunu farkediyorum ya yolda para bulmuşum gibi seviniyorum
    Aynen bende
    tommygun bunu beğendi.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  13. #1993
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foruma girdiğimde sağda Sym Wolf ile ilgili birşeyler yazılmış olduğunu farkediyorum ya yolda para bulmuşum gibi seviniyorum
    Dur o zaman ben bişeyler yazayım eski bir wolf profesörü olarak :D
    - Özlediğim olmuyor değil, bazı motorlar vardır duygusal bir paylaşım yaşarsın, arkaya dönüp bakınca vay be dediğimiz yoldaşlarımız..
    ilk aldığım anı heyecanı hatırlıyorum, istanbula gitmiştim, motoru daha test edemeden benim olmuştu, huyu suyu nedir bilmeden,
    görücü usulü gibi bişey diyebiliriz

    neyse aldım, bi gün istanbulda kaldım ama heyecanlıyım, yarın olunca izmire dönücez beraber,
    oraları çok bilmediğimden şehirden çıkana kadar akla karayı seçiyordum, olsun birbirimizi tanıyoduk,

    şehiri terkedince ilk olarak, hani tom hanks'in bi filmi var, uçak düşüyor 4 yıl boyunca adada yalnız kalıyor ve sonunda yaptığı sal ile
    okyanusa açılıyor ya.. yeni hayat (cast away)

    heh işte o son sahnedeki okyanusa açılış heyecanını yaşadım ben wolf ile,
    çok sevdim, okyanusların hiç biri kesmemişti, didim, bodrum, marmaris, ege bölgesi içi zaten arka bahçemiz olmuştu, haftada bikaç kere haydiii kuşadasına gezmeye, günü birlik çanakkaleyi gezip geliyorduk

    teşekkürler emektar dost, beraber yaşadığımız en keyifli anılar, en çileli maceralar unutulmaz.
    tommygun, nanis61, Green Arrow ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  14. #1994
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dur o zaman ben bişeyler yazayım eski bir wolf profesörü olarak :D
    - Özlediğim olmuyor değil, bazı motorlar vardır duygusal bir paylaşım yaşarsın, arkaya dönüp bakınca vay be dediğimiz yoldaşlarımız..
    ilk aldığım anı heyecanı hatırlıyorum, istanbula gitmiştim, motoru daha test edemeden benim olmuştu, huyu suyu nedir bilmeden,
    görücü usulü gibi bişey diyebiliriz

    neyse aldım, bi gün istanbulda kaldım ama heyecanlıyım, yarın olunca izmire dönücez beraber,
    oraları çok bilmediğimden şehirden çıkana kadar akla karayı seçiyordum, olsun birbirimizi tanıyoduk,

    şehiri terkedince ilk olarak, hani tom hanks'in bi filmi var, uçak düşüyor 4 yıl boyunca adada yalnız kalıyor ve sonunda yaptığı sal ile
    okyanusa açılıyor ya.. yeni hayat (cast away)

    heh işte o son sahnedeki okyanusa açılış heyecanını yaşadım ben wolf ile,
    çok sevdim, okyanusların hiç biri kesmemişti, didim, bodrum, marmaris, ege bölgesi içi zaten arka bahçemiz olmuştu, haftada bikaç kere haydiii kuşadasına gezmeye, günü birlik çanakkaleyi gezip geliyorduk

    teşekkürler emektar dost, beraber yaşadığımız en keyifli anılar, en çileli maceralar unutulmaz.
    Hay ağzına sağlık, kalemin dert görmesin.
    abeciMotoru bunu beğendi.

  15. #1995
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Selam herkese. Bende ufak ufak sürmeye başladım gün içi sağa sola gitmeler için. İlk başta büyük cc motorlardan sonra baya zorladı ancak son 2 gündür baya alıştım. 70-90 arasında ve altında 5-6 devir düzeylerinde tat veriyor ve titreşim yok rahat seyahat ediliyor. Üste çıkınca bence baya titreşim var önceki tecrübelerimle kıyaslayınca.

    Kadran bence harika, akü voltajı olması, saat olması güzel. Benzin göstergesi kafasına göre çalışıyor garip geldi. Bazı yerlerde bir depo ile 500 km ve üstü gittiğini söyleyenler olmuştu, ben yan ayakta iken fulledim şuan 200 km'yi aştım 2 dişe düştü benzin ve gazlayarakta kullanmadım merak ettim nasıl 500 km yapacak diye. Motor şuan 5 binde rodajında bittiğini varsayarak zor gibi geldi bana aşırı yavaş gitmek lazım gibi. Fikirlerinizi bekliyorum 150-200 ancak giderse gider gibi geliyor bana 200 km'den sonra kalan 2 diş ile.

  16. #1996
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkese. Bende ufak ufak sürmeye başladım gün içi sağa sola gitmeler için. İlk başta büyük cc motorlardan sonra baya zorladı ancak son 2 gündür baya alıştım. 70-90 arasında ve altında 5-6 devir düzeylerinde tat veriyor ve titreşim yok rahat seyahat ediliyor. Üste çıkınca bence baya titreşim var önceki tecrübelerimle kıyaslayınca.

    Kadran bence harika, akü voltajı olması, saat olması güzel. Benzin göstergesi kafasına göre çalışıyor garip geldi. Bazı yerlerde bir depo ile 500 km ve üstü gittiğini söyleyenler olmuştu, ben yan ayakta iken fulledim şuan 200 km'yi aştım 2 dişe düştü benzin ve gazlayarakta kullanmadım merak ettim nasıl 500 km yapacak diye. Motor şuan 5 binde rodajında bittiğini varsayarak zor gibi geldi bana aşırı yavaş gitmek lazım gibi. Fikirlerinizi bekliyorum 150-200 ancak giderse gider gibi geliyor bana 200 km'den sonra kalan 2 diş ile.
    Benzin şamandırasının konumundan mıdır nedir depodaki benzin miktarını saçma gösteriyor. Misal ışık yandığında bazen fulleyince 6 lt aldığı oluyor. Velhasıl biraz ezgin. 5-6000 devir bandında sakin sürdüğünde 14 lt depo ile 500 km.yi aşan arkadaşlar var. Ancak böyle gitmek bana neşe vermiyor. Benim karma kullanımda yakıt ortalamam 3,4 lt/100 km. Full tapagaz gitsem 4 lt.yi anca buluyor. Hava filtresinin kirli olması da yakıt tüketimini arttıran başka bir unsur. Yakıt alırken de motoru dik konuma getirmek daha sağlıklı ölçüm için iyi olur.
    Green Arrow bunu beğendi.

  17. #1997
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin şamandırasının konumundan mıdır nedir depodaki benzin miktarını saçma gösteriyor. Misal ışık yandığında bazen fulleyince 6 lt aldığı oluyor. Velhasıl biraz ezgin. 5-6000 devir bandında sakin sürdüğünde 14 lt depo ile 500 km.yi aşan arkadaşlar var. Ancak böyle gitmek bana neşe vermiyor. Benim karma kullanımda yakıt ortalamam 3,4 lt/100 km. Full tapagaz gitsem 4 lt.yi anca buluyor. Hava filtresinin kirli olması da yakıt tüketimini arttıran başka bir unsur. Yakıt alırken de motoru dik konuma getirmek daha sağlıklı ölçüm için iyi olur.
    Reis bizim angrypower nerelerde?epeydir sesi soluğu çikmiyor.

  18. #1998
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Reis bizim angrypower nerelerde?epeydir sesi soluğu çikmiyor.
    Geçen konuştuk telefonda, işe güce daldı sanırım.

  19. #1999

    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkese. Bende ufak ufak sürmeye başladım gün içi sağa sola gitmeler için. İlk başta büyük cc motorlardan sonra baya zorladı ancak son 2 gündür baya alıştım. 70-90 arasında ve altında 5-6 devir düzeylerinde tat veriyor ve titreşim yok rahat seyahat ediliyor. Üste çıkınca bence baya titreşim var önceki tecrübelerimle kıyaslayınca.

    Kadran bence harika, akü voltajı olması, saat olması güzel. Benzin göstergesi kafasına göre çalışıyor garip geldi. Bazı yerlerde bir depo ile 500 km ve üstü gittiğini söyleyenler olmuştu, ben yan ayakta iken fulledim şuan 200 km'yi aştım 2 dişe düştü benzin ve gazlayarakta kullanmadım merak ettim nasıl 500 km yapacak diye. Motor şuan 5 binde rodajında bittiğini varsayarak zor gibi geldi bana aşırı yavaş gitmek lazım gibi. Fikirlerinizi bekliyorum 150-200 ancak giderse gider gibi geliyor bana 200 km'den sonra kalan 2 diş ile.
    Bu motorda depo girişine dikkat edin içinde ikinci bir kapak var. Pompacı ikinci kapağın içine sürünce tabancayı otomatik çabuk atıyor. Otomatik attıktan sonra bile 3 litre benzin alıyor. Yan ayak yatık olduğu için depo tam dolmuyor. Bir depo ile şu kadar km yaptım ibaresi bence çok net bilgi değil. Ben 3 depo dolumu litreyi ve yaptığım km yi kayıt aldım. 100 km de yaklaşık 3,5 litre yakıyur motor. Kullanım şehirdışı 100-120 arası, şehir içi ne gidebilşrsem o kadar. Yani az tüketin diye bir çaba harcamadım. Gidebilgi kadar gidiyorum açıkcası.. Az yaksın diye uğraşsanız 3 litre ye düşer bence.
    Titreşim bence tek silindir 250 cc için çok normal. 5-6 bin devirde titreşim yok gibi. Ben 80 - 100 km yol yapıyorum kesintisiz, sorun yok bence. Gösterge panelde yok yok Maşallah. Birde yol bilgisayarı olsa imiş iyimiş. :)
    Green Arrow bunu beğendi.

  20. #2000
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı mbirol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda depo girişine dikkat edin içinde ikinci bir kapak var. Pompacı ikinci kapağın içine sürünce tabancayı otomatik çabuk atıyor. Otomatik attıktan sonra bile 3 litre benzin alıyor. Yan ayak yatık olduğu için depo tam dolmuyor. Bir depo ile şu kadar km yaptım ibaresi bence çok net bilgi değil. Ben 3 depo dolumu litreyi ve yaptığım km yi kayıt aldım. 100 km de yaklaşık 3,5 litre yakıyur motor. Kullanım şehirdışı 100-120 arası, şehir içi ne gidebilşrsem o kadar. Yani az tüketin diye bir çaba harcamadım. Gidebilgi kadar gidiyorum açıkcası.. Az yaksın diye uğraşsanız 3 litre ye düşer bence.
    Titreşim bence tek silindir 250 cc için çok normal. 5-6 bin devirde titreşim yok gibi. Ben 80 - 100 km yol yapıyorum kesintisiz, sorun yok bence. Gösterge panelde yok yok Maşallah. Birde yol bilgisayarı olsa imiş iyimiş. :)
    Selam, o dediğiniz tetik atma olayını yaşadım evet yarın fulleyeceğim ve kabaca bir ölçüm yapacagım. Şuan tek dişe düştü ve 320 km yol yaptım, rahatlıkla 400 km'yi belki 450 km'yi görecek gibi duruyor. Ekonomi gibi bir amacım asla yok geldiğim motorların yakıt ortalamarı 7 8 litrelerdeydi her gün yüzüm gülüyor binerken. İlk motorum hyosung gd250n namı değer x5'ti o sanki daha az titriyordu sonra yağ gibi 4 silindir Suzukilere geçince unutmuşuz titreşimi alıştım ama bugün itibarıyla. Evet yol bilgisayarı olsa güzel olurdu özellikle range çok iyi oluyor ama gayet memnunum motorumdan. Bugün mat maviyi korumak için Putoline wax ile cila yaptım mat boyalara özel olanından baya güzelleşti rengi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler