Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #24161

    Üyelik
    07 Haziran 2017
    @OgulcanMC
    @ogzcngdk
    @nines

    Boşa alma sorununu tam çözemedim henüz ama dediğiniz gibi belli bir alışma sürecinden sonra halledeceğiz herhalde. Ön Siperlik ve çantaları kesin çıkarmaya karar verdim, uzun yolda kullandığımda takacağım. Koruma demirinin görüntüsünü sevmiyorum ama onu da düşüneceğim. Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Eyvallah.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24162
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    bu motoru da düşünüyorum, fakat sormak istediğim fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla sürücü öne eğik duruyor. gidon alçak sanırım. doğru mu düşünüyorum? kilolu biri otursa göbeğinden dolayı rahatsız olacak sanki..

  3. #24163

    Üyelik
    28 Nisan 2015
    Motosikleti
    hyosung gv250
    merhaba hocam, kendi tecrübemi aktarmak isterim. 2 ay önce yanlara büyükçe deri çanta aldım bahçelievlerde bir çantacıdan. demirsiz taktım 2 ay yol yaptım yüke falan da koydum epey, sorun yaşanmadı fazla. Şunu farkettim ki demirsiz taktığım için fazla yükte çanta esniyor ve egzosa değiyor. dolayısıyla biraz yanma oldu ama çanta kaliteli olduğu için hiçbir deforme olmadı. amortisör de herhangi bir zarar vermedi çantaya.
    çantaları söktüm, sana tavsiyem heybe demiri alacaksan L şeklinde al çantayı da taşısın. yoksa sarkma oluyor. ben daha yaptırmadım ama bakıyorum 100 tl ye falan bahçelievlerde bir demirci buldum yaparım diyor
    iyi sürüşler.

  4. #24164

    Üyelik
    09 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Arkadaşlar merhaba, 1500km de gaz telim koptu, servise gitmeden kendimce değistirmek istiyorum kolay bir islem midir ? Birde en uygun nereden alabilirim , yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

    En azından depoyu falan sökmek gerekli mi gaz teli değişimi için ? Bilen var mı ?

  5. #24165
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı mast3rly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, 1500km de gaz telim koptu, servise gitmeden kendimce değistirmek istiyorum kolay bir islem midir ? Birde en uygun nereden alabilirim , yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

    En azından depoyu falan sökmek gerekli mi gaz teli değişimi için ? Bilen var mı ?
    Depoyu sökmeye gerek yok.Gaz kolunun oradaki kumanda paneli,bir de tam hatırlamıyorum ama yan kapaklardan bir kaçı sökülüyordu.İlginç bir şekilde yeni enjeksiyonlu GV 250 lerde gaz teli kopmasına çok rastladım.Benim de gaz teli kopmuştu.Uzun bir süre bulamadım daha sonra motosikletçilerden bulduğun başka bir teli uydurdum yerine.Yaklaşık 2000 km dir bu şekilde kullanıyorum.Orjinal yedek gaz teli de evde bekliyor.
    mast3rly bunu beğendi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  6. #24166

    Üyelik
    09 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depoyu sökmeye gerek yok.Gaz kolunun oradaki kumanda paneli,bir de tam hatırlamıyorum ama yan kapaklardan bir kaçı sökülüyordu.İlginç bir şekilde yeni enjeksiyonlu GV 250 lerde gaz teli kopmasına çok rastladım.Benim de gaz teli kopmuştu.Uzun bir süre bulamadım daha sonra motosikletçilerden bulduğun başka bir teli uydurdum yerine.Yaklaşık 2000 km dir bu şekilde kullanıyorum.Orjinal yedek gaz teli de evde bekliyor.
    Bilgi için teşekkürler, bende bugün gidip merkez yedek parça mecidiyeköyden aldım 55 tl ye enjeksiyonluya uygun olandan. Gözükene göre yan sanayi Anladığım kadarıyla, gaz kolunun olduğu yan grenaj ve hava filtesinin olduğu kapağı sökeceğiz. Akşam yaparım umarım

  7. #24167
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Vee sonunda yeni oyuncağıma kavuştum. Kısaca söylemek gerekirse daha önceden ben motora binmiyormuşum resmen. Çok tatlı, çok seri ve rölantide ki gürül gürül motordan gelen ses enfes. Tam bir cruiser yapmış adamlar. Baya sevdim yani. Ama yeni başlayacak adama gitmez bu motor ya. Çok ani hızlanabiliyor motor. Biraz tadını çıkarttıktan sonra custom uygulamalarına başlıcam. Herkese keyifli sürüşler dilerim.
    Bu da kendisi;
    Thracian bunu beğendi.

  8. #24168

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    hysounglarda böyle bir şey var.. insanlar pek anlamıyor sanırım eğitim eksikliği her gördükleri 250 liği giriş motoru sanıyorlar..

    hyoda gt de 250 likleri ustalık istiyor ilk motor olarak binilicek motor değil agresif bir motor tepkileri orantısız.. bunu altın elbiseli adamda hyo testinde söylemişdi başlangıç değilde biraz motro üstünde tecrübeniz olup geçebiliceğiniz bir motor gibisinden birşeyler demişdi..

    gvde öyle ben nerdeyse 30 yıllık motorvuyum her hacimden motorum çok oldu.. gv sahibi hiç olmadım ama sürdüm bursadan bir arkadaşa alıp istanbula geldim.. seri güzel giden motor ama acemi ilk motoru olucak adamın sürmesini ben 30 yıllık tecrübeme dayanarak söyliyim doğru bulmam çünkü burda kuru ağırlığı 167 kilo olan bir motordan bahsediyoruz kendi ağırlığınızla 200 kiloyu geçen bir kütleden bahsediyoruz buna hakim olmak hükmetmek artık bir noktadan sonra ustalık tecrübe ister yoksa ilk virajda yada manevrada yatırırsınız motoru.. düşük hızda yatırırsanız sorun yokda yüksek hızda yatırırsanız geçmiş olsun..

    Basitçe söyliyim bende yıllar önce virago 500 vardı onun ağırlığı 180 kiloydu ordan hesap edinki çok kuvvetli makinaydı.. gv ile arasında 10 kilo oynuyor nerdeyse.. ordan hesap edin işte..

    Bursadan dönerken sohbetinide ettim hyo dedim daha hafif metaryeller kullanıp şunu bir 140-130 kilolara düşürebilseymiş bu motor 160-170 leri çok rahat görür demişdim..

  9. #24169
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Aynen öyle ilk motoru olacak olan adamın tecrübesi yoksa düşme veya kaza yapma olasılığı çok yüksek. Gaza verdim mi gidiyor çünkü. Kuba SL200' de 1. viteste gaza dokundum mu 20' de 2. vitese geç artık diyordu mesela. Bunda 40'a kadar çok rahat çıkıyor. Sert kullandığında tabii. Ön cam siperlik kesinlikle istiyor çünkü uzun yolda adamı mahvediyor. Açık kask ile 120' den sonrasına çıkamadım gözler görmüyordu artık rüzgardan.
    Daha ilk günden 'abi chopper mı oluyo bu? Harley mi bu?' soruları gelmeye başladı bile. Ses yok falan diyordum da baya tatmin edici aslında. Egzoza falan gerek yokmuş. Yüksek vites düşük devir dolaştığında gurul gurul motorun sesini duyuyorsun insanı zevke getiriyor. Zaten benim istediğimde buydu.
    Sevmediğim yanı kuş falan sıçtığında, temizlemek istedim bezle fakat kurumuştu. Böyle tırnağımla hafif kazıyım dedim dokunduğum an çizildi. Baya üzüldüm. Boyayı daha düzgün korumak için bir öneriniz olur mu acaba?
    Live To Ride, Ride To Live

  10. #24170
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevmediğim yanı kuş falan sıçtığında, temizlemek istedim bezle fakat kurumuştu. Böyle tırnağımla hafif kazıyım dedim dokunduğum an çizildi. Baya üzüldüm. Boyayı daha düzgün korumak için bir öneriniz olur mu acaba?
    Kuş dışkıları genelde asidik yapıdadır bulunduğu bölgeye yavaşça zarar verir uzun sürede ise boyayı mahvedebilir en etkili yöntem fark ettiğiniz anda direk müdahale ancak kurudu ise yaş bir bez ya da ıslak mendil tavsiye ediliyor kendim denemedim henüz o yüzden kesin bir şey söyleyemem isterseniz google üzerinden farklı kaynaklara da bir bakın

  11. #24171
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motoru da düşünüyorum, fakat sormak istediğim fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla sürücü öne eğik duruyor. gidon alçak sanırım. doğru mu düşünüyorum? kilolu biri otursa göbeğinden dolayı rahatsız olacak sanki..
    Valla ben o göbekli tayfadanım, keşke dediğiniz gibi olsa; gayet dik oturuyoruz kollar düz, bel dik, ayaklar biraz ileride. Öyle otursak göbeği koyardık depoya depo taşırdı bizde rahat ederdik ama heyhat yapmamış tasarımcı.
    rumelian bunu beğendi.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  12. #24172
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motoru da düşünüyorum, fakat sormak istediğim fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla sürücü öne eğik duruyor. gidon alçak sanırım. doğru mu düşünüyorum? kilolu biri otursa göbeğinden dolayı rahatsız olacak sanki..
    Doğru tespit, ben de aynı dertten muzdariptim, çözüm olarak Regal Raptor 150'lik gidonunu taktım muhteşem oldu. Önceki hali ile neredeyse racing motosiklet pozisyonunda sürüyormuşum, resmen öne doğru yatar pozisyondaydım. Şimdi ise tam istediğim gibi oldu daha dik bir pozisyonda ve elcikle hafif sürücüye doğru döndüğünden tutma pozisyonu da daha ergonomik oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vee sonunda yeni oyuncağıma kavuştum. Kısaca söylemek gerekirse daha önceden ben motora binmiyormuşum resmen. Çok tatlı, çok seri ve rölantide ki gürül gürül motordan gelen ses enfes. Tam bir cruiser yapmış adamlar. Baya sevdim yani. Ama yeni başlayacak adama gitmez bu motor ya. Çok ani hızlanabiliyor motor. Biraz tadını çıkarttıktan sonra custom uygulamalarına başlıcam. Herkese keyifli sürüşler dilerim.
    Bu da kendisi;
    https://i.hizliresim.com/Mv6Z6k.jpg
    egzos orjinal gördüğüm kadarıyla, son çıkış kapağının orada delik delme vs gibi bir işlem mi yaptınız? Bu işlem olmadan EFI modellerden, hele de düşük devir - düşük süratlerde pek gürül gürül ses gelmiyor o yüzden sordum.
    rumelian bunu beğendi.

  13. #24173
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru tespit, ben de aynı dertten muzdariptim, çözüm olarak Regal Raptor 150'lik gidonunu taktım muhteşem oldu. Önceki hali ile neredeyse racing motosiklet pozisyonunda sürüyormuşum, resmen öne doğru yatar pozisyondaydım. Şimdi ise tam istediğim gibi oldu daha dik bir pozisyonda ve elcikle hafif sürücüye doğru döndüğünden tutma pozisyonu da daha ergonomik oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------


    Peki, gidon değişimi sonrası debriyaj teli gaz teli vb bilimum kablolar sorun çıkardı mı?

  14. #24174
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru tespit, ben de aynı dertten muzdariptim, çözüm olarak Regal Raptor 150'lik gidonunu taktım muhteşem oldu. Önceki hali ile neredeyse racing motosiklet pozisyonunda sürüyormuşum, resmen öne doğru yatar pozisyondaydım. Şimdi ise tam istediğim gibi oldu daha dik bir pozisyonda ve elcikle hafif sürücüye doğru döndüğünden tutma pozisyonu da daha ergonomik oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------



    egzos orjinal gördüğüm kadarıyla, son çıkış kapağının orada delik delme vs gibi bir işlem mi yaptınız? Bu işlem olmadan EFI modellerden, hele de düşük devir - düşük süratlerde pek gürül gürül ses gelmiyor o yüzden sordum.
    Yok hiçbir işlem yapılmadı. Gürül gürül dediğimde öyle büyük bir ses değil tabii ki. Nasıl anlatayım bilemedim anca video koymam gerek.
    Live To Ride, Ride To Live

  15. #24175
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki, gidon değişimi sonrası debriyaj teli gaz teli vb bilimum kablolar sorun çıkardı mı?
    Hayır hic bir sorun çıkmadı, kablolar rahat yetisti hatta hicbir kabloyu sokmeye gerek kalmadı. Oldugu gibi bir gidondan diğerine aktardım her seyi. Zaten iki gidon birbirine cok yakın neredeyse aynı gibi ama sürüş, oturuş ve konfor tamamen değişti.
    rumelian bunu beğendi.

  16. #24176
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    20 binden sonra motorun sesi değişiyor zaten daha tok daha güzel bi sesi oluyor.

  17. #24177

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Tekrar merhaba,

    Ben de giriş motoru olarak aldım, şimdilik ufak tefek sorunlar haricinde sıkıntısı yok gibi ancak ön diskin eğri olmasından şüpheleniyorum. ayrıca arka frenden de ses geliyor. Anadolu yakasında güvenilir bir usta bilen var mı? son olarak manuelden anladığım kadarıyla ilk 1000 km sonrasında 4000 kmde bir motor yağının değişmesi gerektiği, doğru anlamış mıyım yoksa farklı bir bakım aralığı mı var=? bilenler yazabilirse çok sevinirim.

  18. #24178
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı kaptanfuko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar merhaba,

    Ben de giriş motoru olarak aldım, şimdilik ufak tefek sorunlar haricinde sıkıntısı yok gibi ancak ön diskin eğri olmasından şüpheleniyorum. ayrıca arka frenden de ses geliyor. Anadolu yakasında güvenilir bir usta bilen var mı? son olarak manuelden anladığım kadarıyla ilk 1000 km sonrasında 4000 kmde bir motor yağının değişmesi gerektiği, doğru anlamış mıyım yoksa farklı bir bakım aralığı mı var=? bilenler yazabilirse çok sevinirim.
    Arka fren kampana olduğu için ses gelmesi normal, endişelenecek bir şey yok. 0 aldıysanız motoru ve eğriyse onu bir gösterin. Düşme kalkma yoksa garantiden değişirler diye düşünüyorum. Anadolu yakası Maltepe'de gittiğim bir usta var. Bugün depodaki ufak tefek çizikleri gidermek için pasta cila falan yaptırdım. Motor cillop gibi oldu. Gitmek istersen tavsiye ederim çok güzel insanlar. Motor yağının 4000 km'de bir değişmesi bana uzun bir süre gibi geldi. 1500-2000 km'de bir değiştiriyorum ben.
    Live To Ride, Ride To Live

  19. #24179

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka fren kampana olduğu için ses gelmesi normal, endişelenecek bir şey yok. 0 aldıysanız motoru ve eğriyse onu bir gösterin. Düşme kalkma yoksa garantiden değişirler diye düşünüyorum. Anadolu yakası Maltepe'de gittiğim bir usta var. Bugün depodaki ufak tefek çizikleri gidermek için pasta cila falan yaptırdım. Motor cillop gibi oldu. Gitmek istersen tavsiye ederim çok güzel insanlar. Motor yağının 4000 km'de bir değişmesi bana uzun bir süre gibi geldi. 1500-2000 km'de bir değiştiriyorum ben.
    Hocam ustanın adı ve yeri nedir öğrenebilirmiyim?

  20. #24180
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ustanın adı ve yeri nedir öğrenebilirmiyim?
    Can, Detay Stüdyosu Maltepe, Altayçeşme' de. O detaylı araç temizliğine bakıyor. Karşı dükkanında motor bakım falan her türlü işe bakıyorlar.
    Live To Ride, Ride To Live


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler